Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2006, 17:11   #81
Veerle23
Burgemeester
 
Veerle23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2006
Berichten: 555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht

En dan maar zeuren op het cordon Dat VBers de ironie van hun cordon rond vreemdelingen niet zien.
Tegen de 'vreemdelingen' mss wel ja.
maar (voor mezelf sprekende) niet tegen mensen van allochtone afkomst die af en toe ook eens belgische televisie kijken en zo op de hoogte zijn van het reilen en zeilen. zodat ze niet uit de lucht komen gevallen als hun kiesbrief in de bus valt (hoe zijn het verkiezingen?---klant bij mij in de winkel), en ook niet tegen mensen die de moeite doen om deftig nederlands te leren, en actief naar een job te zoeken.
Mensen die niet aan bovenstaande voldoen hebben weinig respect voor het land waar ze in wonen en de inwoners ervan, dus moeten ze van mij ook geen respect verwachten. Een logische reactie vind ik.
__________________
We hebben twee partijen:
Het Vlaams Belang enerzijds of De Regenboogpartij
anderzijds.

Veerle23 is offline  
Oud 14 oktober 2006, 17:58   #82
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
Tegen de 'vreemdelingen' mss wel ja.
maar (voor mezelf sprekende) niet tegen mensen van allochtone afkomst die af en toe ook eens belgische televisie kijken en zo op de hoogte zijn van het reilen en zeilen. zodat ze niet uit de lucht komen gevallen als hun kiesbrief in de bus valt (hoe zijn het verkiezingen?---klant bij mij in de winkel), en ook niet tegen mensen die de moeite doen om deftig nederlands te leren, en actief naar een job te zoeken.
Mensen die niet aan bovenstaande voldoen hebben weinig respect voor het land waar ze in wonen en de inwoners ervan, dus moeten ze van mij ook geen respect verwachten. Een logische reactie vind ik.
Ik vind dat niet logisch omdat meestal de mensen die daar het hardst op klagen enkel naar soaps kijken op tv, zelf geen nederlands praten (enkel dialect), zelf niet werken en sinds kort denken dat negatief ingesteld zijn hetzelfde is als aan politiek doen. Ga in éénder welke volks vlaams cafe en ge ziet daar de vlaamse versie van het allochtoon uitschot waarop u doelt. Dus tja ik snap u punt niet.
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline  
Oud 14 oktober 2006, 18:04   #83
Veerle23
Burgemeester
 
Veerle23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2006
Berichten: 555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik vind dat niet logisch omdat meestal de mensen die daar het hardst op klagen enkel naar soaps kijken op tv, zelf geen nederlands praten (enkel dialect), zelf niet werken en sinds kort denken dat negatief ingesteld zijn hetzelfde is als aan politiek doen. Ga in éénder welke volks vlaams cafe en ge ziet daar de vlaamse versie van het allochtoon uitschot waarop u doelt. Dus tja ik snap u punt niet.
Even ter verduidelijking, ik kijk nieuws, ter zake, documentaires op tv, ow en prison break
Ik spreek netjes nederlands, onder familie wel wat dialectisch.
Ik werk wel en verdien jammer genoeg veel te weinig naargelang het werk dat ik doe.
Ik heb ook nog nooit allochtonen uitschot genoemd. Ik heb ook geen probleem met de allochtonen in het algemeen, wel met enkelen die het verbrodden voor die hele gemeenschap.
Groot verschil met die autochtone werklozen, autochtonen raken veel sneller hun uitkering kwijt dan allochtonen. De rva is veel soepeler voor allochtonen, zeker als de motivatie van het niet vinden van werk racisme zou zijn.
Heeft een madammeke van de vdab gezegd tegen mij.
__________________
We hebben twee partijen:
Het Vlaams Belang enerzijds of De Regenboogpartij
anderzijds.

Veerle23 is offline  
Oud 14 oktober 2006, 18:05   #84
Veerle23
Burgemeester
 
Veerle23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2006
Berichten: 555
Standaard

Voorts heb ik ook nergens gezegd dat ik hoog oploop met het 'autochtone uitschot' om het maar met uw woorden te zeggen.

Laatst gewijzigd door Veerle23 : 14 oktober 2006 om 18:05.
Veerle23 is offline  
Oud 14 oktober 2006, 18:14   #85
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik vind dat niet logisch omdat meestal de mensen die daar het hardst op klagen enkel naar soaps kijken op tv, zelf geen nederlands praten (enkel dialect), zelf niet werken en sinds kort denken dat negatief ingesteld zijn hetzelfde is als aan politiek doen. Ga in éénder welke volks vlaams cafe en ge ziet daar de vlaamse versie van het allochtoon uitschot waarop u doelt. Dus tja ik snap u punt niet.
Proficiat, qua blinde vooroordelen bent u net het VB met geruime voorsprong gepasseerd.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 14 oktober 2006, 20:53   #86
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Proficiat, qua blinde vooroordelen bent u net het VB met geruime voorsprong gepasseerd.
Dus je geeft toe dat het VB zich daar ook "schuldig" aan maakt?
Uh-Huh is offline  
Oud 14 oktober 2006, 21:37   #87
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dus je geeft toe dat het VB zich daar ook "schuldig" aan maakt?
Het duurt nog efkes maar dan dringt pas door hoe idioot ze bezig zijn. Ik zie ze al door de straten passeren der A jugend. Jagend op alles wat vlaams is. Deportatietreinen richting mechelen, gent en brugge vol met met mensen met een leeuw op hun hemd genaaid. Iederen die de ao niet juist kan uitspreken in "ik zen zot van a" krijgt ne goeidendag op zijne kop!

Letterlijk en figuurlijk de zomer van Antwerpen
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline  
Oud 14 oktober 2006, 21:42   #88
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Het duurt nog efkes maar dan dringt pas door hoe idioot ze bezig zijn. Ik zie ze al door de straten passeren der A jugend. Jagend op alles wat vlaams is. Deportatietreinen richting mechelen, gent en brugge vol met met mensen met een leeuw op hun hemd genaaid. Iederen die de ao niet juist kan uitspreken in "ik zen zot van a" krijgt ne goeidendag op zijne kop!

Letterlijk en figuurlijk de zomer van Antwerpen
Hey, da's zelfs niet meer grappig:

Citaat:
Vlaams Belang wil stadscode invoeren in Antwerpen

Als het van het kartel Vlaams Belang-VLOTT afhangt, wordt er na de verkiezingen van 8 oktober een stadscode ingevoerd in Antwerpen.
Deze gedragscode bevat een aantal algemene regels en richtlijnen die volgens het kartel het samenleven in de Scheldestad moet bevorderen. "Het gaat hierbij niet om een reeks verplichtingen. Enkel normoverschrijdend gedrag zal gesanctioneerd worden," klinkt het.

Volgens het kartel zal een gemeenschappelijk referentiekader van normen die door iedereen gedeeld en gerespecteerd wordt, de leefbaarheid van Antwerpen bevorderen. "Antwerpen is immers van alle legale en autochtone Antwerpenaren die hun verantwoordelijkheid willen opnemen," stelt Filip Dewinter van het Belang.

Bron: GVA

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 14 oktober 2006 om 21:44.
Uh-Huh is offline  
Oud 14 oktober 2006, 21:49   #89
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Een stadscode? hmmmm klinkt nog niet zo slecht eigenlijk. Is er dan ook een dresscode voor plattelandsmensen?
Bazilfunk is offline  
Oud 14 oktober 2006, 21:58   #90
Mamaloe
Schepen
 
Mamaloe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 443
Standaard

Het probleem van het Vlaams Belang BLIJFT gewoon dat ze alles op de "vreemdelingen" willen schuiven.

Voor de verkiezingen dachten ze dat ze een monsterscore zouden halen in Antwerpen, "want daar wonen veel vreemdelingen".

Na de verkiezingen blijkt dat ze net achteruit gaan in Antwerpen-centrum, en dan luidt de verklaring: "dat komt omdat er zoveel vreemdelingen wonen".

Kijk, beste Vlaams Belangers, jullie moeten nu toch wel het verstand hebben om in te zien dat de redenering dus NIET klopt.

(Of anders hebben jullie het wel over "fraude" ja, da's makkelijk maar ook erg zielig.)
__________________
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud
Mamaloe is offline  
Oud 14 oktober 2006, 22:01   #91
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Het probleem van het Vlaams Belang BLIJFT gewoon dat ze alles op de "vreemdelingen" willen schuiven.

Voor de verkiezingen dachten ze dat ze een monsterscore zouden halen in Antwerpen, "want daar wonen veel vreemdelingen".

Na de verkiezingen blijkt dat ze net achteruit gaan in Antwerpen-centrum, en dan luidt de verklaring: "dat komt omdat er zoveel vreemdelingen wonen".

Kijk, beste Vlaams Belangers, jullie moeten nu toch wel het verstand hebben om in te zien dat de redenering dus NIET klopt.

(Of anders hebben jullie het wel over "fraude" ja, da's makkelijk maar ook erg zielig.)
Het Vlaams belang is niet tegen vreemdelingen, het Vlaams belang is tegen het vreemdelingenbeleid. Zij geven de schuld aan het paars beleid. Zij staan ook kritisch tegenover migratie, maar zij vinden gewoon dat de vreemdelingen beter af zijn in hun eigen land.
Stefanie is offline  
Oud 14 oktober 2006, 22:02   #92
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dus je geeft toe dat het VB zich daar ook "schuldig" aan maakt?
Ik geef toe dat Bazilfunk een stuk dommer en xenofober reageert dan wat men het Vlaams Belang wil aanwrijven.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 14 oktober 2006, 22:02   #93
Veerle23
Burgemeester
 
Veerle23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2006
Berichten: 555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Het probleem van het Vlaams Belang BLIJFT gewoon dat ze alles op de "vreemdelingen" willen schuiven.

Voor de verkiezingen dachten ze dat ze een monsterscore zouden halen in Antwerpen, "want daar wonen veel vreemdelingen".

Na de verkiezingen blijkt dat ze net achteruit gaan in Antwerpen-centrum, en dan luidt de verklaring: "dat komt omdat er zoveel vreemdelingen wonen".

Kijk, beste Vlaams Belangers, jullie moeten nu toch wel het verstand hebben om in te zien dat de redenering dus NIET klopt.

(Of anders hebben jullie het wel over "fraude" ja, da's makkelijk maar ook erg zielig.)
In beide zit logica. VB zei eerst dat er veel allochtonen in antwerpen-centrum zijn, en dat als gevolg daarvan mensen VB gingen stemmen. Wat vlaams belang niet wist was dat veel vb'ers weggaan uit antwerpen naar de randgemeenten en daar een vb-front vormen.
Wat blijft er dan over in antwerpen: veel allochtonen die niet vb gaan stemmen. Dus klopt als een bus de twee uitspraken
__________________
We hebben twee partijen:
Het Vlaams Belang enerzijds of De Regenboogpartij
anderzijds.

Veerle23 is offline  
Oud 14 oktober 2006, 22:05   #94
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Het probleem van het Vlaams Belang BLIJFT gewoon dat ze alles op de "vreemdelingen" willen schuiven.

Voor de verkiezingen dachten ze dat ze een monsterscore zouden halen in Antwerpen, "want daar wonen veel vreemdelingen".

Na de verkiezingen blijkt dat ze net achteruit gaan in Antwerpen-centrum, en dan luidt de verklaring: "dat komt omdat er zoveel vreemdelingen wonen".

Kijk, beste Vlaams Belangers, jullie moeten nu toch wel het verstand hebben om in te zien dat de redenering dus NIET klopt.

(Of anders hebben jullie het wel over "fraude" ja, da's makkelijk maar ook erg zielig.)
Uh-Huh is offline  
Oud 14 oktober 2006, 22:21   #95
Mamaloe
Schepen
 
Mamaloe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
In beide zit logica. VB zei eerst dat er veel allochtonen in antwerpen-centrum zijn, en dat als gevolg daarvan mensen VB gingen stemmen. Wat vlaams belang niet wist was dat veel vb'ers weggaan uit antwerpen naar de randgemeenten en daar een vb-front vormen.
Wat blijft er dan over in antwerpen: veel allochtonen die niet vb gaan stemmen. Dus klopt als een bus de twee uitspraken
Ik heb dat hier al eerder gezegd hé, dat verhaaltje over autochtonen die naar de rand van Antwerpen verhuizen is volgens mij dikke bullshit.

Het zijn juist districten als Antwerpen-centrum en Borgerhout die steeds duurder aan het worden zijn en die rijke Vlamingen aantrekken (en rijke Nederlanders, maar dat terzijde ).
__________________
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud
Mamaloe is offline  
Oud 14 oktober 2006, 22:26   #96
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
nee wij vinden het niet leuk, onze stem, een recht dat we hebben verworven dankzij de democratie, wordt doodleuk genegeerd.
Moet je eens vragen hoe democratisch de andere partijen bezig zijn dat ze zoveel kiezers negeren. Getuigt van arrogantie van de andere partijen of niet, dat zo zomaar zonder blikken of blozen andermans stem in de vuilbak pieren, getuigd van veel respect ook.
Gelukkig gaan arrogante mensen uiteindelijk toch altijd op hun bek, ik kijk er al met veel genoegen naar uit
Een onjuiste inschatting van de realiteit.
Politiek is de kunst van de mogelijkheden.
De kiezer maakt een bepaalde partij machtig, maar dan moet die iets doen met de stemmen die ze heeft.
Het enige wat de partijleider hiermede kan doen is een compromis zoeken met andere partijen, en daar proberen het grootst mogelijke deel van zijn programma mee te halen.
Het VB speelt dit niet mee: ze willen niet onderhandelen, ze willen geen iota van hun programma laten vallen. Dat is natuurlijk hun goed recht!
Maar om dan hun programma te halen moeten ze een absolute meerderheid halen. Die halen ze dus nergens.
Hierdoor vangen zij niets aan met de honderdduizenden stemmen op hun partij uitgebracht.
Natuurlijk steken ze dit op de andere partijen: die zouden hen uitsluiten.
Is dit zo? Denk je dat een Bart Somers geen rechts Vlaanderen wil? Dat Yves Leterme en vooral zijn klein partnertje, De NVA dwerg geen rechts Vlaanderen wil?
Je ziet vanzelf in dat dit niet logisch is.
De enige die niet wil deelnemen aan het bestuur, die hier geen serieuze voorstellen rond doet is het VB zelf. Daarenboven doen ze het voor of het de andere zijn die niet willen meespelen met HEN!

Gelloft gij die gasten?
Ikke nie.

Weet je. Laat ons eens een voorstel doen op zijn VB's.
Alhoewel ik niet tot het partijbestuur behoor van Spirit denk ik wel in hun naam te kunnen spreken én in de naam van de Spa indien ik het volgende stel:
Sp.a-Spirit willen gerust het cordon sanitaire doorbreken!
Voorwaarden zijn:
Het volledige programma van Sp.a-Spirit dient te worden uitgevoerd.

Het VB mag dan een aantal ministers hebben, een aantal postjes naar keuze maar let wel: enkel het programma van SP.a Spirit wordt uitgevoerd.

Snap je nu de werkwijze van het VB?
ericferemans is offline  
Oud 14 oktober 2006, 22:36   #97
another brick
Gouverneur
 
another brick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Locatie: aan de oevers van de leie
Berichten: 1.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Een onjuiste inschatting van de realiteit.
Politiek is de kunst van de mogelijkheden.
De kiezer maakt een bepaalde partij machtig, maar dan moet die iets doen met de stemmen die ze heeft.
Het enige wat de partijleider hiermede kan doen is een compromis zoeken met andere partijen, en daar proberen het grootst mogelijke deel van zijn programma mee te halen.
Het VB speelt dit niet mee: ze willen niet onderhandelen, ze willen geen iota van hun programma laten vallen. Dat is natuurlijk hun goed recht!
Maar om dan hun programma te halen moeten ze een absolute meerderheid halen. Die halen ze dus nergens.
Hierdoor vangen zij niets aan met de honderdduizenden stemmen op hun partij uitgebracht.
Natuurlijk steken ze dit op de andere partijen: die zouden hen uitsluiten.
Is dit zo? Denk je dat een Bart Somers geen rechts Vlaanderen wil? Dat Yves Leterme en vooral zijn klein partnertje, De NVA dwerg geen rechts Vlaanderen wil?
Je ziet vanzelf in dat dit niet logisch is.
De enige die niet wil deelnemen aan het bestuur, die hier geen serieuze voorstellen rond doet is het VB zelf. Daarenboven doen ze het voor of het de andere zijn die niet willen meespelen met HEN!

Gelloft gij die gasten?
Ikke nie.

Weet je. Laat ons eens een voorstel doen op zijn VB's.
Alhoewel ik niet tot het partijbestuur behoor van Spirit denk ik wel in hun naam te kunnen spreken én in de naam van de Spa indien ik het volgende stel:
Sp.a-Spirit willen gerust het cordon sanitaire doorbreken!
Voorwaarden zijn:
Het volledige programma van Sp.a-Spirit dient te worden uitgevoerd.

Het VB mag dan een aantal ministers hebben, een aantal postjes naar keuze maar let wel: enkel het programma van SP.a Spirit wordt uitgevoerd.

Snap je nu de werkwijze van het VB?

Waarom zijn ze dan bang om iets rechtser te gaan besturen?
another brick is offline  
Oud 14 oktober 2006, 23:07   #98
Veerle23
Burgemeester
 
Veerle23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2006
Berichten: 555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Waarom zijn ze dan bang om iets rechtser te gaan besturen?
U neemt mij de woorden uit de mond
__________________
We hebben twee partijen:
Het Vlaams Belang enerzijds of De Regenboogpartij
anderzijds.

Veerle23 is offline  
Oud 14 oktober 2006, 23:31   #99
Mamaloe
Schepen
 
Mamaloe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
U neemt mij de woorden uit de mond
Maar reageer nu ook eens op de woorden die uit mijn mond kwamen hierboven?
__________________
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud
Mamaloe is offline  
Oud 15 oktober 2006, 00:55   #100
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Het duurt nog efkes maar dan dringt pas door hoe idioot ze bezig zijn. Ik zie ze al door de straten passeren der A jugend. Jagend op alles wat vlaams is. Deportatietreinen richting mechelen, gent en brugge vol met met mensen met een leeuw op hun hemd genaaid. Iederen die de ao niet juist kan uitspreken in "ik zen zot van a" krijgt ne goeidendag op zijne kop!

Letterlijk en figuurlijk de zomer van Antwerpen
Welkom in de 21e eeuw, Bazil.
Zwartengeel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be