Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Van de Cauter (B.U.B.) - 23 tot 29 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Van de Cauter (B.U.B.) - 23 tot 29 februari "België staat centraal in het leven van deze 31-jarige Brusselse advocaat. Omdat de profilering op het vlak van unitarisme uitbleef binnen Vivant koos hij de moeilijkste weg, een eigen partij oprichten. Sinds juli 2002 is hij dan ook de nationale voo

 
 
Discussietools
Oud 23 februari 2004, 10:06   #1
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Wat is de mening van bub over de lichte zeden die heersen in ons koningshuis?
jan hyoens is offline  
Oud 23 februari 2004, 11:46   #2
Nello
Staatssecretaris
 
Nello's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 2.736
Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Wat is de mening van bub over de lichte zeden die heersen in ons koningshuis?
Welke lichte zeden bedoelt u?

U spreekt toch niet over Delphine Boel?
U spreekt toch niet over de zogenaamde relatie tussen prins Laurent en Wendy Van Wanten?

Hoge bomen vangen veel wind, en er is niets leukers als iemand aan te vallen die zich van de grondwet niet mag verdedigen.
Al die heisa is op niets uitgedraaid, en ik kan u verzekeren, mocht ik een kind van de koning zijn, zou ik me niet laten afkopen.
__________________
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels!
Nello is offline  
Oud 24 februari 2004, 10:01   #3
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Nee, ik heb het over de orgieën en talloze bastaard die de saxencoburgs berucht maakten in Europa! Vindt u het normaal dat deze familie België moet vertegenwoordigen?
jan hyoens is offline  
Oud 24 februari 2004, 10:10   #4
Nello
Staatssecretaris
 
Nello's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 2.736
Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Nee, ik heb het over de orgieën en talloze bastaard die de saxencoburgs berucht maakten in Europa! Vindt u het normaal dat deze familie België moet vertegenwoordigen?
welke orgieen, welke bastaards?
U verwart de Saksen-Coburgers (overigens, over welke tak hebt u het hier?) vermoedelijk met de Grimaldi's.
Verder wordt België bestuurd door Albert van België, koning der Belgen, en niet Albert van Saxen-Coburg.
Voor u inhoudsloze, beledigende taal uit tov personen, informeer u eerst.
www.monarchie.be
__________________
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels!
Nello is offline  
Oud 24 februari 2004, 10:29   #5
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Nee, ik heb het over de orgieën en talloze bastaard die de saxencoburgs berucht maakten in Europa! Vindt u het normaal dat deze familie België moet vertegenwoordigen?
welke orgieen, welke bastaards?
U verwart de Saksen-Coburgers (overigens, over welke tak hebt u het hier?) vermoedelijk met de Grimaldi's.
Verder wordt België bestuurd door Albert van België, koning der Belgen, en niet Albert van Saxen-Coburg.
Voor u inhoudsloze, beledigende taal uit tov personen, informeer u eerst.
www.monarchie.be
Karoline Bauer, Arcadie Claret, "Barones" de Vaughan,... u moet dringend de geschiedenis van "ons" koningshuis eens herlezen!
jan hyoens is offline  
Oud 24 februari 2004, 10:50   #6
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

en waarom niet, in het algemeen, bij de bevolking.
carlos is offline  
Oud 24 februari 2004, 10:52   #7
Nello
Staatssecretaris
 
Nello's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 2.736
Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello

welke orgieen, welke bastaards?
U verwart de Saksen-Coburgers (overigens, over welke tak hebt u het hier?) vermoedelijk met de Grimaldi's.
Verder wordt België bestuurd door Albert van België, koning der Belgen, en niet Albert van Saxen-Coburg.
Voor u inhoudsloze, beledigende taal uit tov personen, informeer u eerst.
www.monarchie.be
Karoline Bauer, Arcadie Claret, "Barones" de Vaughan,... u moet dringend de geschiedenis van "ons" koningshuis eens herlezen!
Karoline Bauer heeft hij leren kennen toen hij weduwenaar was. Hij had geen vooruitzicht op de Belgische kroon. In die periode heeft hij nog vriendinnen gehad, volgens mij bewijst dat alleen maar dat dat een man van vlees en bloed was.

Arcadie Claret, Barones von Eppinghoven, kwam in zijn leven toen Louise Marie sterfelijk ziek was (ze leefde nog 5 jaar). Heel België inclusief de koningin wisten hiervan, en in die tijdsgeest was dat niet abnormaal.
Barones de Vaughan was Blanche Delacroix, de tweede vrouw van Leopold 2.
Herleest u ze maar, die geschiedenis
__________________
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels!
Nello is offline  
Oud 24 februari 2004, 10:56   #8
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Wat is de mening van bub over de lichte zeden die heersen in ons koningshuis?
Wat is de mening van Jan Hyoens over de lichte zeden die heersen op onze TV, reclamepannelen, tijdschriften, ...


(Wat een debiele vraag Jan! )
Het Skill Effect is offline  
Oud 24 februari 2004, 12:13   #9
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Wat is de mening van bub over de lichte zeden die heersen in ons koningshuis?
Wat is de mening van Jan Hyoens over de lichte zeden die heersen op onze TV, reclamepannelen, tijdschriften, ...


(Wat een debiele vraag Jan! )
Ik zal u maar geloven daar jij expert bent in debiliteit! 8)
jan hyoens is offline  
Oud 24 februari 2004, 12:15   #10
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Karoline Bauer, Arcadie Claret, "Barones" de Vaughan,... u moet dringend de geschiedenis van "ons" koningshuis eens herlezen!
Karoline Bauer heeft hij leren kennen toen hij weduwenaar was. Hij had geen vooruitzicht op de Belgische kroon. In die periode heeft hij nog vriendinnen gehad, volgens mij bewijst dat alleen maar dat dat een man van vlees en bloed was.

Arcadie Claret, Barones von Eppinghoven, kwam in zijn leven toen Louise Marie sterfelijk ziek was (ze leefde nog 5 jaar). Heel België inclusief de koningin wisten hiervan, en in die tijdsgeest was dat niet abnormaal.
Barones de Vaughan was Blanche Delacroix, de tweede vrouw van Leopold 2.
Herleest u ze maar, die geschiedenis
Prachtig! U bent een geniale advocaat van de duivel! Hoedje af! Mag ik ook verder genieten en uw uitleg over de "Barones" de Vaughan aanhoren?
jan hyoens is offline  
Oud 24 februari 2004, 12:17   #11
Nello
Staatssecretaris
 
Nello's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 2.736
Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello

Karoline Bauer heeft hij leren kennen toen hij weduwenaar was. Hij had geen vooruitzicht op de Belgische kroon. In die periode heeft hij nog vriendinnen gehad, volgens mij bewijst dat alleen maar dat dat een man van vlees en bloed was.

Arcadie Claret, Barones von Eppinghoven, kwam in zijn leven toen Louise Marie sterfelijk ziek was (ze leefde nog 5 jaar). Heel België inclusief de koningin wisten hiervan, en in die tijdsgeest was dat niet abnormaal.
Barones de Vaughan was Blanche Delacroix, de tweede vrouw van Leopold 2.
Herleest u ze maar, die geschiedenis
Prachtig! U bent een geniale advocaat van de duivel! Hoedje af! Mag ik ook verder genieten en uw uitleg over de "Barones" de Vaughan aanhoren?
Natuurlijk.
Blanche was eerst de vriendin van Leopold 2, op zijn sterfbed zijn ze getrouwd. Is dat niet mooi en romantisch?

Ik zou iedereen diezelfde liefde willen toewensen hoor.
__________________
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels!
Nello is offline  
Oud 24 februari 2004, 12:19   #12
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Dank u, ik ben ontroerd

Ach ja, romantiek... 8)
Kim is offline  
Oud 24 februari 2004, 12:21   #13
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Prachtig! U bent een geniale advocaat van de duivel! Hoedje af! Mag ik ook verder genieten en uw uitleg over de "Barones" de Vaughan aanhoren?
Natuurlijk.
Blanche was eerst de vriendin van Leopold 2, op zijn sterfbed zijn ze getrouwd. Is dat niet mooi en romantisch?

Ik zou iedereen diezelfde liefde willen toewensen hoor.
Maw u hebt geen problemen moest de koning als weduwenaar nog trouwen met een prostitueé en haar en hun kinderen tot de adelstand verheffen?
jan hyoens is offline  
Oud 24 februari 2004, 13:36   #14
Nello
Staatssecretaris
 
Nello's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 2.736
Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello

Natuurlijk.
Blanche was eerst de vriendin van Leopold 2, op zijn sterfbed zijn ze getrouwd. Is dat niet mooi en romantisch?

Ik zou iedereen diezelfde liefde willen toewensen hoor.
Maw u hebt geen problemen moest de koning als weduwenaar nog trouwen met een prostitueé en haar en hun kinderen tot de adelstand verheffen?
Zolang deze prostitueé haar oude beroep niet meer uitoefent kan daar toch niets mis mee zijn? Of is een prostitueé geen mens? Ook zij kan een goed hart hebben, intelligent zijn, en voor een man zorgen.
Mensen kunnen ook veranderen, weet je, en niemand weet de reden waarom iemand tot prostitueé geraakt.
Vooroordelen tegenover zulke mensen zijn zeer laag bij de grond.
Koningin zal ze nooit worden, als ze tweede vrouw is, dus krijgt ze sinds kort ook geen toelage van de staat meer.
Anderzijds ben ik er tevens van overtuigd dat van de huidige tak van de Koninklijke Familie niemand eropuit is om met een prostitueé te trouwen, maar dat weet je nooit natuurlijk.

Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat ik niet erg opgetogen zou zijn, maar ook als hij met een niet-prostitueé zou trouwen, kan er veel mislopen.

Trouwens, in bepaalde landen worden prostitueés zelfs koningin.
__________________
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels!
Nello is offline  
Oud 24 februari 2004, 14:11   #15
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

U vindt dus dat iemand die belgië internationaal moet vertegenwoordigen geen zedelijke normen moet kennen? Zolang hij maar van adel is mag hij gerust op alles en iedereen springen zonder hiervoor verantwoording te moeten afleggen? Rare jongens, die belgen!
jan hyoens is offline  
Oud 24 februari 2004, 14:18   #16
Nello
Staatssecretaris
 
Nello's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 2.736
Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
U vindt dus dat iemand die belgië internationaal moet vertegenwoordigen geen zedelijke normen moet kennen? Zolang hij maar van adel is mag hij gerust op alles en iedereen springen zonder hiervoor verantwoording te moeten afleggen? Rare jongens, die belgen!
Waar heb ik dat gezegd?
Ik heb gezegd dat de prostituee in kwestie haar oud beroep dient op te geven, en dat ook een prostituee normen en waarden kan kennen.

Trouwens, wat heeft de term 'adel' hiermee te maken?
__________________
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels!
Nello is offline  
Oud 24 februari 2004, 15:12   #17
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Wat is de mening van bub over de lichte zeden die heersen in ons koningshuis?
Welke lichte zeden bedoelt u?

U spreekt toch niet over Delphine Boel?
U spreekt toch niet over de zogenaamde relatie tussen prins Laurent en Wendy Van Wanten?

Hoge bomen vangen veel wind, en er is niets leukers als iemand aan te vallen die zich van de grondwet niet mag verdedigen.Al die heisa is op niets uitgedraaid, en ik kan u verzekeren, mocht ik een kind van de koning zijn, zou ik me niet laten afkopen.
"Paleis en regering reageren op lasterlijk boek

Het is hoogst uitzonderlijk dat het paleis reageert op aantijgingen aan het adres van iemand van het hof. Maar nu vindt koning Albert het al te grof wat over hem wordt verteld in het boek van sensatiejournalist Jean Nicolas.

Het is onbegrijpelijk dat een tot op heden gereputeerd bedrijf als de uitgeverij Flammarion haar reputatie op de helling zet door beschuldigingen geuit door fantasten en sensatiezoekers te publiceren, daar waar deze reeds lang bekende beweringen in België na grondige gerechtelijke, parlementaire en journalistieke onderzoeken totaal ongegrond werden bevonden, laat het paleis weten.

In zijn nieuw boek brengt Jean Nicolas, de man die eerder een lijst wilde verspreiden met alle Belgische pedofielen, koning Albert in verband met pedofilie. Jean Nicolas is de man achter het blaadje l'Investigateur, dat vorig jaar voor opschudding zorgde door een lijst met namen van vermeende Belgische pedofielen op internet te publiceren. Hij deed dat in navolging van het Engelse krant News of the World. Nicolas had de hand had weten te leggen op gegevens van de politie van Neufchateau. Die kreeg in de nasleep van de zaak-Dutroux tal van telefoontjes over kindermisbruik. Veel van die (anonieme) tips misten elke grond en werden dan ook niet serieus genomen.

Ook dit keer put Nicolas zijn inspiratie uit stukken uit de zaak-Dutroux. Het gerucht dat koning Albert gesignaleerd zou zijn op seksfuiven en zich vergrepen zou hebben aan minderjarigen, was afkomstig van één van de omstreden anonieme 'X-getuigen', die zich na de arrestatie van Marc Dutroux en kompanen bij de politie in Neufchateau meldde met wilde verhalen over sadisten die kinderen opaten en seksfuiven waar ook leden van de koninklijke familie vreselijke dingen uitspookten. In zijn boek Dossier Pédophilie, le scandale de l'affaire Dutroux, herkauwt Nicolas die beschuldigingen nog maar een keer.

Pedofilie is een van de meest verwerpelijke misdaden waarmee onze wereldgemeenschap geconfronteerd wordt. Geruchten en laster zijn overal, niet alleen in ons land, een onverantwoorde hinderpaal voor een gedegen aanpak van dit probleem, aldus nog de mededeling van het paleis.

Ook regering is niet mals

"De Belgische regering neemt met verontwaardiging kennis van de beslissing van de Franse uitgeverij Flammarion om een sensatiegericht boek uit te geven, waarin een karikatuur gemaakt wordt van ons land". Dat zegt de federale regering.
"Dit boek gooit, tegen de achtergrond van enkele pijnlijke feiten uit de affaire Dutroux, een aantal geruchten op een hoop, met groteske beschuldigingen aan het adres van de Koninklijke familie. Beschuldigingen die al tot op het bot door het gerecht onderzocht werden en op fantasie blijken te berusten. Beschuldigingen die ook al ontkracht werden door parlementair en journalistiek onderzoek.
Dit is de reden waarom in België zelf geen enkel journalist dit soort verhalen nog brengt. De auteur van het boek werd overigens vanwege zijn journalistiek werk expliciet aan de kaak gesteld door de Belgische bond van beroepsjournalisten.
De Belgische regering beschouwt dit als een ontoelaatbare aantasting van de waardigheid van ons land en zijn inwoners. Zij heeft dan ook de minister van Justitie opdracht gegeven de nodige juridische actie te ondernemen tegen de uitgeverij.
Meer algemeen kan de Belgische regering niet langer tolereren dat sommigen uit kwaadwilligheid, anderen door gebrek aan informatie, ons land vastpinnen op een wereldwijd probleem als pedofilie, waar overigens geen enkel land van gespaard blijft. Daar waar, door de conclusies uit het traumatische dossier Dutroux, ons land vandaag verder dan wie ook staat in de beteugeling en preventie van deze uitwas", aldus nog de regering. "

Voor iemand die zich niet verdedigen kan getuigt deze reactie toch bijzonder merkwaardig! Waar er rook is, is er vuur!
Waarom wordt deze journalist die in het buitenland veel waardering krijgt hier de betiteling van sensatiezoeker? Waarom werd het onderzoek naar pedofiele netwerken stilgezet nadat een lid van de koninklijke familie in het onderzoek werd vernoemd? Weten de blubbers hier meer over?
jan hyoens is offline  
Oud 24 februari 2004, 16:36   #18
Nello
Staatssecretaris
 
Nello's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 2.736
Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Voor iemand die zich niet verdedigen kan getuigt deze reactie toch bijzonder merkwaardig! Waar er rook is, is er vuur!
Waarom wordt deze journalist die in het buitenland veel waardering krijgt hier de betiteling van sensatiezoeker? Waarom werd het onderzoek naar pedofiele netwerken stilgezet nadat een lid van de koninklijke familie in het onderzoek werd vernoemd? Weten de blubbers hier meer over?
U weet evengoed als iedereen hier dat de regering per uitzondering een reactie van het paleis heeft toegelaten.
Deze nonsens zijn gewoon te zot om los te lopen, en je hebt altijd idioten die zoiets willen geloven, zelfs al weten ze dat er niets van aan is, gewoon omdat het in hun kraam past.
Ik vind het zelfs schandalig dat iemand met zulke grove leugens durft uitpakken, omwille van een anti-Belgisch gevoel.

De uitspraak 'waar rook is, is vuur' is uitzonderlijk lasterlijk, en getuigt van weinig smaak, vooral nu het proces aan het naderen is.
Er is geen enkel bewijs, zelfs geen spoor van een bewijs dat er ook maar iets van deze leugens waar is, en dat weet u ook.

De tekst vermeld zelf dat het uiterst uitzonderlijk is dat het paleis een reactie geeft, dus u hebt mijn stelling net onderbouwd, waarvoor mijn dank.

U weet heel goed dat het onderzoek naar netwerken is stopgezet, nadat Sabine Dardenne verklaarde dat ze enkel Dutroux had gezien (of is ze betaald door het hof?), dus vind ik het ten opzichte van haar een zware belediging dat u toch nog beweert dat er een netwerk zou zijn.
__________________
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels!
Nello is offline  
Oud 24 februari 2004, 19:24   #19
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Het onderzoek is zeer grondig gevoerd en is een doodlopend spoor gebleken. Het gerecht heeft haar werk gedaan. Waarvoor proficiat. Enkel jammer van de jaren vertraging die het proces daardoor heeft opgelopen.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 27 februari 2004, 13:06   #20
skippy
Burger
 
Geregistreerd: 18 februari 2004
Berichten: 198
Standaard

*KNIP*
Hierbij een oproep om een discussie op niveau te voeren.
Dank bij voorbaat!

Avalon
skippy is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be