Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Kristof Bossuyt (Open VLD) (4 tot en met 10 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Kristof Bossuyt (Open VLD) (4 tot en met 10 mei) Licentiaat in de rechten. Werkt sinds 2004 als raadgever bij minister Marino Keulen (binnenlands bestuur, inburgering, wonen, huizen van het Nederlands, ...). Fractievoorzitter lokaal te Wilrijk, Jong VLD voorzitter Groot-Antwerpen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2009, 13:52   #21
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Nee nee vergis je niet ik ken het forumreglement en hou mij daar dan ook aan... vandaar mijn 0,00 strafpunten.
Jouw toon in die kattendraad heeft me in elk geval meer gestoord dan de toon van de eerste post hierboven.

Enfin, nuance, niet alleen jouw toon.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 13:54   #22
IronChef
Minister-President
 
IronChef's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 4.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Nope...Voor Politici die hier worden uitgenodigd en zo vriendelijk zijn hierop in te gaan gelden dezelfde regels als voor andere forumleden.
Neen, in deze tijdelijke sub-fora gelden juist andere regels dan op de rest van het forum.
__________________
ab lo dolchor qu'al cor mi vai
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 14:28   #23
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Jouw toon in die kattendraad heeft me in elk geval meer gestoord dan de toon van de eerste post hierboven.

Enfin, nuance, niet alleen jouw toon.
Wat de anderen op dit forum over mij denken interesseert me zeer weinig...zal je wel nog merken als dat nog niet het geval is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 14:32   #24
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Neen, in deze tijdelijke sub-fora gelden juist andere regels dan op de rest van het forum.
omdat u dat wilt?
Het zou eens goed zijn moest iedereen de regels eens LEZEN denk ik.
hier:
Citaat:
Gelieve rekening te houden met de volgende puntjes bij deelname aan deze discussies:

1. Het forumreglement is onverminderd van kracht, ook in dit onderdeel. Dat wil bijvoorbeeld zeggen dat u de politici niet persoonlijk mag aanvallen. Scheldwoorden, naamverdraaiingen, ... worden verwijderd en de daders aangepakt.

2. Een verzoek: discussieer op niveau !

3. Er wordt extra toegezien op orde in deze fora. Indien u een overtreding ziet: druk dan op het meldknopje.

4. Voor elke nieuwe vraag mag u een nieuwe topic starten. Dan blijft het geheel overzichtelijk voor iedereen.

5. Controleer steeds of uw vraag al eens eerder werd gesteld door iemand anders. Als dat zo is dan kan je in de bestaande topic mee discussieren.

6. Voor de nieuwe gebruikers: bovenaan het forum (deze pagina) staat een link naar de registratie. Bij registratie krijg je ook het volledige forumreglement te zien.

7. De gast komt hier dagelijks de vragen beantwoorden. Als je een tijdlang geen antwoord krijgt dan is dat heel normaal. Al onze gasten hebben andere activiteiten naast dit forum. Geef hen wat tijd.

8. Provocatie is hier niet gewenst ! Gelieve daar rekening mee te houden. Indien u zich hieraan bezondigt, staat het de moderatoren vrij om u de (virtuele) deur te wijzen.

Een fijne forumsessie gewenst !
geen dank... kunnen we nu verder op niveau discussie voeren?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 18:39   #25
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

largotjeuh,

Intellectuele capaciteit is slechts de omvang van iemands denkvermogen. Een objectief gegeven. Men kan objectief poneren dat iemand een lage capaciteit heeft.

Het is dus geen belediging om dat te zeggen. Constateren dat iemand een kleine schoenmaat heeft, is dat ook een belediging?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 19:48   #26
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
largotjeuh,

Intellectuele capaciteit is slechts de omvang van iemands denkvermogen. Een objectief gegeven. Men kan objectief poneren dat iemand een lage capaciteit heeft.

Het is dus geen belediging om dat te zeggen. Constateren dat iemand een kleine schoenmaat heeft, is dat ook een belediging?
Een schoenmaat niet neen ...
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 20:01   #27
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Een schoenmaat niet neen ...
Dus constateren dat iemand niet intelligent is, is hetzelfde.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 20:05   #28
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Ik vind persoonlijk dat, ongeacht of men nu voor de heer Bossuyt is, hij redelijk goed op deze vraag geantwoord heeft.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 20:06   #29
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik vind persoonlijk dat, ongeacht of men nu voor de heer Bossuyt is, hij redelijk goed op deze vraag geantwoord heeft.
Zijn antwoord op de loge-vraag vond ik ook tof.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 20:28   #30
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik vind persoonlijk dat, ongeacht of men nu voor de heer Bossuyt is, hij redelijk goed op deze vraag geantwoord heeft.
Is zo. Vind ik ook.
Vond z'n antwoord hier één van z'n betere momenten.

En hij vond het naar eigen zeggen 'onvriendelijk' en gaf daarmee aan dat het nog wel binnen de grenzen viel.

Laatst gewijzigd door Knipp : 7 mei 2009 om 20:29.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 07:12   #31
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
largotjeuh,

Intellectuele capaciteit is slechts de omvang van iemands denkvermogen. Een objectief gegeven. Men kan objectief poneren dat iemand een lage capaciteit heeft.

Het is dus geen belediging om dat te zeggen. Constateren dat iemand een kleine schoenmaat heeft, is dat ook een belediging?
laat die verkleinwoordjes maar uit of gebruik dan minstens mijn nick juist als je hem wilt verkleinen...

enfin om u te antwoorden: lees ik hier een vrijgeleide om vanaf nu uw intellectuele capaciteit te gebruiken als argument in discussies? Ik bedoel op hetzelfde niveau als ik Uw schoenmaat zou gebruiken in een discussie over schoenen? Zou je hier formeel willen over zijn dan kan ik vanaf nu dat linkje gebruiken ook... Voor mij mag je alvast weten dat ik niet wens dat JIJ mijn intelectueel vermogen in vraag stelt zo wel zal ik dit als een persoonlijke aanval aangeven of toch als je dat blijft gebruiken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 08:02   #32
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
laat die verkleinwoordjes maar uit of gebruik dan minstens mijn nick juist als je hem wilt verkleinen...
Dus niet gevoelig voor wat iemand van je denkt, maar wel gevoelig voor de toon waarop je wordt aangespoken ?
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 12:12   #33
Sammael
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 1.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dope Bekijk bericht
Uit uw antwoorden hier komt u niet naar voor als een groot denker. Uw spelfouten laat ik, de mantel der liefde hanterend, buiten beschouwing, wat mij vooral opviel, is dat u over niets een eigen opvatting blijkt te hebben. Stoort het u dat u volgens mij een intellectueel lichtgewicht bent?
Ik ben niet bepaald fan van de partij van de Heer Bossuyt, maar ik vraag mij af wat dergelijke persoonlijke aanval bijdraagt aan dit forum.

Wat verwacht u dat hij doet om uw aantijgingen te weerleggen? Een filosofisch traktaat schrijven? Een screenshot van z'n diploma posten? Een IQ test afleggen in real time met een webcam op hem gericht?

Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 13:36   #34
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Wat verwacht u dat hij doet om uw aantijgingen te weerleggen?
Hij had ook kunnen blijk geven van meer visie ...
Of kunnen verwijzen naar andere draden / documenten / websites waarin hij blijk geeft van meer visie.

Nu heeft hij getoond dat hij beheerst kan omgaan met onvriendelijke vragen. En dat vertelt ons ook al iets.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2009, 17:33   #35
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Bossuyt Bekijk bericht
We worden weeral vriendelijk. Mijn excuses voor het feit dat ik spelfouten maak. Persoonlijk ga ik liever met de mensen in discussie face to face, dan via deze weg. Men mag mij gerust is opbellen, om te verifiëren of ik nu al dan niet een lichtgewicht ben. Wat is men toch gemakkelijk met uitspraken als win for life en postjespakkers. U moet mij niet geloven, maar dit is totaal niet correct. Ik heb zeker eigen opvattingen, maar ga niet beweren dat ik over alles met kennis van zaken kan spreken
Wat komt ge hier dan doen?

Alsof er geen andere VLDer zich hier wou komen verkopen.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be