Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Van de Cauter (B.U.B.) - 23 tot 29 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Van de Cauter (B.U.B.) - 23 tot 29 februari "België staat centraal in het leven van deze 31-jarige Brusselse advocaat. Omdat de profilering op het vlak van unitarisme uitbleef binnen Vivant koos hij de moeilijkste weg, een eigen partij oprichten. Sinds juli 2002 is hij dan ook de nationale voo

 
 
Discussietools
Oud 27 februari 2004, 13:25   #21
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skippy
Afvoeren die smeerlapperij van Saksen-Klootburg. BUB, de pot op bende belzieke rukkers.
Wie is van Saksen-Klootburg, die is mij totaal onbekend? Uw paniekreactie geeft ons echter veel moed, het is een teken dat we goed bezig zijn.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 27 februari 2004, 13:55   #22
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Wie is van Saksen-Klootburg, die is mij totaal onbekend? Uw paniekreactie geeft ons echter veel moed, het is een teken dat we goed bezig zijn.
We? En waarmee bent u dan wel bezig? Met het verdedigen van een archaïsch instituut als de erfelijke monarchie, een relict uit feodale tijden?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 27 februari 2004, 14:53   #23
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Waarom springt u op de bres voor Skippy, beste Jan? Staat u achter zijn leuze?

Pech voor hem, maar dat niveau is niet bevorderlijk voor de discussie, en niet gepast in de Forumsessies. Ik heb de moderatoren daarop gewezen.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 27 februari 2004, 15:27   #24
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Waarom springt u op de bres voor Skippy, beste Jan? Staat u achter zijn leuze?
Daar gaat het toch niet over? Het gaat over jullie reactie: "We zijn goed bezig"... Hoe "goed bezig"? Waarmee dan wel?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 27 februari 2004, 17:09   #25
BCD
Gouverneur
 
BCD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Locatie: Oostrozebeke
Berichten: 1.146
Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Bill Clinton
François Mitterand

geen koning en toch rokkejagers en vertegenwoordigden hun land internationaal!

En BTW ga eens naar Frankrijk en vraag eens de namen van de buitenechtelijke koningskinderen. Als je er tien gevonden heb kom dan nog eens terug. (Mag een ander land zijn ook)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Elke keer ik in Wallonië kom, ben ik verwonderd over de marginalisering die er bestaat. Alsof je in een achterbuurt in een Antwerps ghetto zit.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline  
Oud 27 februari 2004, 17:22   #26
BCD
Gouverneur
 
BCD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Locatie: Oostrozebeke
Berichten: 1.146
Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello

Welke lichte zeden bedoelt u?

U spreekt toch niet over Delphine Boel?
U spreekt toch niet over de zogenaamde relatie tussen prins Laurent en Wendy Van Wanten?

Hoge bomen vangen veel wind, en er is niets leukers als iemand aan te vallen die zich van de grondwet niet mag verdedigen.Al die heisa is op niets uitgedraaid, en ik kan u verzekeren, mocht ik een kind van de koning zijn, zou ik me niet laten afkopen.
"Paleis en regering reageren op lasterlijk boek

Het is hoogst uitzonderlijk dat het paleis reageert op aantijgingen aan het adres van iemand van het hof. Maar nu vindt koning Albert het al te grof wat over hem wordt verteld in het boek van sensatiejournalist Jean Nicolas.

Het is onbegrijpelijk dat een tot op heden gereputeerd bedrijf als de uitgeverij Flammarion haar reputatie op de helling zet door beschuldigingen geuit door fantasten en sensatiezoekers te publiceren, daar waar deze reeds lang bekende beweringen in België na grondige gerechtelijke, parlementaire en journalistieke onderzoeken totaal ongegrond werden bevonden, laat het paleis weten.

In zijn nieuw boek brengt Jean Nicolas, de man die eerder een lijst wilde verspreiden met alle Belgische pedofielen, koning Albert in verband met pedofilie. Jean Nicolas is de man achter het blaadje l'Investigateur, dat vorig jaar voor opschudding zorgde door een lijst met namen van vermeende Belgische pedofielen op internet te publiceren. Hij deed dat in navolging van het Engelse krant News of the World. Nicolas had de hand had weten te leggen op gegevens van de politie van Neufchateau. Die kreeg in de nasleep van de zaak-Dutroux tal van telefoontjes over kindermisbruik. Veel van die (anonieme) tips misten elke grond en werden dan ook niet serieus genomen.

Ook dit keer put Nicolas zijn inspiratie uit stukken uit de zaak-Dutroux. Het gerucht dat koning Albert gesignaleerd zou zijn op seksfuiven en zich vergrepen zou hebben aan minderjarigen, was afkomstig van één van de omstreden anonieme 'X-getuigen', die zich na de arrestatie van Marc Dutroux en kompanen bij de politie in Neufchateau meldde met wilde verhalen over sadisten die kinderen opaten en seksfuiven waar ook leden van de koninklijke familie vreselijke dingen uitspookten. In zijn boek Dossier Pédophilie, le scandale de l'affaire Dutroux, herkauwt Nicolas die beschuldigingen nog maar een keer.

Pedofilie is een van de meest verwerpelijke misdaden waarmee onze wereldgemeenschap geconfronteerd wordt. Geruchten en laster zijn overal, niet alleen in ons land, een onverantwoorde hinderpaal voor een gedegen aanpak van dit probleem, aldus nog de mededeling van het paleis.

Ook regering is niet mals

"De Belgische regering neemt met verontwaardiging kennis van de beslissing van de Franse uitgeverij Flammarion om een sensatiegericht boek uit te geven, waarin een karikatuur gemaakt wordt van ons land". Dat zegt de federale regering.
"Dit boek gooit, tegen de achtergrond van enkele pijnlijke feiten uit de affaire Dutroux, een aantal geruchten op een hoop, met groteske beschuldigingen aan het adres van de Koninklijke familie. Beschuldigingen die al tot op het bot door het gerecht onderzocht werden en op fantasie blijken te berusten. Beschuldigingen die ook al ontkracht werden door parlementair en journalistiek onderzoek.
Dit is de reden waarom in België zelf geen enkel journalist dit soort verhalen nog brengt. De auteur van het boek werd overigens vanwege zijn journalistiek werk expliciet aan de kaak gesteld door de Belgische bond van beroepsjournalisten.
De Belgische regering beschouwt dit als een ontoelaatbare aantasting van de waardigheid van ons land en zijn inwoners. Zij heeft dan ook de minister van Justitie opdracht gegeven de nodige juridische actie te ondernemen tegen de uitgeverij.
Meer algemeen kan de Belgische regering niet langer tolereren dat sommigen uit kwaadwilligheid, anderen door gebrek aan informatie, ons land vastpinnen op een wereldwijd probleem als pedofilie, waar overigens geen enkel land van gespaard blijft. Daar waar, door de conclusies uit het traumatische dossier Dutroux, ons land vandaag verder dan wie ook staat in de beteugeling en preventie van deze uitwas", aldus nog de regering. "

Voor iemand die zich niet verdedigen kan getuigt deze reactie toch bijzonder merkwaardig! Waar er rook is, is er vuur!
Waarom wordt deze journalist die in het buitenland veel waardering krijgt hier de betiteling van sensatiezoeker? Waarom werd het onderzoek naar pedofiele netwerken stilgezet nadat een lid van de koninklijke familie in het onderzoek werd vernoemd? Weten de blubbers hier meer over?
Weet je sinds 1996 is er een jacht op pedo's wat een goede zaak is als men de ware er uithalen. MAAR hoeveel valse beschuldigingen zijn er niet per dag. Het is de gemakkelijkste maniers om het hoederecht te verkrijgen, de gemakkelijkste manier om iemand op mediatieke wijze te kraken en te hopen dat hij er aan onderuit gaat.

Bij de getuigenissen van X1 was ook sprake van netwerken maar toen ze haar eigen leugens begon te geloven en steeds onwaarschijnlijkere verhalen bovenhaalde bleek het nogal snel een psyshopatisch wijf te zijn dat schreeuwde om in de media te komen.

Plots bleek de koning betrokken, dan Di Rupo en dan nog een andere en nog ene en nog ene.

Dikke bullshit you know
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Elke keer ik in Wallonië kom, ben ik verwonderd over de marginalisering die er bestaat. Alsof je in een achterbuurt in een Antwerps ghetto zit.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline  
Oud 27 februari 2004, 17:58   #27
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD
Bill Clinton
François Mitterand

geen koning en toch rokkejagers en vertegenwoordigden hun land internationaal!
Met dat grote en belangrijkste verschil: het volk heeft haar eigen vertegenwoordigers gekozen. Bert Bibber II niet. Een enorm groot verschil in een echt democratische staat.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 27 februari 2004, 18:04   #28
BCD
Gouverneur
 
BCD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2003
Locatie: Oostrozebeke
Berichten: 1.146
Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Tis waar maar het heeft niks met de zaak te maken
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Elke keer ik in Wallonië kom, ben ik verwonderd over de marginalisering die er bestaat. Alsof je in een achterbuurt in een Antwerps ghetto zit.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline  
Oud 2 maart 2004, 15:20   #29
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Wat is de mening van bub over de lichte zeden die heersen in ons koningshuis?
Welke lichte zeden bedoelt u?

U spreekt toch niet over Delphine Boel?
U spreekt toch niet over de zogenaamde relatie tussen prins Laurent en Wendy Van Wanten?

Hoge bomen vangen veel wind, en er is niets leukers als iemand aan te vallen die zich van de grondwet niet mag verdedigen.
Al die heisa is op niets uitgedraaid, en ik kan u verzekeren, mocht ik een kind van de koning zijn, zou ik me niet laten afkopen.
Gelooft u dan niet dat Delphine een dochter van Albert is? Me dunkt dat dit algemeen geweten is. Zelfs de pers noemt haar al de buitenechtelijke dochter van koning Albert, terwijl het vroeger de vermoedelijke, vermeende (sic) dochter was.

P.S. Van de affaire van Laurent met Wendy van Wanten denk ik toch dat er wat meer aan de hand is. Hij heeft haar gestalkt, daarna een dure auto gekocht,...
P.P.S. Maar is Laurent zelf niet een bastaard? Van een relatie tussen Paola en een of andere Spaanse graaf?
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be