Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 april 2003, 21:09   #41
skye
Gouverneur
 
skye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Berichten: 1.374
Standaard

Zoals je eigen kinderen niet gelijk zijn aan die van een ander...
Zoals je eigen vrienden niet gelijk zijn aan vreemden...

Gelijkheid is kwijl, iedereen heeft er de mond van vol maar slikt het toch door als het erop aankomt.
skye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2003, 23:52   #42
Thomas
Provinciaal Gedeputeerde
 
Thomas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 812
Standaard

Pat,
Wat ik niet begrijp is waarom er geen beter ontwikkelde systemen bestaan om politie onmiddellijk ter plaatse te krijgen bij inbraken, vandalisme enzomeer. Er is toch geld en know how genoeg om de politie van geavanceerde instrumenten te voorzien.

Volgens mij zit onze wet wel goed in elkaar, maar is de pakkans veel te klein om de misdadigers ook effectief te vatten.

Zo ook met vandalen in Brussel en de zuid-Franse jongerenbende die in West-Vlaanderen oppereerde.

Maar dan nog kan je geen specifieke groep vreemdelingen gaan viseren zoals moslims bv
.
__________________
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof).
Thomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2003, 07:52   #43
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Thomas schreef:
Citaat:
Pat,
Wat ik niet begrijp is waarom er geen beter ontwikkelde systemen bestaan om politie onmiddellijk ter plaatse te krijgen bij inbraken, vandalisme enzomeer.
Een teletijdmachine?
Misschien is er, of te weinig politie, of te veel misdaad, en te weinig opvang in de gevangenissen?
Het moet tamelijk frustrerend zijn voor de politie om altijd maar achter dezelfde boefjes aan te hollen, om dan vast te stellen dat het boefje sneller terug op straat staat dan hun PV geschreven is.

Citaat:
Er is toch geld en know how genoeg om de politie van geavanceerde instrumenten te voorzien.
Dat is nieuw, ik dacht nu net dat er voor alles te weinig geld was: gezondheidszorg, huisvesting, vergrijzing, gevangenissen enz

Citaat:
Volgens mij zit onze wet wel goed in elkaar, maar is de pakkans veel te klein om de misdadigers ook effectief te vatten.

Niet alleen de pakkans, ook de capaciteit van de gevangenisen.

Zo ook met vandalen in Brussel en de zuid-Franse jongerenbende die in West-Vlaanderen oppereerde.

Maar dan nog kan je geen specifieke groep vreemdelingen gaan viseren zoals moslims bv
Daar heb je ergens wel gelijk, maar als het nu toevallig die groepen zijn die voor de meeste criminaliteit zorgen lijkt het mij logisch dat ze extra in de gaten gehouden worden.
Wanneer men drugscontroles doet aan de Nederlandse grens, heeft men nu eenmaal meer kans op slagen als men daar de auto’s met Franse nummerplaat en vier jongeren in uitpikt, dan met een auto met een bejaard koppel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2003, 07:53   #44
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard

Thomas:
Maar dan nog kan je geen specifieke groep vreemdelingen gaan viseren zoals moslims bv ...

ydde:
1) Het probleem met moslims is dat zij hun rangen onmiddelijk sluiten als er niet-moslilms bij een conflict betrokken zijn! Moslims beschouwen hun godsdienst als supperieur!
2) Het grote probleem is dat criminele moslims ook onmiddelijk hun rangen sluiten, zich vervolgens verschuilen in de grote moslim gemeenschap en daar wegens punt 1, beschermt worden. Linksen hebben dat nog altijd niet door!
3) Het supper probleem is dat criminele moslims altijd in bendes optreden. Als je problemen krijgt op straat met een moslim, zal je altijd merken dat "witte" belgen verdwijnen en dat "zwarte" belgen en niet-belgen van overal opduiken! Linksen hebben dat ook nog altijd niet door.
Centrum rechtsen (zoals Somers in Mechelen) hebben dat wel door, maar veranderen direct door hun inzicht in Vlaams Blok hielenlikkers (beweren de linksen) en hun akties zijn ofwel te slap, of worden vakkundig gedwarsboomt door linksen en moslim organisaties.
__________________
Voor got, voor vrijheid en voor Ydde
ydde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2003, 08:32   #45
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Is het nu enkel Bart Somers die nog een beetje gezond verstand heeft bij de andere politieke partijen?

Of weet er iemand nog andere poltici die evenzeer met hun beide voeten op de grond staan en er voor uit willen komen? (gelijk welke partij buiten het Vlaams Blok)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2003, 11:09   #46
Thomas
Provinciaal Gedeputeerde
 
Thomas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 812
Standaard

In verhouding zijn de Amerikanen sneller in Bagdad geraakt dan dat hier politiemensen van een kantoortje in de buurt bij je huis arriveren na een inbraak.
__________________
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof).
Thomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 21:49   #47
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roan
[
Wel, omdat gelijkheid wil zeggen: alle mensen gelijk, niet enkel die van je 'eigen volk'. Dan stel je die namelijk boven een andere groep, en heb je dus ongelijkheid.

Dus ik zou niet iedereen gelijk kunnen vinden en tegelijkertijd mijn volk voorop stellen! Wat is dat nu voor een onzin wat jij uitkraamd.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 21:59   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roan
[
Wel, omdat gelijkheid wil zeggen: alle mensen gelijk, niet enkel die van je 'eigen volk'. Dan stel je die namelijk boven een andere groep, en heb je dus ongelijkheid.

Dus ik zou niet iedereen gelijk kunnen vinden en tegelijkertijd mijn volk voorop stellen! Wat is dat nu voor een onzin wat jij uitkraamd.
Neen, dat kan je inderdaad niet, want dan is er geen sprake meer van gelijkheid. Da's toch nogal wiedes?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 22:06   #49
skye
Gouverneur
 
skye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Berichten: 1.374
Standaard

Ik vind wel dat het Vlaams Blok te veel aandacht legt bij op repressie. Zo zou er meer preventie van misdaad moeten komen zoals de groenen en de Sp.a zeggen.


Dus ik stel voor dat we alle moslims en Congolezen "preventief" terug naar hun eigen land sturen
skye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 22:09   #50
skye
Gouverneur
 
skye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Berichten: 1.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roan
[
Wel, omdat gelijkheid wil zeggen: alle mensen gelijk, niet enkel die van je 'eigen volk'. Dan stel je die namelijk boven een andere groep, en heb je dus ongelijkheid.

Dus ik zou niet iedereen gelijk kunnen vinden en tegelijkertijd mijn volk voorop stellen! Wat is dat nu voor een onzin wat jij uitkraamd.
Neen, dat kan je inderdaad niet, want dan is er geen sprake meer van gelijkheid. Da's toch nogal wiedes?
Raf, stel dat je favoriete kontboorder en een totale vreemde aan een bepaalde ziekte lijden en jij hebt één pilleke dat die ziekte geneest. Aan wie ga je die geven?

Gelijkheid is onzin!!!!
skye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 22:21   #51
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Raf, stel dat je favoriete kontboorder en een totale vreemde aan een bepaalde ziekte lijden en jij hebt één pilleke dat die ziekte geneest. Aan wie ga je die geven?

Gelijkheid is onzin!!!!
Kontboorder? Vind je het nu werkelijk nodig om met van die platvloerse uitspraken uit te pakken? Voel je je daardoor stoerder?

Ik ben in ieder geval al blij te weten dat je gelijkheid maar "onzin" vindt; dat zegt een heleboel over je prioriteiten. Is dat ook de mening die het Vlaams Blok wil uitdragen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 22:27   #52
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Raf, stel dat je favoriete kontboorder en een totale vreemde aan een bepaalde ziekte lijden en jij hebt één pilleke dat die ziekte geneest. Aan wie ga je die geven?

Gelijkheid is onzin!!!!
Kontboorder? Vind je het nu werkelijk nodig om met van die platvloerse uitspraken uit te pakken? Voel je je daardoor stoerder?

Ik ben in ieder geval al blij te weten dat je gelijkheid maar "onzin" vindt; dat zegt een heleboel over je prioriteiten. Is dat ook de mening die het Vlaams Blok wil uitdragen?
Ze vallen bij bosjes door de mand.
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 22:32   #53
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Vallen of boren?
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 23:15   #54
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Raf schreef:
Citaat:
skye schreef:
Citaat:
Raf, stel dat je favoriete kontboorder en een totale vreemde aan een bepaalde ziekte lijden en jij hebt één pilleke dat die ziekte geneest. Aan wie ga je die geven? Gelijkheid is onzin!!!!
Ik ben in ieder geval al blij te weten dat je gelijkheid maar "onzin" vindt; dat zegt een heleboel over je prioriteiten. Is dat ook de mening die het Vlaams Blok wil uitdragen?
Afgezien van de bewoordingen kan ik skye wel begrijpen.
Als mijn kleinkinderen ziek zijn zal ik er alles aan doen om ze beter te maken. Of ik echter daarom ook verplicht ben om de medische kosten van alle kinderen ter wereld te bekostigen vind ik toch wel wat van het goede teveel.
Als jij een andere mening op nahoudt zoveel te beter, ik neem aan dat ik de rekening naar u mag sturen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 23:54   #55
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Neen, dat kan je inderdaad niet, want dan is er geen sprake meer van gelijkheid. Da's toch nogal wiedes?
Neen helemaal niet wat je daar stelt!
Ik ben voor het principe eigen volk eerst en dat is nogal wiedes maar daarom hoef ik toch niemand anders minderwaardig te vinden daar buiten .
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2003, 00:18   #56
skye
Gouverneur
 
skye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Berichten: 1.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Raf, stel dat je favoriete kontboorder en een totale vreemde aan een bepaalde ziekte lijden en jij hebt één pilleke dat die ziekte geneest. Aan wie ga je die geven?

Gelijkheid is onzin!!!!
Kontboorder? Vind je het nu werkelijk nodig om met van die platvloerse uitspraken uit te pakken? Voel je je daardoor stoerder?
héhéhéhé, het was maar om u op u paard te zetten
en het is gelukt ook muhahaha
skye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2003, 00:30   #57
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Ik ben voor het principe eigen volk eerst en dat is nogal wiedes maar daarom hoef ik toch niemand anders minderwaardig te vinden daar buiten .
Iedereen is gelijk, maar mijn eigen volk is meer gelijk.

Ge moet Animal Farm eens lezen of bezien op film, V72.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2003, 08:20   #58
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Ik ben voor het principe eigen volk eerst en dat is nogal wiedes maar daarom hoef ik toch niemand anders minderwaardig te vinden daar buiten .
Iedereen is gelijk, maar mijn eigen volk is meer gelijk.
.

Neen :iedereen is gelijk maar mijn volk gaat voor.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2003, 08:31   #59
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Neen, dat kan je inderdaad niet, want dan is er geen sprake meer van gelijkheid. Da's toch nogal wiedes?
Neen helemaal niet wat je daar stelt!
Ik ben voor het principe eigen volk eerst en dat is nogal wiedes maar daarom hoef ik toch niemand anders minderwaardig te vinden daar buiten .
Begrijp jij nu ècht niet dat als je één volk bevoordeelt, dat je het andere dan benadeelt? Daar moet je nu toch niet voor gestudeerd hebben? Het kleinste kind ziet dat...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2003, 08:32   #60
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Raf, stel dat je favoriete kontboorder en een totale vreemde aan een bepaalde ziekte lijden en jij hebt één pilleke dat die ziekte geneest. Aan wie ga je die geven?

Gelijkheid is onzin!!!!
Kontboorder? Vind je het nu werkelijk nodig om met van die platvloerse uitspraken uit te pakken? Voel je je daardoor stoerder?
héhéhéhé, het was maar om u op u paard te zetten
en het is gelukt ook muhahaha
Zo rap krijg je mij niet op mijn paard... Ik vind het een zielige, puberale houding, da's alles.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be