Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2012, 00:16   #41
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En dat respect tonen we door vrouwen uit te kleden, vast te binden en in mekaar te slaan.
Zoals gewoonlijk een flauwe argumentatie van je...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 00:19   #42
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht

En nog maar eens open doel en een vrije openliggende weg ernaartoe...
1. Wie heeft hier in Europa al die gastarbeiders uiot Turkije, Marokko, Algerije,... binnengelaten of beter gezegd naar hier gehaald? De Marrokanen zelf? De islam? de profeet Mohammed? Neen natuurlijk, dat waren etnische Europeanen die er geld konden mee verdienen.
2. Als er op straat een opstootje gebeurt waarbij vreemdelingen een etnische Vlaming tot slachtoffer maken, dan wil niemand van de omstaande volksgenoten helpen of reageren. Ze vluchten weg. Elk voor zichzelf als motto. Wiens schuld is dat? De Marokkanen hun schuld? De islam haar schuld? De profeet Mohammed z'n schuld? Neen natuurlijk, dat is de schuld van de heersende ideologie van het Westen die veel minder greep heeft op vreemdelingen die nog enigszins ingebed zijn in vormen van traditionalisme.



En ja, ik hoop van harte dat er een revolutionair potentieel groeit uit de grote groepen vreemdelingen in de wijken van de steden in westelijk Europa. Zodat zij het breekijzer kunnen vormen om de boel open te breken. Hopelijk zijn de etnische "autochtonen" dan nog sterk genoeg om de zaken in de juiste plooi te leggen wat zou moeten luken met het mes op de keel. Zoniet, is ondergang het verdiende loon.

Jullie soort houdt zich liever onledig met het beschermen van de Westerse homohuwelijken tegen die "achterlijke" moslims. Leer misschien eens vitaliteit te herkennen, het zou een aanzet kunnen vormen.
Ben je nu klaargekomen?
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 00:19   #43
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Je begrijpt die Westerse "vrijheid" niet Kallikles!
Inderdaad. Ik zal eens een cursus moeten volgen bij de heren Verhofstadt en De Gucht. Dat schijnen experten in vrijheid te zijn.

De laatste tijd mag ook Vermeersch zich tot deze elite van vrije, diepzinnige denkers rekenen...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 00:22   #44
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De islam verbiedt dat soort straatflirten.

De oplossing is dus meer islam, niet minder islam.
daaa ben het ABSOLUUT nie mee eens !!
Net zoals MEEER katholiek of protestatn , of anglicaaans , of wa oook !!

Leeer metmekaaar leven ipv tegnmekaar vechten !!!!
We hebbbe 1 aarde , help die omzeeep , wie isdan de winnaaar ????
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 00:22   #45
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Ben je nu klaargekomen?

Dom-rechts, deel 49991...
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 00:24   #46
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht

Dom-rechts, deel 49991...
Naïeve post 2777
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 00:26   #47
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En dat respect tonen we door vrouwen uit te kleden, vast te binden en in mekaar te slaan.
Ja, ik heb gisteren nog in het midden van de straat een vrouw uitgekleed en afgetroefd.

Ik bedoel, waar slaat je argument eigenlijk op?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 00:36   #48
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Kijk , als er morgen een schaars gekleed meisje aan mijn deur aanbelt omdat je haar vb heb uitgenodigd , dan denk iederen die dat ziet dat je een hoertje heb bestelt . terwijl ook vrouwen met een sexy look best wel serieus mogen genomen worden .
Trouwens die sexy meid toond haar gelaad en haar identiteit .

Als er morgen een vrouw in een moslim wijk bij iemand aanbelt , geheel gesluierd of un burka , dan is ze geheel onherkenbaar . wie zegt er niet dat het een hoer is die in alle intimiteit haar klantje een huisbezoekje brengt ? Veel realistischer , want niemand kan haar herkennen , het kon ook je zus geweest zijn .

Hoe zouden de moslims reageren moest je achter een gesluierde vrouw roepen , ga je stiekem een neukbezoekje brengen ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 00:46   #49
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De islam verbiedt dat soort straatflirten.

De oplossing is dus meer islam, niet minder islam.
Moet ik fem mee lachen .

Een man kan perfect met een hoer , of met zijn minnares naar huis of naar een kamer trekken in burka of nikab , niemand kan haar herkennen .

Denk je echt dat het beter zou worden als we allen ons vrouw onder een onherkenbare kab steken .

Misschien kom je morgen Uw vrouw wel tegen , verstopt onder een bache op straat men nen ander dekhengst .

Dan maar liever mijn vrouw die haar mooie benen de frisheid van het daglicht gunt, k'raad U alleen aan uw manieren te houden want ge zoud wel eens ne feme shot in uw onedele delen kunnen krijgen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 01:41   #50
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En dat respect tonen we door vrouwen uit te kleden, vast te binden en in mekaar te slaan.
Guttegutte toch. Moeten we deze jongedame nog eens uit haar graf trekken?


En natuurlijk, 'k zal nog lang mogen wachten op een antwoord op deze redelijk simpele vraag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Mare, in welke verzen wordt dit soort van straatflirten verboden?

Vergeet niet dat de latere verzen de oudere verzen opheffen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 03:25   #51
Lunokhod
Partijlid
 
Geregistreerd: 28 mei 2012
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Respect krijg je niet, dat moet je verdienen.
Bullshit. Respect is iets dat ieder degelijk mens vrijelijk geeft aan anderen. Enkel uitschot redeneert anders.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De islam verbiedt dat soort straatflirten.

De oplossing is dus meer islam, niet minder islam.
Bullshit. De oplossing is aanbrengen van respect. Daar is geen islam voor nodig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er is dus een terugkeer naar de islam nodig in Egypte, na jaren achternahollen van allerlei modernistische afgoden.
Modernistische afgoden als gelijke rechten en godsdienstvrijheid. Verlichte waarden hoeven geen religieuze gronden. Ze zijn sterk genoeg om op zichzelf te staan. Het is perfect doenbaar om zulke waarden aan te brengen zonder politieke islam.

Eerlijk, Kallikles; jouw waarden kwamen vóór jouw bekering. Jouw rechtvaardiging middels islam is volledig ex post facto. Voldoende empirisch bewijs toont aan dat meer islam niét de gevolgen heeft die jij claimt. Verlichte islam volgens Kallikles is wat anders dan de bittere realiteit van politieke islam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Het probleem ligt niet bij hen, wel bij de ziektekiemen die eigen zijn aan "het Westen" en de maatschappij waar zij voor staat.
²
Jij bent persoonlijke seksuele normatiefjes aan het gebruiken om de morele verantwoordelijkheid voor verkrachting bij de slachtoffers te leggen. Hoe is dat geen intellectuele lafheid? Jij vist in dezelfde waters als een fascistische agitator.
Lunokhod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 04:13   #52
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lunokhod Bekijk bericht
Bullshit. Respect is iets dat ieder degelijk mens vrijelijk geeft aan anderen. Enkel uitschot redeneert anders.
Iemand kan gemakkelijker respect verliezen , dan het terug verdienen.
Dat crapul dat vrouwen uitscheld voor hoer, zelfs al zijn de beoogde dames prostituees , verliest alle respect in mijn boek.

Citaat:
Bullshit. De oplossing is aanbrengen van respect. Daar is geen islam voor nodig.
Hoe zorg je ervoor dat iemand respect kan verdienen?
Iemand in elkaar slaan en zien hoe die in elkaar geklopte in angst zegt dat ie je respecteerd?
Dat klinkt verdacht veel naar het systeem van maffia beschermgeld en yizah.

Citaat:
Modernistische afgoden als gelijke rechten en godsdienstvrijheid. Verlichte waarden hoeven geen religieuze gronden. Ze zijn sterk genoeg om op zichzelf te staan. Het is perfect doenbaar om zulke waarden aan te brengen zonder politieke islam.
Daar kan ik alleen maar een dikke 2 bij geven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 4 juni 2012 om 04:14.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 04:38   #53
Lunokhod
Partijlid
 
Geregistreerd: 28 mei 2012
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Iemand kan gemakkelijker respect verliezen , dan het terug verdienen.
Dat crapul dat vrouwen uitscheld voor hoer, zelfs al zijn de beoogde dames prostituees , verliest alle respect in mijn boek.
Da's wat anders dan een arrogant kereltje dat het zo hoog in z'n bol heeft dat ie denkt dat wij ons moet bewijzen aan hem. Fuck, wanneer ik mensen voor het eerst ontmoet ga ik niet eisen dat ze zich bewijzen voor ik hen respectvol behandelen; ik doe dat gewoon. Respect given is respect earned. Treat someone like crap, get crap back.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hoe zorg je ervoor dat iemand respect kan verdienen?
Iemand in elkaar slaan en zien hoe die in elkaar geklopte in angst zegt dat ie je respecteerd?
Dat klinkt verdacht veel naar het systeem van maffia beschermgeld en yizah.
Goeie vraag. Ik ben in ieder geval opgevoed om de mensen rond mij met respect te behandelen. Tsja.

Laatst gewijzigd door Lunokhod : 4 juni 2012 om 04:50.
Lunokhod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 06:32   #54
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De islam verbiedt dat soort straatflirten.

De oplossing is dus meer islam, niet minder islam.
Het is hier toch dar al harb, dus zijn de loslopende niet-ingepakte lustobject mogelijke oorlogsbuit. En die mogen ze verkrachten zoveel ze willen.

Citaat:
50. O Prophet! Lo! We have made lawful unto thee thy wives unto whom thou hast paid their dowries, and those whom thy right hand possesseth of those whom Allah hath given thee as spoils of war
nie zeveren hé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 08:33   #55
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het is hier toch dar al harb, dus zijn de loslopende niet-ingepakte lustobject mogelijke oorlogsbuit. En die mogen ze verkrachten zoveel ze willen.
Inderdaad

Rape in Islam
http://www.youtube.com/watch?v=5o1FPkWWV2s
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 08:52   #56
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hehe,

Wordt het eigenlijk geen tijd dat de moslims beginnen te ageren tegen Kuifje?

Mannen, hier ligt nog onontgonnen terrein voor jullie! Maak de spandoeken en bommengordels maar klaar!
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 09:02   #57
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht

En nog maar eens open doel en een vrije openliggende weg ernaartoe...
1. Wie heeft hier in Europa al die gastarbeiders uiot Turkije, Marokko, Algerije,... binnengelaten of beter gezegd naar hier gehaald? De Marrokanen zelf? De islam? de profeet Mohammed? Neen natuurlijk, dat waren etnische Europeanen die er geld konden mee verdienen.
2. Als er op straat een opstootje gebeurt waarbij vreemdelingen een etnische Vlaming tot slachtoffer maken, dan wil niemand van de omstaande volksgenoten helpen of reageren. Ze vluchten weg. Elk voor zichzelf als motto. Wiens schuld is dat? De Marokkanen hun schuld? De islam haar schuld? De profeet Mohammed z'n schuld? Neen natuurlijk, dat is de schuld van de heersende ideologie van het Westen die veel minder greep heeft op vreemdelingen die nog enigszins ingebed zijn in vormen van traditionalisme.



En ja, ik hoop van harte dat er een revolutionair potentieel groeit uit de grote groepen vreemdelingen in de wijken van de steden in westelijk Europa. Zodat zij het breekijzer kunnen vormen om de boel open te breken. Hopelijk zijn de etnische "autochtonen" dan nog sterk genoeg om de zaken in de juiste plooi te leggen wat zou moeten luken met het mes op de keel. Zoniet, is ondergang het verdiende loon.

Jullie soort houdt zich liever onledig met het beschermen van de Westerse homohuwelijken tegen die "achterlijke" moslims. Leer misschien eens vitaliteit te herkennen, het zou een aanzet kunnen vormen.
Uw geloof in de ultieme weerbaarheid van de "autochtoon" is bijna aandoenlijk. De meeste van deze mensen zijn kompleet verdoofd door de 'waarden' van het liberalisme. Sommigen van de ergste zagers en klagers over de islam op dit forum hebben al gesteld dat als de islam het hier dan toch helemaal voor het zeggen zal krijgen, ze dan zullen opteren om zich te bekeren, om zo de dhimmi-taks te ontlopen.

Alhoewel, ik moet mij corrigeren, ik zie dat u nu het woord 'hoop' gebruikt... my wrong.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 09:34   #58
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
. Sommigen van de ergste zagers en klagers over de islam op dit forum hebben al gesteld dat als de islam het hier dan toch helemaal voor het zeggen zal krijgen, ze dan zullen opteren om zich te bekeren, om zo de dhimmi-taks te ontlopen.
you talking 'bout me?

Dan moet je wel "bekeren" tussen aanhalingstekens zetten hoor. Thuis ga ik gewoon overdag eten tijdens de ramadan als niemand me ziet.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 09:42   #59
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
you talking 'bout me?

Dan moet je wel "bekeren" tussen aanhalingstekens zetten hoor. Thuis ga ik gewoon overdag eten tijdens de ramadan als niemand me ziet.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 10:18   #60
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Bekijk hier de Koppen reportage:

http://www.deredactie.be/permalink/1.1315790

Vrouwen hebben enorm veel last in Brussel (en elders) van multiculturele verrijkers die op een boertige en beestachtige manier in hun slipje willen zitten.

Het gaat van onschuldig flirten, tot intimidatie, schelden, aanranden en zelfs verkrachten. Seksisme en multikul gaan hand in hand.

Er is een initiatief opgestart om dit dierlijk gedrag een halt toe te roepen.
Hollaback!
http://www.ihollaback.org/
You have the power to end multicultural street harassment!

Je kan er verhalen lezen van andere slachtoffers van de verrijking.
Je kan er ook je eigen verhaal plaatsen, ik roep dan ook de vrouwen op om elk feit te melden op de website.

Een verhaal van Hannah:


Het is als vrouw aangeraden om in dit verziekte multiculturele ghetto dat men Vlaanderen wil noemen een pepperspray aan te schaffen en een cursus zelfverdediging te volgen tegen deze primaten.

Een pepperspray is een must. Liefst ééntje die tot meer dan 2 meter gaat. Dikwijls als je agressief genoeg uit de hoek komt -overrompelt doordat je niet bang bent- en je pepperspray toont, is de situatie al ontmanteld.
Maar je moet 'm durven gebruiken als 't moet.
Zelf al gedaan en werkt heel goed. Die 1 of 2 die je meehebt, daar heb je even geen last meer van, eventueel anderen hun zin is ook wel over.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be