Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 6 juni 2012, 06:36   #1
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard Het forum heeft nood aan, een onderdeel gewijd aan Globalisme

Wegens de uiterst snelle ontwikkelingen op wereldwijd (en tevens op Europees platform) niveau heeft dit forum nood aan een nieuw (tema) onderwerp : nl. GLOBALISME

Dit is echter enkel mijn suggestie en hopelijk kunnen anderen ook hun idee aangaande bekendmaken.

MVG,

ZB

PS : Destijds, tijdens het begin van de Arabische Lente werd een nieuw onderdeel aangemaakt, waarvoor dank. De thematiek 'Globalisme' mag/kan echter niet langer afwezig blijven. Dit is zelfs geen nieuwe, maar wel een uiterst relevante ontwikkeling die best opgevolgd kan worden. Het zou dus over Globalisme gaan... niet simpelweg 'Internationaal'. Ik hoop van harte dat ik bij deze een respecteerbaar punt aanhaal.
Sowieso, dank U voor Uw aandacht en/of reactie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 6 juni 2012 om 06:46.
zonbron is offline  
Oud 6 juni 2012, 09:46   #2
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Subforum Internationaal
eno2 is offline  
Oud 6 juni 2012, 10:11   #3
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Wegens de uiterst snelle ontwikkelingen op wereldwijd (en tevens op Europees platform) niveau heeft dit forum nood aan een nieuw (tema) onderwerp : nl. GLOBALISME

Dit is echter enkel mijn suggestie en hopelijk kunnen anderen ook hun idee aangaande bekendmaken.

MVG,

ZB

PS : Destijds, tijdens het begin van de Arabische Lente werd een nieuw onderdeel aangemaakt, waarvoor dank. De thematiek 'Globalisme' mag/kan echter niet langer afwezig blijven. Dit is zelfs geen nieuwe, maar wel een uiterst relevante ontwikkeling die best opgevolgd kan worden. Het zou dus over Globalisme gaan... niet simpelweg 'Internationaal'. Ik hoop van harte dat ik bij deze een respecteerbaar punt aanhaal.
Sowieso, dank U voor Uw aandacht en/of reactie.
Ik heb helemaal niets tegen globalisme , en zeker Europees wordt het hoog tijd dat we ons organiseren ipv ruzie maken en kibbelen over futaliteiten . Europa moet meer samenwerken en globale grens overschreidende wetgeving en regels maken . dat is de enige manier waarop we sterker kunnen worden om ons aan de wereld te tonen .

Globalisering op vlak van beleid en samenwerking . ZEKER .

Maar als de globalisering enkel begrepen wordt door de economische reuzen die de kleine bedrijfjes verder onleefbaar maken en oppeuzelen dan gaan we wereldwijd af op saaie massa consumptie stroom met catastrofale verarming en enorme werkloosheid wereld wijd . Het Ikea syndrome doorzetten op vele vlakken zal een wereld catastrofe maken met enorm rijke mensen en miljarden arme .
Klarekijk is offline  
Oud 6 juni 2012, 11:56   #4
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Beste,

Zoals reeds door deelnemer aangestipt, kan u met discussies over globalisatie terecht in een of meerdere subfora zoals Internationaal, en Europa.

Pontifex
Pontifex is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be