Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 25 augustus 2016, 13:44   #661
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jouw beweringen daarentegen zijn altijd van uitstekende kwaliteit want goed onderbouwd, uitstekend beargumenteerd en bewezen met links.
Iemand heeft 'm 'n nieuwe zin aangeleerd!
SDX is offline  
Oud 25 augustus 2016, 19:13   #662
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik durf daaraan twijfelen. Iemand die bezig is met "yogisch vliegen" moet al wel heel ver weg zijn.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=622

Nogmaals, QED
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 25 augustus 2016, 20:49   #663
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Iemand heeft 'm 'n nieuwe zin aangeleerd!
Zonder dank.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2016, 20:50   #664
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je hebt jezelf te kijk gezet en je weet best waarom je 2 dagen hebt zitten broeden om wat drogredeneringen in elkaar te flansen.
Zeer zeker niet. Ik citeerde letterlijk Philip zijn meesterwerk.
Als je zegt dat ik drogredeneringen in elkaar flanste mag je die gerust proberen te ontkrachten. Doe je best maar. Maar probeer wel precies te zijn en niet bij wat niet gestaafde beweringen te blijven hangen. Je bent toch geen Marie of Diego hee ?

Citaat:
En dat was niet om Dewinter te kijk te zetten zoveel jaren na datum,
Dat is het nu net wel ! Zolang die kerel bestaat en aktief is moet hij te kakken worden gezet en is het belangrijk dat men zijn geschriften blijft herhalen. Omdat hijzelf zegt dat ze nog te braaf waren en hij er niets van terug neemt.
De vijand moet je bestrijden tot in de kist.

Citaat:
terwijl Europa in brand staat & geteisterd wordt door allahu akbar terreur.
Prioriteiten, nietwaar?
Het ene heeft niets te zien met het andere. Zoals je weet ben ik voorstander van exterminatie van het salafisme in belgië.

Wat heel wat anders is dan een populistische mongool die van plan was om honderdduizenden mensen gedwongen te deporteren. Valse vergelijking ==> logical fallacy.
Citaat:

Je ego diende gerehabiliteerd te worden.
Niks mis met mijn ego. Op Philip inhakken is naast een daad van politieke en maatschappelijke hygiëne ook gewoon bijzonder plezierig.


Citaat:
Jij hebt je daarbij blijkbaar beter gevoeld, maar 't resultaat was erger dan de remedie.
Fout. Ik vond het bijzonder leuk, en als ik merk dat er hier dan enkelen door de rooie gaan van koleire dan maakt dat de dag alleen maar succesvoller.

Citaat:
Want je had nog steeds maar 3 - dezelfde onbenullen - medestanders.
Ik heb hier een pak onbenullen weten posten in dit draadje, vooral onbenullen die niks konden weerleggen. Was natuurlijk moeilijk, aangezien ik dat varken zijn tekst letterlijk weergaf.

Jij kon het ook niet hee ? (toegegeven, je hebt zelfs geen poging gedaan) Van verschillende van die blok-snullen had ik niks verwacht. Maar dat jij zou blijven steken bij zever dat "het nu niet meer belangrijk is" heeft me eerlijk gezegd wel verrast. Dergelijke argumentatieve hongersnood ben ik van jou niet gewoon.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 25 augustus 2016, 21:08   #665
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Je hebt de letterlijke tekst gepost, maar er je eigen interpretatie aan gegeven.

Er staat niet één keer "deportatie" in die tekst.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2016, 21:19   #666
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zeer zeker niet. Ik citeerde letterlijk Philip zijn meesterwerk.
Als je zegt dat ik drogredeneringen in elkaar flanste mag je die gerust proberen te ontkrachten. Doe je best maar. Maar probeer wel precies te zijn en niet bij wat niet gestaafde beweringen te blijven hangen. Je bent toch geen Marie of Diego hee ?



Dat is het nu net wel ! Zolang die kerel bestaat en aktief is moet hij te kakken worden gezet en is het belangrijk dat men zijn geschriften blijft herhalen. Omdat hijzelf zegt dat ze nog te braaf waren en hij er niets van terug neemt.
De vijand moet je bestrijden tot in de kist.



Het ene heeft niets te zien met het andere. Zoals je weet ben ik voorstander van exterminatie van het salafisme in belgië.

Wat heel wat anders is dan een populistische mongool die van plan was om honderdduizenden mensen gedwongen te deporteren. Valse vergelijking ==> logical fallacy.


Niks mis met mijn ego. Op Philip inhakken is naast een daad van politieke en maatschappelijke hygiëne ook gewoon bijzonder plezierig.




Fout. Ik vond het bijzonder leuk, en als ik merk dat er hier dan enkelen door de rooie gaan van koleire dan maakt dat de dag alleen maar succesvoller.


Ik heb hier een pak onbenullen weten posten in dit draadje, vooral onbenullen die niks konden weerleggen. Was natuurlijk moeilijk, aangezien ik dat varken zijn tekst letterlijk weergaf.

Jij kon het ook niet hee ? (toegegeven, je hebt zelfs geen poging gedaan) Van verschillende van die blok-snullen had ik niks verwacht. Maar dat jij zou blijven steken bij zever dat "het nu niet meer belangrijk is" heeft me eerlijk gezegd wel verrast. Dergelijke argumentatieve hongersnood ben ik van jou niet gewoon.
Ik hoef dat 70 puntenplan niet te weerleggen want dat interesseert mij totaal niet.
Van dat 70 puntenplan zijn zelfs al talrijke punten overgenomen door andere partijen en nog meer punten zijn al veel langer van kracht in verscheidene Europese landen.

Ik hoef enkel maar m'n eigen woorden te herhalen die jij gebruikt hebt om je drogredeneringen aan op te hangen, die woorden gelden nog steeds; "geen enkele van die partijen heeft ooit dat soort deportaties, waar de connotatie van beestenwagons, uitroeingskampen aan vast hangt, voorgesteld."
Hetgeen jij wou laten uitschijnen door je veelvuldig gebruik van "fuhrer".

Daar, weerlegd, want d�*t kan je niet aantonen en d�*t was exact wat ìk bedoelde in die woorden die jij gebruikt in je openingspost.

Ik verkeerde - verkeerdelijk - in de mening dat je snugger genoeg was om dat simpele gegeven te begrijpen, niet dus.
Daarmee stel je jezelf op hetzelfde niveau als die "snullen" en van hetzelfde allooi als je 3 aanhangers/medestanders; de onbenullen

BTW; dat was niet deze draad hoor.

Effe intellectueel doen ---->> get your facts straight. Want je gooit nogal wat dingen door mekaar, zoals dat van "dat 't nu toch te laat is" oid, dat staat in deze draad mbt de uitroeing van de joden.

Laatst gewijzigd door SDX : 25 augustus 2016 om 21:29.
SDX is offline  
Oud 25 augustus 2016, 22:46   #667
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik hoef dat 70 puntenplan niet te weerleggen want dat interesseert mij totaal niet.
Van dat 70 puntenplan zijn zelfs al talrijke punten overgenomen door andere partijen en nog meer punten zijn al veel langer van kracht in verscheidene Europese landen.

Ik hoef enkel maar m'n eigen woorden te herhalen die jij gebruikt hebt om je drogredeneringen aan op te hangen, die woorden gelden nog steeds; "geen enkele van die partijen heeft ooit dat soort deportaties, waar de connotatie van beestenwagons, uitroeingskampen aan vast hangt, voorgesteld."
Hetgeen jij wou laten uitschijnen door je veelvuldig gebruik van "fuhrer".
Niets aan toe te voegen.

En nu terug naar panda's eigen draad. Deze draad is geen koekoeksnest.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2016, 22:53   #668
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niets aan toe te voegen.

En nu terug naar panda's eigen draad. Deze draad is geen koekoeksnest.
2!
Well said! lol hihi proet ^.^


Alhoewel ik eigenlijk de schuldige ben.
SDX is offline  
Oud 26 augustus 2016, 08:06   #669
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Allez SDX?
Waar is uw mooie foto gebleven?
Refereert de nieuwe iets meer naar de werkelijkheid?
Another Jack is offline  
Oud 26 augustus 2016, 10:55   #670
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Allez SDX?
Waar is uw mooie foto gebleven?
Refereert de nieuwe iets meer naar de werkelijkheid?
Heeft dat niets te maken met jou en haar blonde lokken?
daiwa is offline  
Oud 30 augustus 2016, 03:58   #671
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Daar is er weer ene die beweert dat moslimterrorisme niets met de islam te maken heeft. Het is met andere woorden zuiver toeval dat het nooit anders dan moslims zijn die terroristische aanslagen plegen.
Die politiek correcte kutprofessortjes denken blijkbaar écht dat wij onnozele halzen zijn die ze d grootste onzin en de dikste leugens kunnen blijven wijsmaken?

Het kan mij geen reet schelen dat "de meeste aanslagplegers" niet gedreven worden door ideologie of religie. ALLE aanslagplegers zijn moslims, en IK geloof niet in toeval.
Dat is ook geen toeval , maar heeft niet de reden die u suggereert.
Het is niet toevallig dat er aanslagen plaatsvinden in specifieke landen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 30 augustus 2016, 08:57   #672
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Hoeveel zullen ze hem betaald hebben om zijn naam en tittel te linken aan die geuite onzin?

Laatst gewijzigd door Garry : 30 augustus 2016 om 08:57.
Garry is offline  
Oud 30 augustus 2016, 22:04   #673
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.356
Standaard

Wie zijn "ze" en wie is "hem" ??
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 30 augustus 2016, 22:14   #674
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.356
Standaard

Bijvoorbeeld Frankrijk:

A quick look at social media today reveals that many of the same people who imagined the US was "minding its own business" prior to 9/11 now seem to be under the impression that France has a hands-off approach in the Middle East and surrounding areas.
Of course, this position is even more ridiculous since the French have an even longer and arguably more brutal history than the US when it comes to Syria, Lebanon, North Africa, and more.

Since September 2014, for example, the French government has engaged in 200 bombing raids in the middle east. The ones conducted on Sunday in retaliation for the Paris murders, was the just one of many:

France has reportedly launched some 200 strikes in Iraq. The French task force is centered around the aircraft carrier Charles de Gaulle, which is currently stationed in the Persian Gulf. According to AFP, French air capacity in the region includes 21 Rafale fighters, nine Super Etendard fighters, and some Mirage jets.

https://mises.org/blog/long-history-...ast-and-africa


.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 30 augustus 2016, 22:55   #675
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wie zijn "ze" en wie is "hem" ??
Ze, zijn de linkse kwieten en hem Jefke zaadkool.
Garry is offline  
Oud 31 augustus 2016, 03:23   #676
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht

Ik heb een vraagje die zomaar in mij opkomt: hoe komt het dat het vrijwel uitsluitend moslims zijn die dergelijke aanslagen plegen? Het zijn dan wel misschien geen praktiserende moslims maar toch zijn ze moslim.
Omdat het westen al decennia lang aanslagen pleegt en intervenieert in landen met overwegend moslims.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be