Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 maart 2017, 11:32   #661
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Als iemand beweert dat cannabis geen schadelijke gevolgen heeft, dan kom ik met een hele resem tegenvoorbeelden.

Persoonlijke, en niet persoonlijke.

En op elk van die voorbeelden is de reactie: ontkenning en ontwijking.
Inderdaad ...geen beter voorbeeld dan jijzelf...jij en uw vriend weten er alles van.Allebei in een instelling...komt er nog bij dat die vriend enige zoon is...erg heel erg allemaal.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 11:43   #662
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij doet helemaal uw goesting niet. Gij wilt cannabis kunnen kopen in de superette om de hoek, tegen een veel lagere prijs dan nu. En ge wilt niet het risico om opgepakt te worden.
Uw gewentel begint zielig te worden Geert.
Zo'n dagje Nederland is best gezellig hoor. Meestal hebben ze daar ook van die supergezellige tweedehandsboekenwinkeltjes. Of ge maakt er een weekendje van. Wat kuieren, lekker eten met mevrouw, musea'tje erbij.
't Is ook niet dat ik elke week ga hoor, of elke maand.
En het risico? Pfff, 't is niet dat ze u in den bak gaan zwieren hoor. Ik blow al immers niet als ik moet rijden. En het geeft wa spanning


Citaat:
En dat ge toegeeft dat ge op de overheid rekent om u op te vangen, voor dat gedrag hebben we een woord. En dat woord, daar heeft BDW een hekel aan. En op BDW stemmen heel veel mensen. Omdat die mensen een hekel aan mensen zoals u hebben. En heel veel mensen op dit forum hebben een hekel aan mensen zoals u. En dan wint BDW de verkiezingen en draait het gedoog beleid terug.
En dan beginnen blowers uit frustratie een thread op dit forum.

3 woorden: 'inslaan' 'eigen' 'ruiten'.
Welk woord bedoel je? En waarom? Omdat ik van diensten waarvoor ik mee betaalt gebruik zou maken? Niet dat dat ooit zal nodig zijn hoor.
En wat BDW, u of andere forumleden erover denken, raakt eigenlijk mijn koude kleren niet. 't Zou nogal erg zijn, moest iemand daar mee inzitten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Maar als je dan vraagt die wetenschappelijk te onderbouwen negeer je dat en kom je met een hoop zever af die je dan afdoet als argumenten.
Natuurlijk dat, net zoals enkel zijn persoonlijke ervaringen mogen gebruikt worden. Hij gaat dat ook nooit toegeven dat hij ontkenning en ontwijking evengoed hanteert.
Hij kan dat ook niet vatten denk ik dat iemand een illegale substantie kan gebruiken zonder dat dit een negatieve invloed op zijn leven heeft. Ge gaat hem weer horen ontkennen sé
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 14:12   #663
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Natuurlijk dat, net zoals enkel zijn persoonlijke ervaringen mogen gebruikt worden. Hij gaat dat ook nooit toegeven dat hij ontkenning en ontwijking evengoed hanteert.
Hij kan dat ook niet vatten denk ik dat iemand een illegale substantie kan gebruiken zonder dat dit een negatieve invloed op zijn leven heeft. Ge gaat hem weer horen ontkennen sé
Mijn therapeute zei eens dat ik een afscheidsbrief moest schrijven voor cannabis. Ik ben geëindigd in dankbaarheid
Een andere psycholoog vroeg mij eens: Wie had je geweest als je nooit gebruikt had?
In alle eerlijkheid? Ik had er erger aan toe geweest.

Geestverruimende middelen mogen niet zijn omdat ze onze cultuur een farmaindustrie bedreigen. Wee dat mensen voor zichzelf zouden denken. Dat is de enige reden waarom het hier illegaal is en zal blijven.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 15:21   #664
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Hoe weet gij dat? Wie ik tegen kom?
De trefkans met zo iemand is groter dan je denkt:

"Naar schatting hebben -in de leeftijdscategorie van 15- tot 64-jarigen- ongeveer 78 miljoen Europeanen ooit (dit is minstens één keer) in hun leven cannabis gebruikt. Dit is bijna één op vier (23,2%) van de Europese volwassenen."

http://www.desleutel.be/professional...bis-de-cijfers
Citaat:
En die problemen hebben?
Waarom zouden die 78 miljoen Europeanen problemen hebben ?
Citaat:
Gij weet gewoon niets.
Door dat constant te herhalen zonder tegenargumenten, laat zien dat gij een probleem hebt.
Citaat:
Gij probeert u eigen wijs te maken dat cannabis ongevaarlijk is?
In elk geval ongevaarlijker dan 'legale' drugs, zoals alcohol, nicotine en tal van medicijnen.
Citaat:
Doe maar! Maar mij maakt ge niets wijs. Ook uw krankzinnige complottheorieën, ik geloof er niets van.
De mantra van de dissociatieve ontkenning, dié kennen we ondertrussen al.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 15:51   #665
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Uw bron is NINA, de bijlage van HLN voor vrouwen!

Gij hebt toch echt geen greintje schaamtegevoel hé!

Gij zijt echt nog erger dan Marie Daenen!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 16:20   #666
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Uw gewentel begint zielig te worden Geert.
Zo'n dagje Nederland is best gezellig hoor. Meestal hebben ze daar ook van die supergezellige tweedehandsboekenwinkeltjes. Of ge maakt er een weekendje van. Wat kuieren, lekker eten met mevrouw, musea'tje erbij.
't Is ook niet dat ik elke week ga hoor, of elke maand.
Zeer geloofwaardig!
En als gij een pizza wilt, dan gaat gij ook niet naar pizzahut op de hoek, nee ge gaat: Zo'n dagje Nederland is best gezellig hoor. Meestal hebben ze daar ook van die supergezellige tweedehandsboekenwinkeltjes. Of ge maakt er een weekendje van. Wat kuieren, lekker eten met mevrouw, musea'tje erbij.

En als ge een fles wijn nodig hebt, dan gaat ge niet naar de Delhaize 2 straten verder, nee gij gaat: Zo'n dagje Nederland is best gezellig hoor. Meestal hebben ze daar ook van die supergezellige tweedehandsboekenwinkeltjes. Of ge maakt er een weekendje van. Wat kuieren, lekker eten met mevrouw, musea'tje erbij.

Man, ge moet echt beter leren liegen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
En het risico? Pfff, 't is niet dat ze u in den bak gaan zwieren hoor. Ik blow al immers niet als ik moet rijden. En het geeft wa spanning
Tuurlijk dat, opgepakt worden is plezant, een leuke anekdote voor later tegen de kleinkinderen!

En BTW, 50% van de cannabis gebruikers geeft toe stoned achter het stuur te kruipen!
En gij zijt bij die 50% heiligen die het niet durft toe te geven!

Ge moet echt beter leren liegen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht

Welk woord bedoel je? En waarom? Omdat ik van diensten waarvoor ik mee betaalt gebruik zou maken? Niet dat dat ooit zal nodig zijn hoor.
En wat BDW, u of andere forumleden erover denken, raakt eigenlijk mijn koude kleren niet. 't Zou nogal erg zijn, moest iemand daar mee inzitten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Waarom denkt gij dat deze thread er is?

Natuurlijk dat, net zoals enkel zijn persoonlijke ervaringen mogen gebruikt worden. Hij gaat dat ook nooit toegeven dat hij ontkenning en ontwijking evengoed hanteert.
Hij kan dat ook niet vatten denk ik dat iemand een illegale substantie kan gebruiken zonder dat dit een negatieve invloed op zijn leven heeft. Ge gaat hem weer horen ontkennen sé
Dat heb ik nooit beweerd. Ik heb altijd gezegd dat er een % sterken zijn die het aankunnen. Maar voor alle duidelijkheid, dat vind ik ook losers, zwakkelingen en parasieten. Daarover mag er geen misverstand zijn.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 17:03   #667
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Zeer geloofwaardig!
En als gij een pizza wilt, dan gaat gij ook niet naar pizzahut op de hoek, nee ge gaat: Zo'n dagje Nederland is best gezellig hoor. Meestal hebben ze daar ook van die supergezellige tweedehandsboekenwinkeltjes. Of ge maakt er een weekendje van. Wat kuieren, lekker eten met mevrouw, musea'tje erbij.

En als ge een fles wijn nodig hebt, dan gaat ge niet naar de Delhaize 2 straten verder, nee gij gaat: Zo'n dagje Nederland is best gezellig hoor. Meestal hebben ze daar ook van die supergezellige tweedehandsboekenwinkeltjes. Of ge maakt er een weekendje van. Wat kuieren, lekker eten met mevrouw, musea'tje erbij.

Man, ge moet echt beter leren liegen!

Tuurlijk dat, opgepakt worden is plezant, een leuke anekdote voor later tegen de kleinkinderen!

En BTW, 50% van de cannabis gebruikers geeft toe stoned achter het stuur te kruipen!
En gij zijt bij die 50% heiligen die het niet durft toe te geven!

Ge moet echt beter leren liegen. Dat heb ik nooit beweerd. Ik heb altijd gezegd dat er een % sterken zijn die het aankunnen. Maar voor alle duidelijkheid, dat vind ik ook losers, zwakkelingen en parasieten. Daarover mag er geen misverstand zijn.
"Oeh, die persoon strookt niet met de perceptie dat ik heb over cannabisgebruikers! Vlug, ontkennen en er ons uitwringen!"

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 13 maart 2017 om 17:19.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 17:11   #668
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Uw bron is NINA, de bijlage van HLN voor vrouwen!

Gij hebt toch echt geen greintje schaamtegevoel hé!

Gij zijt echt nog erger dan Marie Daenen!
Met een link naar: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4311234/
Ge moet het zelfs niet openen om het te zien. Gewoon pijlke eens over houden.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 19:08   #669
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
"Oeh, die persoon strookt niet met de perceptie dat ik heb over cannabisgebruikers! Vlug, ontkennen en er ons uitwringen!"
Integendeel: ge zijt het prototype.
Gij maakt u van alles wijs, en ge denkt dat ik dat ook geloof.
Dat is typisch voor verslaafden.

Kijk naar peche: die zegt letterlijk tegen zijn psychiaters: 'zonder cannabis had het nog slechter geweest met mij!'

Yeah right!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 19:09   #670
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Met een link naar: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4311234/
Ge moet het zelfs niet openen om het te zien. Gewoon pijlke eens over houden.
Nee, geen links, als ge zelf het niet kunt onder woorden brengen, en uw standpunt kunt verdedigen, laat het dan maar.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 19:17   #671
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hier het hele wetenschappelijke onderzoek door: Dirk W. Lachenmeiera en Jürgen Rehm
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4311234/

Dirk W. Lachenmeiera heeft een doktoraat in chemie.
Jürgen Rehm is een neuropsychiater in de verslavingszorg.

Tellen die mee volgens uw dada? En klik nu voor eens op de link om te zien hoe een wetenschappelijk onderzoek eruit ziet. NCBI (National Center for Biotechnology Information) is te betrouwen.
Geert, het stond inderdaad op het hln.be maar er is een link naar een onderzoek bij. Straalharde argumentatie dan afdoen omdat het van nina zou afkomen is gewoon de waanzin voorbij.

Hier heb je onderzoek van wetenschappers die doktoraten behaalde.
Uw reactie? Zoals verwacht. Trolgedrag. Ik ga je negeren. Net zoals in de discussie van de evolutieleer moet je het onderspit delven.

EDIT: En die link is reeds samengevat, maar jij wou dat niet geloven. Hier is dan uw bewijs. Cannabis is minder schadelijk dan alcohol en alcohol is hoofdmoordenaar onder alle drugs. Staat nog voor cocaïne en heroïne.

Laatst gewijzigd door Peche : 13 maart 2017 om 19:26.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 19:18   #672
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Integendeel: ge zijt het prototype.
Gij maakt u van alles wijs, en ge denkt dat ik dat ook geloof.
Dat is typisch voor verslaafden.

Kijk naar peche: die zegt letterlijk tegen zijn psychiaters: 'zonder cannabis had het nog slechter geweest met mij!'

Yeah right!
Dat is ook zo. Ik had geen medicatie in mijn jongere jaren en mijn aandoeningen vielen niet op. Door cannabis kon ik een sociaal leven leiden en uit mijn cocon breken.
Men heeft de verkeerde strijd gevoerd. Namelijk tegen mijn cultuur. Cultuur is iets heilig en wij zullen dat nooit vergeten, noch vergeven.
Alcohol heeft mij altijd beperkt en nooit cannabis. Misschien enkel financieel, maar op andere vlakken heeft het me zeker verrijkt. Het is een geestverruimend middel voor iets he Geert.

Laatst gewijzigd door Peche : 13 maart 2017 om 19:27.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 19:38   #673
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Integendeel: ge zijt het prototype.
Gij maakt u van alles wijs, en ge denkt dat ik dat ook geloof.
Dat is typisch voor verslaafden.
Hahaha, nee hoor Geert. Jouw gedrag komt me heel bekend voor, het heeft namelijk zelfs een naam:



Bij elke post wordt dit steeds duidelijker. D�*�*�*�*g.

EDIT: eigenlijk ben ik er vrij zeker van dat je aan het trollen bent. Nu, je kan het eigenlijk ook niet zo goed, maar allez, 't was nog plezant
En als het zo niet is, nou, in elk geval mijn sympathie.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 13 maart 2017 om 19:50.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 20:52   #674
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hahaha, nee hoor Geert. Jouw gedrag komt me heel bekend voor, het heeft namelijk zelfs een naam:



Bij elke post wordt dit steeds duidelijker. D�*�*�*�*g.

EDIT: eigenlijk ben ik er vrij zeker van dat je aan het trollen bent. Nu, je kan het eigenlijk ook niet zo goed, maar allez, 't was nog plezant
En als het zo niet is, nou, in elk geval mijn sympathie.
Dat heeft hij zelf trouwens al gepost, over drugs is hij aan het trollen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 21:02   #675
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Geert, het stond inderdaad op het hln.be maar er is een link naar een onderzoek bij. Straalharde argumentatie dan afdoen omdat het van nina zou afkomen is gewoon de waanzin voorbij.
Nina is een bijlage voor huisvrouwen bij het HLN. Is dat uw bron?
Ik wil een pdf van het onderzoek, met inleiding, onderzoek, testresultaten en besluit, en commentaren van peers.
Zo doen we dat in de wetenschappelijke wereld.
Daar lezen we niet de Flair, de Libelle en de Nina.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht

Hier heb je onderzoek van wetenschappers die doktoraten behaalde.
Uw reactie? Zoals verwacht. Trolgedrag. Ik ga je negeren. Net zoals in de discussie van de evolutieleer moet je het onderspit delven.
Gewoon een pdf is voldoende.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht


EDIT: En die link is reeds samengevat, maar jij wou dat niet geloven. Hier is dan uw bewijs. Cannabis is minder schadelijk dan alcohol en alcohol is hoofdmoordenaar onder alle drugs. Staat nog voor cocaïne en heroïne.
En in de Flair vandaag staat een wetenschappelijk artikel over bipolaire stoornissen. Alle psychologen in België knippen dat uit en leren het van buiten.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 21:05   #676
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat heeft hij zelf trouwens al gepost, over drugs is hij aan het trollen.
Nee, bloedserieus.

Ik wacht nog altijd op die bron van uw gewaagde beweringen.

En kom niet af met de Nina!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 21:06   #677
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee, bloedserieus.

Ik wacht nog altijd op die bron van uw gewaagde beweringen.

En kom niet af met de Nina!
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4311234/

Dirk W. Lachenmeiera heeft een doktoraat in chemie.
Jürgen Rehm is een neuropsychiater in de verslavingszorg.

.gov. Weet je wat zo'n bron waardig is Geert?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 21:07   #678
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee, bloedserieus.

Ik wacht nog altijd op die bron van uw gewaagde beweringen.

En kom niet af met de Nina!
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 21:16   #679
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hahaha, nee hoor Geert. Jouw gedrag komt me heel bekend voor, het heeft namelijk zelfs een naam:



Bij elke post wordt dit steeds duidelijker. D�*�*�*�*g.

EDIT: eigenlijk ben ik er vrij zeker van dat je aan het trollen bent. Nu, je kan het eigenlijk ook niet zo goed, maar allez, 't was nog plezant
En als het zo niet is, nou, in elk geval mijn sympathie.
Zo voorspelbaar. Ge kunt het niet halen, en dan beginnen jammeren over 'gij zijt een trol!'.

Ik ben echter het tegenovergestelde van een trol. Ik ga de discussie met open vizier aan.
Ik heb heel duidelijk uitgelegd waarom IK geen legalisatie wil. Ik heb verschillende uitgebreide analyses gemaakt. Weerleg ze. Een commentaar als 'uw darwinistisch gewauwel' is géén weerlegging.

Ik kom ook niet af met debiele linken. Ik zou dat ook kunnen, hé. Naar drugslijn.be verwijzen, en naar de dokters en proffen die negatief staan over legalisatie. Spotgemakkelijk, en laf en lui.

En dan dee flauwe kul van: 'oh, ik vind het niet erg om naar Nederland te gaan shoppen'. Ten eerste, ik geloof er niks van, en ten 2e, is dat uw argument??
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2017, 21:17   #680
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard


Ik wacht nog altijd op uw bron.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be