Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 20 april 2006, 12:10   #61
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Natuurlijk, ik ben immers geen weekend-nazi.
Bhairav is offline  
Oud 20 april 2006, 12:12   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Natuurlijk, ik ben immers geen weekend-nazi.
Daar heb je gelijk in. Jij bent eerder een doordeweekse niksnut.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 20 april 2006, 12:14   #63
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Liever dat dan zoals u zijn.
Bhairav is offline  
Oud 20 april 2006, 12:22   #64
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Iedereen was daar maar om van de ene binnenplaats naar de andere te gaan, hun thuis en hun werk. Moesten mensen meer buitenkomen en gewoon menselijker zijn (dus ni vervreemd door werkdruk en schooldruk), dan zouden mensen waarschijnlijk anders gereageerd hebben. Maar het is nu zo.
Dit is politiek correct: de mensen moeten menselijker zijn.
Over de moordenaar moet er gezwegen worden omdat...
luc broes is offline  
Oud 20 april 2006, 12:26   #65
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Liever dat dan zoals u zijn.
Ik prijs mezelf anders gelukkig noch een weekend-nazi, noch een niksnut te zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 20 april 2006, 12:37   #66
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Een middelmatige werkseut dus. Fier op?
Bhairav is offline  
Oud 20 april 2006, 12:39   #67
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Geen profiteur op andermans kap dus, en ja, daar ben ik fier op.
Knuppel is offline  
Oud 20 april 2006, 12:41   #68
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ik ben wel een profiteur, en zal dat altijd blijven door omstandigheden. Daar ben ik ook fier op, want het ergert typische werkseuten zoals u. Met hun kleinburgerlijk wereldbeeldje...
Bhairav is offline  
Oud 20 april 2006, 12:43   #69
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Gewoon, ik vind dat ze alles zo aan het opblazen zijn in de zaak van de mp3 moord in Brussel.
Laten bekoelen zou veel beter zijn,er geen politiek spelletje van maken

allé hop naar de volgenden dan die ze gaan doodsteken...

Misschien voelen ze zich wel beledigd door een winnie de poe varkentje op de boekentas van een 6 jarige. Kunnen ze die daarvoor dooddoen.
Herr Flick is offline  
Oud 20 april 2006, 12:53   #70
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik ben wel een profiteur, en zal dat altijd blijven door omstandigheden. Daar ben ik ook fier op, want het ergert typische werkseuten zoals u. Met hun kleinburgerlijk wereldbeeldje...
Een profiteur zijn door omstandigheden waar je zelf de enige schuldige aan bent is niks om trots op te zijn.

Gelukkig voor jou zijn er (voorlopig) nog voldoende kleinburgelijken die het pikken dat niksnutten zoals jij van hen KUNNEN profiteren.

De vraag is of jij je zoveel gelukkige voelt dan de kleinburgelijken waar jij zo op neerkijkt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 april 2006, 17:14   #71
Rode Bert
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
Ja waarom moet je ook zo nodig met je splinternieuwe MP3-speler staan pronken in Brussel (tijdens het spitsuur dan nog; pure provocatie)???

En natuurlijk weeral die verzinsels van rasiestische VB'ers als zouden de daders van Noord-Afrikaanse origine zijn? De daders zijn toch nog steeds niet gepakt dus men kan hierover toch niets zeggen???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Laat ons hopen dat jij een nepprofiel bent...
Dit "nepprofiel" had anders toch mooi gelijk hahaha!!! Géééééén Noord-Afrikanen hahaha!!! Excuses zijn dus wel op zijn plaats (naar de noord-afrikaanse gemeenschap toe)!
Rode Bert is offline  
Oud 28 april 2006, 17:25   #72
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
Dit "nepprofiel" had anders toch mooi gelijk hahaha!!! Géééééén Noord-Afrikanen hahaha!!! Excuses zijn dus wel op zijn plaats (naar de noord-afrikaanse gemeenschap toe)!
Excuses zijn nergens voor nodig. Of voel jij je gestigmatiseerd als een opsporingsbericht het heeft over een blanke man ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 28 april 2006, 17:26   #73
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
Dit "nepprofiel" had anders toch mooi gelijk hahaha!!! Géééééén Noord-Afrikanen hahaha!!! Excuses zijn dus wel op zijn plaats (naar de noord-afrikaanse gemeenschap toe)!
En blijft dat je opmerking nog steeds misplaatst is.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 28 april 2006, 17:50   #74
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Gelukkig voor jou zijn er (voorlopig) nog voldoende kleinburgelijken die het pikken dat niksnutten zoals jij van hen KUNNEN profiteren.
Jij bent nog van den ouwen tijd. Als de huidige generatie jonge twintigers aan de macht komt, is het daarmee kort en goed afgelopen.
baarle is offline  
Oud 28 april 2006, 18:35   #75
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

[quote Rode Bert;1682479]Dit "nepprofiel" had anders toch mooi gelijk hahaha!!! Géééééén Noord-Afrikanen hahaha!!! Excuses zijn dus wel op zijn plaats (naar de noord-afrikaanse gemeenschap toe)! [/quote]
****************************
In het nieuwsblad toont een poll: 85% geen excuses op 1000 stemmers.

Laatst gewijzigd door luc broes : 28 april 2006 om 18:37.
luc broes is offline  
Oud 28 april 2006, 18:50   #76
Rode Bert
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
****************************
In het nieuwsblad toont een poll: 85% geen excuses op 1000 stemmers.
Ja hoor, begin maar te zwaaien met jullie "polls" en "ènqeutes"...
Wees eerlijk, als je een ganse bevolkings groep beschuldigt van doodslag en nadien blijkt dat de dader van de moord een hele ándere etnieciteit heeft, zijn excuses alles behalve overbodig, of wel? Wat de uitslagen van die peilling betreft: dat verbaasd met niets, dat we in een rasiestisch land leven met meer dan 1.000.000 Vlaams Blokkers is gewoon om van te huilen.

Het is natuurlijk gamakkelijk om de schuld altijd op iemand anders te steken hé. Het zijn altijd "de makakken", schandalig gewoon. We leven in een negatieve zwart wit sfeer, gecreerd door het VB. Een negatieve spiraal zonder einde.

Ikzelf heb persoonlijk nog NOOIT last gehad met Noord-Afrikanen.
Met mijn eigen land genoten daarintegen?!!

Conclusie:
"De man in de straat" is gewoon een bange neo-conservatieve zeurpiet met een ziekelijke fobie voor inovatie en evolutie en alles wat "vreemd".

Trouwens, Polen of niet, ik blijf erbij: Met een MP3-speler op straat staan pronken is vrágen om neergestoken te worden.

Hoe zit het trouwens met dat onderzoek over de mogelijke rasiestische aard van Joe (op VRT zei men hier dacht ik iets van)??
In rook opgegaan?
Rode Bert is offline  
Oud 28 april 2006, 18:54   #77
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
Conclusie:
"De man in de straat" is gewoon een bange neo-conservatieve zeurpiet met een ziekelijke fobie voor inovatie en evolutie en alles wat "vreemd".

Trouwens, Polen of niet, ik blijf erbij: Met een MP3-speler op straat staan pronken is vrágen om neergestoken te worden.
Als die innovatie en evolutie van jou, inhouden dat rondlopen met een 50 euro prul VRAGEN is om neergestoken te worden, zou het dan zo gek zijn dat mensen er niet echt positief tegenover staan ?


Los daarvan : ik vind jou een walgelijk creatuur.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 28 april 2006, 19:11   #78
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
1) Ja hoor, begin maar te zwaaien met jullie "polls" en "ènqeutes"...
2) Wees eerlijk, als je een ganse bevolkings groep beschuldigt van doodslag en nadien blijkt dat de dader van de moord een hele ándere etnieciteit heeft, zijn excuses alles behalve overbodig, of wel? Wat de uitslagen van die peilling betreft: dat verbaasd met niets, dat we in een rasiestisch land leven met meer dan 1.000.000 Vlaams Blokkers is gewoon om van te huilen.
3) Het is natuurlijk gemakkelijk om de schuld altijd op iemand anders te steken hé. Het zijn altijd "de makakken", schandalig gewoon. We leven in een negatieve zwart wit sfeer, gecreerd door het VB. Een negatieve spiraal zonder einde.
4) Ikzelf heb persoonlijk nog NOOIT last gehad met Noord-Afrikanen.
Met mijn eigen landgenoten daarentegen?!!

5) Conclusie:
"De man in de straat" is gewoon een bange neo-conservatieve zeurpiet met een ziekelijke fobie voor inovatie en evolutie en alles wat "vreemd".

6) Trouwens, Polen of niet, ik blijf erbij: Met een MP3-speler op straat staan pronken is vrágen om neergestoken te worden.

7) Hoe zit het trouwens met dat onderzoek over de mogelijke rasiestische aard van Joe (op VRT zei men hier dacht ik iets van)??
In rook opgegaan?
1) Ik zwaai met niks, ik toon wat de overgrote meerderheid denkt.
2) Niemand beschuldigt een ganse bevolkingsgroep tenzij jijzelf die 1.000.000 mensen beschuldigt
3) de schuld steken op het VB als een allochtoon een moord pleegt!?
4) Ik heb ook nog nooit last gehad met vreemdelingen, integendeel. Ik heb er meestal zeer goede herinneringen aan. En van mijn landgenoten kan ik ook niet klagen.
Mogelijk moet jij maar emigreren!
5) Ja, heel wat mensen zijn bang, en dat is er nu zeker niet op verbeterd.
Van over heel de wereld komen vreemdelingen naar hier, wellicht omdat ze het hier prettig vinden. En wij Vlamingen zijn meestal meertalig. Toch niet omdat wij een ziekelijke fobie hebben voor al wat vreemd is!
6) Dus Joe is fout! Mag nog iemand met een mooie auto rondrijden?
7) En Joe zou dus wel eens een racist kunnen zijn!?
Je zou dat best niet vragen aan zijn vader, het zou je beste dag niet zijn!
luc broes is offline  
Oud 28 april 2006, 19:17   #79
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Eerlijke vraag aan U,moest het nu een Vlaming zijn die een Marokkaan neer stak zou er dan ook zoveel reactie van Vlamingen zijn geweest hé
Dat zou pas véél erger zijn geweest, nietwaar? Niet gevolgd door een "stille" mars maar door oproerkraaiers en "jongeren" die een paar wijken tot oorlogsgebied zouden omgetoverd hebben. Bezoek van de koning niet vergeten, vanzelfsprekend. En in iedere zin minstens één keer het woord "racist"...
Eerlijk gezegd, dat zou waarschijnlijk het verschil geweest zijn, ja...

Een ander antwoord op uw vraag zou ook kunnen zijn: dan zouden er waarschijnlijk Vlamingen zijn die er meteen bij vermelden hoeveel keer, in verhouding, de agressie van de andere kant komt... Er zijn overal rotte appels, nietwaar. Maar in sommige manden wat meer dan in andere.
andev is offline  
Oud 28 april 2006, 19:17   #80
Rode Bert
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als die innovatie en evolutie van jou, inhouden dat rondlopen met een 50 euro prul VRAGEN is om neergestoken te worden, zou het dan zo gek zijn dat mensen er niet echt positief tegenover staan ?


Los daarvan : ik vind jou een walgelijk creatuur.
Hehehehe, die aggressieve Vlaams Blokkertjes toch. Al ze het met woorden niet kunnen halen beginnen ze te schelden of te kloppen (zie Rob Klop: "Rob Klop klopt erop"). Rondlopen met dure spullen OP STRAAT is toch pure provocatie? Als je door de sloppenwijken van Rio de Janeiro met een Lamborgini komt aangebold zul je negen kansen op tien ook een mes tegen je keel krijgen. Kansarmoede is van alle tijden en plaatsen, maar dat zie jij waarschijnlijk niet, van achter je plasma-televisie. Natuurlijk is het spijtig dat er dingen zoals die moord gebeuren, maar hey, face reality! Voor somigen is het knokken om het overleven. Eten of gegeten worden (niet letterlijk te nemen*).

Los daarvan: ik vind jou een rasiest.

*Wegens een hoge concentratie rasiestische Vlaams Blokkers zal ik vanaf heden een kleine toelichting geven wanneer ik beeldspraak gebruik.
Rode Bert is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be