Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2023, 21:24   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Voor een huidige 18-jarige is het veel minder stresserend om een parcours af te leggen dat aangeduid wordt door een gps-toestel, dan door de vervelende stem van een boomer.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 22:14   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat een jaren 90 100pk 1600cc 4cilinder "GTI", meer vermogen heeft dan een jaren 202X 170 pk 1000cc driepoot met turbo en intercooler.

Nog erger, ik weet dat mijn 1985 100 pk 2000cc Rekord E met toeters en bellen een pak leuker en soepeler reed dan mijn 2017 Duitse monovolumer die op papier 50 pk meer heeft, en 250 kg minder weegt.
ah een autoke van 800 kilo met een 1800 atmosferischen diesel in, ... dat reed pas goed, ge trok daar de stenen mee uit de grond.

Dien R5 van mijne maat reed ook wel goed moet ik zeggen.

Dat voelde toen goed omdat dat allemaal ruwer en directer was. op dat ding zat ook gene servo op of niks, die remmen , ja kom als ge nog achteruit aan het bollen zijt en ge smijt hem in zijn vooruit en dan vol gas, dan kreeg je de indruk dat dat ding uit elkaar ging scheuren.

Ik heb ooit zo eens ne renault express nogal sportief in een parking gesmeten, wel ik heb toen echt ne moment gedacht van oei dees komt niet goed. maar uiteindelijk na wat schommelen op de vering stond me stil en nog op zijn 4 wielen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2023, 20:52   #23
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Vanaf 1 oktober komt er een gps-proef in het rijexamen.
(...)
Vreemd bericht, want voor zover mij bekend is dat al jaren het geval.
Mijn dochter heeft, ik denk in 2017, haar praktijkexamen afgelegd (vrije begeleiding) en daar zat toen al een traject met GPS in.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be