Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingsforum 2009
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 juni 2009, 20:40   #201
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kijk eens aan...Sedert 7 juni, en nog meer sedert verleden Vrijdag 19 juni, zijn uw reacties toch zo onmiskenbaar tekenend voor een slechte verliezer! Daarmee zet u zichzelf volledig in de gedaante van hetgeen u nu net aan anderen verwijt: partijslaaf. Maar in uw geval is dat onmiskenbaar partijslaafje van de O-VLD, of beter nog van de PVV, dat oud vehikel van Omer Vanaudenhove, dat ooit verkiezingspubliciteit voerde met een tricolore baksteentje. U zet zichzelf volledig aan de kant van de loosers. Poveraccio!
U zegt nogal vaak 'kijk eens aan'. U zou beter eens kijken naar wat voor onzin u hier zo dikwijls neerschrijft. En wat beter de discussies volgen. En als u dat zou doen, dan zou u reeds lang hebben moeten weten dat ik behoor tot geen enkele politieke partij. En zeker niet tot partijen die 'familiale baronieën' helpen vestigen binnen hun gelederen. Maar vermits u blijkbaar niet in staat bent goed inhoudelijk te lezen, laat staan te volgen, hebt u dat nog niet opgemerkt neem ik aan. Waarvan akte (voor de zoveelste keer).

Laatst gewijzigd door system : 21 juni 2009 om 20:49.
system is offline  
Oud 21 juni 2009, 21:18   #202
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
U zegt nogal vaak 'kijk eens aan'. U zou beter eens kijken naar wat voor onzin u hier zo dikwijls neerschrijft. En wat beter de discussies volgen. En als u dat zou doen, dan zou u reeds lang hebben moeten weten dat ik behoor tot geen enkele politieke partij. En zeker niet tot partijen die 'familiale baronieën' helpen vestigen binnen hun gelederen. Maar vermits u blijkbaar niet in staat bent goed inhoudelijk te lezen, laat staan te volgen, hebt u dat nog niet opgemerkt neem ik aan. Waarvan akte (voor de zoveelste keer).
Ouch! Ik heb blijkbaar een rauwe zenuw geraakt. Des te beter. Sorry, maar u bent het die moet leren lezen. Ik heb duidelijk gezegd :
Citaat:
Daarmee zet u zichzelf volledig in de gedaante van hetgeen u nu net aan anderen verwijt: partijslaaf
Maar, voor u is dit duidelijk te moeilijk, waardoor u verkeerd interpreteert en onbeheerst reageert.

Laatst gewijzigd door quercus : 21 juni 2009 om 21:20.
quercus is nu online  
Oud 22 juni 2009, 02:52   #203
winnezele
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Zoals zuurpruim Bourgeois toen hij nog minister was in de Vlaamse regering, en die maar niet genoeg kon krijgen van zijn trips naar Afrika op kosten van de Vlaamse gemeenschap. En dat ook meer dan ostentatief liet zien. En wat heeft het ons opgeleverd? Niets, nada. Geld weggesmeten. Men had het geld evengoed in de riool kunnen werpen, of laten verbranden zoals Frank Vandenbroucke dit eertijds deed. Op dat vlak hebben ze mekaar in ieder geval gevonden, da's waar.
Politiek bedrijven houdt in dat je verkozen kan geraken en dat je je verantwoordelijkheid moet opnemen. Zielig, gefrustreerd aal de kant staan lullen is ook een tijdverdrijf, wel niet het mijne.
winnezele is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be