Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 16 juni 2004, 10:03   #21
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

Mijn beste, ik denk toch serieus dat u uit uw nek aan het kletsen bent hoor.

Dit is wat ik op de website van Kanaal 2 vond.

inhoud :
De Dag van Filip Dewinter

KANAALTWEE zendt op dinsdag 15 juni ‘De Dag’ uit van Vlaams Blok-boegbeeld Filip Dewinter. De opnames gebeurden reeds enkele weken terug, maar de uitzending werd uitgesteld omdat de verkiezingscampagne op dat moment reeds aan de gang was. Nu de verkiezingen achter de rug zijn, brengt KANAALTWEE alsnog het dag-portret van de controversiële Vlaamse politicus.

Bron:
http://www.kanaaltwee.be/TV-GIDS/ser...m?itemid=15093

dus voor ge zelf vanalles uit uw nek begint te kletsen, doe eens een beetje opzoekingswerk... zo moeilijk is da nu ook weer nie he !!!
als dat effectief zo is dat ze enkele weken geleden nog gefilmd hebben, dan hebben ze een hele boel beelden van VRT (Canvas) gebruikt of ik moet toch een ongelooflijke deja vu van een half uur hebben gehad.
Heb je die reportage trouwens gezien..? ik denk het niet, want dan zou je weten dat Filip Dewinter een boodschap via SMS op zijn GSM kreeg waarin stond dat het migranten stemrecht juist in de kamer was goedgekeurd.... dat kan dus ONMOGELIJK vorig jaar geweest zijn he !!!!
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 16 juni 2004, 11:08   #22
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devilex
Ik vind het bijzonder jammer dat ik vanuit Aalst niet kan stemmen op Filip Dewinter,
sjah.. verhuizen naar Antwerpen zou ik zeggen... Filip Dewinter burgemeester van Antwerpen in 2006 !! Er gaan nog koppen rollen dan..
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:43   #23
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trajanus

Dat ding was al veel langer opgenomen maar werd niet uitgezonden. Nu is het plots wél relevant.
U bent verkeerd, ik had die reportage namelijk al een keertje gezien in 2003. Waarmee u bewijst dat u dingen beweert te weten en inzichten meent te hebben die duidelijk fout zijn, wat u zegt is dus niet gesteund door echte feiten, cijfers of waarheden.
Die reportage was toch opgenomen in februari 2004?!? Hoe kan jij die dan al in 2003 gezien hebben?!?
Guderian is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:46   #24
Shadowman
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Nu kan ik veel begrijpen, maar dat je stemt op iemand die een kruising is tussen Kabouter Plop en Hitler , dat gaat me te ver.


Had het niet voor hem en een paar andere klojo's geweest, dan had het VB er veel aanvaarbaarder uitgezien voor veel mensen.
Mja, als ik in het stemhokje sta en ik denk: "Plop of de teletubbies?", dan weet ik het wel.
Shadowman is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:47   #25
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

In de reportage ging FDW 's avonds naar het Forza Flandria debat dat werd georganiseerd door de NSV, en dat debat vond plaats in februari 2004. BartP is dus aan het zeveren dat het niet mooi meer is.
Guderian is offline  
Oud 16 juni 2004, 15:48   #26
Stiev
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 8
Standaard

Die reportage had in volle campagne moeten getoont worden. Eindelijk kon de kiezer de ware aard zien van deze rascistische machtsgeile politicus.
Mensen die hem aanklampten over "die Marokanen die weer eens de boel op stelten zetten" en FdW die dit met een vuile grijns beaamde.


Hoe sterk was de gelijkenis met het verhaal van Hitler, hoe deze op een lepe manier een heel volk achter het nazisme kreeg. Filip de Winter is geen haar beter!
Stiev is offline  
Oud 16 juni 2004, 16:29   #27
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiev
Die reportage had in volle campagne moeten getoont worden. Eindelijk kon de kiezer de ware aard zien van deze rascistische machtsgeile politicus.
Mensen die hem aanklampten over "die Marokanen die weer eens de boel op stelten zetten" en FdW die dit met een vuile grijns beaamde.


Hoe sterk was de gelijkenis met het verhaal van Hitler, hoe deze op een lepe manier een heel volk achter het nazisme kreeg. Filip de Winter is geen haar beter!
Ik hoop dat bij de volgende marokaanse holiganistische razernij uw auto niet vergeten wordt, uw winkel niet vergeten wordt, uw dochter niet vergeten wordt !!!!!

BEN JE DAN ECHT NOG NIET GENOEG MET DE FEITEN OP DE NEUS GEDRUKT ???

Als hij dat met een grijns geaamt, dan is dat alleen maar terecht en weet hij dat hij met zijn standpunten gelijk heeft.
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 16 juni 2004, 18:31   #28
Stiev
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiev
Die reportage had in volle campagne moeten getoont worden. Eindelijk kon de kiezer de ware aard zien van deze rascistische machtsgeile politicus.
Mensen die hem aanklampten over "die Marokanen die weer eens de boel op stelten zetten" en FdW die dit met een vuile grijns beaamde.


Hoe sterk was de gelijkenis met het verhaal van Hitler, hoe deze op een lepe manier een heel volk achter het nazisme kreeg. Filip de Winter is geen haar beter!
Ik hoop dat bij de volgende marokaanse holiganistische razernij uw auto niet vergeten wordt, uw winkel niet vergeten wordt, uw dochter niet vergeten wordt !!!!!

BEN JE DAN ECHT NOG NIET GENOEG MET DE FEITEN OP DE NEUS GEDRUKT ???

Als hij dat met een grijns geaamt, dan is dat alleen maar terecht en weet hij dat hij met zijn standpunten gelijk heeft.
Ziet u dan echt niet in dat dit een maatschappelijk probleem is dat niet op te lossen valt met het Vlaams Blok. Meer nog die "marokaanse holiganistische razernij" wordt alleen maar versterkt door jullie, rascistische Vlaams blokkers.
Vlaams Blok= meer haat, meer onverdraagzaamheid, en dat van beiden kanten. Dit verergert problemen alleen maar!!


STOP DE WAANZIN STOP HET VLAAMS BLOK
Stiev is offline  
Oud 16 juni 2004, 18:32   #29
Trajanus
Banneling
 
 
Trajanus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Temse
Berichten: 542
Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trajanus

Dat ding was al veel langer opgenomen maar werd niet uitgezonden. Nu is het plots wél relevant.
U bent verkeerd, ik had die reportage namelijk al een keertje gezien in 2003. Waarmee u bewijst dat u dingen beweert te weten en inzichten meent te hebben die duidelijk fout zijn, wat u zegt is dus niet gesteund door echte feiten, cijfers of waarheden.
Typisch. Een ander woord heb ik er niet voor, voor de manier hoe linkselaars proberen iedereen te muilkorven met verkeerde en leugenachtige 'feiten'. Deze hier beweert het zelfs met zijn eigen ogen gezien te hebben... Als dan blijkt dat ze het totaal verkeerd hebben, volharden ze in de boosheid.

één woord: Zielig.

Trajanus is offline  
Oud 16 juni 2004, 19:26   #30
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiev
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

Ik hoop dat bij de volgende marokaanse holiganistische razernij uw auto niet vergeten wordt, uw winkel niet vergeten wordt, uw dochter niet vergeten wordt !!!!!

BEN JE DAN ECHT NOG NIET GENOEG MET DE FEITEN OP DE NEUS GEDRUKT ???

Als hij dat met een grijns geaamt, dan is dat alleen maar terecht en weet hij dat hij met zijn standpunten gelijk heeft.
Ziet u dan echt niet in dat dit een maatschappelijk probleem is dat niet op te lossen valt met het Vlaams Blok. Meer nog die "marokaanse holiganistische razernij" wordt alleen maar versterkt door jullie, rascistische Vlaams blokkers.
Vlaams Blok= meer haat, meer onverdraagzaamheid, en dat van beiden kanten. Dit verergert problemen alleen maar!!
Beste stiev,

Uw haat tegen het vlaams blok maakt u blind voor de realiteit. Toen er in die reportage van Filip Dewinter sprake was van marokanen die over de auto's liepen omdat ze een voetbal overwinning hadden behaald in de afrika cup, dan moet uw frank toch gevallen zijn hé.. of vindt je dat ook een maatschappelijk probleem misschien ? komaan zeg. En dat wordt helemaal niet versterkt door het vlaams blok.

Maar ik ga stoppen met deze zaken steeds maar weer uit te leggen, want mensen zoals u, die duidelijk vooringenomen zijn, die moeten zelf eerst eens overvallen worden, neergestoken worden, verkracht worden, gecarjacked worden, gekeelt worden.. dan zul je het misschien snappen.

En dat is het laatste wat ik erover zeg tegen u.
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline  
Oud 16 juni 2004, 19:40   #31
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 799
Standaard

Vlaams Blok grootste partij in Vlaanderen in 2004 en waarschijnlijk De Winter burgemeester van Antwerpen in 2006. De toekomst ziet er mooi uit
__________________
Racism is a weapon of mass destruction
100% VLAMING is offline  
Oud 16 juni 2004, 19:55   #32
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Beste stiev,

Uw haat tegen het vlaams blok maakt u blind voor de realiteit. Toen er in die reportage van Filip Dewinter sprake was van marokanen die over de auto's liepen omdat ze een voetbal overwinning hadden behaald in de afrika cup, dan moet uw frank toch gevallen zijn hé.. of vindt je dat ook een maatschappelijk probleem misschien ? komaan zeg. En dat wordt helemaal niet versterkt door het vlaams blok.

Maar ik ga stoppen met deze zaken steeds maar weer uit te leggen, want mensen zoals u, die duidelijk vooringenomen zijn, die moeten zelf eerst eens overvallen worden, neergestoken worden, verkracht worden, gecarjacked worden, gekeelt worden.. dan zul je het misschien snappen.

En dat is het laatste wat ik erover zeg tegen u.
zelfs als ik ooit (hut vasthouden) overvallen, neergestoken, gecarjacked, gekeeld,... zou worden, dan nog zal ik geen racist zijn of op het blok stemmen.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 16 juni 2004, 20:30   #33
benji
Provinciaal Gedeputeerde
 
benji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING
Vlaams Blok grootste partij in Vlaanderen in 2004 en waarschijnlijk De Winter burgemeester van Antwerpen in 2006. De toekomst ziet er mooi uit
Wat was jullie slogan weer ...."respect" dacht ik toch ?
benji is offline  
Oud 16 juni 2004, 23:16   #34
Löwe
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 augustus 2002
Berichten: 95
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING
Vlaams Blok grootste partij in Vlaanderen in 2004 en waarschijnlijk De Winter burgemeester van Antwerpen in 2006. De toekomst ziet er mooi uit
Bwa, bekijk het langs de mooie kant: De Vlaamse belangen zullen op tafel komen.

Deze reportage mocht natuurlijk niet voor de verkiezingen uitgezonden worden wegens niet beestachtig genoeg. FDW kwam er te menselijk uit.
Löwe is offline  
Oud 17 juni 2004, 00:06   #35
Stiev
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

Beste stiev,

Uw haat tegen het vlaams blok maakt u blind voor de realiteit. Toen er in die reportage van Filip Dewinter sprake was van marokanen die over de auto's liepen omdat ze een voetbal overwinning hadden behaald in de afrika cup, dan moet uw frank toch gevallen zijn hé.. of vindt je dat ook een maatschappelijk probleem misschien ? komaan zeg. En dat wordt helemaal niet versterkt door het vlaams blok.

Maar ik ga stoppen met deze zaken steeds maar weer uit te leggen, want mensen zoals u, die duidelijk vooringenomen zijn, die moeten zelf eerst eens overvallen worden, neergestoken worden, verkracht worden, gecarjacked worden, gekeelt worden.. dan zul je het misschien snappen.

En dat is het laatste wat ik erover zeg tegen u.

Even duidelijk stellen. Ik heb de problemen in Brussel reeds aan den lijve ondervonden, overvallen door een groep Marokanen.

Eerste reactie is natuurlijk boosheid, en machteloosheid. MAAR dit is voor mij absoluut geen reden geweest om voor het Vlaams Blok te stemmen. Ik denk twee keer na voor ik mij tot een fascistische partij richt die problemen alleen veregert!
Kunt u mij toch nog eens duidelijk uitleggen hoe u denkt dat he Vlaams Blok dit gaat aanpakken.
Nog meer discrimineren, marginaliseren, haat creeren bij deze bevolkingsgroep? Is dat een oplossing?

Haat tegen het Blok maakt me niet blind voor de realiteit, de realiteit creert mijn haat tegen het Blok
Stiev is offline  
Oud 17 juni 2004, 00:13   #36
Beef
Vreemdeling
 
Beef's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Even duidelijk stellen. Ik heb de problemen in Brussel reeds aan den lijve ondervonden, overvallen door een groep Marokanen.
Ik ook, ze vroegen hoe laat het was =)
Beef is offline  
Oud 17 juni 2004, 01:16   #37
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING
Vlaams Blok grootste partij in Vlaanderen in 2004 en waarschijnlijk De Winter burgemeester van Antwerpen in 2006. De toekomst ziet er mooi uit
er zijn 2 stemrondes en de eerste ronde zal Dewinter winnen maar de tweede ronde gaat iedereen (sossen, liberalen, christen democraten) massaal op de andere kandidtaat stemmen zodat Dewinter uiteindelijk gaat verliezen. Kijk naar wat gebeurde bij Le Pen, zo'n scenario zal het spijtig genoeg weer worden en de media zal iedereen opkloppen zeker als puntje bij paaltje komt.
Ze vinden er altijd wel iets op.
Internaut is offline  
Oud 17 juni 2004, 01:45   #38
Bobbie
Burger
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 180
Standaard

Stukje divX 15M waar Bart Somers (VLD) onder z'n voeten krijgt.
De Blokbuster liga doet almaar alsof het Vlaams Blok grote geheimen heeft, maar deze reportage was ongenuanceerd en kijk eens naar wat Somers doet.
http://users.telenet.be/dropplx/fdw/[email protected]
Groeten.
Bobbie is offline  
Oud 17 juni 2004, 06:36   #39
scarlet
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 mei 2004
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Kijk eens als hij lacht.


Mooie ,rustige big smile heeft Filip,...als van een engel,.. En charmant!
Jaloers???


Scarlet
scarlet is offline  
Oud 17 juni 2004, 08:22   #40
Airke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Locatie: Beveren
Berichten: 60
Standaard

Laat ze het Vlaams Blok maar tegenwerken op alle mogelijke ondemocratische manieren, er zal wel een moment komen dat zij naar het Blok zullen moeten luisteren. En op die moment zal ik feestend op straat komen met mijn Vlaamse Leeuw
Airke is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be