Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 29 mei 2006, 22:58   #341
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Luister waarom ze in Turkije de hoofddoek verbieden:


Niet alleen ,,de Arabieren'' vinden Beyaz dus te vooruitstrevend. Ook in Turkije zelf vinden velen dat hij te ver voor de troepen vooruit loopt. En ze hekelen Beyaz vooral omdat hij een grote voorstander is van het verbod op het dragen van de hoofddoek. De seculiere staat Turkije tolereert die niet op scholen, universiteiten en overheidsgebouwen.

Ook op het terrein van de Marmara-universiteit is de hoofdbedekking voor vrouwen verboden. Maar de vele vrome studentes op de theologiefaculteit proberen er zoveel mogelijk onderuit te komen. Alleen in de klas moeten ze wel hun haren tonen, maar zodra ze buiten zijn, zetten ze een extra grote wintermuts op. En eenmaal bij de poort glippen ze meteen een bewakershutje in waar ze hun hoofddoeken weer omdoen.

,,Het gaat niet om de hoofddoek op zich'', zo legt Beyaz de reden van het verbod uit. [SIZE=3],,We zijn ertegen omdat het een symbool is van een ideologie. [SIZE=4]De gedachte[/SIZE] dat alleen vrouwen met een hoofddoek goede moslims zijn en [SIZE=4]dat vrouwen zonder bedekking onzedig zijn, tolereren we niet[/SIZE]. [/SIZE]In hun privé-leven moeten ze dat zelf weten, maar hier moeten ze zich houden aan de regels van de staat.''

Die principiële houding kwam de professor een paar jaar geleden al eens duur te staan. Tijdens een felle discussie over het verbod stak een student hem in de borst. Maar Beyaz liet vanuit zijn ziekenhuisbed meteen weten dat ,,zulke aanslagen de Turkse pogingen tot modernisering'' niet in de weg zullen staan. De professor lijkt niet uit het veld te slaan, maar denkt hij nooit eens dat zijn starheid alleen maar averechts werkt?

,,Uiteraard kunnen mensen daar radicaler van worden'', erkent Beyaz. En hij kan zich zelfs voorstellen dat terroristen er een reden in zien om naar de wapens grijpen. ,,De aanslagen waren gericht tegen het moderne, seculiere Turkije. En dus ook tegen mijn ideeën. Zeker. Maar als je het hoofddoekverbod afschaft, willen ze wel weer wat anders. Bijvoorbeeld de vrijdag in plaats van de zondag als vrije dag. Je moet ergens een streep trekken.''



http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...1bcf521ad8f0bd


Een Turkse prof die racistische praat verkoopt. Wel wel wel, moeten we die ook maar niet bannen deze uitspraak van deze prof???


Racist die prof? Zeker en vast niet, wel integendeel.En een goede reden om zelf ook geen racist te zijn: hij is het levend bewijs dat er ook goede tussenzitten.
carlgustaaf is offline  
Oud 29 mei 2006, 23:10   #342
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Ah ja da's juist, ik zie ook altijd dat labeltje daar nog aanhangen: moslimhoofddoek (r) Ik vraag mij af welk fabriek daar het trade mark op heeft, zal wel Al Qaida zijn...


Ook enig idee wat men daar onder politieke slogan verstaat? Lijkt mij namelijk geen objectief criterium en dan zijn die studenten overgelaten aan de willekeur van de schooldirectie, goed plan...

Directeur: Wat hebt gij daar aan manneke?
Leerling: Een Nike T-Shirt, mijnheer.
Directeur: Ah iemand die pro sweat shops in bangladesh is, afgeven en ga maar langs de zeeman voor ne witten t-shirt.
Sommige merken zijn ook plaatselijk verboden, daar waar ze gedragen worden door verschillende ethnische groepen, als een soort uniform. Lonsdale zou zogezegd gedragen worden door blanke racisten. Elders dan weer door zwarten...
carlgustaaf is offline  
Oud 29 mei 2006, 23:17   #343
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Uiteraard worden sommige van die vrouwen/meisjes door hun man/vader/broer verplicht een hoofddoek te dragen.

Ik heb er dan ook niets tegen dat men (bv in openbare scholen) die hoofddoek verbiedt.
Maar dat heeft toch niets te maken met wat er hier (niet door jou) gesugereerd wordt, nl dat de hoofddoek van die vrouw als het ware de moordpoging/moord deels verklaart.

Al zat die vrouw daar in een burka (en ik verafschuw de burka), dan nog kan men zo'n schietpartij niet vergoeilijken "omdat een burka een provocatie is".
Ik had eerder verstaan dat �*l die ,talrijke , hoofddoeken, een sfeer maken op straat, die met de tijd een labiel persoon er kan toe brengen om er maar eens met de grove borstel door te gaan?Ik heb ook niet begrepen dat iemand dat wou goedspreken...enkel dat hij zich afvroeg hoe het zo ver kunnen komen is, én of die hoofddoek nu eigenlijk de reden was of niet?
carlgustaaf is offline  
Oud 29 mei 2006, 23:24   #344
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Ik had eerder verstaan dat �*l die ,talrijke , hoofddoeken, een sfeer maken op straat, die met de tijd een labiel persoon er kan toe brengen om er maar eens met de grove borstel door te gaan?Ik heb ook niet begrepen dat iemand dat wou goedspreken...enkel dat hij zich afvroeg hoe het zo ver kunnen komen is, én of die hoofddoek nu eigenlijk de reden was of niet?
1 ding is wel duidelijk: wie een hekel heeft aan moslims, kan zich door de hoofddoek van de moslima's moeilijk vergissen.
Eigenlijk doet die doek me onbewust een beetje aan een jodenster uit de tijd van de nazi's denken. Sorry, ik kan het niet laten om de linkiewinkies even voor te zijn met dit aan te halen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 29 mei 2006, 23:34   #345
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Sommige merken zijn ook plaatselijk verboden, daar waar ze gedragen worden door verschillende ethnische groepen, als een soort uniform. Lonsdale zou zogezegd gedragen worden door blanke racisten. Elders dan weer door zwarten...
Ben je dan ook niet overtuigd dat een overheid die zulke maatregelen treft aan willekeur doet? Deze regel maakt iedereen potentieel strafbaar, zonder dat er duidelijke objectief te controleren regels gesteld worden. Dit zorgt dus dat het plaatselijke regime, hier vertegenwoordigd door degene verantwoordelijk voor de kledingcontrole, de kans krijgt om iedereen aan te spreken en te straffen.

De burgers (studenten) leven dan in totale vrees omdat ze niet weten aan welke (kleding)voorschriften ze moeten voldoen. En de plaatselijke machthebbers beslissen naar hun eigen goedkeuring of iemand schuldig (of ongewenst/dissident) is.

Naar zo'n school zou ik m'n kind niet graag naar toe sturen.

In zo'n maatschappij wil ik trouwens ook niet leven.
netslet is offline  
Oud 30 mei 2006, 06:25   #346
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
1 ding is wel duidelijk: wie een hekel heeft aan moslims, kan zich door de hoofddoek van de moslima's moeilijk vergissen.
Eigenlijk doet die doek me onbewust een beetje aan een jodenster uit de tijd van de nazi's denken. Sorry, ik kan het niet laten om de linkiewinkies even voor te zijn met dit aan te halen.
Het is dan ook daar dat Dolf de mosterd heeft gehaald. Volgens islam moeten niet-moslims zich van het Herrenvolk onderscheiden door duidelijk verschillende kleding, zodat ze snel konden zien wie de dhimmie was en wie niet. Maar toen waren de moslims weldegelijk aan aan de macht.
Niemand ging n�* de capitulatie nog in een SS-uniformpke rondlopen, terwijl dat tijdens de bezetting wel het geval was.


Blijkbaar hebben de poco's de vraag van ploertendoder nog steeds niet begrepen: ging het de moordenaar om de KLEUR van de slachtoffers, of ging het hem om hun RELIGIE. Aan een huidskleur kan je niks veranderen, aan de uiterlijke kentekenen van een religie juist wel.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 mei 2006 om 06:29.
circe is offline  
Oud 30 mei 2006, 10:42   #347
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Lincoln, als gij marokkaan kelen de schaap gij aan racisme doen tegen de arme schaap.

Aah, schapi slachten dan schapi shoarma, salata, gril, vlees coucous tagin lekker heel veel veel...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 30 mei 2006, 10:49   #348
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Aah, schapi slachten dan schapi shoarma, salata, gril, vlees coucous tagin lekker heel veel veel...
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 30 mei 2006, 13:51   #349
netslet
Minister-President
 
netslet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Locatie: Isla Tortuga
Berichten: 5.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Lincoln, als gij marokkaan kelen de schaap gij aan racisme doen tegen de arme schaap.
Van VB'ers houden die zijn geïnspireerd door Yoda ik doe.

Eerst Volk Eigen!
netslet is offline  
Oud 30 mei 2006, 22:28   #350
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het is dan ook daar dat Dolf de mosterd heeft gehaald. Volgens islam moeten niet-moslims zich van het Herrenvolk onderscheiden door duidelijk verschillende kleding, zodat ze snel konden zien wie de dhimmie was en wie niet. Maar toen waren de moslims weldegelijk aan aan de macht.
Niemand ging n�* de capitulatie nog in een SS-uniformpke rondlopen, terwijl dat tijdens de bezetting wel het geval was.


Blijkbaar hebben de poco's de vraag van ploertendoder nog steeds niet begrepen: ging het de moordenaar om de KLEUR van de slachtoffers, of ging het hem om hun RELIGIE. Aan een huidskleur kan je niks veranderen, aan de uiterlijke kentekenen van een religie juist wel.
Religie die een band legt met de origine in jouw ogen en in die van de Vuil-B-killer... waarmee dus het racisme duidelijk is..sympathiseer je zo met HVT?
Enne, die vergelijking hoofddoek met SS-uniform zegt wel véél over jou. Grootvader en grootoom van HVT waren idd WaffenSS.
Je kan op veel sites die foto vinden van Karel Dillen die de Hitlergroet brengt (volgens het Vuil-B zou die na de oorlog genomen zijn. Dan werkte hij toch mee en was er zo geen "terreur"..)

PS, hoeveel atheïsten schoten er hier op nonnen? Wanneer was de laatste?
__________________________________________________ ________

Overigens ben ik van mening dat, om consequent te blijven met zijn nick, minstens één deelnemer aan deze thread aan zelfdoding zou moeten doen

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2006 om 22:42.
filosoof is offline  
Oud 30 mei 2006, 22:38   #351
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Van VB'ers houden die zijn geïnspireerd door Yoda ik doe.

Eerst Volk Eigen!
ik krijg weer zin om naar starwars te gaan kijken.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 30 mei 2006, 22:46   #352
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Oorspronkelijk bericht door netslet
to be called racist or not to be called racist, is eerder de vraag.

Mensen roepen nogal snel racist want dat is een heel gemakkelijk ad hominem argument waardoor de onderliggende problemen onbesproken blijven.

Racisme is racistisch tegenover iedereen.
Anti-racisme is racistisch tegenover iedereen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Misty Bekijk bericht
Hetzelfde kan gezegd worden voor het woord "politiek correct"!!
en voor het woord "flamingant", en voor zoveel woorden...
filosoof is offline  
Oud 30 mei 2006, 22:50   #353
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Ik had eerder verstaan dat �*l die ,talrijke , hoofddoeken, een sfeer maken op straat, die met de tijd een labiel persoon er kan toe brengen om er maar eens met de grove borstel door te gaan?Ik heb ook niet begrepen dat iemand dat wou goedspreken...enkel dat hij zich afvroeg hoe het zo ver kunnen komen is, én of die hoofddoek nu eigenlijk de reden was of niet?
Labiel, of sinds de kindertijd volgepropt met extremistische ideëen?
Iemand die (onbewust misschien), nadat hij uit 't internaat gegooid werd, aan de opvoedende familie ongevraagd wilde bewijzen dat "hij toch "iets goed kon doen"?

De hoofddoek was zeker geen reden, hoogstens een "triggerfactor"

Voor jou is het "Das Opfer ist schuldig"?

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2006 om 23:03.
filosoof is offline  
Oud 31 mei 2006, 14:43   #354
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Da's nu net mijn bedenking. Was het hem te doen om "alle vreemde luizen", of enkel maar "tapijtenkruipers"? Om het eens in café-taal te zeggen.

Ik denk persoonlijk wel het eerste maar ik zou er toch wel graag meer zekerheid over gehad hebben.

PS, Ik ben al de stad uitgevlucht naar het groen ,maar mijn vrouw is ook een zwarte, dus interesseert mij wel die gast zijn beweegreden. Moet ik ophoepelen of kan ik hier nog blijven vraag ik mij zo af.
Oeps, uw idool PDW zal uw vrouw buitensmijten.
PDW : 'En ja, het VB kiest voor een BLANK Europa'.
Jampie is offline  
Oud 31 mei 2006, 21:09   #355
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Religie die een band legt met de origine in jouw ogen en in die van de Vuil-B-killer... waarmee dus het racisme duidelijk is..sympathiseer je zo met HVT?

Nee, hier wordt enkel aangehaald dat bepaalde mensen zich qua kleding en gedrag van anderen willen onderscheiden en dat dit met politieke motieven kan zijn.
Voorbeeld dat dit ook onschuldiger kan zijn: ik zie tegenwoordig geen enkel tienermeisje in de bloemetjesjurk van haar oma rondlopen.

Enne, die vergelijking hoofddoek met SS-uniform zegt wel véél over jou. Grootvader en grootoom van HVT waren idd WaffenSS.
Je kan op veel sites die foto vinden van Karel Dillen die de Hitlergroet brengt (volgens het Vuil-B zou die na de oorlog genomen zijn. Dan werkte hij toch mee en was er zo geen "terreur"..)

De Romeinse groet, de rechterarm opsteken naar een hoger geplaatst persoon, was voor de jaren '30 heel gebruikelijk. Heb op oude nieuwsberichten gezien hoe een groep kinderen koning Albert l ook met gestrekte rechterarm in de lucht begroette, terwijl ze voorbij liepen. Waren dat ook nazi's? Net als de swatsika is dit het bewijs dat Hitler eigenlijk geen groot uitvinder was. Enkel de woorden heeft hij veranderd.
Daarnaast zijn er vele jonge mannen en jongens vroeger misleid door de propaganda om mee te strijden met de Duitse bezetters. Vergelijk het met de jongens die nu in de Al Quada propaganda trappen.

PS, hoeveel atheïsten schoten er hier op nonnen? Wanneer was de laatste?

Heu, geen tot zover ik weet. De vorige paus is wel ooit neergeschoten geweest door een Turk (geloof ik).
__________________________________________________ ________

Overigens ben ik van mening dat, om consequent te blijven met zijn nick, minstens één deelnemer aan deze thread aan zelfdoding zou moeten doen

Na u, zou ik zeggen. Was Socrates ook geen filosoof?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 31 mei 2006, 22:04   #356
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Overigens ben ik van mening dat, om consequent te blijven met zijn nick, minstens één deelnemer aan deze thread aan zelfdoding zou moeten doen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boadicea
Na u, zou ik zeggen. Was Socrates ook geen filosoof?

boa'ke ,
wees gerust, jij werd niet gevizeerd door die opmerking, maar ik hoop toch dat je dat al door had...
Socraties pleegde zelfmoord om consequent te blijven: toegeven aan de druk van zijn rechters kon hij niet zonder zijn gezag te verspelen, dus moest hij hun vonnis wel aanvaarden op het gebied van de zelfmoord, omdat hij het op politiek filosofisch vlak niet kon aanvaarden: een héél andere redenering...

De koningin van de Iceniërs (zo ze al bestaan heeft, uiteraard!) zou in een gevecht gesneuveld zijn...

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 mei 2006 om 22:05.
filosoof is offline  
Oud 31 mei 2006, 22:08   #357
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Overigens ben ik van mening dat, om consequent te blijven met zijn nick, minstens één deelnemer aan deze thread aan zelfdoding zou moeten doen


boa'ke ,
wees gerust, jij werd niet gevizeerd door die opmerking, maar ik hoop toch dat je dat al door had...
Socraties pleegde zelfmoord om consequent te blijven: toegeven aan de druk van zijn rechters kon hij niet zonder zijn gezag te verspelen, dus moest hij hun vonnis wel aanvaarden op het gebied van de zelfmoord, omdat hij het op politiek filosofisch vlak niet kon aanvaarden: een héél andere redenering...

De koningin van de Iceniërs (zo ze al bestaan heeft, uiteraard!) zou in een gevecht gesneuveld zijn...
Juist en ik ben ook van plan om mijn strijd voor een beter georganiseerde wereld against all odds verder te zetten, desnoods totdat ik er in sneuvel.

Ik vond je opmerking aan Circe eigenlijk gewoon een gemene trap onder de gordel.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 31 mei 2006, 22:17   #358
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Juist en ik ben ook van plan om mijn strijd voor een beter georganiseerde wereld against all odds verder te zetten, desnoods totdat ik er in sneuvel.

Ik vond je opmerking aan Circe eigenlijk gewoon een gemene trap onder de gordel.
Die opmerking was ook [SIZE=4]niet[/SIZE] aan circe gericht!! (circe stuurde Odisseus richting Hades, maar hij ging niet ) maar, integendeel, iemend die een
pseudo met "-doder" erin gebruikt, verdient dergelijke opmerking wél (zeker zo kort na wat killer Hvt deed!!)
eindelijk gesnapt, nu?
*Zucht*men moet hier echt alles uitleggen...
kom, hier:
Magicienne qui habitait l'île d'Aéa, Circé (Kirkh) était la fille d'Hélios et de l'océanide, Perséis. Douée de pouvoirs extraordinaires, capable de faire descendre du ciel les étoiles, elle excellait dans la préparation de philtres, de poisons et de breuvages de toutes sortes, propres �* transformer les êtres humains en animaux.
Elle essaya sur son époux, le roi des Sarmates, son sort maléfique et l'empoisonna. Détestée par ses sujets elle dut s'enfuir sur le char de son père. Elle vivait dans un palais somptueux, où elle chantait en tissant sur un immense métier �* tisser magique de riches étoffes, au milieu de lions et de loups qui étaient d'imprudents voyageurs transformés par sa magie.
Elle était redoutable par sa beauté et ses sortilèges.
Elle continua �* perfectionner ses techniques magiques et changea en monstre la jeune et belle Scylla, parce qu'elle avait aimé le dieu Glaucos.
Picus, monarque coupable d'avoir repoussé ses avances, fut transformé en pivert.
http://grenier2clio.free.fr/grec/circe.htm
http://www.france-spiritualites.com/POccultaCirce.htm

Geruster zo, wat het einde van circe betreft? Géén moord op haar of zelfmoord dus in consequentie te brengen met haar nick!! juist haar echtgenoot, die ze vergiftigde en andere die ze van het rechte pad afbracht: géén mogelijk verband dus.)* zucht*
slaap wel

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 mei 2006 om 22:45.
filosoof is offline  
Oud 31 mei 2006, 22:20   #359
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die opmerking was ook niet aan circe gericht!! (circe stuurde Odisseus richting Hades, maar hij ging niet :lol) maar iemend die een pseudo
met "-killer" of "-doder" erin gebruikt, verdient dergelijke opmerking wél (zeker zo kort na wat killer Hvt deed!!)
eindelijk gesnapt, nu?
Ho, je gebruikte het in een citaat van Circe. Enfin ... van mij mag iedereen zijn nick zelf kiezen.
Als jij je stoort aan doder of killer, dan bewijst het dat jij ook problemen hebt met bepaalde individuen in de samenleving. Voor mij is een naam gewoon een naam. Er zijn zelfs moslimmeisjes die Jihad heten.

En een tintenkiller is een handig gebruiksvoorwerp, dat de leerlingen van je vrouw misschien dagelijks in hun boekentas hebben steken.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 31 mei 2006 om 22:22.
Boadicea is offline  
Oud 31 mei 2006, 22:50   #360
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Boadicea,
Ja, idd in een citaat van crice, dat wel, maar dat citaat was een reactie of antwoord op een andere post van ene "******endoder", met heel wat ******ige uitspraken hiersnappie?

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 mei 2006 om 22:53.
filosoof is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be