Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2014, 01:09   #41
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Snap het niet eerlijk gezegd...
We kankeren op alles maar uiteindelijk zitten we er allemaal wel bij "omdat we moeten".
Ik inclusief.
Maar niemand is bereid om zijn abo op te zeggen en off the grid te leven want ah nee we moeten bereikbaar zijn en verbonden...
Onze drang om online te zijn is belangrijker dan onze werkelijk menselijke basisbehoeften.
En dan mag het zelfs kosten wat kost ondanks we altijd ergens zoeken naar het zo goedkoop mogelijk te houden...

Telenet en Proximus zijn de grootste providers met meest uitgebreid aanbod maar zijn inderdaad echte kapitalistische reuzen die niet communistisch maar kapitalistisch de markt nog steeds kunnen en mogen monopoliseren. En hun dictatuur is blijkbaar oppermachtig en kent vele volgers.

Ik ben van 1998 tot 2007 Telenet geweest, dan naar dommel overgegaan en super tevreden. In 2013 omdat iemand TV wou en mede door technische problemen met de lijn zodat mijn Dommel aansluiting niet in orde raakte (door schuld Belgacom) terug naar Telenet overgestapt (Whoppa).
Ik denk eraan in 2015 terug naar Dommel te gaan want een verhoging van de Telenet prijzen gaat ,zelfs voor het beste techische NW, mij geen meerwaarde bieden. Ik kijk toch zo goed als geen TV. En bij dommel -tot op heden- is er tenminste een echte no data limits formule voor 48€ (raw copper; zonder Pxm lijn dus).
Bij Telenet komen ze kankeren als ik 300GB verbruikt heb op 30 dagen terwijl ze het "onbeperkt" noemen... tja op een 10GB backbone fiber knijp je best de mensen hun toegang af zeker...? Ach ja, we zullen nog niet genoeg betalen zekerst
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein

Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 6 december 2014 om 01:19.
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2014, 04:16   #42
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Bij mij Dommel , snelheid: 10,3MB/s Download , 540 kb/s Upload ,
ppffff , ik klaag niet

+5€ , Kan ik +/- 25Mb/s download krijgen , bwa , het gaat zo ook ,
dus .... geen +5€ !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2014, 07:37   #43
Pontus
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 juni 2006
Berichten: 370
Standaard

De realiteit is dat weinig mensen effectief zullen overstappen omdat het VDSL aanbod van Proximus trager is en vooral sterk afhankelijk is van de locatie.
Je kan onder ideale omstandigheden een 70mbit aansluiting krijgen, maar het kan evengoed 20mbit or erger worden. Maar je betaalt wel evenveel als iemand die 70mbit krijgt. Is dat eerlijk?

Ik ben tevreden van mijn 30mbit connectie bij Scarlet maar merk wel een duik in de snelheid als ik naar een HD zender kijk. Een gezin met 2 HD decoders heeft dan bijna geen bandbreedte meer over voor internet.
Pontus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2014, 07:59   #44
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Snap het niet eerlijk gezegd...
We kankeren op alles maar uiteindelijk zitten we er allemaal wel bij "omdat we moeten".
Ik inclusief.
Maar dat is ook zo

voor alles wat ge wilt doen hebt ge internet nodig
hebt ge da ni zijde ben analfabeet en loopt ge vast
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2014, 08:44   #45
Pontus
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 juni 2006
Berichten: 370
Standaard

Om wat te emailen en te surfen heb je geen 60€ abonnement van Telenet nodig he, daarvoor heb je zelfs geen vaste lijn nodig. Voor 15€ per maand kun je bijvoorbeeld een Mobile Vikings bundel nemen met 2GB dataverbruik inbegrepen. Een smartphone met 4G en je hebt overal supersnel internet.
2GB is enorm weinig maar genoeg om enkel wat te emailen en te surfen.
Pontus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2014, 08:47   #46
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontus Bekijk bericht
Om wat te emailen en te surfen heb je geen 60€ abonnement van Telenet nodig he, daarvoor heb je zelfs geen vaste lijn nodig. Voor 15€ per maand kun je bijvoorbeeld een Mobile Vikings bundel nemen met 2GB dataverbruik inbegrepen. Een smartphone met 4G en je hebt overal supersnel internet.
2GB is enorm weinig maar genoeg om enkel wat te emailen en te surfen.
En die zijn goedkoop omdat er geen klantendienst is, geen service, geen hulp,...
maximaal een verwijzing naar een website, altijd handig als uw internet plat ligt.
wilt moeder de huisvrouw die bereiken moet ze ook nog een week congé pakken om naar een wachttoon te luisteren.
uiteraard in de hoop dat diegene die oppakt ook meer te vertellen heeft als 'trek uwe modem ne keer uit het stopcontact en steek hem een minuutje later terug in"
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2014, 23:25   #47
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
En die zijn goedkoop omdat er geen klantendienst is, geen service, geen hulp,...
maximaal een verwijzing naar een website, altijd handig als uw internet plat ligt.
wilt moeder de huisvrouw die bereiken moet ze ook nog een week congé pakken om naar een wachttoon te luisteren.
uiteraard in de hoop dat diegene die oppakt ook meer te vertellen heeft als 'trek uwe modem ne keer uit het stopcontact en steek hem een minuutje later terug in"
Kan ervan meespreken, als je dat hoort na veel te lang naar een enerverend wachtmuziekje te moeten luisteren, heb je echt zin die operator door de telefoonlijn te trekken en hem verrot te slaan. Je zal echter ver moeten reizen, niet zelden zijn die callcenters of klantendiensten uitbesteed naar een 'derde wereldland', vooral India of Bangladesh. Ze geven die laagbetaalde krachten dan een intensieve spoedcursus Nederland en dan gaan ze aan de slag. Uiteraard hebben ze totaal geen voeling met het bedrijf zelf of het product en vaak kunnen ze niet anders dan maar wat standaardscenario's voorleggen.

Maar eigenlijk is dat probleem een andere discussie waard.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2014, 23:27   #48
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontus Bekijk bericht
Om wat te emailen en te surfen heb je geen 60€ abonnement van Telenet nodig he, daarvoor heb je zelfs geen vaste lijn nodig. Voor 15€ per maand kun je bijvoorbeeld een Mobile Vikings bundel nemen met 2GB dataverbruik inbegrepen. Een smartphone met 4G en je hebt overal supersnel internet.
2GB is enorm weinig maar genoeg om enkel wat te emailen en te surfen.
Als je een digitale radio-ontvanger hebt (DAB), wat Spotify streamt, Netflix, etc. dan zal je met die 2GB heus niet ver lopen ! Dat is dus onrealistisch. Ik heb zeker 70 ?* 100 GB per maand nodig, met een 4G-pakketje kom ik misschien een halve dag toe.

Zelfs als ik al mijn streaming laat vallen, dan zou ik nog aan 10 GB per maand zitten, schat ik zo.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 07:53   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Te duur
geen service
klantonvriendelijk
technisch achteroplopen
klanten bewust pesten
...

ik zat bij integan
Telenet neemt hen over en een week later ben ik al mijn digitale zenders kwijt en dwingen ze mij een snertbakje te huren
(energieverslindend, 18E eeuwse techniek,...)
en hun commentaar?
wij pakken geen zenders af, we verschuiven ze enkel

is de prijs omlaag gegaan als ge de bakste ni wou huren? Ik was 60 ?* 70% van tv en radiozenders kwijt. ge moogt 3 keer raden

belgacom is natuurlijk niet veel beter
volgens mij vergaderen die elke week met telenet om hun prijzen netjes gelijk te laten lopen
U hoeft dat snertbakje niet te nemen u kan opteren voor een CI+ kaartje als uw TV toestel daar een 'sleufje' voor heeft.

Prijzen

Eerder dit jaar ...

Belgacom en Telenet verhogen hun prijzen: een nieuwe klap voor de trouwe klant

Iedereen wil maar al die zenders ... Kijk je daar ook naar? Ik niet.
Ik denk dat ik maar naar een 10 tal zenders kijk van het hele aanbod maar betaal wel voor het hele boeltje.

In slaapkamer heb ik een TV met kaartje CI+ en dat werkt tot hiertoe vrij vlotjes en is geen energieslurper zoals een digibox/corder.

CI+

p.s. In mijn 'geval' gaat die aanpassing om een ...
Citaat:
U bent klant voor kabeltelevisie en internet. De prijsaanpassing houdt voor u een totale verhoging in van uw maandelijkse aanrekening met € 2,63.*
Ik beweer nu niet dat die grote spelers op de markt er een spelletje moeten van gaan maken maar het is wel weer straf dat al die grootverdieners hier weer zo lelijk over doen, 2,63€

En voor nieuwe iPhone van 700 ?* 800€ staan ze 's nachts in ellenlange files?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 december 2014 om 07:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 08:06   #50
Allesstroomt
Gouverneur
 
Allesstroomt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2014
Berichten: 1.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontus Bekijk bericht
Om wat te emailen en te surfen heb je geen 60€ abonnement van Telenet nodig he, daarvoor heb je zelfs geen vaste lijn nodig. Voor 15€ per maand kun je bijvoorbeeld een Mobile Vikings bundel nemen met 2GB dataverbruik inbegrepen. Een smartphone met 4G en je hebt overal supersnel internet.
2GB is enorm weinig maar genoeg om enkel wat te emailen en te surfen.
2
__________________
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.
Allesstroomt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 10:00   #51
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
U hoeft dat snertbakje niet te nemen u kan opteren voor een CI+ kaartje als uw TV toestel daar een 'sleufje' voor heeft.
de enige echte correcte klantvriendelijke 21e eeuwse weg is digitale integan

geen kaartjes, bakjes, ge kunt perfect splitten en met eigen tv (zonder gleufje), eigen had schijf, opnemen, pauzeren, doorspoelen interactief werken,...
technisch gezien kun je perfect individuele signalen doorsturen vanuit de centrale

uw madam pakt een pakket libelle tv en ik pak een pakketje voetbal
technisch gezien hebt ge daar geen bakjes, kaartjes,... voor nodig
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 21:51   #52
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
U hoeft dat snertbakje niet te nemen u kan opteren voor een CI+ kaartje als uw TV toestel daar een 'sleufje' voor heeft.

Prijzen

Eerder dit jaar ...

Belgacom en Telenet verhogen hun prijzen: een nieuwe klap voor de trouwe klant

Iedereen wil maar al die zenders ... Kijk je daar ook naar? Ik niet.
Ik denk dat ik maar naar een 10 tal zenders kijk van het hele aanbod maar betaal wel voor het hele boeltje.

In slaapkamer heb ik een TV met kaartje CI+ en dat werkt tot hiertoe vrij vlotjes en is geen energieslurper zoals een digibox/corder.

CI+

p.s. In mijn 'geval' gaat die aanpassing om een ...

Ik beweer nu niet dat die grote spelers op de markt er een spelletje moeten van gaan maken maar het is wel weer straf dat al die grootverdieners hier weer zo lelijk over doen, 2,63€

En voor nieuwe iPhone van 700 ?* 800€ staan ze 's nachts in ellenlange files?
Er zijn ook veel mensen, zoals ik, die niet in de rij staan voor zo'n dure iphone en die zich terecht ergeren aan die recente prijsstijging. Reken dat 'kleine' bedrag dat u opnoemt eens uit op jaarbasis en u zit al over de 30 euro ! Ik weet niet of u dat beseft, maar er zijn mensen die daar een week eten mee moeten kopen.

Want zo hoor je het vaak tegenwoordig, 'och, het slaat maar een paar euro per maand op ...' . Maar als je al die beetjes optelt, dan wordt dat op termijn een aanzienlijk bedrag. De jongste maanden horen we niet anders: water wordt duurder, elektriciteit, de zorgverzekering, studeren, abonnement van De Lijn, misschien ook de grondbelasting, verzekeringen, etc. Vele van die producten slaan allemaal maar een klein beetje op, maar tel dat eens allemaal samen ! Ik ben dat dus momenteel aan het doen, en misschien start ik daar ergens volgend jaar wel een draad voor op, kunnen we zien hoeveel duurder het allemaal geworden zal zijn sinds het aantreden van de nieuwe regeringsploegen.

Ik zeg dus niet dat bovenstaande iets te maken heeft met de prijzenpolitiek van Telenet, maar het komt er dus weer maar eens bij. Vele druppels kunnen een serieuze plas water maken ! En er rekening mee houdend dat de inflatie praktisch nihil is en het nog lang zal duren eer we nog een indexverhoging zullen krijgen. Dan is die 2,63 euro waar u zo 'lacherig' over doet best wel veel geld ! En niet enkel rijke mensen moeten dit bij betalen, ook de kuisvrouw en de kassierster !

Het is dus zeker geen luxeprobleem van enkele verzuurde Telenet-klanten die niets anders te doen hebben, het komt bij alle andere prijsverhogingen, waardoor vele mensen wederom hun beschikbaar inkomen zien slinken en dus eventueel 'opofferingen' moeten doen. Zelf zal ik niet te hard 'lijden' onder die prijsstijging (die trouwens in mijn specifieke geval 4 euro per maand bedraagt), maar mensen die al krap zitten, krijgen het dan nog wat moeilijker.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 21:55   #53
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Kan iemand bevestigen dat die Telenet CI+ op ELKE Europese TV werkt
welke een DVB-C-tuner met CI-sleuf aan boord heeft ??
Ik weet dat ze Nagravision als codering gebruiken !!
En BELANGRIJK: komen de Updates ivm de kaart ook door ??
http://klantenservice.telenet.be/sup...estel-geschikt
Mijn moeder moet je geen digibox geven , want ....
die's te ingewikkeld vanwege de afstandsbediening !!
Zij heeft ook satelliet TV (programmeerbaar) , enkel FTA !!
Maar DVB-C zou handig zijn , dan kan de TV worden geprogrammeerd
zodat ze automatisch naar haar favoriete shows kan kijken
Ze kijkt graag VTM familie , VRT Blokken & Dagelijkse kost
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 23:05   #54
Stoute Jos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Berichten: 595
Standaard

Satelietinternet is blijkbaar aan het opkomen.

http://www.ziezotec.nl/satellietwink...-2-connect-set
Stoute Jos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 23:40   #55
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stoute Jos Bekijk bericht
Satelietinternet is blijkbaar aan het opkomen.

http://www.ziezotec.nl/satellietwink...-2-connect-set
Nog een tikkie TE duur !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 08:50   #56
buitenlander
Schepen
 
Geregistreerd: 10 september 2013
Berichten: 468
Standaard

Ge neemt sateliet tv en voor internet ergens een goedkoop abonnement.
Zo is de kans al veel kleiner dat ge niets meer hebt als uw provider aan het knoeien is.
buitenlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 12:27   #57
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Maar dat is ook zo

voor alles wat ge wilt doen hebt ge internet nodig
hebt ge da ni zijde ben analfabeet en loopt ge vast
Kweetet, klinkt cliche maar het is ook zo dat we vroeger het zonder het internet ook hebben gered.
OK, het is er en het heeft vele wonderlijke mogelijkheden waar er nog veel te weinig van gebruikt worden in zekere zin.
Maar zoals bij alles; het comemrciele houdt veel echte innovatie tegen. Alleen al het feit dat voor alles dik betaald moet worden en dat het in plaats van goedkoper te worden net duurder. Is onlogisch want hoe efficienter de technologie wordt hoe geodkoper hij moet worden. Echter dat is tegen de consumptiemarkt logica en zodus...
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 14:26   #58
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Snap het niet eerlijk gezegd...
We kankeren op alles maar uiteindelijk zitten we er allemaal wel bij "omdat we moeten".
Ik inclusief.
Maar niemand is bereid om zijn abo op te zeggen en off the grid te leven want ah nee we moeten bereikbaar zijn en verbonden...
Onze drang om online te zijn is belangrijker dan onze werkelijk menselijke basisbehoeften.
Neen hoor, maar zonder internet of telefoon zie ik een groot deel van mijn inkomsten wegvallen waarmee ik mijn basisbehoeften kan betalen.

Ga ik dood gaan van die €3 extra per maand? Nee. Profiteren Telenet en Belgacom van hun duopolie? Ja. De jongens en de meisjes van de marketing zullen wel berekend hebben hoeveel die prijsstijging moest zijn opdat er niet gestemd wordt met de voeten. Geen internet, telefoon of TV is vaak geen keuze dus daar zaten ze al goed en dan heb je de mindere aanbieders als Snow en Scarlet, waar je -als ex-klant kan ik het weten- een minder goed product krijgt. Volgens mij zitten ze bij Telenet nu te juichen dat er zoveel woorden over de prijsverhoging geschreven worden, maar dat er weinig daden zijn: prijszetting gelukt.

Het wordt wachten op een derde of vierde speler. Misschien zit die niet eens zo ver, want met het steeds sneller worden van draadloos internet via die 4G zou het wel eens interessant worden om ook de thuisinstallatie via mobiel internet te bedienen, meer heb je eigenlijk niet nodig, de rest is VOIP en data. Zo hoef je niet heel Vlaanderen open te breken voor een derde hardwire net, moet je juist de nodige palen vervuilen met van die lelijke zendmasten. Eens zien wat Mobistar en Base doen binnen 5 ?* 10 jaar als het al zo lang zal duren.
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 14:56   #59
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
Telenet gaat zijn tarieven verhogen.
Er zijn al heel wat negatieve reacties gekomen op deze geplande prijsverhoging.
Ondertussen hebben al een 30.000 mensen een petitie getekend tegen de geplande prijsverhoging.
Reactie Telenet: de prijsverhoging gaat sowieso door!
Een beetje arrogant, vinden jullie ook niet?
Zijn er in Vlaanderen waardige alternatieven voor Telenet? Aan welke providers denken jullie dan?
Prijsverhogingen zijn toegestaan. Dus ook door Telenet. Niemand belet de consument naar de concurrentie over te stappen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 15:04   #60
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Telenet en Proximus zijn de grootste providers met meest uitgebreid aanbod maar zijn inderdaad echte kapitalistische reuzen die niet communistisch maar kapitalistisch de markt nog steeds kunnen en mogen monopoliseren. En hun dictatuur is blijkbaar oppermachtig en kent vele volgers.
Ze bieden wel de beste kwaliteit, binnen ons medialandschap.

Als ik vergelijk met wat een abonnement op Filmnet en nadien Canal + destijds kostte, dan vind ik dat we tegenwoordig meer en beter krijgen voor hetzelfde geld.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be