Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 november 2017, 02:24   #101
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ìk weet maar al te goed waar ik 't over heb...
Als je het toch weet, waarom antwoord je dan niet op mijn eenvoudige vraag ?

Ik vrees.....

Waar hebben we zo'n situatie hier nog al meegemaakt ?

En ook voor jou, slaap lekker.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 5 november 2017 om 02:29.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 03:08   #102
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Als je het toch weet, waarom antwoord je dan niet op mijn eenvoudige vraag ?

Ik vrees.....

Waar hebben we zo'n situatie hier nog al meegemaakt ?
Er wordt je de raad gegeven je er zelf in te verdiepen ipv de PC MSM na te kraaien met 'n lijstje dat óók geïnterpreteerd kan worden naar believen en door armzalige 126 moslims werd ondertekend.

We zijn gered hoera, er is geen probleem met islam, noch met islamieten en nog veel minder met islamitische terreuraanslagen. Ook is er in islam geen probleem met homo's, joden, ongelovigen, vrouwenrechten enzomeer, mensenrechten worden hoog in 't vaandel gedragen, vooral vrouwen & kinderen kunnen daar over meespreken, vrijheid van meningsuiting & godsdienstvrijheid is 't hoogste goed...pure vrede, die ik je reeds toegewenst heb; de islamitische welteverstaan.

Onbegrijpelijk toch dat ze met de 100duizenden in de westelijke poel des verderfs willen verblijven, met de nadruk op blìjven.
Ze willen natuurlijk die mooie islamitische vrede, hùn hoogstaande mensenrechten, vooral voor de zwakkeren, vrouwen, kinderen, homo's, joden, ongelovigen etc. zsm in onze decadente wereld introduceren & ons met hùn rechtvaardig rechtsysteem laten kennis maken, zodat we met z'n allen kunnen meegenieten van hun islamitische vrede en die stoute extreemrechtsen die die vredelievende verzen over op koppen en nekken inhouwen (&meer van dat fraais) verkeerd interpreteren zodat zij (moslims) zich ocharmkes toch verplicht voelen om zich daadwerkelijk zo te gaan gedragen door de schuld van extreemrechtse nazies & fascisten.

Welke eenvoudige vraag had je?
Over 't leven van mohamed, de profeet van allah? Daar bestaat lectuur over, dat is niet zomaar in 'n paar zinnen uit te leggen, daar doen mensen jaren studies over. Of op z'n minst boeken over lezen & de ahadith, zoals ik je al aanraadde, allemaal islamitische geschriften.

En de context?
Welke context heeft 'n opperwezen nodig of is aanvaardbaar om opdracht te geven tot vijandigheden, terreur in de harten van de ongelovigen zaaien, ten strijde trekken tot de godsdienst allah toebehoort, begrijp je wel wat dat betekent? Of tot de jizya in onderdanigheid betaald wordt...enzoverder & verder...

Hmmm...en waar hebben we zo'n situatie nog al eerder meegemaakt, bij de artisjokkigen natuurlijk, iedereen weet hoe 't daar mee afgelopen is.

BTW; Waar hebben ze die 126 mohamedanen kunnen vinden om dat propa-pamflet te ondertekenen, hieveel hebben ze due in hun graaipollen moeten stoppen?
Zo'n enorm aantal, ik was meteen om. Maar niet heus.

Laatst gewijzigd door SDX : 5 november 2017 om 03:15.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 16:22   #103
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
We zijn gered hoera, er is geen probleem met islam, noch met islamieten en nog veel minder met islamitische terreuraanslagen.
'Dat we gered zijn', heb ik nergens gezegd, in het tegendeel zelfs. Dus gelieve mijn woorden niet om te draaien.

Maar in heel deze discussie is wel gebleken dat er met jullie iets grondig mis is.

Duidelijk een vervalste grafiek, zonder bronverwijzing.
Meerdere malen vraag ik om uitleg, maar het blijft hier doodstil.
Ook de anderen reageren niet op deze hoax, dus stilzwijgend keuren jullie zo'n praktijken dus ook goed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
...Islam draagt de kiem in zich van extremisme...,
Deze uitpraak, kon hij ook niet staven, maar ere wie ere toekomt, dat heeft hij nadien zelf ook toegegeven.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...De inhoud van je links word tegengesproken door de inhoud van de koran..
Ik vraag dus om een verdere, gefundeerde uitleg, en ook hier, nougabollen.

http://www.ex-moslims.nl/
Deze site als tegenargument... Dé site waar de Islambashers hun eten gaan halen zou dus de verklaring van de Koran moeten zijn ?
Beetje serieus blijven aub.
Deze site bevat alleen een resem individuele versen uit de Koran, los van het geheel, en bovendien dus totaal uit de context gerukt. Bovendien is deze site helemaal niet door ex-moslims geschreven. Dat weet iedereen nu al wel ondertussen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kojak
In welk deel van de Koran staat dit en in welke context ?
Vraag 't eens aan die 126 moslims wereldwijd die dat lijstje van je ondertekend hebben; 126!
Grapjas.
Idem dito. Je beweert iets, maar als men er wat dieper wenst op in te gaan, sta je met je mond vol tanden en probeer je de bal terug te kaatsen.
Als je iets beweert, moet je het ook kunnen staven, want anders kan iedereen hier zo maar van alles en nog wat komen posten.
Je hoeft daarvoor zelfs niet al die boeken gelezen te hebben, alleen de context waarin die uitspraken staan is voldoende, want daar gaat het nu juist om.

Hier een voorbeeldje, maar dan totaal van de andere kant. Onze bijbel:
''Dit is echt ziek': Felle kritiek op bijbelteksten in veronderstelling dat het koranverzen zijn '
-link-
Bekijk zeker de video die er in staat.
Dit is dus een voorbeeldje van Bijbel-bashing.
Dit om het belang van de context aan te duiden.
Want haal je een controversiële passages uit de context, dan bekom je iets totaal anders.

En voor de rest...tja, een hoop verwijten, beledigingen, zoals we wooral van Diego gewend zijn op dit forum. Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurd.

Ik ben dan ook zo vrij om te zeggen Diego, ga gerust nog wat verder knikkeren in je zandbak, en laat mensen die het op een objectieve én eerlijke manier wensen te benaderen met rust. Zijn trouwens je eigen woordjes die je nu terug krijgt.

Nu ja wat mij betreft, jullie hebben duidelijk bewezen wie jullie zijn, dat zal voor elke 'objectieve' lezer nu wel duidelijk zijn.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 5 november 2017 om 16:47.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 17:11   #104
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
.....
Hier een voorbeeldje, maar dan totaal van de andere kant. Onze bijbel:
''Dit is echt ziek': Felle kritiek op bijbelteksten in veronderstelling dat het koranverzen zijn '
-link-
Bekijk zeker de video die er in staat.
Dit is dus een voorbeeldje van Bijbel-bashing.
Dit om het belang van de context aan te duiden.
Want haal je een controversiële passages uit de context, dan bekom je iets totaal anders....
Heb dat filmpje bekeken Kojak; maar je moet niet vergeten dat de bijbel lang door de kerk een verboden boek was !
Citaat:
De Index librorum prohibitorum (lijst van verboden boeken) of kortweg de Index was van 1559 tot 1966 een door de paus vastgestelde lijst van boeken die katholieken niet mochten lezen omdat ze door de Rooms-Katholieke Kerk verwerpelijk werden geacht.

Het doel van de lijst was te voorkomen dat de leken-gelovigen zouden worden gecorrumpeerd en dat probleem werd als acuut aangevoeld nadat de boekdrukkunst de verspreiding van boeken op zeer ruime schaal had mogelijk gemaakt. Tot die tijd kon de Kerk elke geschreven tekst die zij als ketters beschouwde gemakkelijk vernietigen. Maar daarna kon de Kerk niet meer voorkomen dat de boeken werden verspreid, en dus moesten ze worden verboden. Katholieke geleerden en studenten dienden toestemming aan hun geestelijk overste te vragen om de vermelde boeken te lezen voor studie en eventuele weerlegging; vrijwel altijd werd dit toegestaan, daar de Index voorop de bescherming van de eenvoudige gelovigen tegen dwalingen en immoraliteit ten doel had.
Als je verder wil lezen : Index librorum prohibitorum
Ik denk niet dat van de Koran een "aangezuiverde versie" bestaat...
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 20:01   #105
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Ik heb dat filmtje gewoon eventjes er bij genomen omdat je het ook van de andere kant eens kan bekijken, meer niet.

Teksten zijn een relatief iets en kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden als je er delen uit weglaat.
Beiden kampen kunnen dat doen, naargelang hun voordeel dat ze er uit kunnen halen.

Zo staat er bvb in onze wetgeving dat je mag moorden, en mensen slagen mag toebrengen.
Iedereen weet natuurlijk wel dat dit niet juist is, maar toch staat het er in, maar dan wel in de context van 'zelfverdediging'.

Laat je de context weg, dan zou ik dus volgens onze wetgeving een vrijgelijde hebben om lukraak mensen te gaan mishandelen of te vermoorden ?

Neen dus.

En dat is dus wat de IS ook doet. Islamitische Staat.
Alleen al het woordje doet de meeste Moslims huiveren, want met deze Islam wensen ze niets te maken te hebben.
De IS misbruikt gewoon het woordje Islam, maar wat zij er onder verstaan klopt helemaal niet met wat er in de Koran staat, verre van.
Dat heb ik hier wel al duidelijk aangetoond dacht ik.
Nu ja, moesten wij als niet-Moslims dit alleen afkeuren, dan is er idd een probleem. Maar vele Hooggeplaatste Mosims en landen, zelfs Saudi-Arabië keuren dit af.
Zelfs Saudi-Arabia, nu wel één van de meest strengste landen wat de Moslims betreft, dus dat alleen al spreekt boekdelen.
Idem, de koning van Marokko, één van de meest geliefde hooggeplaatsten in de Moslim wereld.

Van de andere kant, zoals in dat filmtje of zoals mijn voorbeeldje met onze wetgeving (om het ff niet te hebben over en religie), kan je net hetzelfde doen.
Moedwillig bepaalde pasages gaan misbruiken om het in een andere dan de originele context te plaatsen.

2 vormen van misbruik van de Islam die we dagdagelijks zien in onze maatschappij.

2 vormen van extremisme die ik afkeur.

Ik persoonlijk stel me neutraal op, of probeer dat toch te doen.
In veel van hun landen ben ik al geweest, ook in wijken in het Brusselse waar ze talrijk aanwezig zijn en... nog nooit heb ik met één van hen problemen gehad.
Maar ik ga nu ook niet per sé naar plaatsen gaan waar er een betoging is, of waar er vechtpartijen plaatsvinen, want dan is er idd een grote kans dat ik in de klappen ga delen.
Maw, ik zoek ook geen moeilijkheden, ik ga ze nu ook niet gaan uitdagen tot zij eens terug slaan en ik zo met het vingertje kan gaan wijzen van 'ziede wel dat het ambrasmakers zijn ?'
Mooi voorbeeldje waren ook de kleine rellen in het stadspark van Ninove, 2 jaar geleden. Heeft de media gehaald. 'Marokkanen zoeken herrie in het stadspak in Ninove'. En wat bleek er later, na het onderzoek van de politie ?
Een paar dagen juist daarvoor, was er een kleine bende van Antwerpen afgezakt om 'die Marokkaantjes eens een lesje te leren'.
Dat laatste, dat heeft de media dan maar amper gehaald.

En wat al die vreemdelingen betreft, heb ik ook liever dat ze in hun land blijven, wees gerust. Maar dan moet je het aan de bron aanpakken en niet aan de gevolgen. Maw:
- zorg dat ze niet naar hier hoeven te komen.
- haal er al die mensensmokkelaars uit (trouwens, meestal zelfs georganiseerd van bij ons, want daar is veel geld mee gemoeid)
- bestrijd het extremisme, en niet het gewone volk.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 20:44   #106
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Heb dat filmpje bekeken Kojak; maar je moet niet vergeten dat de bijbel lang door de kerk een verboden boek was !
Dit wist ik niet en ben ik eventjes gaan opzoeken.
De Bijbel zelf, die is nooit verboden geweest maar wel de Bijbelvertaling van o.a. Maarten Luther. Maw, verboden werden alle niet-katholieke vertalingen in de volkstaal. -bron-
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 5 november 2017 om 20:45.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 21:04   #107
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hmmm...en waar hebben we zo'n situatie nog al eerder meegemaakt, bij de artisjokkigen natuurlijk, iedereen weet hoe 't daar mee afgelopen is.
Ah ja, Artisjokse. Good times.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 23:53   #108
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik heb dat filmtje gewoon eventjes er bij genomen omdat je het ook van de andere kant eens kan bekijken, meer niet.

Teksten zijn een relatief iets en kunnen gemakkelijk gemanipuleerd worden als je er delen uit weglaat.
Beiden kampen kunnen dat doen, naargelang hun voordeel dat ze er uit kunnen halen.

Zo staat er bvb in onze wetgeving dat je mag moorden, en mensen slagen mag toebrengen.
Iedereen weet natuurlijk wel dat dit niet juist is, maar toch staat het er in, maar dan wel in de context van 'zelfverdediging'.

Laat je de context weg, dan zou ik dus volgens onze wetgeving een vrijgelijde hebben om lukraak mensen te gaan mishandelen of te vermoorden ?

Neen dus.

En dat is dus wat de IS ook doet. Islamitische Staat.
Alleen al het woordje doet de meeste Moslims huiveren, want met deze Islam wensen ze niets te maken te hebben.
De IS misbruikt gewoon het woordje Islam, maar wat zij er onder verstaan klopt helemaal niet met wat er in de Koran staat, verre van.
Dat heb ik hier wel al duidelijk aangetoond dacht ik.
Nu ja, moesten wij als niet-Moslims dit alleen afkeuren, dan is er idd een probleem. Maar vele Hooggeplaatste Mosims en landen, zelfs Saudi-Arabië keuren dit af.
Zelfs Saudi-Arabia, nu wel één van de meest strengste landen wat de Moslims betreft, dus dat alleen al spreekt boekdelen.
Idem, de koning van Marokko, één van de meest geliefde hooggeplaatsten in de Moslim wereld.

Van de andere kant, zoals in dat filmtje of zoals mijn voorbeeldje met onze wetgeving (om het ff niet te hebben over en religie), kan je net hetzelfde doen.
Moedwillig bepaalde pasages gaan misbruiken om het in een andere dan de originele context te plaatsen.

2 vormen van misbruik van de Islam die we dagdagelijks zien in onze maatschappij.

2 vormen van extremisme die ik afkeur.

Ik persoonlijk stel me neutraal op, of probeer dat toch te doen.
In veel van hun landen ben ik al geweest, ook in wijken in het Brusselse waar ze talrijk aanwezig zijn en... nog nooit heb ik met één van hen problemen gehad.
Maar ik ga nu ook niet per sé naar plaatsen gaan waar er een betoging is, of waar er vechtpartijen plaatsvinen, want dan is er idd een grote kans dat ik in de klappen ga delen.
Maw, ik zoek ook geen moeilijkheden, ik ga ze nu ook niet gaan uitdagen tot zij eens terug slaan en ik zo met het vingertje kan gaan wijzen van 'ziede wel dat het ambrasmakers zijn ?'
Mooi voorbeeldje waren ook de kleine rellen in het stadspark van Ninove, 2 jaar geleden. Heeft de media gehaald. 'Marokkanen zoeken herrie in het stadspak in Ninove'. En wat bleek er later, na het onderzoek van de politie ?
Een paar dagen juist daarvoor, was er een kleine bende van Antwerpen afgezakt om 'die Marokkaantjes eens een lesje te leren'.
Dat laatste, dat heeft de media dan maar amper gehaald.

En wat al die vreemdelingen betreft, heb ik ook liever dat ze in hun land blijven, wees gerust. Maar dan moet je het aan de bron aanpakken en niet aan de gevolgen. Maw:
- zorg dat ze niet naar hier hoeven te komen.
- haal er al die mensensmokkelaars uit (trouwens, meestal zelfs georganiseerd van bij ons, want daar is veel geld mee gemoeid)
- bestrijd het extremisme, en niet het gewone volk.
Draai of keer 't hoe je wîl, hetgeen IS doet is exact de voorschriften/geboden van de koran uitvoeren en exact hetgeen
hun grote voorbeeld, hun "profeet" mohamed geleefd heeft; moorden, onthoofden, karavanen beroven, slaven houden, veldslagen voeren, spot/hekel-dichters vermoorden/laten vermoorden etc...

Dit alles is uitvoerig beschreven in hun eigenste islamitische geschriften...die jij niet kent, nooit gelezen hebt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2017, 02:15   #109
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bij de VRT noemen ze het een "laffe aanslag". Ik weet niet wat er laf aan is. Die man gelooft ergens in en rijdt dan met een wagen een menigte in. Ik zou het niet kunnen. Volgens mij is het westen laf. We kunnen ons niet meer verzetten. Of toch niet op de juiste manier. Bommen droppen op het midden oosten. Dat is laf. En het helpt niets. Alle extremistische, fundamentalistische moslims buiten bonjouren en de kleine crimineeltjes, die ze als pionnen gebruiken mee, dat zou pas moedig zijn maar ja ...
Wel, hier kan ik ook in komen, en daarom haal ik nog eventjes deze posting terug naar voor:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
En het was idd een terroristische aanslag.
De IS heeft de aanslag nog niet opgeëist.
Wat dus wilt zeggen dat deze aanslag niet door de IS zelf op poten is gezet.
Anders zijn ze er veel sneller bij om zo'n aanslag op te eisen.

Lijkt mss maar een detail, want de gevolgen zijn even erg.
Maar toch is hier een fundamenteel verschil in vergelijking met andere aanslagen.

Hier is het dus iemand die op eigen initiatief gehandeld heeft, toch op het eerste gezicht, en dat brengt alles wel in een heel ander perspectief.
Nadien is de aanslag echter wél door de IS opgeëist, maar ik kan niet geloven dat zij het op poten gezet hebben.
De IS heeft dat in het verleden nog gedaan. Aanslagen van anderen opgeëist, om hun palmares maar te kunnen vergroten, op kosten van een ander, maar soit.

Je hebt dus aanslagen die door de IS zelf gepland geweest zijn, zoals bij 9/11, Zaventem en nog andere.
Daar hebben wij amper een controle op. Zelfs grenzen houdt die mensen niet tegen. Tegen guerilla praktijken kan je amper iets doen. Je weet dat er een vijand is, maar je ziet hem niet.

In het andere geval, zijn dat meestal Moslims die al jaren bij ons wonen. Sommige zijn al van de 2de of 3de generatie.
Daar hebben we, (of kunnen we) een iets betere controle over.

De immams kunen hier ook een grote rol in spelen.
Khalid Benhaddou heeft hier al een grote rol in gespeeld. Als verzoener tussen de Islam en het Westen.
Immans die hier met een 'vakantie visum' de boel komen verzieken, die moeten voorgoed geweerd worden, dat is een feit.
Dat er meer controle op moet, idem.

En dit item kan een grote rol gaan spelen in het voorkomen dat er nog mensen de stap gaan zetten naar het extremisme.

En van de andere kant, moeten we dan ook wat ophouden met het uitdagen van, want dat heeft ook een grote invloed op hen, zeker bij de jongeren.

En vergeet niet.
Binnen enkel jaren zal de Islam zo wat 50% van de wereld uitmaken.
Dat mogen we draaien of keren hoe we willen, er mee leren samenleven gaan we moeten doen. Een andere keuze gaan we niet hebben vrees ik.
Je kan nu een muur bouwen rond Europa, maar die muur zal ze niet tegenhouden, in het tegendeel zelfs, dat zal het alleen nog maar erger maken, want dan gaan we terug vallen op IS-toestanden waar we helemaal geen controle, of maar amper een controle over hebben.

En dit is mijn persoonlijke mening. Veruit de eerste in dit topic.
Of het de juiste is, dat laat ik zelfs in het midden.
Maar ik opteer wel voor een soort van 'gulden middenweg'. Ik denk trouwens niet dat we een andere keuze hebben zonder met 'geweld, aanslagen, oorlogen' opgescheept te zitten of er mee te blijven zitten.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2017, 02:34   #110
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Trek je broek nu maar terug omhoog, je hebt al diep genoeg voorovergebogen om al op voorhand te oefenen hoe ver je zal gaan in je onderwerping.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 03:28   #111
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Draai of keer 't hoe je wîl, hetgeen IS doet is exact de voorschriften/geboden van de koran uitvoeren en exact hetgeen
hun grote voorbeeld, hun "profeet" mohamed geleefd heeft; moorden, onthoofden, karavanen beroven, slaven houden, veldslagen voeren, spot/hekel-dichters vermoorden/laten vermoorden etc...

Dit alles is uitvoerig beschreven in hun eigenste islamitische geschriften...die jij niet kent, nooit gelezen hebt.
2 !!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be