Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 1 december 2015, 11:32   #1
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard Turken ervaren meer discriminatie in Antwerpen dan Brussel, Marokkanen overal

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

Wat vindt u hiervan? Ik vind het een zeer eng (in de betekenis van beperkt) onderzoek! Men zou bijvoorbeeld ook de 2de generatie Chinezen, Japanners en Koreanen moeten ondervragen.

Zo kunnen we misschien een conclusie trekken of het aan de Belg ligt of de Marokkaan/Turk dat die al dan niet gediscrimineerd voelt.

Het is ook letterlijk wat er staat: Ze voelen discriminatie. Dat wil niet zeggen dat die er is...
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 1 december 2015, 11:42   #2
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

En toch blijft men van overal buiten Europa in dit land toestromen.
Begrijpe wie begrijpen kan.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 1 december 2015, 12:42   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
En toch blijft men van overal buiten Europa in dit land toestromen.
Begrijpe wie begrijpen kan.
Misschien krijgen ze hier wel meer gedaan dan op een ander?

Nachtwinkeltjes opstarten (lees: strategische verzamelpunten opzetten)

Jobs stelen van de autochtone bevolking

Infiltreren op alle mogelijke diensten

Ellenlange lijst ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 1 december 2015, 14:06   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Zeer eng?
Ik vind het frappant dat het meestal islamieten zijn die met argwaan worden bekeken. De Chinees of Koreaan van achter de hoek zal weinig gediscrimineerd worden, niemand heeft daar een probleem mee. Islamieten daarentegen...om het even waar ze vandaan komen, altijd miserie.
Skobelev is offline  
Oud 1 december 2015, 14:14   #5
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

Wat vindt u hiervan? Ik vind het een zeer eng (in de betekenis van beperkt) onderzoek! Men zou bijvoorbeeld ook de 2de generatie Chinezen, Japanners en Koreanen moeten ondervragen.

Zo kunnen we misschien een conclusie trekken of het aan de Belg ligt of de Marokkaan/Turk dat die al dan niet gediscrimineerd voelt.

Het is ook letterlijk wat er staat: Ze voelen discriminatie. Dat wil niet zeggen dat die er is...
Waarom willen ze dan hun familie of bruid naar hier halen?
Bobke is offline  
Oud 1 december 2015, 14:48   #6
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waarom willen ze dan hun familie of bruid naar hier halen?
Superieur willen doen ...tonen dat ze iets bereikt hebben...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 1 december 2015, 14:49   #7
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Bla bla bla
de vuile muilekoek is offline  
Oud 1 december 2015, 16:35   #8
Zac
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 september 2012
Berichten: 329
Standaard

Ach, het is toch overal hetzelfde. In de US voelen de zwarten zich gediscrimineerd. Ze vergeten er dan wel bij te vertellen dat een abnormaal hoog percentage te lui is om te werken en liever in de criminaliteit stapt. Easy money. Het is dan natuurlijk heel makkelijk om te roepen dat men gediscrimineerd wordt. Zo hoef je niet langer je best te doen. Het heeft toch geen zin, want men wordt gediscrimineerd.

Doe verdomme je stinkende best, elke dag opnieuw en je komt er. Ongeacht je huidskleur.
Opgeven en in de slachtofferrol kruipen is natuurlijk veel makkelijker.
Zac is offline  
Oud 1 december 2015, 16:40   #9
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

Wat vindt u hiervan? Ik vind het een zeer eng (in de betekenis van beperkt) onderzoek! Men zou bijvoorbeeld ook de 2de generatie Chinezen, Japanners en Koreanen moeten ondervragen.

Zo kunnen we misschien een conclusie trekken of het aan de Belg ligt of de Marokkaan/Turk dat die al dan niet gediscrimineerd voelt.

Het is ook letterlijk wat er staat: Ze voelen discriminatie. Dat wil niet zeggen dat die er is...
Steeds weer hetzelfde liedje, is ondertussen afgezaagd.
alberto is offline  
Oud 1 december 2015, 16:53   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zeer eng?
Ik vind het frappant dat het meestal islamieten zijn die met argwaan worden bekeken. De Chinees of Koreaan van achter de hoek zal weinig gediscrimineerd worden, niemand heeft daar een probleem mee. Islamieten daarentegen...om het even waar ze vandaan komen, altijd miserie.
Die mensen gedragen zich misschien zoals het hoort en dringen geen geloof op en beginnen geen eisen te stellen of proberen het land niet over te nemen (of overhoop te zetten)?

Ik kan mij vergissen ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 december 2015 om 16:54.
Universalia is offline  
Oud 1 december 2015, 17:15   #11
Zac
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 september 2012
Berichten: 329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zeer eng?
Ik vind het frappant dat het meestal islamieten zijn die met argwaan worden bekeken. De Chinees of Koreaan van achter de hoek zal weinig gediscrimineerd worden, niemand heeft daar een probleem mee. Islamieten daarentegen...om het even waar ze vandaan komen, altijd miserie.
Vervang 'Islamieten' maar gerust door 'Arabieren'. Dan zit je iets dichter bij de waarheid. Ik weet niet wat het is met dit volkje, maar ze zijn bijzonder oorlogszuchtig. Het zal iets genetisch zijn, want ik denk niet dat ze een slechter leven hebben dan pakweg de gemiddelde Indiër, Chinees, Afrikaan of zuid-amerikaan.
Zac is offline  
Oud 1 december 2015, 17:56   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zac Bekijk bericht
Vervang 'Islamieten' maar gerust door 'Arabieren'. Dan zit je iets dichter bij de waarheid. Ik weet niet wat het is met dit volkje, maar ze zijn bijzonder oorlogszuchtig. Het zal iets genetisch zijn, want ik denk niet dat ze een slechter leven hebben dan pakweg de gemiddelde Indiër, Chinees, Afrikaan of zuid-amerikaan.
Vervangen? Waarom? Noem me eens een paar landen ter wereld waar de islamieten aanwezig zijn en voor geen miserie zorgen tov de niet islamieten? Ze maken verdorie onder elkaar nog dagelijks ambras.
Skobelev is offline  
Oud 1 december 2015, 17:56   #13
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Vreemde uitslag toch wel aangezien er amper nog wittekes in Brussel wonen behalve wat idealisten en marxisten en ander volk waar ge niet mee gezien wilt worden.

De conclusie die het establishment zal trekken, spreekt vanzelf: "te veel racisme in Antwerpen? méér massa-immigratie en méér islamisering graag!" Den witte mens is racist. Zorg ervoor dat de witte mens uitsterft en ge krijgt een super de luxe fantastische antiracistische en superdiverse samenleving.
Drukazz is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be