Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2011, 19:27   #61
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Als ik zeg dat het niet uitmaakt of het nu 20%, 60% of 80% is, betwist ik geen cijfers. Ik lieg dus ook niet. Ik zeg enkel dat het niets uitmaakt. Als dat uw niveau is, dan hoeft ge mij al zeker niets te verwijten. Misschien had ik als voorbeeld eerder "belastingsontduikers" en "fraudeurs" genomen, niettemin, het was ook slechts een voorbeeld. Heeft dus niets met niveau te maken.

Geef anders eens een praktische oplossing voor het gestelde "probleem". Verbieden om nog geld naar het buitenland te transfereren? Of gaat dat enkel op voor die bevolkingsgroepen die ge zelf niet zo sympathiek vindt?

Gelooft ge nu echt dat alle Marokkanen hier aan een systeem meewerken om "ons geld af te luizen"? In dat geval denk ik echt dat ge moet stoppen met het gebruiken van de middelen waar ge momenteel aan zit, ze zijn duidelijk niet goed voor u.
Na de beschuldiging van Vlamingen dat ze kinderverkrachters en pedofielen zijn, de beschuldiging van drugsgebruik - door mij, en andere insinuaties.
Ik herhaal het, het laat me ijskoud. Het is jouw niveau. Je kent duidelijk niks, maar absoluut niks van de wereld. Zelfs niet van het provinciale gat dat Brussel is.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2011, 19:37   #62
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Als we daar mensen als Conscience mee pesten, dan stel ik voor dat alle allochtonen hun geld inderdaad naar het buitenland transfereren.
Je bedoelt dat Marokkanen Turken voor hun kar kunnen spannen?
Lig ik wakker van!

Laatst gewijzigd door Conscience : 11 oktober 2011 om 19:37.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2011, 21:20   #63
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Na de beschuldiging van Vlamingen dat ze kinderverkrachters en pedofielen zijn, de beschuldiging van drugsgebruik - door mij, en andere insinuaties.
Ik herhaal het, het laat me ijskoud. Het is jouw niveau. Je kent duidelijk niks, maar absoluut niks van de wereld. Zelfs niet van het provinciale gat dat Brussel is.
Heb ik dat gedaan? Vreemd, dan zou ik mezelf evengoed beschuldigen. Ik maak een vergelijking om aan te tonen dat ge nooit een volledige groep kunt veroordelen voor wat de criminelen onder hen zoal doen.
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2011, 21:20   #64
Torkilson
Gouverneur
 
Torkilson's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2010
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Je bedoelt dat Marokkanen Turken voor hun kar kunnen spannen?
Lig ik wakker van!
Wat hebben de Turken hier mee te maken?
__________________
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be