Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2017, 18:12   #21
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Porc épic is bij mijn weten een egel (of stekelvarken)... Varkensvlees ??
Qua smaak zeker en vast.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 18:34   #22
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het zijn zeer vrolijke mensen, ze drinken bier, wijn en whisky, en eten varkensvlees. En de vrouw des huizes is één en al elegantie.
Oei ze gebruiken de drug Alcohol . Niet te veel miserie mee als ze te veel ophebben ? Vrolijke mensen ? Liever gij als ik.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  thumbnail_alcohol vs weed.jpg
Bekeken: 84
Grootte:  105,7 KB
ID: 106858

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 augustus 2017 om 18:37.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 21:09   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Oei ze gebruiken de drug Alcohol . Niet te veel miserie mee als ze te veel ophebben ? Vrolijke mensen ? Liever gij als ik.
En als ik u zo lees, ga ik liever met hen op café dan met u. Wat is eigenlijk uw probleem met mensen die af en toe een paar pinten drinken ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 04:20   #24
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
...zet zich goed door. Een geluk dat er af en toe toch nog iemand een stok in de wielen steekt. Ere wie ere toekomt, Proficiat mevrouw Homans.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...beginsel.dhtml

Op elke affiche, in elke reclame, in alle media MOET er vandaag een gekleurde of een islamiet bijgesleurd worden om de multiculturele beerput die Vlaanderen is geworden, te benadrukken. Maar als er in onze maatschappij, zoals men ons wijsmaakt, maar +/- 10% van deze gekleurden aanwezig zouden zijn, worden ze wel oververtegenwoordigd in de beeldvorming.
Voor eerst was het te doen om een Een personeelsadvertentie van de Vlaamse overheid.

En inderdaad is toch logisch "De overheid moet neutraal zijn en door de burger als neutraal ervaren worden."

Het klopt inderdaad dat men den openbare VRT niet kan aanzetten of de krant niet meer kan open slaan of het artikel word steeds vergezeld door dames met hoofddoeken.

Gaat het over pensioen > hoofddoek getuige, gaat het over gezondheid > hoofddoek getuige, economie > hoofddoek getuige, en natuurlijk het géén zij vervelend vinden > hoofddoek getuige. In het publiek van en praatprogramma > hoofddoek terwijl ze anders nooit contact maken met de andersdenkende buren.

Zij verwachten dat wij in hun restaurants enz. gaan eten, maar zij gaan nooit in andersdenkenden dan islam hun restaurants gaan eten! Grieks schaapgerechten, Japanse visschotel, Chinees met Ei, Vegetarisch schotel, keuze genoeg maar je ziet hen daar nooit, raar he"

Is er géén hoofddoek getuige is het de laatste tijd wel iemand van De moslim- executieve…tot zelfs advocaat……

Terwijl dat het ook duidelijk is dat de dames ondanks het feit dat dit hier verdoezeld word, de beelden dan omzeild worden
> de protesterende hoofddoek dragers in de islam leefwereld MINIMAAL niet aanhoort worden, Wat slaag krijgen kan. Als de mannen samenkomen ze inde achterkamer vliegen, hun woorden lucht zijn en ondertussen uitgehuwelijkt worden enz.

> hoofddoek getuige mag dus wel gebruikt worden om ons te bewerken, tja alles mag van de koran om de ongelovigen te vernietigen!

Terwijl de totale islam aanhang 7% van België zou vertegenwoordigen en nog niet alle islam gelovige vrouwen en hoofddoek dragen wat dus de % zal minderen.

Door steeds weer de hoofddoek te promoten word 93% van de bevolking dagdagelijks met islam geconfronteerd tot in zen eigen huiskamer.

Wij hebben totaal niets te maken met de Haar, Wraak van de 1400 jarige oorlogs- ideologie waarom moeten hun symbolen enz. dan met buitensporige % steeds weer opgedrongen worden.

7% islam en 93% andersdenkenden maar als men afgaat op het % dat het over de islam gaat op VRT en pers in ons land, waant men zich reeds en islamland waar andersdenkenden dan islam niet meer in beeld komen, Of enkel zij die de islam invasie steunen……..

Maar zelf betalen ze géén kabel TV dus kijken niet naar VRT zelfs niet naar programma’s die voor hen gemaakt werden!! Omdat ze kijken via parabool naar Erdogan TV enz. kopen géén kranten van hier, maar lezen Marokkaanse berichten op internet over hoe ze ginder schrijven hoe het hier is en wat hier gebeurd.

En toch beweerd de islam aanhang dat ze niet aanhoort worden in België, niet in zicht gebracht worden in België. Klagen, dreigen tot schelden…. alsof al onze kinderen in en BMW rondrijden of allemaal werk hebben, De schoonste werkskes hebben, of makkelijk diploma halen zonder studeren, veel geld hebben zonder studentenjobs enz. enz.

Dat ze dit beweren bewijst alleen dat ze zich afzonderen en daar door niet ervaren wat wij ongevraagd dagdagelijks door de strot geduwd krijgen oven HUN levenssfeer.
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 06:00   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Tot uw straat / wijk vol Ghanezen zit.
Als ge zo blijft aandringen, gaat er nog een reactie komen, in de aard van: liever mijn straat vol met vrolijke Ghanezen, dan vol met zure Blokkers.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 06:09   #26
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ge zo blijft aandringen, gaat er nog een reactie komen, in de aard van: liever mijn straat vol met vrolijke Ghanezen, dan vol met zure Blokkers.
Ga dan in Ghana wonen hé.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 06:11   #27
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Heb ik bij een moslim familie in Noord Cameroun waar ik twee maanden heb ingewoond ook meegemaakt: zeer vrolijke mensen, ze drinken bier, wijn en whisky, en eten varkensvlees (porc épic). En de vrouw des huizes is één en al elegantie.

En nu?
Was dat voor of na dat u dat bier, wijn en whisky had genuttigd?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 13:24   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Als we Antwerpen als 'voorbeeld' moeten nemen dan komen we van een kale reis thuis.

Zoals ik al eerder wist te schrijven is Antwerpen naar op zijn Antwerps geformuleerd: Nor de kloeten!

Me 'dank' aan zij (politici?) die dat in zijn werk gesteld hebben om Antwerpen, wat vroeger een plezante stad was, ter ziele te laten gaan.

De meeste echte Antwerpenaars die er het geld voor hebben verdwijnen er dan ook.

Héél der rijhuizenstraten zie je Antwerpen stad, Linker-Oever ingepalmd worden door vreemdelingen die er in de meeste gevallen andere leefgewoonten op nahouden waar wij mensen niet echt met gediend zijn.

Merken de meeste Politici hier iets van in hun riante villa's gezeten zijnde ergens ten velde des lands alhier, waar geen vreemdeling te bespeuren valt?

Of blijven 'wij' een bende domme mensen die voor die personen kiest die eigenlijk onze ondergang meer en meer in de hand weet te werken?

Die Sarcasmus toch hé

U denkt hé die Universalia heeft weer een paar stenen gevonden waar hij met aan het gooien is.

Nee toch niet want ik ben de eerste die zal schrijven dat ik een zeker respect kan opbrengen voor die andere mensen hun godsdiensten en leefgewoonten maar daarnaast blijf ik van mening dat ons dat niet opgedrongen moet worden en het in 'ons' land de EU in het algemeen niet thuis hoort.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 augustus 2017 om 13:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 13:40   #29
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ge zo blijft aandringen, gaat er nog een reactie komen, in de aard van: liever mijn straat vol met vrolijke Ghanezen, dan vol met zure Blokkers.
Ach, de politiek correcte bende vindt NVA-ers ook zure mensen en racisten. Welkom in de club.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 15:24   #30
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=493
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2017, 08:23   #31
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

De nieuwe cultuur, ook in Antwerpen, waar Het Weverke alles onder controle heeft.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...lies-a3253488/
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2017, 11:06   #32
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De nieuwe cultuur, ook in Antwerpen, waar Het Weverke alles onder controle heeft.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...lies-a3253488/
Politie kan hen beter laten begaan, zolang zij hun agressie onderling botvieren. Win-win situatie.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 september 2017 om 11:06.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2017, 11:49   #33
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Politie kan hen beter laten begaan, zolang zij hun agressie onderling botvieren. Win-win situatie.
Als ze dat charter willen tekenen, laat de boel dan maar zijn gang gaan !!
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2017, 17:53   #34
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De nieuwe cultuur, ook in Antwerpen, waar Het Weverke alles onder controle heeft.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...lies-a3253488/
Zo lang ze elkaar afmaken juich ik dit toe..............
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be