Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2010, 15:16   #21
kameleon
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 3.351
Standaard

Ik ben zo een gemakkelijk pest-slachtoffer. Stil, braaf, altijd correct met de mensen, wordt niet snel kwaad en dan vinden ze mij ne makkelijken. Tot ik op een bepaald moment totaal onverwacht iemand op zijn muil slaag. Resultaat: pester blijft, ik buiten.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:18   #22
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Maar jawel, als arbeider raak je daar ook. Die bureaus zijn niet hermetisch afgesloten hoor. Je moet gewoon de ballen hebben om iets te ondernemen, maar zoals Steve al zei, meestal kiezen de pesters er iemand uit die geen ballen heeft.
ge beseft toch ook dat het voor elke directie veel makkelijker is dat slachtoffer buiten te kieperen ... en dat zullen ze ook doen in de meerderheid van de gevallen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:21   #23
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Ik ben zo een gemakkelijk pest-slachtoffer. Stil, braaf, altijd correct met de mensen, wordt niet snel kwaad en dan vinden ze mij ne makkelijken. Tot ik op een bepaald moment totaal onverwacht iemand op zijn muil slaag. Resultaat: pester blijft, ik buiten.
Tja, zo'n mensen lopen meer risico.
Als ze merken dan je alert en ad rem bent laten ze je meestal gerust.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:41   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik voel dat ook wel aan hoor bij wie dat mogelijk zou zijn, maar het zou in de verste verte niet bij mij opkomen om dat te doen. Het is compleet ridicuul en zinloos. Als ik trouwens getuige zou zijn van dergelijke zaken breng ik het ook meteen in de openbaarheid.
Het slachtoffer zou u vragen van dat niet te doen, hij is immers diegene die de rekening voor uw bravoure betaald.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:44   #25
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Ik ben zo een gemakkelijk pest-slachtoffer. Stil, braaf, altijd correct met de mensen, wordt niet snel kwaad en dan vinden ze mij ne makkelijken. Tot ik op een bepaald moment totaal onverwacht iemand op zijn muil slaag. Resultaat: pester blijft, ik buiten.
en toch neem ik aan dat dat oplucht ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:52   #26
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Logisch. Het brengt niks op.
Hoezo niks op? Slachtoffer krijgt degelijke schadevergoeding en leunt niet langer op openbare instellingen. Daders betalen nog een extra schadevergoeding waardoor het gerecht ook nog eens winst maakt.

Justitie wil gewoon niet meer procederen. Steel een GPS en je krijgt nog vrijspraak ook. Maar wel repressie voor de werkmens.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:54   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ooit gedaan ? ooit last van gehad ?

hieronder vind je een sterk staaltje van meerderjarigen die nooit volwassen zijn geworden..
Abou Graib op de werkvloer

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...jaar-lang.aspx

Op een keer komt er zo een trut zonder te kloppen of haar voor te stellen onzen bureau binnen, ... t een of t ander vragen, net begonnen... kom een brok pretentie...

Die was al direct geklasseerd naar de lagere regionen van mijn schuif, en dat is geen plaats waar ge u in wil bevinden als ge dringend hulp nodig hebt, ... alles gaat dan wat trager, mislukt enz...

En vanaf dag 1 was ook duidelijk dat ze die rare kwieten in dien bureau best niet meer kwam lastigvallen...

Begon ze maar wat andere mensen te pesten met regelneukerij en het veranderen van regels en procedures, al naargelang ze op uwe smoel kon of niet.

Wel, de nodige mechanismen in gang gezet , via de een en den anderen , ... en t probleem was snel verholpen.

Trouwens best dat ze er mij niet uitpikte, want dan wil je me echt niet tegenkomen in een trappenhal of een eenzame gang, ... De zwartekracht, is in deze altijd een welkome partner...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:57   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat ge u als volwassene zo kunt laten doen.
Niet dat ik de schuld bij het slachtoffer wil leggen ofzo.
Alleen, als er een mij probeert vast te binden... Nou ja, die mag proberen.
En zo zwak ziet dat slachtoffer er toch ook niet uit.
Groepsdruk enz... en alleen als slachtoffer zijn , niet onderschatten ...

Die man kon op dat ogenblik hoogst waarschijnlijk niks aan zijn situatie doen, maar in dergelijke gevallen, zouden er bij mij toch wel accidenten beginnen gebeuren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 15:58   #29
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het slachtoffer zou u vragen van dat niet te doen, hij is immers diegene die de rekening voor uw bravoure betaald.
De enigen die de rekening zullen betalen zijn de pesters en eventueel het bedrijf als het niet de correcte maatregelen treft. Dat is trouwens iets wat in dit geval blijkbaar staat te gebeuren, maar natuurlijk veel te laat.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 18 november 2010 om 15:59.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:10   #30
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ik heb al momenten meegemaakt dat er arbeiders waren die mijn studenten zaten te pesten. Gewoon compleet weigeren om voor hun te werken (wat ze wel moesten doen) en met hun voeten spelen. Het betrof een persoon die geen nederlands kon en ze waren hem vanal aant wijsmaken.

Kortom hij kreeg geen of fout werk gedaan, er werd constant denigrerend gedaan, en de sfeer was helemaal zoek. Zo laat ik niemand werken, en toen ik het zelf eens zag ben ik uit mijn slof gevlogen en heb ik deze heren eens op hun plaats gezet.

En als er nog 1 klacht komt van mijn student dan gaan ze nog wat meemaken. I too can play this game...ik heb er al 2 buitengewerkt, een derde zal ook wel kunnen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:14   #31
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Tip voor de mensen die gepest worden: als men u er weer uitpikt, gewoon gericht en agressief (verbaal) reageren. En als het tot ruzie komt gewoon eens uw mannetje staan. Wel zorgen dat ze eerst meppen, zodat zij hun baan verliezen, en niet gij.

Maar als ge u laat doen, zijt ge een gemakkellijk target....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:27   #32
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Tip voor de mensen die gepest worden: als men u er weer uitpikt, gewoon gericht en agressief (verbaal) reageren. En als het tot ruzie komt gewoon eens uw mannetje staan. Wel zorgen dat ze eerst meppen, zodat zij hun baan verliezen, en niet gij.

Maar als ge u laat doen, zijt ge een gemakkellijk target....
natuurlijk pikken ze iemand die net verbaal ni terug k�*n slaan hé ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:31   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
natuurlijk pikken ze iemand die net verbaal ni terug k�*n slaan hé ...
Ge kunt iemand de schrik van zijn leven doen krijgen door er gewoon naar te kijken ook... enige oefening en bad ass motherfucker gehalte is wel noodzakelijk...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:33   #34
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Een onschuldige grap waarbij het zogenaamde slachtoffer gewillig aan meedeed. (gebeurt in elk favriek dat men dergelijke grapjes doet)

Opvallend dat er geen geluid is en je het slachtoffer gewoon ziet babbelen met zijn collega's zonder kwaad te zijn.

Het strafste is dat er tussen 2002 en 2008 geen pesterijen waren. Hallo? Ben ik de enigste die daarbij vragen stelt.

Daarbij zou de directie van Mactac dit zeker niet dulden.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:36   #35
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

De video

http://www.dumpert.nl/mediabase/1208...it_de_hel.html
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:37   #36
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Een onschuldige grap waarbij het zogenaamde slachtoffer gewillig aan meedeed. (gebeurt in elk favriek dat men dergelijke grapjes doet)
Opvallend dat er geen geluid is en je het slachtoffer gewoon ziet babbelen met zijn collega's zonder kwaad te zijn.

Het strafste is dat er tussen 2002 en 2008 geen pesterijen waren. Hallo? Ben ik de enigste die daarbij vragen stelt.

Daarbij zou de directie van Mactac dit zeker niet dulden.
die slet wou ook gewoon sex met me.nadien noemde ze het verkrachting..

Ik heb al in verschillende fabrieken gewerkt..ik heb nog nooit van die bizarre SM grapjes gezien..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:39   #37
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Een onschuldige grap waarbij het zogenaamde slachtoffer gewillig aan meedeed. (gebeurt in elk favriek dat men dergelijke grapjes doet)
Ik las onder meer dat het slachtoffer werd vastgebonden en dat een van de anderen zijn geslacht op zijn gezicht legde. Zonder lachen, de eerste die dat bij mij probeert, die kan maar hopen dat er een goede microchirurg in de buurt werkt, want die is zijn fluit kwijt. En zo gewillig lijkt het slachtoffer niet mee te doen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:40   #38
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Een onschuldige grap waarbij het zogenaamde slachtoffer gewillig aan meedeed. (gebeurt in elk favriek dat men dergelijke grapjes doet)

Opvallend dat er geen geluid is en je het slachtoffer gewoon ziet babbelen met zijn collega's zonder kwaad te zijn.
Het strafste is dat er tussen 2002 en 2008 geen pesterijen waren. Hallo? Ben ik de enigste die daarbij vragen stelt.

Daarbij zou de directie van Mactac dit zeker niet dulden.
Waarschijnlijk is hij instructies aan het geven..niet iedereen heeft een basiskennis SM op de werkvloer..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:40   #39
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
die slet wou ook gewoon sex met me.nadien noemde ze het verkrachting..

Ik heb al in verschillende fabrieken gewerkt..ik heb nog nooit van die bizarre SM grapjes gezien..
Wie heeft er nu in een fabriek is niet iemand tegen een paal vastgebonden en zogezegd seksuele handelingen ermee uitgebeeld?

Mij hebben ze ooit na het omkleden in de douche geduwd. En dan. De week daarop was het iemand anders. (iemand met lookwater parfumeren op een vrijdagavind is best grappig of iemands onderbroek aan de vlaggenpaal ophangen).
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2010, 16:42   #40
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik las onder meer dat het slachtoffer werd vastgebonden en dat een van de anderen zijn geslacht op zijn gezicht legde. Zonder lachen, de eerste die dat bij mij probeert, die kan maar hopen dat er een goede microchirurg in de buurt werkt, want die is zijn fluit kwijt. En zo gewillig lijkt het slachtoffer niet mee te doen.
Ik zie alleen maar een overal met losse knoppen en geen geslachtsdelen. Het slachtoffer spartelt niet tegen en is duidelijk vlot aan het meebabbelen. En waar is het geluid van het filmpje?
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be