Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2016, 17:09   #21
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zonder broek dan?
Als het water niet te koud is, eventueel... Hangt af van het fysiologisch effect op de noten.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 17:10   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als ze kunnen aantonen dat boerkini's de orde kunnen verstoren zal dat wel door een rechter aanvaard worden. Gemeentes mogen zo allerhande reglementen uitschrijven. Bijv. als je van het strand komt, je ontbloot bovenlijf bedekken om door de straten te lopen.
De brave burgervader verwart blijkbaar een boerkinni met een boerka aan gezien hij het over gezichtbedekking heeft.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 17:10   #23
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.939
Standaard

Het gaat ook een hoop problemen opleveren. Ik ken iemand die een ziekte heeft waardoor zij niet in de zon mag komen. Die loopt op het strand met een lange broek en lange mouwen rond. Wat doe je daarmee?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 17:11   #24
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Uiteraard, dat is immers de enige juiste beslissing.

Trouwens, Frankrijk (of liever, sommige Franse politici) proberen al eeuwenlang om het dragen van religieuze kledij in het openbaar te verbieden, en ze hebben dat nooit kunnen waar maken (terecht ook).
Is ook gemakkelijker zo, dan kan je ineens de achterlijken (religioten) op het strand en in het openbaar eruit pikken. 1+1=GOD.

Waarom doen die religioten niet ineens zo'n cool bandje om met het opschrift: "proud to be an idiot." Dan kan iedereen ineens weten deze groep mensen zijn zwakzinnig en te vermijden.

Zeg Bad Atilla ga jij ook met zo'n t-shirt naar het strand gaan waar opstaat: "god bestaat niet." Verwacht je aan het pak slaag van je leven. LOL.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 17:14   #25
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Is ook gemakkelijker zo, dan kan je ineens de achterlijken (religioten) op het strand en in het openbaar eruit pikken. 1+1=GOD.

Waarom doen die religioten niet ineens zo'n cool bandje om met het opschrift: "proud to be an idiot." Dan kan iedereen ineens weten deze groep mensen zijn zwakzinnig en te vermijden.

Zeg Bad Atilla ga jij ook met zo'n t-shirt naar het strand gaan waar opstaat: "god bestaat niet." Verwacht je aan het pak slaag van je leven. LOL.
Ik heb een T-shirt met deze afbeelding:



Dus eerlijk gezegd, ik verwacht niks.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 17:26   #26
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik heb een T-shirt met deze afbeelding:



Dus eerlijk gezegd, ik verwacht niks.
Ja die vrijheid heb je. Maar we zijn al naar de maan geweest waarom hebben zaken van het jaar 0 nog zoveel macht in onze maatschappij? Er is onderussen toch al veel verandert, neen? Religie is er nog altijd voor de simpele reden omdat de rijke elite er ook baat bij hebben. Moslims en christenen prediken veelkwekerij zodat de multinationals het gepeupel kunnen blijven uitbuiten met loonslaverij en kaklonen. Support that? Never....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 17:43   #27
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Wat is er verkeerd aan mijn antwoord?
De regel is hopelijk toch op iedereen van toepassing, op een gelijke manier?

ps: al gaat het natuurlijk enkel om een politieke stunt van een politici op zoek naar wat naambekendheid en publiciteit, die regel heeft geen enkele kans op slagen voor een rechtbank.
Uw stunt zou wel eens een verkeerde reactie kunnen uitlokken bij de mensen die jij zo krampachtig beschermt.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 17:45   #28
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wedden dat daar een paar onnozelaars klacht zullen tegen indienen ??
Tis al zo ver.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 17:50   #29
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat ook een hoop problemen opleveren. Ik ken iemand die een ziekte heeft waardoor zij niet in de zon mag komen. Die loopt op het strand met een lange broek en lange mouwen rond. Wat doe je daarmee?
Ja die baardapen die persé hun vrouwen als hun hond willen behandelen gaan nog veel miserie veroorzaken voor iedereen als men ze maar laat doen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 18:13   #30
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

fascistenkledij moet verboden worden
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 18:13   #31
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het is te ver, maar eigenlijk zou ik er als pastoor willen rondlopen...
Met de hand in de broek van een kleine?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 19:12   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
En de mannelijke Moslims zullen steevast vrouwen en jonge meisjes blijven lastigvallen zodat deze binnen enige afzienbare tijd spontaan hun lichaam volledig bedekken.
Ik begin daar tegenwoordig ferm aan te twijfelen of de vrouwtjes problemen hebben met lastig gevallen te worden door die bende.

Ik denk dat er een héle groep vrouwen is die met graagte kiest dat er zo éne hun het hof maakt.

Ik kan mij vergissen maar toch????

p.s. Vrouwen! Der Untergang!!!!!!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 20:38   #33
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik begin daar tegenwoordig ferm aan te twijfelen of de vrouwtjes problemen hebben met lastig gevallen te worden door die bende.

Ik denk dat er een héle groep vrouwen is die met graagte kiest dat er zo éne hun het hof maakt.

Ik kan mij vergissen maar toch????

p.s. Vrouwen! Der Untergang!!!!!!!
Een bepaalde soort vrouwen kickt op gewelddadige mannen. Dutroux schijnt ook liefdesbrieven te ontvangen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2016, 10:03   #34
bartelx
Parlementslid
 
bartelx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2012
Berichten: 1.942
Standaard

Ook Villeneuve-Loubet verbiedt de boerkini.

http://www.tijd.be/dossier/Europaree...98274-3140.art

In Cannes wordt het boerkiniverbod goedgekeurd door de rechter.

http://www.tijd.be/dossier/Europaree...98274-3140.art
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2016, 10:19   #35
bartelx
Parlementslid
 
bartelx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2012
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als ze kunnen aantonen dat boerkini's de orde kunnen verstoren zal dat wel door een rechter aanvaard worden. Gemeentes mogen zo allerhande reglementen uitschrijven. Bijv. als je van het strand komt, je ontbloot bovenlijf bedekken om door de straten te lopen.
Zoals voor naaktstranden. Men verbiedt dat niet, maar men duidt naaktstranden aan en men plaatst er bordjes om de argeloze strandganger er op te wijzen dat men kan geconfronteerd worden met naaktheid.

Dus, ook boerkinistranden moeten kunnen. Mits het plaatsen van waarschuwingsbordjes om de argeloze strandganger niet te hard te confronteren.

Een naaktstrand naast een boerkinistrand is natuurlijk problemen zoeken. Dus enig gezond verstand is aangewezen.

Laatst gewijzigd door bartelx : 14 augustus 2016 om 10:26.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2016, 10:37   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat ook een hoop problemen opleveren. Ik ken iemand die een ziekte heeft waardoor zij niet in de zon mag komen. Die loopt op het strand met een lange broek en lange mouwen rond. Wat doe je daarmee?
Een briefke geven dat hem een ziekenkas-parasolleke gratis mag gaan afhalen.

Ge ziet: ik kan ook kwaken.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2016, 12:06   #37
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Een naaktstrand naast een boerkinistrand is natuurlijk problemen zoeken.
Binnenkort moet iedereen thuis blijven, want kom je buiten dan gaan sommigen dat ook als 'problemen zoeken' beschouwen.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2016, 16:11   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Als het water niet te koud is, eventueel... Hangt af van het fysiologisch effect op de noten.
fysiologisch ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2016, 16:16   #39
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja die vrijheid heb je. Maar we zijn al naar de maan geweest waarom hebben zaken van het jaar 0 nog zoveel macht in onze maatschappij? Er is onderussen toch al veel verandert, neen? Religie is er nog altijd voor de simpele reden omdat de rijke elite er ook baat bij hebben. Moslims en christenen prediken veelkwekerij zodat de multinationals het gepeupel kunnen blijven uitbuiten met loonslaverij en kaklonen. Support that? Never....
Wat de christenen betreft is dat toch wel serieus veranderd hoor. Hoeveel "grote gezinnen" (laat ons zeggen meer dan drie kinderen) tref je nog aan bij hen? Die zijn heel dun gezaaid, toch bij de katholieken. Misschien zijn er bij bepaalde protestantse takken nog die ijveren voor "grote kweek".
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2016, 16:56   #40
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat de christenen betreft is dat toch wel serieus veranderd hoor. Hoeveel "grote gezinnen" (laat ons zeggen meer dan drie kinderen) tref je nog aan bij hen? Die zijn heel dun gezaaid, toch bij de katholieken. Misschien zijn er bij bepaalde protestantse takken nog die ijveren voor "grote kweek".
Ja; Klopt alleen staan we voor enorme uitdagingen door de bevolkingsexplosie in de derde wereld. Water wordt schaars, lucht wordt schaars. Ze willen massaal naar hier komen wat alles nog schaarser maakt. Je krijgt cultuur en nationaliteitsconflicten enz. De islam zegt dat je 4 vrouwen mag hebben wat de zaak niet bevordert enz.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be