Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 27 mei 2006, 12:13   #41
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ziehier weer de goed onderbouwde argumenten van de multikulfanaat.
Leg eens met goed onderbouwde argumenten uit wat je het recht geeft mij een multikulfanaat te noemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Wanneer de waarheid iets te veel kwetst, eindigt het betoog in bla bla bla.
Welke waarheid dan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Tja Firestone, ik hoop dat je JOUW verpletterende verantwoordelijkheid beseft in de aangehouden ongelijkheid van man en vrouw in de moslimwereld.
Leg eens met goed onderbouwde argumenten uit wat mijn verpletterende verantwoordelijkheid is in de aangehouden ongelijkheid van man en vrouw in de moslimwereld ???
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 27 mei 2006 om 12:13.
Firestone is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:14   #42
BJ
Vreemdeling
 
BJ's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
De toespraak van de moeder van Mohammed contrasteerde volledig met de houding van Joe's vader.
off topic, ik weet het, maar verklaar u nader
__________________
BJ
BJ is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:14   #43
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

@Ploertendoder:
Who cares.
U vindt het provoceren door het dragen van een hoofddoek een (begrijpelijk?) motief voor moord.

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 27 mei 2006 om 12:15.
StevenNr1 is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:14   #44
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Mijn bommake draagt ook regelmatig een "vod" op haar roos coiffuurke. Bij haar heeft dat niks met geloof te maken enkel met het feit dat haar permanentje anders door de wind wordt vernield. Is mijn bommake dan ook een provocatrice?
Zoals je zegt, bij haar heeft dat niets met haar geloof te maken, noch met het provocatief belijden van dat geloof. Uw bommake zal haar vers permanentje niet onder een hoofddoek schuilen uit vrees om voor verderfelijke Westerse slet uitgemaakt te worden door haar echtgenoot en leefgemeenschap. Uw bommake zal wellicht niet het laatste lokje van haar permantje weg camoufleren omdat haar ingeprent werd dat zij schuldig is aan de te verwachten sexuele intimidatie van de mannen uit haar leefwereld.
Knorretje is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:15   #45
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Nooit gehoord van een "motief"? Het blijkt nu dat de Turkse een vod op haar kop had tijdens de feiten.

Ze was nog maar pas twee jaar geleden begonnen met op die manier te provoceren.

Bijbedenking: had ze niet publiek zitten provoceren, lag ze nu niet in de kliniek.
Wauuw, waarom ga je niet soliciteren bij IRA of Hamas of van die rotgroepen die al te goed geweld gebruiken om hun frustraties te uiten ??
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:16   #46
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Leg eens met goed onderbouwde argumenten uit wat je het recht geeft mij een multikulfanaat te noemen.
Niets, men moet blijkbaar vinden dat als vrouwen een hoofddoek dragen het minder erg is om die dan om het leven te brengen.

Citaat:
Leg eens met goed onderbouwde argumenten uit wat mijn verpletterende verantwoordelijkheid is in de aangehouden ongelijkheid van man en vrouw in de moslimwereld ???
Geen, men moet blijkbaar vinden dat als vrouwen een hoofddoek dragen het minder erg is om die dan om het leven te brengen.

Anders ben je een multikulfanaat en ben je verantwoordelijk voor de ongelijkheid van man en vrouw in de moslimwereld.
__________________
Vroeger, toen politiek nog uit een breed scala aan thema's bestond...
Smurfje is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:16   #47
sodoirt
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juni 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BJ Bekijk bericht
off topic, ik weet het, maar verklaar u nader
Joe's vader riep NIET op tot haat en stigmatiseerde niemand. Wat ik van Mo's moeder hoorde op TV was dat wel, alhoewel ik misschien zoals zij zou reageren en niet zoals Joe's vader.

Niettegenstaande dat had ze reeds het "voorbeeld" van Joe's vader zelf kunnen inbouwen in haar speech die ook zal voorbereid geweest zijn....
sodoirt is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:17   #48
Bill
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: België
Berichten: 972
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Diversiteit is een feit (tot spijt van wie het..)
Zijn de tegenstanders van "multicultuur" voorstanders van etnische zuivering ?
Neen, wel tegen opdringing (voorbeelden legio) van een middeleeuwse samenlevingsvorm (voorbeelden legio) die niet compatibel is met onze Westerse Cultuur.(voorbeelden legio)
__________________

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...

Laatst gewijzigd door Bill : 27 mei 2006 om 12:18.
Bill is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:17   #49
Ploertendoder
Banneling
 
 
Ploertendoder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
HVT heeft zelf gezegd dat het om een racistisch geïnspireerde daad gaat. (Nu kunnen we 'discussiëren' over wat hij daar precies onder verstaat, we weten het niet.)
Herlees: "had ze niet publiek zitten provoceren, lag ze nu niet in de kliniek." M.a.w. een hoofddoek dragen is er om vragen.
Dat is gewoon een vaststelling. Had die Turkse daar niet gezeten met een kopvodkop dan zou die gek er gewoon voorbijgewandeld zijn - denk ik toch, want anders zou het geen racistische daad geweest zijn, maar zat ze net als Luna "toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plaats". Zonder die vod was er immers niks allochtoons aan te zien.


Het is in het vijandig en racistisch klimaat dat door de moslims naar de autochtonen toe dagdagelijks wordt uitgedragen toch niet te verwonderen dat dit vroeg of laat tot een tegenreactie zou leiden?
Ploertendoder is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:18   #50
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Niet proberen om mij iets in de mond te leggen he! Ik probeer enkel maar te weten te komen of die Malinese ook aan het provoceren was zoals die Turkse.
Provoceren ?? Dus iemand die rustig op de bank zit en een boekje leest en tussen haakjes een hoofddoek draagt is volgens jou aan het provoceren, man man man wat een hopeloze gehuil...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:18   #51
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Firestone;1729999]Leg eens met goed onderbouwde argumenten uit wat je het recht geeft mij een multikulfanaat te noemen.
Uw onbegrense naïviteit en het meekwekken en jaknikken zonder nadenken over alles dat multicultureel getint is, zelf als zijn dat de meest verderfelijke islamitische principes.
Goed zo? Toch al meer dan 'blablabla'.



Citaat:
Welke waarheid dan?
Leg eens met goed onderbouwde argumenten uit wat mijn verpletterende verantwoordelijkheid is in de aangehouden ongelijkheid van man en vrouw in de moslimwereld ???
Die ligt in het feit dat u weigert het vrouwdenigrerend karakter van de hoofddoek in te zien. Wie dat weigert in te zien, is medeplichtig in het blijvend onderdompelen van de moslima's in het obscurantisme.
Knorretje is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:21   #52
sodoirt
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juni 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Het is in het vijandig en racistisch klimaat dat door de moslims naar de autochtonen toe dagdagelijks wordt uitgedragen toch niet te verwonderen dat dit vroeg of laat tot een tegenreactie zou leiden?
Als dat je ideale samenleving zou zijn, dan hadden de Joden in Antwerpen al veel meer "jongeren" en jongeren mogen neerschieten...
Misschien je afvragen waarom dat niet gebeurd?
sodoirt is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:22   #53
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Die ligt in het feit dat u weigert het vrouwdenigrerend karakter van de hoofddoek in te zien. Wie dat weigert in te zien, is medeplichtig in het blijvend onderdompelen van de moslima's in het obscurantisme.
Toch wel grappig, in sommige islamitische landen vinden ze het denigrerend voor vrouwen dat ze juist half-naakt moeten lopen. (wat niet moet, maar goed, dat denken ze daar dan)

In andere islamitische landen verbieden sommige mannen het dragen van een hoofddoek, wat ook erg denigrerend is.

Als een vrouw vrijwillig een hoofddoek draagt is daar niet denigrerends aan.
__________________
Vroeger, toen politiek nog uit een breed scala aan thema's bestond...

Laatst gewijzigd door Smurfje : 27 mei 2006 om 12:23.
Smurfje is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:24   #54
sodoirt
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juni 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Provoceren ?? Dus iemand die rustig op de bank zit en een boekje leest en tussen haakjes een hoofddoek draagt is volgens jou aan het provoceren, man man man wat een hopeloze gehuil...
Lincoln, je weet maar al te goed dat het voor sommigen "jongeren" al een provocatie is wanneer ze een Jood zien rondlopen met een kledij die hem herkenbaar maakt. Maar de kledij dient dan voor het herkenbaar maken, want volgens je koran moeten toch alle Joden gedood worden. Men zou voor minder denken dat den Dolf dat boek ook gelezen had.
sodoirt is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:26   #55
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Een hoofddoek dragen is provocoatie?
In een Westerse context, is het alvast geen teken van integratiewil. Integendeel, hoofddoekfanatisme is hetzelfde als het uitgestoken vingertje naar het Westen en de Westerse waarden als gelijkheid van man en vrouw.
Het excuus van godsdienstvrijheid is een nepexcuus : godsdienstbeleving gebeurt in het hoofd en niet aan de hand van een stuk textiel. Zonder hoofddoek kan je even goed je godsdienst beleven.
Hopeloos gehuil mijn dame. hopeloos zeg ik je...het is niet dat een dame met een hoofddoek heeft uitgesteekt tegen FDW dat er hier weer een verhaal van komt over de hoofddoek hetze, ik ben het ook niet helemaal eens met die hele politieke tamtam maar je moet ook ni overdrijven hé, en de hele zaak heeft niets met integratie te maken wel met de moord van zeker twee onschuldige mensen en ook (wat helaas de motie van de moord onduidelijk is) de moord op één jongen(marokkaan) en het verwonden van een vrouw!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 mei 2006 om 12:28.
Lincoln is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:27   #56
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Oorspronkelijk bericht door Ploertendoder
Op het podium van de apolitieke mars stonden de voddekoppen n koor te schreeuwen tegen Vlaams Belang en met name tegen Filip Dewinter.

Nu is mijn vraag of, aangezien de nicht van de Malinese met hare voddekop voor de mikro's op de witte mars van haar oren aan 't maken was, of haar nichtje toen zot Hansje passeerde ook een vod op haar kop droeg.

Wie kan licht werpen op dit niet onbelangrijk aspekt van deze zaak?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Waarom is dit "niet onbelangrijk"?

Is het vermoorden van een vrouw met hoofdoek minder erg dan het vermoorden van een vrouw zonder hoofdoek???
Duidelijk wel voor dat ventje...
__________________________________________________ ____________
Om consequent te blijven met zijn pseudo zou een deelnemer hier aan zelfdoding moeten doen...
filosoof is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:27   #57
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Smurfje;1730019]Toch wel grappig, in sommige islamitische landen vinden ze het denigrerend voor vrouwen dat ze juist half-naakt moeten lopen. (wat niet moet, maar goed, dat denken ze daar dan)
In sommige islamitische landen doen ze wat ze willen. België is geen islamitisch land; Snappie ?

Citaat:
In andere islamitische landen verbieden sommige mannen het dragen van een hoofddoek, wat ook erg denigrerend is.
In andere islamitische landen hebben ze begin van Verlichting gezien.

Citaat:
Als een vrouw vrijwillig een hoofddoek draagt is daar niet denigrerends aan.
Geen enkele vrouw draagt vrijwillig de hoofddoek. De hoofddoekdracht is het resultaat van jarenlange hersenspoeling al dan niet in combinatie met sociale druk en intimidatie.
Knorretje is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:27   #58
BJ
Vreemdeling
 
BJ's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Joe's vader riep NIET op tot haat en stigmatiseerde niemand. Wat ik van Mo's moeder hoorde op TV was dat wel, alhoewel ik misschien zoals zij zou reageren en niet zoals Joe's vader.

Niettegenstaande dat had ze reeds het "voorbeeld" van Joe's vader zelf kunnen inbouwen in haar speech die ook zal voorbereid geweest zijn....
wat je van Mo's moeder hoorde op TV was maar één derde van haar speech en ze riep niet op tot haat, in tegendeel

ze heeft zich wel sterk afgezet tegen het VB en meer specifiek FDW, iets wat in mijn persoonlijke opinie niet echt op die moment op zijn plaats was maar ik heb dan ook makkelijk spreken aangezien ik geen zoon verloren heb...
__________________
BJ
BJ is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:31   #59
Bill
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: België
Berichten: 972
Standaard

Ongelofelijk welk een hysterische reaktie volgt op het nog maar insinueren dat er een mogelijkheid zou kunnen bestaan dat een gek eventueel zou kunnen beginnen schieten zijn op de Turkse en Malinese vrouwen, omdat ze misschien een hoofddoek zou kunnen gedragen hebben?! (oef!)
EURABIË is inderdaad al hier.

Hebben de hysterische marcheerders al eens gedacht dat ze gisteren tevens marcheerden VOOR een Lejeunesque Hiltongevangenisstraf?
Bill is offline  
Oud 27 mei 2006, 12:32   #60
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BJ Bekijk bericht
correctie, het is ploertendoder die dat insinueert.

hij probeert - zoals firestone reeds zei - de schuld van de moorden op de slachtoffers af te schuiven.

ik dat gemeld om dat dat er in mijn ogen niet door kan. of het werkelijk in strijd is met het reglement is een afweging die de admins zullen moeten maken.
ok, sorry was vergissing van nickname.

Echter, indien we de zaken eens zouden omdraaien: HVT was uiterst linkse sympathisant en maait in het wilde weg express drie uitgekozen skinheads neer (te herkennen aan hun kleding en haardracht (of gebrek daaraan).

Zou U in dit geval spreken van racistische moord? Of ideologisch geïnspireerde moorden.
Zou U het een probleem vinden indien iemand zou opperen "ze hebben duidelijk geprovoceerd door hun uiterlijk".

Zou U dit een even verwerpelijke daad vinden, of zoals Chris Dusauchoit zeggen: "one down, twenty to go"?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2006 om 12:32.
circe is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be