Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 23 oktober 2006, 13:33   #121
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
En wat heeft u gewonnen. en wat heeft de groene gewonnen?
U bent werkelijk een grapjas.
Verlies is bij u winst. wat heeft u gewonnen ten opzichte van 1980? enz...
Men dient toch eens na te denken over wat het doel is van politiek:
Het besturen van het land in het eigen belang of in het algemeen belang.
Vele partijen hebben vele verfijningen aangebracht hierin, anderen werken dit tegen.
Winnaars en verliezers? De ganse bevolking!
ericferemans is offline  
Oud 23 oktober 2006, 15:07   #122
humble
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 november 2002
Locatie: Kempen
Berichten: 591
Standaard

B]ericferemastru[/b];
Wat jij euforisch “ inhoudelijke analyses”noemt, wordt in de grote mensen taal als geëxciteerd stuurloos en structuurloos gebral genoemd, een lege verbale potpourri van haat mail, wat jij analyses noemt doet mijn kleindochter beter en mooier op haar potje.
Maar je mag blijven, ik lees je onzin graag, als fan van Gust Flater; de onschuldige onnozele hals met een gouden hart en de beste intenties, zie ik je als een soort omgekeerde Gust Flater; de schuldige prentieuze onnozele hals met kwade wil of is de dommigheid, maar wel even grappig?
Als ik je stukken lees ben ik steeds dankbaar dat God zich niet vergiste en jou die hersenen gaf die ik niet wilde, ik voel me ( schandalig maar waar) telkens een beetje superieur.

Overigens met die antwoorden op je “ inhoudelijke analyses valt het wel mee, de keren dat er iets zinnig in je threads staat zet men je meestal in je hemd de (meeste) keren dat het onzin is kun je toch niet verwachten dat men een “inhoudelijk” antwoordt geeft op paranoïde gekwetter.

Kalm blijven eh, ga eens mastru....... dan ben je nadien rustiger.

Laatst gewijzigd door humble : 23 oktober 2006 om 15:10.
humble is offline  
Oud 23 oktober 2006, 15:37   #123
Slasty
Burgemeester
 
Slasty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2005
Berichten: 584
Standaard dood, vergeet het maar.

Hoe graag ik ook zou willen dat je gelijk had Feremans, je bent blij met een dode mus; in juni 2007 zal het VB in Antwerpen terug alle records slaan; waarom weet ik dat?
1. Het VB scoort altijd beter federaal dan regionaal
2. De overwinning van Patrick was eerst en vooral een persooonlijke triomftocht; slimme reclamejongen als hij is had hij de keuze heel eenvoudig gesteld; hij of ik; maar Janssens doet niet mee op federaal vlak en alle grote tenoren van de politieke machtspartijen zijn al lang uit Antwerpen verdwenen, wie gaat ze tegenhouden gvd?
__________________
Paranoia is a disease onto itself, and may I add ..... the person standing next to you may not be who they appear to be... (Les Claypool)
Slasty is offline  
Oud 23 oktober 2006, 15:46   #124
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
VInden jullie het plezant van jaar na jaar geen enkele invloed te hebben op de politieke scene


Er is geen partij die het jongste decennium zoveel invloed gehad heeft op de politieke agenda als het VB. Iets wat jij hier nu al jaren in de scherpste bewoordingen aanklaagt...

Naar mijn aanvoelen zijn vele VB-kiezers dus zeer tevreden over de aanwezigheid van de thema's (en dus de kiezers) van het Belang op de politieke scène.
__________________
baarle is offline  
Oud 23 oktober 2006, 16:41   #125
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Men dient toch eens na te denken over wat het doel is van politiek:
Het besturen van het land in het eigen belang of in het algemeen belang.
Vele partijen hebben vele verfijningen aangebracht hierin, anderen werken dit tegen.
Winnaars en verliezers? De ganse bevolking!
Zolang de vertegenwoordigers van het volk NIET geheim kunnen stemmen, hebben ze niets te zeggen!.
Aleen de partij dicteert, en de rest volgent. Dus er moet maar ene gaan om op al de knopkens te duwen!
fernand is offline  
Oud 23 oktober 2006, 16:55   #126
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Zolang jullie geen enkele respons hebben op mijn inhoudelijke analyses, en terugkomen op mijn liefde voor de Felix Timmermans grapjes, grapjes die niet gespeend zijn van een snuifje Houtekiet en een beetje "odeur Flamande" weet ik mij gesterkt door de machteloze woede die mijn prikjes opwekken!
Dank voor de steun!
U, een inhoudelijke analyse?
Man, uw postings zijn net het gebrabbel van een gek.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 23 oktober 2006, 17:23   #127
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
B]ericferemastru[/b];
Wat jij euforisch “ inhoudelijke analyses”noemt, wordt in de grote mensen taal als geëxciteerd stuurloos en structuurloos gebral genoemd, een lege verbale potpourri van haat mail, wat jij analyses noemt doet mijn kleindochter beter en mooier op haar potje.
Maar je mag blijven, ik lees je onzin graag, als fan van Gust Flater; de onschuldige onnozele hals met een gouden hart en de beste intenties, zie ik je als een soort omgekeerde Gust Flater; de schuldige prentieuze onnozele hals met kwade wil of is de dommigheid, maar wel even grappig?
Als ik je stukken lees ben ik steeds dankbaar dat God zich niet vergiste en jou die hersenen gaf die ik niet wilde, ik voel me ( schandalig maar waar) telkens een beetje superieur.

Overigens met die antwoorden op je “ inhoudelijke analyses valt het wel mee, de keren dat er iets zinnig in je threads staat zet men je meestal in je hemd de (meeste) keren dat het onzin is kun je toch niet verwachten dat men een “inhoudelijk” antwoordt geeft op paranoïde gekwetter.


__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 23 oktober 2006, 18:02   #128
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 799
Standaard

Het VB heeft niet verloren, ze hebben (spijtig genoeg, maar dat is mijn mening) gewonnen. Dat de "politiek correcten" dat niet willen toegeven is hun zaak. Je kan geen nationale verkiezingen met lokale verkiezingen vergelijken, dat is als appels en peren vergelijken.

Ik ben er zeker van dat ze in mei volgend jaar weer vooruit gaan. Trouwens: de VLD houdt stand in Gent, en dat moet een overwinning voorstellen. Het VB gaat overal vooruit, ookal is het maar 0,4 % in Antwerpen, maar toch verliezen ze, die redenering klopt toch van geen kanten ofwel? 0,4 % dat is X-maal het hele kiezerskorps van de BUB, en die representeren het overgrote deel van de bevolking volgens hun voorzitter.
__________________
Racism is a weapon of mass destruction
100% VLAMING is offline  
Oud 23 oktober 2006, 18:34   #129
ridderke
Schepen
 
ridderke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2004
Locatie: Ergens ten lande
Berichten: 494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
Het VB heeft niet verloren, ze hebben (spijtig genoeg, maar dat is mijn mening) gewonnen. Dat de "politiek correcten" dat niet willen toegeven is hun zaak. Je kan geen nationale verkiezingen met lokale verkiezingen vergelijken, dat is als appels en peren vergelijken.

Ik ben er zeker van dat ze in mei volgend jaar weer vooruit gaan. Trouwens: de VLD houdt stand in Gent, en dat moet een overwinning voorstellen. Het VB gaat overal vooruit, ookal is het maar 0,4 % in Antwerpen, maar toch verliezen ze, die redenering klopt toch van geen kanten ofwel? 0,4 % dat is X-maal het hele kiezerskorps van de BUB, en die representeren het overgrote deel van de bevolking volgens hun voorzitter.
Hiep Hiep hoi grote overwinning VB, kijk hoeveel burgemeesters en schepenen, in elke stad een immigratiestop, Vlaanderen is nu vrij
Hiep Hiep Hoi, het VB is de grote winnaar!!!!!!!!!!!!

oeps wakker worden "winnaars", de PVDA, de partij met de minste zetels, sorry BUB en andere "partijen" komt aan de macht in Hoboken.

Dus vier maar rustig hoor "toognationalisten" met jullie indrukwekkende monsterzege.
Het VB kan zelfs geen kuisvrouw aan een job helpen in de gemeente "ZOOOOOOOO" groot is de zege!!!!!!
Hiep Hiep Hoi Calimero
Hiep Hip Hoi Calimero!!!!
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.
ridderke is offline  
Oud 23 oktober 2006, 18:40   #130
another brick
Gouverneur
 
another brick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Locatie: aan de oevers van de leie
Berichten: 1.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
Hiep Hiep hoi grote overwinning VB, kijk hoeveel burgemeesters en schepenen, in elke stad een immigratiestop, Vlaanderen is nu vrij
Hiep Hiep Hoi, het VB is de grote winnaar!!!!!!!!!!!!

oeps wakker worden "winnaars", de PVDA, de partij met de minste zetels, sorry BUB en andere "partijen" komt aan de macht in Hoboken.

Dus vier maar rustig hoor "toognationalisten" met jullie indrukwekkende monsterzege.
Het VB kan zelfs geen kuisvrouw aan een job helpen in de gemeente "ZOOOOOOOO" groot is de zege!!!!!!
Hiep Hiep Hoi Calimero
Hiep Hip Hoi Calimero!!!!
Bent u gefrustreerd of is dit slechts schijn?
another brick is offline  
Oud 23 oktober 2006, 18:56   #131
ridderke
Schepen
 
ridderke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2004
Locatie: Ergens ten lande
Berichten: 494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Bent u gefrustreerd of is dit slechts schijn?
Ik ben volledig partijloos, Volledig
De beste politieker is Ben Willems
En die is partijloos, net als ik, zo kan ik ongehinderd elke partij hier bekritiseren, probleem hebben ze weer 22 postings van mij verwijderd, de BUB te hard voor aap gezet, ja zo geraak ik nooit aan de 1000 hé.

VOOR DE VRIJE MENINGSUITING, maar als je die consekwent toepast
Avhja ik begrijp niet dat types zoals Hans1, Feremans enzo hier hun tellerke naar ongekende hoogte kunnen halen, wat moeten Buitenlandse bezoekers nu van de politiek denken, die denken we zullen eens beginnen met die gasten die de meeste postings hebben.

Even later, laat maar dacht dat dit een politiek forum was, BELGIE Hahahahaha, Vlaanderen Hahahaha denken die, en geef ze eens ongelijk
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.
ridderke is offline  
Oud 23 oktober 2006, 18:58   #132
another brick
Gouverneur
 
another brick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Locatie: aan de oevers van de leie
Berichten: 1.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
Ik ben volledig partijloos, Volledig
De beste politieker is Ben Willems
En die is partijloos, net als ik, zo kan ik ongehinderd elke partij hier bekritiseren, probleem hebben ze weer 22 postings van mij verwijderd, de BUB te hard voor aap gezet, ja zo geraak ik nooit aan de 1000 hé.

VOOR DE VRIJE MENINGSUITING, maar als je die consekwent toepast
Avhja ik begrijp niet dat types zoals Hans1, Feremans enzo hier hun tellerke naar ongekende hoogte kunnen halen, wat moeten Buitenlandse bezoekers nu van de politiek denken, die denken we zullen eens beginnen met die gasten die de meeste postings hebben.

Even later, laat maar dacht dat dit een politiek forum was, BELGIE Hahahahaha, Vlaanderen Hahahaha denken die, en geef ze eens ongelijk
In die zin kan ik uw postings begrijpen....en waarderen.
another brick is offline  
Oud 23 oktober 2006, 19:05   #133
ridderke
Schepen
 
ridderke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2004
Locatie: Ergens ten lande
Berichten: 494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
In die zin kan ik uw postings begrijpen....en waarderen.
Dank U dank U, maar kijk ik sta nu op 126, 126 die de censuur ontsnapt zijn hé.
Je mag blijkbaar hier alles belachelijk maken, de onnozelste praat uitkramen, maken zolang je maar consekwent rechts of links bent of eender wat. Of erger conskwent Nazi of consekwent Stalinist.
Allemaal geen probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ze je niet in zon hokje kunnen plaatsen, dan beledig je, provoceer je wat enzo.
Mischien moet ik wat nep-profielen maken.
Hoeveel partijen zijn er????
__________________
Met het Nationaal-Libertarisch Kompas zetten we de Vlaming op een vrijheidsgezind spoor en verbinden we het libertarische gedachtegoed met het Vlaamsgezinde.
ridderke is offline  
Oud 23 oktober 2006, 19:11   #134
another brick
Gouverneur
 
another brick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Locatie: aan de oevers van de leie
Berichten: 1.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
Dank U dank U, maar kijk ik sta nu op 126, 126 die de censuur ontsnapt zijn hé.
Je mag blijkbaar hier alles belachelijk maken, de onnozelste praat uitkramen, maken zolang je maar consekwent rechts of links bent of eender wat. Of erger conskwent Nazi of consekwent Stalinist.
Allemaal geen probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ze je niet in zon hokje kunnen plaatsen, dan beledig je, provoceer je wat enzo.
Mischien moet ik wat nep-profielen maken.
Hoeveel partijen zijn er????
Me dunkt dat het uw volste recht is om u nergens in een hokje te laten drukken.
another brick is offline  
Oud 23 oktober 2006, 19:33   #135
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

De bewoners van Hoboken hebben alleszins niet gevraagd voor een chaos in hun gemeentebestuur. Die komt er omdat men het Cordon Sanitaire in stand houd.
Ik denk dat dit van weinig respect betoont want goed bestuur zal hier moeilijk door worden. Welke partij het ook moge wezen maar als je 41% van de stemmen haalt zal je een krappe onconfortabele nipte meerderheid moeten hebben om die te ontwijken.
Internaut is offline  
Oud 8 november 2006, 17:01   #136
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Overal wordt met grote verslagenheid gereageerd door het VB stempubliek op de onmogelijkheid van deze partij om ook maar ergens te kunnen meedoen aan het beleid.Het VB verliest hierdoor veel geloofwaardigheid bij die kiezers die uitgerekend op het gemeentelijk vlak toch hier en daar een doorbraak verwachten.Men hoort dus ten allen kante dat de trend (verlies van 12,5 procent van de kiezers op de provinciale lijsten van het VB tegenover die van de verkiezingen van 2004) waarbij het VB kiezers begint te verliezen tegen de volgende verkiezingen een exponentiele karakter zou krijgen.De meeste voorzichtige ramingen spreken van dertig procent, doch ik merk onder de zelf nogal rabiate aanhangers van het VB dat dit allicht een onderschatten is van de ontmoediging.Mijn vraag is echter wie die kierzers kan opvangen.Het heeft geen zin om te spreken van een toename van de democratische tendenzen in ons land indien de nutteloze stemmers nu afwezige of ongeldige stemmers worden.Er is dringend nood aan een strategie om opnieuw een kans te geven aan VB afvalligen te kunnen aansluiten bij een nieuwe tendens in onze maatschappij, waar het VB geschiedenis is.De klassieke partijen en de media hebben hier een belangrijke rol in te spelen.Het is niet zozeer van belang om de zwanenzang van de klootjes die de partij VB leidden voortdurend te laten horen. Het is evident dat ze op allerlei dwaze wijzen gaan excuses zoeken, bijvoorbeeld bij het aantal vreemdelingen dat stemrecht heeft verworven. Alhoewel exit polls en diverse statistieken aantonen dat deze niet wegen op de afgang van het VB (alsof zij daar vroeger op stemden... ) maar dit doet niet ter zake.Waar moet een al gefrustreerd mens naartoe, nu hij of zij nog eens gefrustreerd is door uiterst rechts?De vraag is open.
Links heeft gewonnen maar steelt het Rechts programma! (GVA)
http://janice-laureyssens-visie.skyn...chts-programma
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline  
Oud 9 november 2006, 12:05   #137
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
wat, heeft de VB kiezer precies...GEWONNEN?
Is hij of zij dan geen verliezer van een stem?
Wat the F... heeft het opgebracht?
Welk verschil heeft het gemaakt?
VInden jullie het plezant van jaar na jaar geen enkele invloed te hebben op de politieke scene, en blijven jullie hopen op de GROTE OVERWINNING, terwijl het steeds niets opbrengt?
Zien jullie niet in dat die gasten die het VB "leiden" grote zeveraars zijn die enkel hun "eigen belang eerst" willen verdedigen?
Het heeft voor de zoveelste keer op rij aangetoont dat de term "democratie", net zoals "racisme" enz een nieuwe betekenis heeft gekregen de laatste jaren: de "winnaars" = samenraapsel van verliezende partijen aangevuld met stemmen van "nieuwe Belgen"...
Het is er aan te zien: het samenraapsel van partijen en partijtjes die hier en daar noodgedwongen de dienst zullen uitmaken de volgende jaren zijn op heel wat plaatsen nog aan het bakkeleien over macht en postjesverdeling, erger dan we het de vorige keren hebben meegemaakt. Zielige vertoning van de grote "overwinnaars": compromissen allerhande terwijl ze elkaar niet kunnen uitstaan (Lier bvb) en plat op hun buik gaan liggen om er toch maar bij te blijven.... Of Vilvoorde waar zo ongeveer alle partijen die je kunt bedenken het samen zullen oplossen, met uitzondering van het VB uiteraard. Dehaene zal zich zijn laatste jaren als politicus wellicht anders hebben voorgesteld. Hij trekt zijn broek nu op om de twee minuten, en voor wat betreft "de problemen oplossen als ze er zijn"... hij verveelt zich waarschijnlijk niet.
Voor wat de grote zeveraars betreft: dan denk ik vooral aan bvb de VLD met de laatste speech van Somers, die het vanaf nu weer heel anders gaat aanpakken, en voor elke categorie wat in petto heeft. Als ze het straks eindelijk allemaal zo goed zullen doen... wat hebben ze dan de voorbije jaren gedaan? Wie gelooft nog in die prietpraat?
Het gaat er niet om dat het VB aan de macht moet komen, om de macht, uit principe. Het gaat erom dat er een partij of enkele partijen op komen die doen wat de burgers van hen verlangen, op een aantal gebieden! Is dat straks Coveliers en Dedecker in een nieuwe partij, of het personeel van Plopsaland, wat kan ons dat schelen!
De politiek heeft weer verloren, niet het VB... Het heeft inderdaad weer weinig of niets opgebracht, om het even op welke partij er werd gestemd.

Laatst gewijzigd door andev : 9 november 2006 om 12:15.
andev is offline  
Oud 9 november 2006, 12:57   #138
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
VInden jullie het plezant van jaar na jaar geen enkele invloed te hebben op de politieke scene, en blijven jullie hopen op de GROTE OVERWINNING, terwijl het steeds niets opbrengt?
Waarom zou ik op VLD/SPA/CDV/GROEN moeten stemmen indien hun politieke opvattingen niet stroken met de mijne?
Uiteraard vind ik in elke van bovenvermelde partijen een aantal punten waar ik wèl mee akkoord kan gaan, maar de punten die voor mij prioritair zijn vind ik er niet in terug.
Dus waarom mag ik in de verplichte (geheime) stembusgang niet mijn eigen prioriteit volgen maar word ik door mensen als U quasi verplicht om HUN prioriteiten te volgen?
circe is offline  
Oud 9 november 2006, 14:15   #139
humble
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 november 2002
Locatie: Kempen
Berichten: 591
Standaard

dixit; "VInden jullie het plezant van jaar na jaar geen enkele invloed te hebben op de politieke scene, en blijven jullie hopen op de GROTE OVERWINNING, terwijl het steeds niets opbrengt? "

- Ik zie zoveel angst en tegenwerking bij de "invloedrijke partijen" over de "niet invloed partij" dat de invloed van het Vb nog best meevalt.
- het klakeloos plagieren van VB voorstellen door de PC partijen is een tweede bewijs dat het VB niet van invloed gespeent is.
En zelfs indien de invloed miniem zou zijn dan nog moet ik toch geen stem uitbrengen op corrupte partijen en systemen die een beleid voorstaan dat lijnrecht staat op mijn ideëen en waarden.
Ik moet en wil niet buigen voor het crapule, niet om den broode niet om de macht, ik ben een vrij man.

Als het VB geen invloed had was het allang verdwenen.

Laatst gewijzigd door humble : 9 november 2006 om 14:17.
humble is offline  
Oud 9 november 2006, 19:16   #140
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Wat heeft de VB kiezer er bij gewonnen?
Wat heeft de groene gewonnen, wat heeft u gewonnen. U bent zelfs niet meer verkozen
fernand is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be