Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 december 2014, 03:01   #41
brette
Burgemeester
 
brette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Drie doden. Eén waar we niet van wakker liggen, twee door ongeduldig amateurisme ...
De politie is in actie geschoten toen er binnen schoten vielen. Dus hadden ze volgens U moeten wachten?
brette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 06:41   #42
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brette Bekijk bericht
De politie is in actie geschoten toen er binnen schoten vielen. Dus hadden ze volgens U moeten wachten?
Neen ze hadden veeeeeeeeeel eerder moeten in gang schieten.

Iedereen wist dat die man dat cafe was binnen gestapt met de bedoeling er te sterven en zo veel mogelijk onschuldige slachtoffers met zich mee te nemen.

Er ging bloed vergoten worden, daar konden we niet onderuit, dit geweten hadden we dus als eerste moeten schieten, en niet “afwachten”.

Ik hoop dat we ervan leren.
Met dat islamitisch straatvuil valt nu eenmaal niet te onderhandelen (tenzij je hen meer dan 72 maagden wil geven natuurlijk), en als de politie ons niet wil/kan beschermen zal ik het recht in eigen handen moeten nemen en binnenkort gewapend mijn koffietje gaan pakken.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 06:49   #43
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Neen ze hadden veeeeeeeeeel eerder moeten in gang schieten.

Iedereen wist dat die man dat cafe was binnen gestapt met de bedoeling er te sterven en zo veel mogelijk onschuldige slachtoffers met zich mee te nemen.

Er ging bloed vergoten worden, daar konden we niet onderuit, dit geweten hadden we dus als eerste moeten schieten, en niet “afwachten”.

Ik hoop dat we ervan leren.
Met dat islamitisch straatvuil valt nu eenmaal niet te onderhandelen (tenzij je hen meer dan 72 maagden wil geven natuurlijk), en als de politie ons niet wil/kan beschermen zal ik het recht in eigen handen moeten nemen en binnenkort gewapend mijn koffietje gaan pakken.
ze moeten leren mikken in het vervolg... op de juiste prooi...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 07:26   #44
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Het woord islam wordt zelfs niet meer vermeld in de berichtgeving, behalve bij de frut

http://www.hln.be/hln/nl/6336/Down-U...et-leven.dhtml

http://www.demorgen.be/buitenland/gi...even-a2153124/


Citaat:
radicale Iraniër
http://www.gva.be/cnt/dmf20141215_01...cafe-in-sydney


Citaat:
Gijzelaars moesten een islamitische vlag tonen, waardoor er voor een jihadistische aanslag werd gevreesd. Het zou om een sjahada-vlag gaan, een zwarte vlag met daarop in witte letters een islamitische geloofsbelijdenis.
http://www.smh.com.au/nsw/sydney-sie...16-1288af.html

Citaat:
Politically motivated Islamist terrorist or a disturbed individual consumed by personal crises looking to end his life in a blaze of publicity?

Sydney siege gunman Man Haron Monis was a combination of both.

...

Monis also forced hostages under his control at the cafe to appear in videos proclaiming the siege as "an attack by Islamic State".

...

His embrace of the perverted brand of Islam advocated by IS - announced on his website earlier this month - came as Monis was grappling with a series of mounting personal problems, only in part relating to his radical activities.

Monis gained notoriety for sending vicious letters to the families of Australian soldiers killed in combat in Iraq and Afghanistan.

Three days before launching the Martin Place siege, Monis learned that his final attempt to get the High Court to overturn the guilty verdict handed to him over the letters had failed.

Monis was also facing charges for being an accessory to the brutal murder of his ex-wife, and more than 40 sexual assault charges relating to his time as a self-styled "spiritual healer" dating back more than a decade.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 16 december 2014 om 07:27.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 07:32   #45
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ze moeten leren mikken in het vervolg... op de juiste prooi...
Blijkbaar werd de cafe manager door de gedegenereerde mutant doodgeschoten en stierf de advocate en moeder van 3 in het ziekenhuis aan een hartaanval.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 08:06   #46
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Neen ze hadden veeeeeeeeeel eerder moeten in gang schieten.

Iedereen wist dat die man dat cafe was binnen gestapt met de bedoeling er te sterven en zo veel mogelijk onschuldige slachtoffers met zich mee te nemen.

Er ging bloed vergoten worden, daar konden we niet onderuit, dit geweten hadden we dus als eerste moeten schieten, en niet “afwachten”.

Ik hoop dat we ervan leren.
Met dat islamitisch straatvuil valt nu eenmaal niet te onderhandelen (tenzij je hen meer dan 72 maagden wil geven natuurlijk), en als de politie ons niet wil/kan beschermen zal ik het recht in eigen handen moeten nemen en binnenkort gewapend mijn koffietje gaan pakken.
Relikwieten uit alle regio's dienen gestopt te worden.
Meldt hun aktiviteiten, ook die op sites zoals hier aan de politionele overheden.
Relatief nieuwe bekeerden en/of gemigreerden zijn gewoonlijk de meest fanatieken. Opruimen, die handel. Zij zijn een typisch voorbeeld van terroristen in wording die eens tot daden kunnen overgaan.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 11:50   #47
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Relikwieten uit alle regio's dienen gestopt te worden.
Meldt hun aktiviteiten, ook die op sites zoals hier aan de politionele overheden.
Relatief nieuwe bekeerden en/of gemigreerden zijn gewoonlijk de meest fanatieken. Opruimen, die handel. Zij zijn een typisch voorbeeld van terroristen in wording die eens tot daden kunnen overgaan.
Vandaag is het fundi-feest in Pakistan. Bijna honderd kinderen afgeslacht en nog vele honderden gegijzeld door Arabisch sprekende zelfmoordterroristen.
Dat wordt een nog veel groter bloedbad dan Beslan.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 12:10   #48
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Het woord islam wordt zelfs niet meer vermeld in de berichtgeving, behalve bij de frut
Onze 'Standaard' toont als foto 6 moslima's die bloemen komen leggen.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 12:10   #49
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141216_01432082
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 12:36   #50
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Onze 'Standaard' toont als foto 6 moslima's die bloemen komen leggen.
Dat strookt wellicht beter met hun beleid dan het tonen van de foto's van de slachtoffers.

Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 19:07   #51
herr fritz
Provinciaal Statenlid
 
herr fritz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2002
Locatie: zedelgem
Berichten: 624
Standaard

holocaust van blanke christenhonden in Australië is een alternatief tijdsverdrijf bij gebrek aan financiële middelen tot aankoop van surfplanken en dergelijke.
__________________
herr fritz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be