Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met academici en ideologen (2005) > Jos Verhulst - 28 maart t.e.m. 3 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jos Verhulst - 28 maart t.e.m. 3 april Vurig verdediger van de burgerreferenda op volksinitiatief als zijnde het ideale middel voor 'het verdiepen van de democratie' (de titel van zijn boek). Prominente figuur binnen de beweging voor directe democratie en specifiek de organisatie WIT (Werkgroep Implementatie Tijdsgeest). Verhulst frequenteert reeds lange tijd dit forum. Nu kan u hem rechtstreeks uithoren in een forumsessie.

 
 
Discussietools
Oud 1 april 2005, 21:34   #1
de metser
Banneling
 
 
de metser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.324
Standaard Beste Meneer,

[size=3][font=Times New Roman]Beste Meneer,[/font][/size]

Ik heb twee vragen.

(inleiding)
In de moderne wereld wordt de huidige tijd gekenmerkt door een opvallende eensgezindheid wat politieke uitgangspunten betreft. Er zijn natuurlijk meningsverschillen, maar over één ding lijkt iedereen het eens: de parlementaire democratie waarin burgers om de X- jaar naar de stembus trekken en zich voor de rest enkel druk maken wanneer hun gazon moet afgereden worden blijkt de meest verkieselijke vorm van regeren. Overal ter wereld waar de parlementaire democratisch een minimum aan voedingsbodem vond, heeft zij weten te overwinnen, simpelweg omdat het werkt.
Mijn 2 vragen zijn:

1) Maakt dat van u dan geen arrogante klootzak, die tegen beter weten in ‘de mensen’ een democratisch geweten wil schoppen.

2) In welke mate stoort het u dat uw discours op dit forum door sommige op een fascistoïde wijze uitgedragen wordt.

Laatst gewijzigd door de metser : 1 april 2005 om 22:03.
de metser is offline  
Oud 1 april 2005, 21:35   #2
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
[size=3][font=Times New Roman]Beste Meneer,[/font][/size]



<SPAN lang=NL-BE style="mso-ansi-language: NL-BE">
Ja ik luister..
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 1 april 2005, 22:06   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
[size=3][font=Times New Roman]Beste Meneer,[/font][/size]

Ik heb twee vragen.

(inleiding)
In de moderne wereld wordt de huidige tijd gekenmerkt door een opvallende eensgezindheid wat politieke uitgangspunten betreft. Er zijn natuurlijk meningsverschillen, maar over één ding lijkt iedereen het eens: de parlementaire democratie waarin burgers om de X- jaar naar de stembus trekken en zich voor de rest enkel druk maken wanneer hun gazon moet afgereden worden blijkt de meest verkieselijke vorm van regeren. Overal ter wereld waar de parlementaire democratisch een minimum aan voedingsbodem vond, heeft zij weten te overwinnen, simpelweg om dat het werkt.
Mijn 2 vragen zijn:

1) Maakt dat van u dan geen arrogante klootzak, die tegen beter weten in ‘de mensen’ een democratisch geweten wil schoppen.

2) In welke mate stoort het u dat uw discours op dit forum door sommige op een fascistoïde wijze uitgedragen wordt.
Dit is niet alleen en ernstige overtreding van de forumregels maar ook aan zware persoonlijke aanval op Jos Verhulst.
Ik hoop dat de moderatie daar de gepaste maatregelen tegen neemt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 1 april 2005, 22:12   #4
de metser
Banneling
 
 
de metser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dit is niet alleen en ernstige overtreding van de forumregels maar ook aan zware persoonlijke aanval op Jos Verhulst.
Ik hoop dat de moderatie daar de gepaste maatregelen tegen neemt.
Ik denk dat Jos uw tussenkomst een teken aan de fascistoïde wand vindt.
de metser is offline  
Oud 1 april 2005, 22:13   #5
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Ik vind dat geen persoonlijke aanval hoor, het is gewoon een duidelijk voorbeeld van wantrouwen jegens democraten.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline  
Oud 1 april 2005, 22:14   #6
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Ik denk dat Jos uw tussenkomst een teken aan de fascistoïde wand vindt.
Fascistoïde is een mooi woord. Een beetje zoals planetoïde, maar anders.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline  
Oud 1 april 2005, 22:26   #7
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser

(inleiding)
In de moderne wereld wordt de huidige tijd gekenmerkt door een opvallende eensgezindheid wat politieke uitgangspunten betreft. Er zijn natuurlijk meningsverschillen, maar over één ding lijkt iedereen het eens: de parlementaire democratie waarin burgers om de X- jaar naar de stembus trekken en zich voor de rest enkel druk maken wanneer hun gazon moet afgereden worden blijkt de meest verkieselijke vorm van regeren.
Boezemt u dat geen angst in? Dat iedereen het daarover eens is? Bovendien wil ik even opmerken dat er een land van één miljard mensen bestaat dat er andere opvattingen over staatsvormen op na houdt. Al is dat aan het veranderen.
Citaat:
Overal ter wereld waar de parlementaire democratisch een minimum aan voedingsbodem vond, heeft zij weten te overwinnen, simpelweg omdat het werkt.
Dat is een hele domme uitspraak. Op een bepaald ogenblik in de wereldgeschiedenis waren de Sovjetunie, China en vele andere landen communistisch. Simpelweg omdat het werkt, zou een communistische propagandameester kunnen gezegd hebben. Op een bepaald ogenblik in de wereldgeschiedenis, en dat heeft geruime tijd geduurd, waren er géén parlementaire democratiën. Hey, het waren allemaal alleenheersers! Die vonden van zichzelf ook dat ze goed bezigwaren.
Citaat:
Mijn 2 vragen zijn:

1) Maakt dat van u dan geen arrogante klootzak, die tegen beter weten in ‘de mensen’ een democratisch geweten wil schoppen.
Je bericht is dan wel niet aan mij gericht, ik voel me persoonlijk aangesproken. Want ik vind ook dat de particratie niet werkt. En ik voel me geen arrogante klootzak.

Eerder vind ik het huidige systeem van partijvoorzitters die alle macht in handen hebben, een systeem van arrogante klootzakken.

Een paar mensen, die denken dat zij wél de waarheid in pacht hebben maar dat het gewone volk te dom is. En dan zijn wij de arrogante klootzakken?
Citaat:
2) In welke mate stoort het u dat uw discours op dit forum door sommige op een fascistoïde wijze uitgedragen wordt.
Fascisme komt van fasces, roedenbundel.
De roedenbundel was een teken van macht in het oude Rome. Fascisme geeft dus de macht aan één persoon: Fuhrer, Il Duce, ...

Particratie doet dit niet, maar binnen iedere partij afzonderlijk is er wel een bijna-fascisme.

Wij, arrogante klootzakken, pleiten voor democratie in plaats van dictatuur van partijvoorzitters. Dus fascistisch zijn we zeker niet. Wel integendeel!
Iemand die zegt dat volksvertegenwoordigers béter weten wat goed is voor het volk, is fascist: hij vertrouwt de macht toe aan een hoger geplaatste.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline  
Oud 1 april 2005, 22:37   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Boezemt u dat geen angst in? Dat iedereen het daarover eens is? Bovendien wil ik even opmerken dat er een land van één miljard mensen bestaat dat er andere opvattingen over staatsvormen op na houdt. Al is dat aan het veranderen.
Dat is een hele domme uitspraak. Op een bepaald ogenblik in de wereldgeschiedenis waren de Sovjetunie, China en vele andere landen communistisch. Simpelweg omdat het werkt, zou een communistische propagandameester kunnen gezegd hebben. Op een bepaald ogenblik in de wereldgeschiedenis, en dat heeft geruime tijd geduurd, waren er géén parlementaire democratiën. Hey, het waren allemaal alleenheersers! Die vonden van zichzelf ook dat ze goed bezigwaren.
Je bericht is dan wel niet aan mij gericht, ik voel me persoonlijk aangesproken. Want ik vind ook dat de particratie niet werkt. En ik voel me geen arrogante klootzak.

Eerder vind ik het huidige systeem van partijvoorzitters die alle macht in handen hebben, een systeem van arrogante klootzakken.

Een paar mensen, die denken dat zij wél de waarheid in pacht hebben maar dat het gewone volk te dom is. En dan zijn wij de arrogante klootzakken?
Fascisme komt van fasces, roedenbundel.
De roedenbundel was een teken van macht in het oude Rome. Fascisme geeft dus de macht aan één persoon: Fuhrer, Il Duce, ...

Particratie doet dit niet, maar binnen iedere partij afzonderlijk is er wel een bijna-fascisme.

Wij, arrogante klootzakken, pleiten voor democratie in plaats van dictatuur van partijvoorzitters. Dus fascistisch zijn we zeker niet. Wel integendeel!
Iemand die zegt dat volksvertegenwoordigers béter weten wat goed is voor het volk, is fascist: hij vertrouwt de macht toe aan een hoger geplaatste.
Vooral dat laatste is het onthouden waard.

Verder blijf ik erbij dat er tegenover de 'gasten' op dit forum speciale regels gelden die beter geëerbiedigd worden.
Ook door de zelfbenoemde superdemocraten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 1 april 2005, 22:38   #9
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Geachte metser,


Op de sessies modereren we strenger en dulden we geen provocatie.
Ook persoonlijke aanvallen aan het adres van onze genodigde laten we niet toe.

Deze thread is intussen te ver geëvolueerd om hem te sluiten of te fatsoeneren
Daar u deze richtlijnen zwaar negeerde, wordt u voor onbepaalde duur van het forum verwijderd.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 1 april 2005, 22:48   #10
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
.............over één ding lijkt iedereen het eens: de parlementaire democratie waarin burgers om de X- jaar naar de stembus trekken en zich voor de rest enkel druk maken wanneer hun gazon moet afgereden worden blijkt de meest verkieselijke vorm van regeren.
Dat is een gratuite bewering om het zacht uit te drukken.
Dat democratie de norm geworden is, waar elk bestuur maar al te graag mee vereenzelvigd wordt, omdat het aantoonbaar de enige legitieme bestuursvorm is, tot daar wil ik volgen.
Maar uw persoonlijke voorvoegsel 'parlementaire', waarmee je dus bedoelt: 'louter vertegenwoordigende' dat is een brug te ver.
Het is immers uiterst contradictorisch om een louter representatief systeem democratisch te heten. Wanneer de burger geen correctiemogelijkheden tegenover de vertegenwoordigers bezit, en geen middelen ter beschikking heeft om zonodig zelf wetgevend werk te verrichten, desnoods tegen de zin van zijn vertegenwoordigers, dan spreken we niet langer van een democratie maar van een elitocratie.

Citaat:
Overal ter wereld waar de parlementaire democratisch een minimum aan voedingsbodem vond, heeft zij weten te overwinnen, simpelweg omdat het werkt.
In de mortel roeren met je neus werkt, maar ik ken aangenamere en productievere methodes.

Citaat:
Mijn 2 vragen zijn:

1) Maakt dat van u dan geen arrogante klootzak, die tegen beter weten in ‘de mensen’ een democratisch geweten wil schoppen.

2) In welke mate stoort het u dat uw discours op dit forum door sommige op een fascistoïde wijze uitgedragen wordt.
Metser toch.
Weer teveel echt vlees gegeten?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 april 2005 om 22:49.
Supe®Staaf is offline  
Oud 2 april 2005, 00:30   #11
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Wij, arrogante klootzakken, pleiten voor democratie in plaats van dictatuur van partijvoorzitters. Dus fascistisch zijn we zeker niet. Wel integendeel!
Iemand die zegt dat volksvertegenwoordigers béter weten wat goed is voor het volk, is fascist: hij vertrouwt de macht toe aan een hoger geplaatste.
touché.
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 13 april 2005, 20:51   #12
sancho
Provinciaal Statenlid
 
sancho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2002
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Geachte metser,


Op de sessies modereren we strenger en dulden we geen provocatie.
Ook persoonlijke aanvallen aan het adres van onze genodigde laten we niet toe.

Deze thread is intussen te ver geëvolueerd om hem te sluiten of te fatsoeneren
Daar u deze richtlijnen zwaar negeerde, wordt u voor onbepaalde duur van het forum verwijderd.

Peter Johan
Ik protesteer tegen de onduidelijkheid van het begrip "onbepaalde duur"... Een rechtsregel behoort transparant te zijn.
sancho is offline  
Oud 14 april 2005, 10:19   #13
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
[size=3][font=Times New Roman]Beste Meneer,[/font][/size]

Ik heb twee vragen.

(inleiding)
In de moderne wereld wordt de huidige tijd gekenmerkt door een opvallende eensgezindheid wat politieke uitgangspunten betreft. Er zijn natuurlijk meningsverschillen, maar over één ding lijkt iedereen het eens: de parlementaire democratie waarin burgers om de X- jaar naar de stembus trekken en zich voor de rest enkel druk maken wanneer hun gazon moet afgereden worden blijkt de meest verkieselijke vorm van regeren.
Voor zij die toevallig aan de macht zijn toch.

Citaat:
Overal ter wereld waar de parlementaire democratisch een minimum aan voedingsbodem vond, heeft zij weten te overwinnen, simpelweg omdat het werkt.
Of misschien gewoon omdat het systeem dat er plaats voor moest ruimen nòg minder democratisch was.

Citaat:
1) Maakt dat van u dan geen arrogante klootzak, die tegen beter weten in ‘de mensen’ een democratisch geweten wil schoppen.
Uw elitair systeem als democratie verkopen, en dan nog gaan beweren dat daarover "eensgezindheid" bestaat, lijkt mij anders een pak arroganter dan èchte democratie nastreven. En ook uw triestige poging om de voorstanders van directe democratie te beledigen verandert daar niks aan.

Citaat:
2) In welke mate stoort het u dat uw discours op dit forum door sommige op een fascistoïde wijze uitgedragen wordt.
Wie dan wel? En waar gebeurt dat dan?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes

Laatst gewijzigd door Distel : 14 april 2005 om 10:20.
Distel is offline  
Oud 14 april 2005, 12:38   #14
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Geachte forummer,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sancho
Ik protesteer tegen de onduidelijkheid van het begrip "onbepaalde duur"...
U mag probleemloos protesteren, ook als het totaal zonder reden is.
'Onbepaalde duur' lijkt mij immers zéér duidelijk. Het betekent dat de moderatie naar eigen goeddunken de tijdsduur van de ban bepaalt.

Citaat:
Een rechtsregel behoort transparant te zijn.
Dat is best mogelijk.
U bevindt zich echter niet op een rechtbank.

Dit is een gecensureerd forum. Het is volledig ondergeschikt aan de regels van de wetgever, de eigenaar én bovendien van de willekeur van de moderatie.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 14 april 2005, 17:36   #15
sancho
Provinciaal Statenlid
 
sancho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2002
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Geachte forummer,

U mag probleemloos protesteren, ook als het totaal zonder reden is.
'Onbepaalde duur' lijkt mij immers zéér duidelijk. Het betekent dat de moderatie naar eigen goeddunken de tijdsduur van de ban bepaalt.

Dat is best mogelijk.
U bevindt zich echter niet op een rechtbank.

Dit is een gecensureerd forum. Het is volledig ondergeschikt aan de regels van de wetgever, de eigenaar én bovendien van de willekeur van de moderatie.

Peter Johan
Een ban van onbepaalde duur heeft het nadeel dat u de gebruiker in het ongewisse laat over hoe lang hij geband is. U schept dus wel degelijk onduidelijkheid althans in ogen van de gebruiker.
sancho is offline  
Oud 14 april 2005, 19:39   #16
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sancho
Een ban van onbepaalde duur heeft het nadeel dat u de gebruiker in het ongewisse laat over hoe lang hij geband is. U schept dus wel degelijk onduidelijkheid althans in ogen van de gebruiker.
Die 'gebruiker' maakt op kosten van de forumbeheerder 'gebruik' van dit forum, en was zo 'ondankbaar' dat hij de regels van de forumbeheerder aan z'n laars lapte. Bijgevolg heeft hij niks te eisen noch te verwachten.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 15 april 2005, 07:08   #17
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Geachte, forummer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sancho
Een ban van onbepaalde duur heeft het nadeel dat u de gebruiker in het ongewisse laat over hoe lang hij geband is. U schept dus wel degelijk onduidelijkheid althans in ogen van de gebruiker.
In zekere zin hebt u gelijk.
Ik zou echter in dat verband de term 'onzekerheid' prefereren.
Wanneer we iemand bannen, dan zijn we zelf ook nooit zeker voor hoelang.
Dan lijkt het evident dat we ook de gebruiker geen 'zekerheid' kunnen geven.
Voorts hebben we als moderator niet echt de plicht om 'zekerheid' te verschaffen aan personen die flagrant de reglementen overtreden.

Ik ban slechts heel zelden, en besteed verder aan die 'banneling' geen aandacht meer. Wie na een tijdje toch terugwil, stuurt wel een mail, of komt onder een andere nick terug.
Uw oproep, die in feite een pleidooi is om een medeforummer opnieuw toe te laten, heeft in die zin een gunstig gevolg: deze forumsessie is voorbij, en er is dus niet langer reden om de persoon die zich niet kon inhouden de geïnviteerde te beledigen, nog langer de toegang te ontzeggen.
M.a.w.: de metser mag opnieuw posten.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Oud 15 april 2005, 11:38   #18
sancho
Provinciaal Statenlid
 
sancho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 augustus 2002
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Geachte, forummer
...
Ok, bedankt. Dit vind ik persoonlijk al veel duidelijker.
sancho is offline  
Oud 18 april 2005, 20:37   #19
Morduk
Parlementsvoorzitter
 
Morduk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
1) Maakt dat van u dan geen arrogante klootzak, die tegen beter weten in ‘de mensen’ een democratisch geweten wil schoppen.

2) In welke mate stoort het u dat uw discours op dit forum door sommige op een fascistoïde wijze uitgedragen wordt.

Iedereen die een mening vormt en meent deze anoniem te moeten uiten op een forum kan als arrogant omschreven worden. We zijn hier dus allemaal 'arrogante klootzakken' onder elkaar.

Jos Verhulst valt hier dus niet onder want hij post hier onder zijn eigen naam.
Je kan hem dus aanvallen op de meningen die hij hier uit zonder dat hij stilletjes kan wegsluipen om dan onder een ander 'pseudoniem' stiekem terug binnen te sluipen.

En dat, mijn beste, is meer dan u en ik kunnen zeggen...
__________________
'T
Morduk is offline  
Oud 25 april 2005, 21:00   #20
de metser
Banneling
 
 
de metser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.324
Standaard

Uw opmerking is heel erg onwaar, en ook heel erg naast de kwestie.

De verzekerde anonimiteit op politieke fora lokt net mensen die zó onzeker zijn, dat ze in het ongezellige licht van hun monitor een vorm van broederschap ervaren. Het feit dat jij zonder blozen durft schrijven: 'We zijn hier dus allemaal arrogante klootzakken onder elkaar', en dat dit onbeantwoord blijft ( behalve door mij dus: ik ben dan ook IK – God is naar mij geschapen en metselt maar een eindje weg) toont aan dat anonieme posters in al hun vrijpostigheid enorm bescheiden zijn. Zelfs uw kretologie doet de kansarmoedige op dit forum niet anoniem schouder aan schouder staan.
Om de omgekeerde reden als hierboven zijn mensen zoals Jos Verhulst net zo onzeker. Wat een ander niet onder eigen naam durft zeggen of schrijven doen zijn juist wél. Kijk mama zonder handen!

*knip* + ban

Laatst gewijzigd door tronca : 25 april 2005 om 22:49.
de metser is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be