Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2014, 00:43   #21
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.618
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

geloof en dat hele strak religieuze, anti seksuele, frigride gedoe is iets universeels wereldwijd in alle culturen. De oorzaak zit in onze genen.

Maar vaak als ik met doekjespoesjes praat merk ik dat zij juist genieten van hen zelfonderdrukking door die onderdrukkende vlag van islam zelf op hen kop te binden en er trots mee rond te paraderen. Ja hoor, vrouwen zijn sadomasochisten en houden ervan om zelf vernederd te worden en te BUKKEN voor hen eigen man. Gek is dat veel vrouwen niet van een watje kunnen houden die hen niet laat voelen wat een beestman in bed is.

Zelf ben ik niet blank/westers hoor, ik ben gewoon een bruine koelieboy uit de jungle van Kwatta in suriname en vroeger vond ik het normaal om meiden bij hen haren te pakken en de bosjes in te slepen voor het afwerken. Zo doen de stoere, zwarte macho mannen het in suriname en alle surinaamse meiden vinden het puur natuurlijk en genieten ervan om op een rode bosmierennest een stevige beurt te krijgen terwijl die mieren voor het kietelende natte vingerwerk zorgen. Als die mieren in de ballen bijten van de man dan zal hij harder moeten neuken om hen eraf te laten vallen en het genot is dan duizendmaal groter zo.

dewanand en wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 18:18   #22
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Volgens sommigen hier kan dat geen Moslim zijn want hij volgt niet blindelings de Koran.
Dat lijkt me logisch, islam is een godsdienst.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 18:22   #23
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
2

En zijn discours is inderdaad nogal van het VB niveau (hoofddoekjes verbranden), maar hij heeft in mijn ogen wel gelijk dat mensen die een religie volgen zich vaak niet meer kunnen zien als individu.

Ze zien zich eerder als onderdeel van het geheel, het religieuze collectief.
Moest een blanke Vlaming net hetzelfde zeggen beginnen ze weeral over de jaren '30 en het blok.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 18:22   #24
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Volgens sommigen hier kan dat geen Moslim zijn want hij volgt niet blindelings de Koran.
Hafid Bouazza is een atheïst.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 18:35   #25
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Dat lijkt me logisch, islam is een godsdienst.
Nochtans zei onze BelgianKurd hier onlangs nog dat hij "moslim van geboorte" is, maar niet gelovig. Kan toch? Hoeveel gedoopte katholieken zijn nog gelovig katholiek, laat staan praktiserend?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 18:41   #26
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Nochtans zei onze BelgianKurd hier onlangs nog dat hij "moslim van geboorte" is, maar niet gelovig. Kan toch? Hoeveel gedoopte katholieken zijn nog gelovig katholiek, laat staan praktiserend?
Wat een naïeve gedachtengang. Iedereen maar dan ook iedereen die moslims van dichtbij kent, weet dat de roep van allah op een dag te groot zal worden.

Om in België katholieken met moslims te vergelijken, moet je iemand zijn die nooit buitenkomt, nooit iets leest en geen mensen kent.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 18:56   #27
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Wat een naïeve gedachtengang. Iedereen maar dan ook iedereen die moslims van dichtbij kent, weet dat de roep van allah op een dag te groot zal worden.

Om in België katholieken met moslims te vergelijken, moet je iemand zijn die nooit buitenkomt, nooit iets leest en geen mensen kent.
Heb je de bewuste reacties van BelgianKurd gelezen? Die mens is even gelovig als ik: niet dus. En natuurlijk is de "modale moslim" nog wel een stuk geloviger dan de "modale katholiek", maar er zijn er écht wel die enkel "moslim van geboorte" zijn. 't Is net omdat ik zoveel mensen ken, dat ik weet dat die er ook zijn en dat niet élke moslim een potentiële jihadist is.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 18:57   #28
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Hafid Bouazza is een atheïst.
Dat kan dus ook niet volgens Maori?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 19:43   #29
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dat kan dus ook niet volgens Maori?
Nope. Volgens hem is de Islam een genetische aandoening waaraan Noord-Afrikanen lijden.

Laatst gewijzigd door Weyland : 15 juni 2014 om 19:43.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 20:00   #30
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Nope. Volgens hem is de Islam een genetische aandoening waaraan Noord-Afrikanen lijden.
Een mutatie van het Christilitis, maar in meer agressievere vorm.

Laatst gewijzigd door Aton : 15 juni 2014 om 20:00.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 21:09   #31
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Heb je de bewuste reacties van BelgianKurd gelezen? Die mens is even gelovig als ik: niet dus. En natuurlijk is de "modale moslim" nog wel een stuk geloviger dan de "modale katholiek", maar er zijn er écht wel die enkel "moslim van geboorte" zijn. 't Is net omdat ik zoveel mensen ken, dat ik weet dat die er ook zijn en dat niet élke moslim een potentiële jihadist is.
Hafid Bouazz is een exmoslim. Geboren als moslim doch heeft de islam de rug toegekeert en is er kritiek beginnen op spuien. Volgens 'progressieven' is hij nu dus een 'islamofoob' geworden. Een aangenaam mens dus met de voeten op de grond. Zolang iemand zich niet als exmolsim uit doch nog steeds als moslim heeft die nog steeds de potentie in zich om ooit een goed moslim te worden. Ongeveer 50% van de moslims is de sharia genegen. Volgens Abou jahjah kan een moslim zelfs niet tegen de sharia zijn, waarin ik hem gelijk moet geven.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 21:58   #32
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Wat een naïeve gedachtengang. Iedereen maar dan ook iedereen die moslims van dichtbij kent, weet dat de roep van allah op een dag te groot zal worden.

Om in België katholieken met moslims te vergelijken, moet je iemand zijn die nooit buitenkomt, nooit iets leest en geen mensen kent.
Betreft moslims heb je ergens wel gelijk maar dat is sterk afhankelijk van de inteelt graad, hoe meer inteelt, hoe meer achterlijken, hoe groter de kans op religie. Moslims hebben hier meer last mee door hun inteelt traditie maar deze die het niet doen hebben veel meer kans dat ze seculier blijven.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be