Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 februari 2024, 09:44   #41
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.413
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het verschil zit in de religie die bejubeld wordt.

Ge moet het maar kunnen...
Een paar uitgedroogde kwezels die wat latijn proberen te prevelen in het bureautje van een zuurpruimig parlementslid* vergelijken met een vertegenwoordiger van een roversbende die vanuit een publieke "ereplaats" een gebed afsteekt en verzen aanhaalt om joden af te maken met zwaard en vuur.

En de ironie wil dat het toen de PS was die in 2012 de kat de kerkbel aanbond. En er op stond dat staat en kerk strikt gescheiden leven.

En dan nu "sorry, maar dat had niet gemogen" komt uitbraken. Nadat ze het zelf publiekelijk hebben geregeld, en lang uit de pers hebben kunnen houden.

Dadeemeelee en Pandareus. Ik denk dat een avondje kasteelbier met jullie me lachkrampen gaat bezorgen.

* Het betreft politici, en als er geluid uitkomt, zijn het leugens of gebroken beloftes. Iets wat die Iman niet aangewreven kan worden. Die is overtuigd van zijn gelijk.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 10:04   #42
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Gemakkelijker vergiffenis te vragen dan toestemming te krijgen.

Ondertusen heeft het toch een maand onder de radar kunnen blijven.

In alle geval, ik denk dat België verloren is, en we afstevenen op een 1975 Libanon aan de Noordzee.
daar moet ge niet aan twijfelen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 10:12   #43
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het verschil zit in de religie die bejubeld wordt.

Ge moet het maar kunnen...
Een paar uitgedroogde kwezels die wat latijn proberen te prevelen in het bureautje van een zuurpruimig parlementslid* vergelijken met een vertegenwoordiger van een roversbende die vanuit een publieke "ereplaats" een gebed afsteekt en verzen aanhaalt om joden af te maken met zwaard en vuur.

En de ironie wil dat het toen de PS was die in 2012 de kat de kerkbel aanbond. En er op stond dat staat en kerk strikt gescheiden leven.

En dan nu "sorry, maar dat had niet gemogen" komt uitbraken. Nadat ze het zelf publiekelijk hebben geregeld, en lang uit de pers hebben kunnen houden.

Dadeemeelee en Pandareus. Ik denk dat een avondje kasteelbier met jullie me lachkrampen gaat bezorgen.

* Het betreft politici, en als er geluid uitkomt, zijn het leugens of gebroken beloftes. Iets wat die Iman niet aangewreven kan worden. Die is overtuigd van zijn gelijk.
Je moet eens aan de slachtoffers van misbruik in de katholieke kerk gaan vragen hoe onschuldig en geweldloos die avonturen waren.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 10:24   #44
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je moet eens aan de slachtoffers van misbruik in de katholieke kerk gaan vragen hoe onschuldig en geweldloos die avonturen waren.
Praat dat de islamitische invasie, die hier al decennia aan de gang is, goed ?
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 10:28   #45
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Praat dat de islamitische invasie, die hier al decennia aan de gang is, goed ?
Het praat de gebeurtenis in het Brussels parlement niet goed.

Maar het excuus van Maddox gaat evenmin op en daar reageerde ik op. Er zit een ander soort geweld in de katholieke kerk dan in de islam. Priesters die seksueel misbruik plegen worden met alle mogelijke truken beschermd.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 17 februari 2024 om 10:29.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 10:30   #46
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.413
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je moet eens aan de slachtoffers van misbruik in de katholieke kerk gaan vragen hoe onschuldig en geweldloos die avonturen waren.
Ook hier weer een ferm verschil nietwaar.
Volgens de christelijke regels is dat een ferme misdaad. En denk niet dat we hier op't forum apologeten gaan vinden die zulke zaken proberen goed te praten.

Maar we zullen er een schepje bovenop doen. Binnen de islam, welke strekking dan ook, kan alleen een moslima verkracht worden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 11:25   #47
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er gebeurt nogal wat in Parlementen.
Inderdaad, zoals uw (nep)liberale vriendjes in het Canadese parlement die een staande ovatie geven voor een moorddadige SS-er.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 11:28   #48
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er gebeurt nogal wat in Parlementen.

Honi soit qui mal y pense.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 11:33   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zo doe je een eedaflegging.



Deze informatie is gratis.
Ik ben niet zo zeker dat de mensen die je afbeeldt, voorbeelden zijn voor mij.
Daarom de preciezere vraag: waar staat dat voorgeschreven wat jij hier meent te poneren als dat men het zo moet doen?

En een foto trekken terwijl men de arm aan het opheffen is, telt dat mee als "bewijs van slecht gebaar".

Nu denk ik wel dat die deugniet zoiets wel express zou durven doen, om de linkse kerk tot een kreet te brengen, zo van "OOOOOH, zijn arm ... de H-groet !!!!"
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 11:37   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Welke troll actie?

Ik zei dat de voorzitter en het Bureau van het Brusselse parlement dit incident volkomen gejustifiëerd bekritiseerden.
https://forum.politics.be/showpost.p...04&postcount=2

Maar dat was blijkbaar niet naar de zin van onze extreemrechtse trolletjes.
Het is zeker niet naar de zin van deze atheïst die grote voorstander is van een pure, droge, harde scheiding van kerk en staat.

En deze jongen vergeet niet dat een kieken van het Blok eens een duiveluitdrijvingsritueel prevelde in de administratieve gedeelten van het VP.
Zelfs vergeten we niet dat een Jood eens wat liep rond te dolen met zo'n Joodse kandelaar en wat weet ik nog, in de coulissen van de Kamer !!!

Het ergste: wat die imam daar zong, waren nogal opruiende teksten, blijkbaar. Stond zo op twitter en in de gazetten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 11:39   #51
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het verschil zit in de religie die bejubeld wordt.
Ik heb nog steeds van geen enkele makakkenknuffelaar antwoord gekregen op de vraag:

Denkt ge dat er daar in Makakkenland iets in het water zit waardoor al die makakken er overal een puinhoop van maken, en in armoede leven als ze geen aardolie hebben, dat hier niet in het water zit en dat ze zich gelijk ons gaan gedragen?

Of korter, waarom zou ik niet mogen geloven dat met al die makakken te importeren, we hier ook een Marroko maken?
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 11:43   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Toevoeging: tenminste was dat katholiek gebral gehouden in een persoonlijk toegewezen bureeltje, zoals elke parlementair er een heeft. (en ik zet mijn vergissing recht: het was niet in het vp, maar blijkbaar toch in de Kamer)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 12:08   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ook hier weer een ferm verschil nietwaar.
Volgens de christelijke regels is dat een ferme misdaad. En denk niet dat we hier op't forum apologeten gaan vinden die zulke zaken proberen goed te praten.

Maar we zullen er een schepje bovenop doen. Binnen de islam, welke strekking dan ook, kan alleen een moslima verkracht worden.
Dan denk je verkeerd...

https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=21
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 12:25   #54
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Het praat de gebeurtenis in het Brussels parlement niet goed.
Juist.
Zoiets is onaanvaardbaar in een parlement, in elk parlement.

En de voorzitter moet er werk van maken om het reglement aan te passen zodat zulke fratsen nooit meer mogelijk zijn.


Citaat:
Maar het excuus van Maddox gaat evenmin op en daar reageerde ik op. Er zit een ander soort geweld in de katholieke kerk dan in de islam. Priesters die seksueel misbruik plegen worden met alle mogelijke truken beschermd.
Dat is zeker zo.

Zonder het jarenlange gevecht van een Rik Devillé zou er nog altijd niets gedaan zijn tegen de kerk. Een kerk die structureel hun pedofiele priesters beschermt, bij klachten gewoon de dader verplaatst en hem verder gerust laat. Een kerk die NIETS doet tegen pedofiel Van Gheluwe. Onder leiding van een paus die het vertikt om Van Gheluwe zijn priesterschap af te nemen.

Schuldig verzuim, lafheid, desinteresse of is het erger ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 12:27   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ook hier weer een ferm verschil nietwaar.
Volgens de christelijke regels is dat een ferme misdaad. En denk niet dat we hier op't forum apologeten gaan vinden die zulke zaken proberen goed te praten.

Maar we zullen er een schepje bovenop doen. Binnen de islam, welke strekking dan ook, kan alleen een moslima verkracht worden.
...een misdaad die de katholieke kerk onder de mat veegt en er niets tegen doet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 12:32   #56
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben niet zo zeker dat de mensen die je afbeeldt, voorbeelden zijn voor mij.
Daarom de preciezere vraag: waar staat dat voorgeschreven wat jij hier meent te poneren als dat men het zo moet doen?

En een foto trekken terwijl men de arm aan het opheffen is, telt dat mee als "bewijs van slecht gebaar".

Nu denk ik wel dat die deugniet zoiets wel express zou durven doen, om de linkse kerk tot een kreet te brengen, zo van "OOOOOH, zijn arm ... de H-groet !!!!"


Denk jij dan dat enkel de linkse kerk aanstoot neemt aan een Blokker die in het parlement de Hitlergruss brengt ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 12:33   #57
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.233
Standaard

islamieten hebben nu eenmaal veel noten op hunne zang
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 12:36   #58
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is zeker niet naar de zin van deze atheïst die grote voorstander is van een pure, droge, harde scheiding van kerk en staat.

En deze jongen vergeet niet dat een kieken van het Blok eens een duiveluitdrijvingsritueel prevelde in de administratieve gedeelten van het VP.
Zelfs vergeten we niet dat een Jood eens wat liep rond te dolen met zo'n Joodse kandelaar en wat weet ik nog, in de coulissen van de Kamer !!!

Het ergste: wat die imam daar zong, waren nogal opruiende teksten, blijkbaar. Stond zo op twitter en in de gazetten.
Drie Blok kiekens : Alexandra Colen, Annick Ponthier en Tanguy Veys.

En het was in het federaal parlement.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 12:38   #59
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Juist.
Zoiets is onaanvaardbaar in een parlement, in elk parlement.

En de voorzitter moet er werk van maken om het reglement aan te passen zodat zulke fratsen nooit meer mogelijk zijn.




Dat is zeker zo.

Zonder het jarenlange gevecht van een Rik Devillé zou er nog altijd niets gedaan zijn tegen de kerk. Een kerk die structureel hun pedofiele priesters beschermt, bij klachten gewoon de dader verplaatst en hem verder gerust laat. Een kerk die NIETS doet tegen pedofiel Van Gheluwe. Onder leiding van een paus die het vertikt om Van Gheluwe zijn priesterschap af te nemen.

Schuldig verzuim, lafheid, desinteresse of is het erger ?
Op een Islamitische Rik Devillé zal het echter nog lang wachten zijn.
Wie misbruikt wordt binnen de moslim "cultuur" kan beter zijn klep houden of wordt simpelweg vermoord door "vrienden" en familie of in het beste geval op een zuur-douche getracteerd.

En de PC crowd doet ook alsof er niets aan het handje is.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 17 februari 2024 om 12:38.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2024, 13:09   #60
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Op een Islamitische Rik Devillé zal het echter nog lang wachten zijn.
Hoe sneller die er komt, hoe beter.

Citaat:
Wie misbruikt wordt binnen de moslim "cultuur" kan beter zijn klep houden of wordt simpelweg vermoord door "vrienden" en familie of in het beste geval op een zuur-douche getracteerd.
Was het dringend tijd om een broodje-aap verhaal binnen te smokkelen ?

Citaat:
En de PC crowd doet ook alsof er niets aan het handje is.
In dit draadje staat niet één reactie die dat doet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be