Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2012, 09:46   #421
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat overblijft is de geschiedenis die zich niet laat vervalsen, omdat u dat beter uitkomt.
Inderdaad, ik zie liever betogen, essays, artikels,... waarin feiten staan.

Citaat:
De erkenning van de holocaust hangt niet af van " persoonlijke getuigenissen" en wetenschappelijk- methologisch mag ene leuk woord zijn, in jou betoog slaat het werkelijk nergens op, enkel fanatici ontkennen de geschiedenis
1) Ik ontken niks, ik zeg enkel dat andere meningen over die holocaust en alle andere zaken ivm geschiedenis, sagen, legenden,... zouden moeten kunnen en dat die actief zouden moeten kunnen verspreid worden.
2) Blijkbaar wil jij woorden reserveren volgens wat er inhoudelijk gezegd wordt, liefst dan nog politiek-correct natuurlijk.
3) Zoek eens op wat pseudo-wetenschap betekent.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 15:21   #422
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
De simpelheid regeert weer...
HERHALING:


De hier geschetste onderwerping zal net verdwijnen! Ach ja, uw "onderwerping" is dat vrouwen beter als een hoer over straat kunnen lopen in plaats van deftig gekleed. Veeleer zal de moderne heersende ideologie worden overwonnen door een toevlucht tot bepaalde voormoderne waarden binnen een vastberaden visie die postmodern is in de échte, letterlijke zin, nl. het moderne ver achter zich latend. En daarin is geen plaats voor liberaal-extremistische onzin.
Wat verstaat u onder deftig gekleed? Hoofdsluier, lange rokken, lange mouwen?
Waarom denkt u vrouwen te mogen voorschrijven hoe ze zich moeten kleden! Ik en alle andere vrouwen lopen zo deftig als we zelf willen! Behalve op die plaatsen in de wereld waar patriarchen met baarden tot op hun knieën het normaal vinden om vrouwen onder de knoet te houden.
U schermt wel graag met stadhuiswoorden, hé? Maar voormodern, modern en postmodern zijn uiteindelijk nietszeggende termen waarmee u uw eigen conservatieve mening wilt doordrijven.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 15:22   #423
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

@ Jo
Citaat:





Dat reageren hoeft niet hoor, er zijn genoeg mensen die gewoon lezen wat er hier geschreven wordt.

Vanavond gaan we die "dwaaspraat" zelfs actief gaan uitdragen in levende lijve zie. En daar kan jij net als hier niets tegen doen.
Ah, u komt hier alleen maar monologen houden?
__________________
Zo is 't.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 22 juni 2012 om 15:23.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 15:25   #424
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Dat doe ik al de ganse tijd.

De liberale nep-vrijheid kan mij inderdaad vierkant gestolen worden.



Je snapt er werkelijk de botten van hé? Ter verduidelijking, bij kindjes gaat uitleg via prentjes ook beter:





Zoek de tegenstelling!
Ok, dan maar iemand anders aanhalen ter verduidelijking.


Er is helemaal niks gewonnen of verloren buiten het feit dat jij blijkbaar niet goed weet wat je zegt. Nogmaals, jij verdedigt de Westers-liberale maatschappij, ik sta achter een nieuw Europa dat verderbouwt op het traditionele. Water en vuur, en je kan blijven zapzeveren over hoe warm het vuur wel is en hoe nat het water. Punt uit.
Ik krijg anders de indruk dat u geen barst weet van het "traditionele" van Europa!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 15:28   #425
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Inderdaad, ik zie liever betogen, essays, artikels,... waarin feiten staan.



1) Ik ontken niks, ik zeg enkel dat andere meningen over die holocaust en alle andere zaken ivm geschiedenis, sagen, legenden,... zouden moeten kunnen en dat die actief zouden moeten kunnen verspreid worden.
2) Blijkbaar wil jij woorden reserveren volgens wat er inhoudelijk gezegd wordt, liefst dan nog politiek-correct natuurlijk.
3) Zoek eens op wat pseudo-wetenschap betekent.
Ik geef de voorkeur aan verklaringen van getuigen en ervaringsdeskundigen. Mensen die de praktijk kennen. Veel duidelijker, veel meer veelzeggend, veel juister dan droge cijfertjes die bovendien door de éne totaal anders geïnterpreteerd worden dan door de andere.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 09:42   #426
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
En daar mag je nog heel lang over doorgaan, wnat is van totaal geen belang. Dat zij die regels maar toepassen op hun eigen volksgenoten. En ze mogen zij vanalles en nog wat eisen dat ons volk zich zou aanpassen aan hun regeltjes, zo lang dat niet effectief gebeurt is er geen islamisering. Er is wel druk vanuit de vervreemding. Doordat vreemdelingen met steeds meer zijn, gaan ze zich steeds nadrukkelijker manifesteren en eisen stellen, dit is vooral nefats wanneer men de vermengingspolitiek blijft aanhouden zoals nu, omdat dan de zwakste partij (diegene die op persoonlijk vlak het meets onzeker is) verliest. De "partij van de leegte" is de zwakste.

Tuurlijk bestaat dat, ik ontken dat niet. maar er gaat daar een betrekkelijk klein gevaar van uit voor ontwrichting van de maatschappij! Er kan daar wel een bepaald gevaar van terreur en geweld tegen ons eigen volk vanuit gaan en daarom moeten fundamentalisten in d egaten worden gehouden. Maar de "gevaarlijkste" vreemdelingen zijn hen die willen vermengen naar het Westerse ideaal, de Chokri Mahassine's, Mimount Boussakla's, Fouzaya talhaoui's, Veli Yüksels,... van deze wereld.



En dat kan maar beter veranderen. Maar eens te meer bewijst u dat u geen maatschappelijke verandering wenst, logisch ook als propagandist van het liberaal-extremisme.



Denk jij nu werkelijk dat je "vrij" bent? En neen, leugens bevallen me niet dus oa het gelijkheidsstreven is verwerpelijk. Dat het u niet bevalt dat ik dat afwijs, is uw probleem en niet het mijne.
De wet geldt voor iedereen, en dat zul jij niet kunnen veranderen, ookal verkoop je nog zoveel onzin,natuurlijk kun je voor andere groepen geen apart rechtsystheem toestaan, en al zeker geen discriminerend, achterlijk rechtsystheem gebaseerd op ongelijkheid en onderdrukking.
Sinds wanneer zijn allochtone politici " vreemdelingen" voor jou " echt gevaarlijk" omdat zij zich normaal gedragen en behalve hun Islamitische identiteit, ook Belg en burger zijn?

Ik ben inderdaad vrij, en zie het feit dat ik niet eender wat mag zeggen over de holocaust allerminst niet als een beperking, ik voel dan ook niet de behoefte om ze in vraag te stellen, evenmin doe ik dit wat gelijkheid betreft,uw mening is voor mij extreem rechtse prietpraat, getuigend van weinig vermogen zelf na te denken
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 10:36   #427
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik ben inderdaad vrij, en zie het feit dat ik niet eender wat mag zeggen over de holocaust allerminst niet als een beperking, ik voel dan ook niet de behoefte om ze in vraag te stellen,
En mensen die er een andere mening op nahouden, kunnen verrekken?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 10:40   #428
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Inderdaad, ik zie liever betogen, essays, artikels,... waarin feiten staan.



1) Ik ontken niks, ik zeg enkel dat andere meningen over die holocaust en alle andere zaken ivm geschiedenis, sagen, legenden,... zouden moeten kunnen en dat die actief zouden moeten kunnen verspreid worden.
2) Blijkbaar wil jij woorden reserveren volgens wat er inhoudelijk gezegd wordt, liefst dan nog politiek-correct natuurlijk.
3) Zoek eens op wat pseudo-wetenschap betekent.
Dus u denkt dat de Holocaust op dezelfde lijn staat met sagen en legenden??Wat moet ik volgens u doen; pseudo- wetenschap opzoeken?
Misschien kun je eerst eens beginnen met je algemene ontwikkeling wat op te krikken, zodat je het onderscheid kent tussen een holocaust, sagen en legenden!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 10:44   #429
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
En mensen die er een andere mening op nahouden, kunnen verrekken?
Nee, staat dat er?
Maar ik vind het geen beperking van mijn vrijheid dat ik niet mag verkondigen dat de holocaust op Joden, invaliden, homo's en zigeuners, politieke tegenstanders in West Europa tijdens de tweede wereldoorlog nooit is gebeurd. Wanneer dit voor anderen " het bewijs is dat je niet vrij bent" zie ik dat als hun persoonlijk probleem maar niet als argument om te beweren dat het individu hier niet vrij is.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 15:36   #430
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Tja, wat is het "vrije" westen anders dan materialistische oppervlakkigheid? En daar zijn die kutmarrokkaantjes die dat op straat roepen, gekleed in hun Adidas-traininkje, baseballpetje,... geen uitzondering op.

Het probleem ligt niet bij hen, wel bij de ziektekiemen die eigen zijn aan "het Westen" en de maatschappij waar zij voor staat.
Jongeren van diverse culturen gedragen zich zo niet. Zij vinden zo'n mannetjes-pubergedrag' op straat beneden hun waarde. Het heeft gewoon te maken met een verloederde staat van opvoeding.

Ziektekiemen zijn indd in onze maatschappij aanwezig: jonge mannen met bieb, sportstation, recreatiedomein in loop- en fietsafstand. Alleen erop uittrekken durven ze niet. Neen, ze hummelen liever samen in een groepje om dan voorbijgangers toe te roepen.

Durf 'materialistische oppervlakkigheid' niet te linken aan het Vrije westen.
Richt je eerder tot die verlopen mannekens zoals jij ze hebt beschreven, of ga eerder naar hun ouders die als wezels niet thuis willen zijn. Ga daar wat klagen. En neem een grote doos lego mee voor de jongsten die nog thuis zitten en zich dood vervelen en de buurt bijeen schreeuwen de hele dag door als het geen school is. Neem poppen mee voor de meisjes. Maar die poppen, dat mag weeral niet zeker.

Als jij mijn maatschappij niet oké vindt, ga dan elders en zeur niet. De wereld ligt aan je voeten als je een jonge man bent. Ga eens uit op avontuur. Een etiketteboekje 'Hoe gedraag ik me tegnover een cultuur waar ik niets of vrij weinig over weet' zal wel te vinden zijn zeker?

Je kan het me altijd vragen als je iets niet weet.

Als je het echt niet meer weet zou ik een basis opleiding kapper gaan volgen. Met het haar kan je namelijk alle kanten uit.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 16:00   #431
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik zou zeggen, trek eens wat leuks aan.

Respect krijg je niet, dat moet je verdienen.
Ja, dat denk ik ook als ik mannen over straat zie lopen en effe kijk hoe ze zich gedragen.



En jij gaat er gewoon van uit dat vrouwen op straat een soort waar zijn. Vleeswaar eigenlijk.

Ik hoop dat één van jouw kinderen ooit dit mag lezen.

Rspect heb je voor je zelf, en dat 'verdienen' slaat nergens op gezien de lamentabele staat van die venten op straat die leiden aan een chronische puberreactie van de jaren stillekens.

In de jaren tachtig zat ik ook op een terrasje met Algerijnen die van geen hout pijlen wisten te maken, en ze waren ook zo bezig, te fluiten naar vrouwelijke voorbijgangers. Lager kon ik niet meer zakken en die encounters hebben niet lang geduurd. Jong en dom maar mijn geheugen laat me niet in de steek.

Dus eigenlijk hebben die mannekens van de ene generatie op de andere niets geleerd? Van begin jaren tachtig tot nu? Tel eens?

Eigenlijk zou er eens een ferm Vlaams programma moeten komen �* la 'Benidorm bastards' maar dan Vlaamse vrouwen met dat soort type venten.

De ene keer zonder Ierse wolfshond, de andere keer wel, gewoon om het verschil te zien. Oh, mijn creativiteit slaat al tilt.

Waar zijn Woestijnvis en consoorten? En als die mannekens geen toestemming geven dan nemen we gewoon acteurs. Zo simpel is dat dan.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 16:21   #432
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht

En nog maar eens open doel en een vrije openliggende weg ernaartoe...
1. Wie heeft hier in Europa al die gastarbeiders uiot Turkije, Marokko, Algerije,... binnengelaten of beter gezegd naar hier gehaald? De Marrokanen zelf? De islam? de profeet Mohammed? Neen natuurlijk, dat waren etnische Europeanen die er geld konden mee verdienen.
2. Als er op straat een opstootje gebeurt waarbij vreemdelingen een etnische Vlaming tot slachtoffer maken, dan wil niemand van de omstaande volksgenoten helpen of reageren. Ze vluchten weg. Elk voor zichzelf als motto. Wiens schuld is dat? De Marokkanen hun schuld? De islam haar schuld? De profeet Mohammed z'n schuld? Neen natuurlijk, dat is de schuld van de heersende ideologie van het Westen die veel minder greep heeft op vreemdelingen die nog enigszins ingebed zijn in vormen van traditionalisme.



En ja, ik hoop van harte dat er een revolutionair potentieel groeit uit de grote groepen vreemdelingen in de wijken van de steden in westelijk Europa. Zodat zij het breekijzer kunnen vormen om de boel open te breken. Hopelijk zijn de etnische "autochtonen" dan nog sterk genoeg om de zaken in de juiste plooi te leggen wat zou moeten luken met het mes op de keel. Zoniet, is ondergang het verdiende loon.

Jullie soort houdt zich liever onledig met het beschermen van de Westerse homohuwelijken tegen die "achterlijke" moslims. Leer misschien eens vitaliteit te herkennen, het zou een aanzet kunnen vormen.
Jij hoopt eigenlijk op een confrontatie. En je hebt niet veel intellectuele bagage. Je bent jong en je hebt geen oorlog meegemaakt.

Niemand wilt een confrontatie. Jij alleen.

Met de creativiteit van homo's en lesbiennes in België alleen al sta je al in je onderbroek. Je kan daar niet aan tippen. Zeker niet aan die vitaliteit. Slechte ervaringen gehad of zo?

En aan al die andere Vlaamse minderheden kan je nog minder tippen. Die zaken zijn veel ouder en veel strakker gestructureerd. We hebben historisch gezien al het één en het ander over de vloer gekregen vanaf de Romeinen.

En als je iets of wat van de geschiedenis kent dan zou je moeten weten dat die 'achterlijke moslims' (twee van de drie buren van mij heel zeker) met de wind draaien.

'Jullie soort'... tjiens, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 16:28   #433
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lunokhod Bekijk bericht
Bullshit. Respect is iets dat ieder degelijk mens vrijelijk geeft aan anderen. Enkel uitschot redeneert anders.



Bullshit. De oplossing is aanbrengen van respect. Daar is geen islam voor nodig.



Modernistische afgoden als gelijke rechten en godsdienstvrijheid. Verlichte waarden hoeven geen religieuze gronden. Ze zijn sterk genoeg om op zichzelf te staan. Het is perfect doenbaar om zulke waarden aan te brengen zonder politieke islam.

Eerlijk, Kallikles; jouw waarden kwamen vóór jouw bekering. Jouw rechtvaardiging middels islam is volledig ex post facto. Voldoende empirisch bewijs toont aan dat meer islam niét de gevolgen heeft die jij claimt. Verlichte islam volgens Kallikles is wat anders dan de bittere realiteit van politieke islam.



Jij bent persoonlijke seksuele normatiefjes aan het gebruiken om de morele verantwoordelijkheid voor verkrachting bij de slachtoffers te leggen. Hoe is dat geen intellectuele lafheid? Jij vist in dezelfde waters als een fascistische agitator.
Bingo. Volledig met je eens.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 16:40   #434
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het is hier toch dar al harb, dus zijn de loslopende niet-ingepakte lustobject mogelijke oorlogsbuit. En die mogen ze verkrachten zoveel ze willen.



nie zeveren hé.
Ik verdenk sommige mannen ervan dat ze ook in het rolletje kruipen van Rudolf Valentino en denken dat het leven is als in een stationroman.

De man die sterker en stoerder en intelligenter is en het meisje dat van niets weet, heel ambitieus is om met de wagen te rijden en een goeie job uit de wacht te slepen maar eigenlijk, maar eigenlijk geen zelfstandig leven kan leiden TENZIJ ze aan een man toebehoort die haar LEIDING geeft.ZIN aan haar LEVEN. En ze trekt een pruillipje en ze denkt een beetje na om zich nadien volledig uit te schakelen met de nodige twijfels en schuldgevoeles, zodat er een happy-end kan komen.Zelfs in stationromans heb je na drie pagina's al sex (uit nieuwsgierigheid na twintig jaar nog eens wat gelezen), en de kindjes komen ook al aandrijven. Maar Valentino blijft Valentino.
Die mannekens op straat evolueren dus niet. Misschien eens tijd om een hondje uit te laten.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 26 juni 2012 om 16:42.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 16:55   #435
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Blkijkbaar gaan we voor gevallen zoals jij nog een extra categorie moeten in het leven roepen: oliedom-rechts, bij dom-rechts zouden ze zich nog beledigd kunnen voelen met gevallen als jij erbij.

1.Voor de elvendertigste keer.
WAAR STAAT DAT IK NAMENS EEN PARTIJ OF EEN VERENIGING SPREEK? NERGENS! Verbindt dus het N-SA niet aan wat ik hier zeg en schrijf.

2. Ik ben geen solidarist, ook dat heb ik al meermaals gezegd.

3. Het VB (als partij, oordelend op haar standpunten) en Dewinter zijn inderdaad idioten, die mensen onzin trachten wijs te maken. Nationalistisch Europa moet er trouwens ook niet veel van weten, dus ik ben in goed gezelschap.

4. "Biernazi's", wat zijn dat? Ook al meermaals gevraagd, nooit komt enige uitleg.
Je hoeft helemaal geen lid te zijn van een organisatie of van een partij, en je hoeft helemaal niet in naam van een vereniging of partij te spreken.

Het is wel duidelijk dat je zo braaf als een hondje een bepaald gedachtengoed repeteert. Het ligt er gewoon dik op. Je bent dus al verkocht nog voor je zelfstandig hebt nagedacht.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 17:24   #436
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De meeste autochtonen beseffen niet eens wat er gaande is, en durven er sowieso niets over zeggen omdat ze schrik hebben om de stempel van "racist" te krijgen.

Maar volgens Jo is het bijzonder simpel.
Het is allemaal de schuld van het eigen volk.
We moeten dus nu niet komen klagen over allochtonen die vrouwen lastig vallen. Dat is namelijk het resultaat van onze manier van leven.
Wij moeten dus op de een of andere manier onze samenleving veranderen, hoe zegt hij niet.

Op het VB stemmen heeft al helemaal geen zin, op niemand stemmen is beter. Het komt erop neer dat we zoals hem op soepblikken moeten schieten of van een brug springen.
Het is de mentaliteit van het zwartdenken, over je heen laten lopen, want de boot is al lang gezonken. Het heeft geen zin meer volgens hem.

Het is uiteindelijk makkelijk samen te vatten als antisemitisch extremisme.
Dat is ook de reden dat hij goede maatjes is met Kallikles.
Dat autochtone mensen niets durven zeggen omdat ze dan als racist zouden worden bestempeld is eigenlijk aan het omdraaien. Mensen beginnen er zelf over. Het valt me op de laatste tijd.

Het toppunt was wel dat een exbuurvrouw die zeer links altijd geweest is en nog steeds is ongevraagd zei dat 'de eigen cultuur wel moest behouden blijven.' Dat was een nieuwe klank.

Ik vond het ook opmerkelijk dat het VRT-nieuw duidelijk zei dat het ging om allochtonen die seksuitnodigingen lanceerden en nadien in een bepaalde wijk de homo's beroofden. Normaal gezien zouden ze zoiets niet zeggen maar na de homoobe moord op een allochtone jonge man, konden ze blijkbaar niet anders.

Normaal gezien hadden homoseksuelen al lang een manifestatie moeten georganiseerd hebben in Brussel. Een gay-parade in Molenbeek, of in Antwerpen, niet voor de fun maar voor de ernst. Een protestmarch.
Vrouwen idem.
Eigenlijk alle Vlamingen zouden ne keer in Molenbeek een eitje moeten gaan leggen.

De tactiek van de verbrande aarde kan natuurlijk ook.

De stilte voor de storm kan ook zodat als de storm er is we met z'n allen kunnen zien hoe de tutten uit de monden vallen van de politici.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2012, 17:42   #437
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Vanop de website hollaback! brussels website:



Erg jammer dus dat dit initiatief weeral eens wordt misbruikt door sommigen om hun racisme op te botvieren. Dit onderwerp staat niet in het juiste subforum. Seksuele intimidatie kom je jammer genoeg overal tegen.

Grappig ook hoe sommigen van de posters hier seksuele intimidatie ineens onaanvaardbaar vinden wanneer het over moslims gaat, terwijl ze het van anderen (zoals Pol Vandendriessche) blijkbaar wel tolereren en relativeren. Is het niet Egidius en circe?
Het is toch ook naar boven gekomen? En hoeveel andere intimidaties op straat enz door allochtonen zullen nooit het daglicht zien?

Het kan ook zijn dat die vrouwen een laag zelfbeeld van zichzelf hadden en opgevoed werden (catholic style) om toch maar voor de job te gaan nomatter what want heb je die Pol al goed bekeken? Wat een afgrijselijke antiseksuele man.

Bij deze mijn medeleven aan die vrouwen om opgevoed geweest te zijn om het mannelijk gezag te dienen en geen kik te geven.

En jij doet je best om dat nog een beetje in stand te houden of zo?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be