Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 16 juni 2004, 11:02   #41
Thinker
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker

Zalig de armen van geest!
Waarde man, ik stel enkel vast dat u niet in staat bent om op mijn vragen te antwoorden.
De conclusies die u haalt uit mijn vragen haalt u uit het ongerijmde.
De herhaling hier van uw zogenaamde vaststellingen heeft geen enkele objectieve wetenschappelijke waarde en van uw conclusies duidelijk nog veel minder. Kan ook moeilijk anders als U die 'ongerijmde' bent waar U die conclusies uit haalt.
Thinker is offline  
Oud 16 juni 2004, 11:03   #42
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Waarde man, ik stel enkel vast dat u niet in staat bent om op mijn vragen te antwoorden.
De conclusies die u haalt uit mijn vragen haalt u uit het ongerijmde.
Was dat dan een vraag?
lees misschien eens de thread.
BartP is offline  
Oud 16 juni 2004, 11:10   #43
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
tsss Antoon toch..... pfff.... nie netjes he....
Wat is niet netjes?
__________________
Antoon is offline  
Oud 16 juni 2004, 11:48   #44
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Laat die 3 miljoen één maand in een migrantenbuurt leven en het Blok haalt de algemene meerderheid!
Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.

Vandaar dat ik vorige week felicitaties kreeg van zowat alle aanwezigen in twee volkscafés in de Gentse volkswijk De Brugse Poort, omdat ik m'n politieke voorkeur had bekend gemaakt.
Guderian is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:00   #45
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Ik zou er toch niet op rekenen mocht ik van u zijn.
Niet iedereen is een kuddedier dat zich makkelijk achter de kar van een demagoog laat spannen. Sommige mensen denken na in het stemhokje en hebben een fundamenteel gevoel van rechtvaardigheid en verdraagzaamheid.
Ik vind het altijd fijn als iemand zichzelf zo weet te overladen met superlatieven. Hoogmoed, ijdelheid, ... : zijn dat niet de kwalen van de westerse mens? En op wie had BartP gestemd?

__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:04   #46
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
En het blok doet geen beroep op reclamebureaus?
Neen.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:13   #47
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.

Vandaar dat ik vorige week felicitaties kreeg van zowat alle aanwezigen in twee volkscafés in de Gentse volkswijk De Brugse Poort, omdat ik m'n politieke voorkeur had bekend gemaakt.
zaten er in die 2 cafes zo een miljoen mensen samen?
Trouwens hoe weerlegt uw stelling mijn stelling precies? hoe ziet u dat?
BartP is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:24   #48
icerulez
Vreemdeling
 
icerulez's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon



Ik sluit mij aan bij ondertekenaar nummer 77:


Citaat:
77. Filip Dewinter ...... Dit moet de onnozelste petitie zijn die ik ooit gezien heb

nee, de onnozeleste was die van vrije meningsuiting van het blok zelf, deze is ook best onozel, maar slaat die van vrije meningsuiting niet.
icerulez is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:33   #49
DJ Amiga
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 58
Standaard

toch al 283 mensen die getekend hebben.
Tegen het sluitingsuur in Leuven stond de teller na één dag al op 15 000. Benieuwd of die petitie daar ooit aan geraakt
DJ Amiga is offline  
Oud 16 juni 2004, 12:55   #50
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Amiga
toch al 283 mensen die getekend hebben.
Tegen het sluitingsuur in Leuven stond de teller na één dag al op 15 000. Benieuwd of die petitie daar ooit aan geraakt
zelfs filip dewinter en joseph stalin hebben getekend!
jan hyoens is offline  
Oud 16 juni 2004, 14:05   #51
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Amiga
toch al 283 mensen die getekend hebben.
Tegen het sluitingsuur in Leuven stond de teller na één dag al op 15 000. Benieuwd of die petitie daar ooit aan geraakt
Op 13 juni rond drie uur stond de teller op 1.000.000 !
luc broes is offline  
Oud 16 juni 2004, 14:22   #52
Phalanstere
Burger
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Amiga
toch al 283 mensen die getekend hebben. 8O 8O 8O
Tegen het sluitingsuur in Leuven stond de teller na één dag al op 15 000. Benieuwd of die petitie daar ooit aan geraakt
zelfs filip dewinter en joseph stalin hebben getekend! :lol:
ja en die van Leuven werd getekend door Martens V
Phalanstere is offline  
Oud 16 juni 2004, 14:24   #53
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke

Als dat zo is, waarom maken de partijen dan gebruik van reclamebureaus om de kiezer te misleiden ? Waarom zoeken ze hun heil in het stigmatiseren van de oppositiepartij ?
Waarom trekken ze BV’s aan ?
Kan die nadenkende kiezer dan zelf het beleid en het programma niet beoordelen?
En het blok doet geen beroep op reclamebureaus? Het blok spendeert het grootste budget aan reclame en campagne mijn beste vriend.
Amerika heeft ons geleerd dat de politicus met het grootste budget in de campagne (en het jaar naar de campagne) de meeste stemmen haalt.
Volgens uw redenering zijn de blokkers kuddedieren en de anderen mensen die nadenken.
Voor het blok zou het dus normaal zijn om propaganda te voeren.
De andere partijen kunnen zich dus beperken tot het uitleggen van hun resultaten en programmapunten, een nadenkende kiezer heeft daar meer aan.
En bedankt voor uw les uit Amerika.
Bobke is offline  
Oud 16 juni 2004, 14:30   #54
Stijn Ram
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Berichten: 45
Standaard

1 Miljoen mensen hebben het door.

Het Vlaams Blok maakt een onstuitbare opmars. De 3 miljoen imbicielen zullen wel zien dat wij gelijk hebben, desnoods hardleers.
__________________
Een Vlaamse soeveREINE staat NU!!!
Stijn Ram is offline  
Oud 16 juni 2004, 14:35   #55
Master Yoda
Partijlid
 
Master Yoda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2003
Locatie: BELGIË
Berichten: 222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master Yoda
To: United Nations, UNESCO

Nav de 1 miljoen stemmen die op 13 juni jongstleden naar het VLAAMS BLOK gingen, wensen wij Vlaanderen uit te roepen tot intellectueel rampgebied.

De ondertekenaars van de petitie vragen dan ook aan de Verenigde Naties en in het bijzonder aan de Unesco ontwikkelingshulp om Vlaanderen terug sociaal, verstandelijk en emotioneel uit het slop te halen.

Iets meer dan een eeuw geleden zond Vlaanderen zijn missionarissen uit om de mensheid de beschaving bij te brengen.
Wij denken dat het nu tijd is dat Vlaanderen van de wereld lessen krijgt in broederlijkheid, verdraagzaamheid, democratische beginselen, racismebestrijding, probleemanalyse en hedendaagse geschiedenis (in het bijzonder over de periode 1933-1945).

Wij drukken erop om deze onderwijzingen verplicht te maken, uiteraard voor het eigen volk eerst.

Sincerely,

The Undersigned


Teken (indien akkoord) de petitie : http://<a href="http://www.PetitionO...ition.html</a>

Thx!


Ik sluit mij aan bij ondertekenaar nummer 77:


Citaat:
77. Filip Dewinter ...... Dit moet de onnozelste petitie zijn die ik ooit gezien heb


Intussen heeft hij ze toch maar lekker getekend !

Wie is er nu onnozel ?

__________________
Master Yoda is offline  
Oud 16 juni 2004, 14:39   #56
Stijn Ram
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master Yoda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon



Ik sluit mij aan bij ondertekenaar nummer 77:






Intussen heeft hij ze toch maar lekker getekend !

Wie is er nu onnozel ?

Bij de volgende verkiezingen zal de overwinning van het Blok nog spectaculairder zijn.
Het idiote krankzinnige linkse gedachtengoed zal met wortel en al worden uitgeroeid.
Als de VN zich komt moeien, dan shotten we die er samen met die linkse wormen ook uit.

Vlaanderen voor de Vlamingen!

dat alle linkse lafaards dan maar mee trekken naar Saharaland als ze die bruine mannen zo tof vinden.
__________________
Een Vlaamse soeveREINE staat NU!!!
Stijn Ram is offline  
Oud 16 juni 2004, 16:15   #57
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master Yoda
To: United Nations, UNESCO

Nav de 1 miljoen stemmen die op 13 juni jongstleden naar het VLAAMS BLOK gingen, wensen wij Vlaanderen uit te roepen tot intellectueel rampgebied.

De ondertekenaars van de petitie vragen dan ook aan de Verenigde Naties en in het bijzonder aan de Unesco ontwikkelingshulp om Vlaanderen terug sociaal, verstandelijk en emotioneel uit het slop te halen.

Iets meer dan een eeuw geleden zond Vlaanderen zijn missionarissen uit om de mensheid de beschaving bij te brengen.
Wij denken dat het nu tijd is dat Vlaanderen van de wereld lessen krijgt in broederlijkheid, verdraagzaamheid, democratische beginselen, racismebestrijding, probleemanalyse en hedendaagse geschiedenis (in het bijzonder over de periode 1933-1945).

Wij drukken erop om deze onderwijzingen verplicht te maken, uiteraard voor het eigen volk eerst.

Sincerely,

The Undersigned


Teken (indien akkoord) de petitie : http://<a href="http://www.PetitionO...ition.html</a>

Thx!
En altijd weer verwijzen naar de Tweede Wereldoorlog. Zielig !!

Wanneer kwam M.L. King op in Amerika om de discriminatie van de negers aan te vechten ????? Dat Leuke Amerika dat ons bevrijd heeft van die Racistische Nazi's ????

Iraq for the Iraqies !!! Vlaanderen voor de Vlamingen !!!
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 16 juni 2004, 17:03   #58
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timor
Ongelofelijk eigenlijk dat sommige mensen zich maar niet kunnen neerleggen bij de mening van een kwart van de Vlaamse kiezers en dat dan maar afdoen als onintelligente, gefrustreerde, negatieve kiezers zonder enige inhoud. Doe vooral zo voort, en de vergeet vooral niet verbaasd op te kijken als in 2006 de mensen die stigmatisering nog hartsgrondiger zijn beugeraakt en het VB zijn zoveelste verkiezingsoverwinning boekt.
wiskundig kan dat niet. slechts 25% kan zich maar gestigmatiseerd voelen, dus slechts 25% kan uit woede opnieuw voor het blok stemmen. Mensen die niet voor het blok gestemd hebben voelen zich niet gestigmatiseerd en zullen dan ook niet uit woede voor het blok stemmen. Hoogstend zullen ze wegens andere redenen voor het blok stemmen
Het is eigenlijk wel best grappig dat we dit soort redeneringen al meer dan 12 jaar te horen krijgen. Bij iedere volgende verkiezing zijn er dan telkens weer meer mensen die dan toch weer voor dat Blok kiezen.

We hoorden dat verhaaltje toen het Blok nog maar 10% haalde en alle keren erna als het Blok weer eens een sprong vooruit maakte.

In Anderlecht stemt nu reeds 43% van de Vlamingen op het Blok en in Molenbeek 40%. In Schaarbeek en Antwerpen 35%. Op naar de absolute meerderheid dan maar, als de "traditionelen" potdoof en stekeblind blijven voor de veranderingen in de samenleving.

En dan is het meteen gedaan met de multiculturele samenleving.


Darwin is offline  
Oud 16 juni 2004, 17:09   #59
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Laat die 3 miljoen één maand in een migrantenbuurt leven en het Blok haalt de algemene meerderheid!
Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
Zie de posting hier vlakboven.

Darwin is offline  
Oud 16 juni 2004, 17:20   #60
Trajanus
Banneling
 
 
Trajanus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Temse
Berichten: 542
Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik kan alleen maar vaststellen dat die zelfverklaarde intellectuelen van links in feite als domme kloten reageren wanneer ze fout zijn en bovendien slechte verliezers blijken te zijn.

Als die mensen 'intellectuelen' zijn, dan is het inderdaad op intellectueel vlak erg gesteld in Vlaanderen.
De frustratie spat van mijn scherm sinds zondag...
Trajanus is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be