Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2023, 23:02   #61
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dat is een zieke administratie ze.

Welnu ik heb onlangs ook een docu gezien over India daar nemen de mensen overvolle treinen met openstaande deuren. Er sterven daar gemiddeld 7 mensen per dag aan. Dat is 2.555 per jaar.

Ik bedoel maar, waar zijn die NGO's in deze?
Die Indiërs proberen niet naar het Westen te vluchten, en zijn dus oninteressant voor de NGO's. Dat is de fout van die Indiërs, hee. Indien ze een lekke roeiboot van India naar Europa hadden genomen, zou het natuurlijk een ander verhaal zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2023, 23:02   #62
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dat is een zieke administratie ze.

Welnu ik heb onlangs ook een docu gezien over India daar nemen de mensen overvolle treinen met openstaande deuren. Er sterven daar gemiddeld 7 mensen per dag aan. Dat is 2.555 per jaar.

Ik bedoel maar, waar zijn die NGO's in deze?
Die Indiërs proberen niet naar het Westen te vluchten, en zijn dus oninteressant voor de NGO's. Dat is de fout van die Indiërs, hee. Indien ze een lekke roeiboot van India naar Europa hadden genomen, zou het natuurlijk een ander verhaal zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2023, 16:12   #63
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Wat had u gedacht...

Had men toch zo kunnen zien aankomen dat er waren die de éne ramp niet als een andere zouden zien en het anders zagen.

Zo zag men het hier dan weer zo:

De ene ramp is de andere niet: waarom is er meer aandacht voor de onderzeeër dan voor de migrantenboot?

Toch is er een groot verschil tussen zij die maar op één of ander kramikkig/bouwvallig schip springen om de EU te gaan overspoelen en zij die veel (teveel) geld uitgegeven hebben om met een al even kramikkige duikboot een gezonken schop te gaan bezoeken.

Illegalen, zij die totaal niet in orde zijn volgens de regels en in de EU ook niet moeten zijn, hoeven hier niet te zijn en gelijk terug huiswaarts gestuurd te worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be