Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 mei 2013, 05:33   #20581
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Volgens een moeder van de verkrachters is het de schuld van de 11 jarigen zelf en hun ouders, ha ja, volgens Mohammed zijn ze al sexueel bruikbaar, zeker als ze ongesluierd op straat lopen. Haar jongens hebben niets misdaan, ze mogen haar ook in de bak steken wegens een opvoeding tot verkrachters. Bende pedofielen.




Laatst gewijzigd door BonBon : 21 mei 2013 om 05:35.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2013, 05:36   #20582
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Volgens een moeder van de verkrachters is het de schuld van de 11 jarigen zelf en hun ouders, ha ja, volgens Mohammed zijn ze al sexueel bruikbaar, zeker als ze ongesluierd op straat lopen. Haar jongens hebben niets misdaan, ze mogen haar ook in de bak steken wegens een opvoeding tot verkrachters. Bende pedofielen.
Weer een schoolvoorbeeld van het feit dat hun religieuze voorschriften zoveel waardevoller worden geacht, dan de wetgeving van de plaats waar zij verblijven, om te bepalen wat nu wel en niet zou mogen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 21 mei 2013 om 05:39.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2013, 08:37   #20583
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
En de moeder van twee verdachten durft nog haar bek te openen om te zeggen dat meisjes van elf verondersteld zijn om met poppen te spelen.
Niet menstruerende meisjes mogen nog met poppen spelen, eenmaal de menstruatie is aangebroken mogen ze niet meer met poppen spelen.
Ik denk dat mevrouw daarop doelde. Als ze nu eens met poppen hadden gespeeld dat had zoonlief toch geweten dat ze niet verkrachtbaar was zeker!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2013, 08:55   #20584
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Iran moves to legalize marriage for girls under 10 years old
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2013, 10:56   #20585
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Ik neem aan dat we van dhimmie Bertje Anciaux hier geen commentaar op mogen leveren? (tenslotte huwde Mo een kind van vijf en penetreerd haar toen ze negen maanjaren oud was). Ik neem aan dat Bertje vindt dat kritiek hierop islamofoob gedrag is en bijgevolg strafrechterlijk moet worden vervolgd.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2013, 11:47   #20586
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Niet menstruerende meisjes mogen nog met poppen spelen, eenmaal de menstruatie is aangebroken mogen ze niet meer met poppen spelen.
Ik denk dat mevrouw daarop doelde. Als ze nu eens met poppen hadden gespeeld dat had zoonlief toch geweten dat ze niet verkrachtbaar was zeker!
Wellicht zijn er dan broertjes en zusjes die het kind op de heup moet meezeulen.

Een meisje van elf zonder pop of zonder een kleuter broertje of zusje, is dus een target.

Misschien moeten meisjes van elf rondlopen met een viool. Zou een viool niet helpen? Te abstract misschien? Te phallusachtig?
Een struisvogelei, misschien. Met oogjes en een pruilend mondje en een neus met getekende snot eronder.

Tja, ik zoek maar naar oplossingen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2013, 11:56   #20587
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
En in Afghanistan is er een decreet uitgevaardigd door de president dat meisjes minder dan zestien oud niet mogen huwen. Enkele vrouwen wilden dit bevestigd zien door een wet gestemd in het Parlement, maar dat is niet gelukt. Er waren teveel 'traditionele' stemmers in het Parlement.

Als er in Afghanistan dus een andere president komt, kan hij het decreet ontkrachten.

What a beautiful world.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2013, 15:34   #20588
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Wellicht zijn er dan broertjes en zusjes die het kind op de heup moet meezeulen.

Een meisje van elf zonder pop of zonder een kleuter broertje of zusje, is dus een target.

Misschien moeten meisjes van elf rondlopen met een viool. Zou een viool niet helpen? Te abstract misschien? Te phallusachtig?
Een struisvogelei, misschien. Met oogjes en een pruilend mondje en een neus met getekende snot eronder.

Tja, ik zoek maar naar oplossingen.
een inpakdoek doet uiteraard wonderen in dit geval. Als al die kinderen zich nu eens deftig hadden ingepakt vanaf hun zes jaar dan was er geen enkel probleem geweest. Ge ziet dus wel hoezeer zo'n inpakdoek voor de veiligheid van de meisjes en vrouwen zorgt nietwaar.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 00:02   #20589
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik neem aan dat we van dhimmie Bertje Anciaux hier geen commentaar op mogen leveren?
Hierop ook niet.
http://www.youtube.com/watch?v=v5APoTKEk9A

En hierop niet.
http://www.youtube.com/watch?v=qV8EgQkeor8

Ik post het dan ook maar gewoon, zonder commentaar.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 06:59   #20590
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Hierop ook niet.
http://www.youtube.com/watch?v=v5APoTKEk9A

En hierop niet.
http://www.youtube.com/watch?v=qV8EgQkeor8

Ik post het dan ook maar gewoon, zonder commentaar.
Ik kan enkel het 2 filmpje zien.

bloody hell, zo'n betoging omdat ze de vrouw van een bommenlegger hebben opgepakt, geen respect. En die ingepakte vrouw maar vragen aan haar of ze mannen wil verleiden en waarom ze naakt op straat loopt, ik begrijp niet dat iemand dit kan verdedigen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 08:55   #20591
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik kan enkel het 2 filmpje zien.
Voor zo'n gevallen kunnen we gelukkig altijd terugvallen op LL.

http://www.liveleak.com/view?i=176_1364022789
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 09:27   #20592
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Voor zo'n gevallen kunnen we gelukkig altijd terugvallen op LL.

http://www.liveleak.com/view?i=176_1364022789
Ik kan dat niet uitkijken, sorry. Ze gaat dan nog vrijwillig in die put enzo, de hersenspoeling van de vrouwen werkt blijkbaar goed. Het is een zwarte moslima dus zal ze onderaan ook wel toegenaaid zijn.

Tja, het is cultuur hé, dan is alles goed voor de groenen en verraders.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 09:33   #20593
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik kan dat niet uitkijken, sorry. Ze gaat dan nog vrijwillig in die put enzo, de hersenspoeling van de vrouwen werkt blijkbaar goed. Het is een zwarte moslima dus zal ze onderaan ook wel toegenaaid zijn.

Tja, het is cultuur hé, dan is alles goed voor de groenen en verraders.
jaja, alle culturen zijn gelijk zei mijnheer Reynebeau nog recent in de Standaard.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 16:55   #20594
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Ik heb het nog niet tegenkomen in de pers dat ze dat vermelden bij criminele feiten. En heel zelden welke religie ze aanhangen.

En gij doet alsof dat de gewoonte is en de media iets "verzwijgt".

Ziet hem al kwijlend hopen dat het moslims zijn.
We hopen niet dat het moslims zijn, we zijn het gewoon.
Sommige moslims verdienen slechts één ding: de kogel.
Het is niet omdat "ze niet allemaal zo zijn" dat het gedrag van zovele anderen als normaal moet doorgaan en verzwegen worden.
In hun eigen landen waar het zoveel beter is zouden ze er wel weg mee weten!

Laatst gewijzigd door andev : 22 mei 2013 om 16:59.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 16:57   #20595
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
maar nee jong. Het zijn "asians" ...en neen, dat zijn geen Chinezen maar Pakistanen.

dus:



ge vraagt U toch af waarom ze hun eerstgeborene persé Mohammed willen noemen hé, dat schept zo van die vooroordelen hé.
Gewoon een bewijs van wat voor onnozelaars het eigenlijk zijn?
Zoals wij onze zonen "Hitler" zouden noemen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 17:26   #20596
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...ploma-af.dhtml

Dan gaan ze toch naar het OCMW...snappen jullie dat nu nog steeds niet. Ze trekken nog altijd geld vanuit hetzelfde potje zunne. Alleen staat er aan de andere kant van het potje een ander naampje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 17:34   #20597
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik kan dat niet uitkijken, sorry. Ze gaat dan nog vrijwillig in die put enzo, de hersenspoeling van de vrouwen werkt blijkbaar goed. Het is een zwarte moslima dus zal ze onderaan ook wel toegenaaid zijn.

Tja, het is cultuur hé, dan is alles goed voor de groenen en verraders.
Zoals velen riepen toen de VS irak binnenviel...hun wetten...dus laten doen e?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 17:38   #20598
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Ik weet niet waar jullie wonen, maar ik woon middenin 'islamland.' De enige niet-moslims hier zijn Bulgaren, Polen en Slovaken en ook wat achtergebleven Vlamingen. Ik huur een appartement van een Afghaan en recht voor mijn deur is een moskee. Ik woon hier ruim drie jaar. Ik heb met andere woorden dus behoorlijk wat ervaring met allochtonen, waarschijnlijk meer dan een groot deel van de mensen die hier zo negatief over ze zijn.Mijn beeld is echter positiever geworden. Mijn vorige huisbaas was een Vlaming, een echte huisjesmelker. Niets dan miserie. Mijn huidige huisbaas, Youssri, is buitengewoon vriendelijk en zeer correct. Hij heeft zijn eigen zaak, spreekt perfect Nederlands, zijn vrouw is kinderarts. De Marokkaanse bakker, waar ik altijd ga, is altijd heel vriendelijk. Hij spreekt goed Nederlands, al heeft hij een accent. Geregeld krijg ik een broodje gratis. Hetzelfde geldt bij de buurtwinkel; de winkelier spreekt behoorlijk Nederlands, is altijd vriendelijk en correct en durft ook wel eens iets extra's meegegeven.Dan zijn er nog de buren. Heel lieve mensen. De ouderen onder hen spreken weliswaar bijna geen Nederlands maar ze doen hun best. De mensen die naast me wonen, brengen geregeld wat eten.

Ik kan me voorstellen dat als je moslims beschouwt als, en hier gebruik ik enkele woorden die ik hier ben tegengekomen, minderwaardig, beesten, verkrachters, parasieten, de pest, uitschot... dat ze misschien wat minder vriendelijk zijn tegen over jou. Ik daarentegen veroordeel geen mensen op basis van geloof, geslacht... Ik kijk naar de persoon die voor me staat. Door vriendelijk te zijn, heb ik ingezien dat het best goede mensen zijn; heel vriendelijk en gastvrij. Het zijn warme mensen.

Natuurlijk zitten er enkele rotte appels tussen en lopen sommige tieners er hier bij als opgefokte gorilla's maar problemen heb ik nog nooit gehad. Integendeel, als er problemen zijn (kapotte auto, iemand die valt...) zijn zij er als eerste bij om te helpen terwijl de autochtonen liever van op een afstand kijken.

Als ik de reacties hier lees, zie ik vooral veel angst voor het onbekende en een onvermogen om een onderscheid te maken.

Laat ik erbij zeggen dat ik absoluut geen voorstander ben van islam, of eender welke religie maar mijn oma bidt nog steeds 's ochtends en 's avonds en gaat wekelijks naar de mis en ik zie ze nog even graag. Ik denk niet dat zij abortusklinieken wil opblazen, bijvoorbeeld. De moslims in mijn buurt voeren ook geen oorlog tegen het blanke ras en de Westerse maatschappij.

Je kan hier duizend links plaatsen over geweld gepleegd door moslims. Ik kan er duizend plaatsen over geweld gepleegd door christenen, hindoes of zelfs boeddhisten. Bovendien kan ik op die manier ook aantonen dat vrouwen ook beesten zijn. Net als mannen, by the way, want daar heb ik ook wel artikels over. Al die haat hier, is het echt angst? Racisme? Of gewoon een joke?

edit: Wat me ook opvalt is dat ze zich zeer bewust zijn van de toenemende intolerantie en dat ze het, in tegenstelling tot de meesten hier, genuanceerden kunnen bekijken. Ze beschouwen zich niet alleen als slachtoffer maar ze zien ook in dat nog heel wat werk is in hun gemeenschap.

Zo'n verhalen hoor je natuurlijk niet op rechtse fora, of in de media... Je moet ervoor met die vuile, vrouwonvriendelijke, barbaarse honden praten.
Het zou inderdaad héél straf zijn indien er hier en daar niet een plaats, een straat zou zijn waar het met de aanwezige moslims wel meevalt!
Dat neemt niets af van de vaststelling dat het op zovele andere plaatsen helemaal onaanvaardbaar is wat er allemaal te zien is en wat er gebeurt!
Jij kunt ook een verzameling maken van ontoelaatbare zaken gepleegd door niet-moslism maar die van jou, neem een periode van 5 jaar bvb - en niet beginnen zoeken in en vanaf het Oud testament - maar je zult in het niets vervallen bij wat er in het "andere kamp" vast te stellen is over bvb eenzelfde periode!
80 of nog meer % van de bajesklanten zijn vreemdelingen, vooral moslims.
Zonder hypocriet te doen over diegenen die zogezegd als "Belg" moeten doorgaan... Dat is niet toevallig.
Ik wens je verder een lang en gelukkig leven in je model-multiculturele wijk!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 17:41   #20599
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

De toestand in zweden blijkt al niet veel beter te zijn dan bij ons, in Parijs, Rotterdam en eender welke west-europese stad...



http://xandernieuws.punt.nl/content/...-in-vlammen-op
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 17:43   #20600
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Zie je de pers al de gevangenis in gaan?

Wat is uw geloofsovertuiging? Op welke politieke partij stem je? Waar ga je winkelen? Ga je vreemd? Wat is uw opinie over het Papua conflict?
Met alles in het belachelijke te trekken los je wat op? Overtuig je wie?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be