Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2016, 06:22   #41
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het eerste jaar zal dat heel plezant zijn....het tweede al wat minder en het derde zal je ondervinden dat het daar ook allemaal niet is wat je er van had verwacht en dat het overal wel iets is......en het vierde jaar is de kans groot dat je terug bent
Wie in Europa niet gelukkig is zal dat nergens zijn.....want je rugzakje miserie neem je overal mee.
Gij zijt ook ne simpele zekers ? ik ben wel een mens die wel weet dat al wat uw nu schrijft zever in pakjes is ,, waarom zou ik terug keren naar een landje die versmacht zit in zijn eigen miserie ??? manneke toch ... en persoonlijk ik heb leren verwerken en niet op mijn te rug dragen, maar ge zijt bang dat de behoede Belgen allemaal gaan opstappen en dat ge tussen die kamelenstront en kopvodden gaat moeten OVERLEVEN ,, daar duwen veel schoentjes van politiekers wat als de goede melkkoeien allemaal weg lopen ..... ik heb mijn goeie bril wel aan Fredje
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 06:25   #42
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat is toch zeer goed nieuws ?

Als we nu nog de buitenlander met de gewone wagen van onze baan kunnen afhouden, kunnen de files een beetje dalen.
Europa vrij verkeer van personen & van goederen zo zie je maar
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 06:32   #43
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Neen neen neen ge hebt geen gelijk,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:14   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Wij zijn Noord Europanen en dragen niet de sporen van de corrupte Latijnse cultuur met ons mee.

Verder hebben wij Nederlanders ook handel met Scandinavische landen, vooral de olie en gassector.

Veel last zullen wij niet hebben van de Belgen, de boel is wel eens eerder afgesloten geweest richting het zuiden.
Belgie is al decennia een transitland. Frankrijk, spanje en veel andere vragen al meer dan dertig jaar een vergoeding voor het gebruik van autostrades. Dat heeft de verkeersstromen nooit negatief kunnen beïnvloeden. Het maakt gewoon deel uit van de kostprijs van transport.
Ofwel stopt heel europa hiermee, ofwel zal elk land dat op termijn invoeren. En nu grote broer duitsland het systeem uitrolde, is deze trend nauwlijks nog tegen te houden.
Wel denk ik dat het een vergissing is om dit louter te bekijken als een maatregel "tegen" nederland. Dat is het niet. Een scandinavische truck die sinaasappelen gaat opladen in spanje moet gewoon door onze landen. Dat onze landen een bijdrage vragen aan het gebruik van infrastructuur is verdedigbaar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:18   #45
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Neen neen neen ge hebt geen gelijk,
La Palma ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:24   #46
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
La Palma ?
Neen, waarom zou ik (alles) aan uw lelijke neus moeten hangen? jij bent een onbetrouwbaar individu van het hoogste kaliber ....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 mei 2016 om 08:26.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:26   #47
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Neen .
Menorca zou ook kunnen in aanmerking komen op vlak van inwonersaantal
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:28   #48
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Neen, waarom zou ik (alles) aan uw lelijke neus moeten hangen? jij bent een onbetrouwbaar individu van het hoogste kaliber ....
Jij "moet" niks doen... Antwoorden doe je als je zin hebt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:31   #49
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Menorca zou ook kunnen in aanmerking komen op vlak van inwonersaantal
ik heb het gevonden .... dat is het belangrijkste .... en ik neem mijn tijd... we zien wel of het Vlaams Belang kan helpen regeren na de volgende verkiezingen dan blijf ik , zo niet ga ik hier weg uit dat kamelen gat vol geiteneukers en kopvodden ... omdat ik het niet leuk meer smaak .... het zou niet echt puur Westers meer zijn binnenkort ;; en veel te kostelijk om er te wonen. ( en het is Menorca niet ik ben daar ooit eens op vakantie geweest in 1987 ....)

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 mei 2016 om 08:35.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:34   #50
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ik heb het gevonden .... dat is het belangrijkste .... en ik neem mijn tijd... we zien wel of het Vlaams Belang kan helpen regeren na de volgende verkiezingen dan blijf ik , zo niet ga ik hier weg uit dat kamelen gat vol geiteneukers en kopvodden ... omdat ik het niet leuk meer smaak .... het zou niet echt puur Westers meer zijn binnenkort ;; en veel te kostelijk om er te wonen.

Je weet zeer goed dat dat nooit zal gebeuren...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:36   #51
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je weet zeer goed dat dat nooit zal gebeuren...
Kweetnie .... op de manier gelijk nu kan het toch niet verder in dit land!!

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 mei 2016 om 08:37.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:43   #52
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kweetnie .... op de manier gelijk nu kan het toch niet verder in dit land!!
Er is een heel grote partij die "verandering" ging brengen dacht ik. Misschien moeten we nog een beetje geduld hebben ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:47   #53
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er is een heel grote partij die "verandering" ging brengen dacht ik. Misschien moeten we nog een beetje geduld hebben ?
We hebben nog paar jaar geduld ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:51   #54
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Gij zijt ook ne simpele zekers ? ik ben wel een mens die wel weet dat al wat uw nu schrijft zever in pakjes is ,, waarom zou ik terug keren naar een landje die versmacht zit in zijn eigen miserie ??? manneke toch ... en persoonlijk ik heb leren verwerken en niet op mijn te rug dragen, maar ge zijt bang dat de behoede Belgen allemaal gaan opstappen en dat ge tussen die kamelenstront en kopvodden gaat moeten OVERLEVEN ,, daar duwen veel schoentjes van politiekers wat als de goede melkkoeien allemaal weg lopen ..... ik heb mijn goeie bril wel aan Fredje
Ik ben misschien een simpele maar wel een simpele met een expat ervaring ......ik veronderstel en merk dat jij helemaal geen ervaring hebt met wonen in het buitenland....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 08:58   #55
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ik heb het gevonden .... dat is het belangrijkste .... en ik neem mijn tijd... we zien wel of het Vlaams Belang kan helpen regeren na de volgende verkiezingen dan blijf ik , zo niet ga ik hier weg uit dat kamelen gat vol geiteneukers en kopvodden ... omdat ik het niet leuk meer smaak .... het zou niet echt puur Westers meer zijn binnenkort ;; en veel te kostelijk om er te wonen. ( en het is Menorca niet ik ben daar ooit eens op vakantie geweest in 1987 ....)
En wat gaat ge daar godganse dagen doen als je niks meer hebt om over te zeuren en te zagen ? Maar ik twijfel niet dat je daar binnen de kortste tijd wel andere dingen gaat vinden om over te zagen ......Ik ken ze wel ...de buitenlandse gelegenheden waar het Vlaams Belang gehalte hoog is en de Alcohol meestal rijkelijk vloeit....Ook in hun nieuwe thuis is alles binnen de kortste keren slecht zijn de inwoners allemaal dom onbetrouwbaar en gevaarlijk....en alles herbegint bij het oude....uw mentaliteit en denken ga je meenemen.....overal in de wereld.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 mei 2016 om 09:02.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:02   #56
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Frappant is dat het accent zich nu verlegd heeft naar de immigratie van vreemdelingen, wel of geen asielzoekers zijnde.
Dat GB niet zit te wachten op een horde cultuurvijandige sprinkhanen laat zich duidelijk blijken. Volgens mij zijn dat niet de fundamentele bezwaren tegen de EU.
Feitelijk is de EU een overbodig en veelal nutteloos instrument om een zekere mate van nivellering te bewerkstelligen. Tot dusver met weinig resultaat want de lidstaten implementeren alleen de richtlijnen voorzover deze voor de lidstaat gunstig zijn.
Terecht zegt de burgerij van GB dat ze niet betutteld wenst te worden en derhalve zijn voor- en tegenstanders zich aan het ingraven voor het komende referendum.
De valse noot in het verhaal is die van Cameron die met onterechte en valse argumenten op een vrij domme wijze het publiek tracht te bewerken om pro EU te stemmen.
Vermoedelijk zal dit een omgekeerd effect hebben. Loze dreigementen door politici geuit duiden meestal op een politiek die uit de rails dreigt te lopen. Maar over een paar weken weten we meer.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:04   #57
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kweetnie .... op de manier gelijk nu kan het toch niet verder in dit land!!
Trek het U niet aan....jij bent er heel binnenkort mee weg.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:10   #58
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Daarom dat Nederlanders bij elke vakantie het genot van de latijnse cultuur komen opsnuiven ...
Niet meer als het te veel geld gaat kosten.
Verder gaat het niet om de cultuur, maar om de zon. Heel veel Nederlanders zitten trouwens op de camping, lijkt mij weinig cultureel.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 09:22   #59
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Belgie is al decennia een transitland. Frankrijk, spanje en veel andere vragen al meer dan dertig jaar een vergoeding voor het gebruik van autostrades. Dat heeft de verkeersstromen nooit negatief kunnen beïnvloeden. Het maakt gewoon deel uit van de kostprijs van transport.
Ofwel stopt heel europa hiermee, ofwel zal elk land dat op termijn invoeren. En nu grote broer duitsland het systeem uitrolde, is deze trend nauwlijks nog tegen te houden.
Wel denk ik dat het een vergissing is om dit louter te bekijken als een maatregel "tegen" nederland. Dat is het niet. Een scandinavische truck die sinaasappelen gaat opladen in spanje moet gewoon door onze landen. Dat onze landen een bijdrage vragen aan het gebruik van infrastructuur is verdedigbaar.
De verdedigbaarheid geldt alleen een met een gelijk speelveld door heel Europa. Niet dus door éénzijdig invoeren van dergelijke maatregelen. Betekend ook dat opnieuw de kosten.zullen toenemen binnen Europa waarbij de landen aan de randen het onderspit delven. Maar in geval van onze buren kunnen we zelf dit compenseren om specifiek alleen voor Duitsers en Belgen compensatie in te voeren door invoeren van eveneens een vignet of een kastje voor toegang over wegen en water. Als ik nu kijk hoeveel Belgische bedrijfswagens er in Nederland rijden kunnen we aardig wat vangen. Met dat geldt creëren we dan een gelijk speelveld. Leuk toch dat Europa?
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 17 mei 2016 om 09:26.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 11:09   #60
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ben misschien een simpele maar wel een simpele met een expat ervaring ......ik veronderstel en merk dat jij helemaal geen ervaring hebt met wonen in het buitenland....
Maar moet ik dat ? dan hebben ? ik ga mij wel voorbereiden hoor en heel wettelijk .... moet niet bang zijn... ik ben niet zot. Ik zoek nooit problemen ... die mij zelf en mijn naasten zouden schaden ...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 mei 2016 om 11:12.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be