Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2011, 20:54   #1041
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Enorm bedankt voor uw moeite en denkwerk hier enzo.
Ook aan Knipp, Nynorsk en alle anderen die helpen meezoeken uiteraard.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
In elk geval

Groentje verbetert mij

Met symptoom gewichtsverlies:
je heb geen diarree en pakt medicatie
je bent chronisch ziek langer dan 2-3 weken
je hebt geen energie, slaapt slecht, vertekend lichaamsbeeld ?
uw labo onderzoek moet je testen
CBC, PPD, HIV, electrolyten, glucose, TSH, Creatinine, rode bloedcellen,
volgens u is dat allemaal negatief...
er blijft dan over: depressie, angst, anorexia
Schildklier is normaal, iets van d-dimeren ofzo wat kan wijzen op trombosen zou ook normaal zijn (maar dan maak ik me de bedenking dat ik pas meer dan een week na het begin van de eerste echt opvallende klachten, naar de dokter ging ), ze zeiden idd iets kan wijzen op diabetes, maar dat zou ook zijn uitgesloten. De rode bloedcellen waren dus vergroot, wat kon wijzen op dat foliumzuur of vit B12 tekort, maar dat was uitgesloten. Ik, en ook de huisarts zo te horen begrepen niet waarom men daar niet is op verdergegaan.
Nu verzekerde men me echter dat bij het laatste bloedonderzoek die RBC's terug normaal waren. Of het waar is??
Ze noemen alles normaal en zeggen dan ook "bij iedereen vind je een klein aantal kleine afwijkingetjes" dus ja ... En dat te veel aan calcium dus. Maarja gezien ik ziek ben...

Citaat:
Als je anorexia hebt
Voor alle duidelijkheid: ik eet normale hoeveelheden hé. Dezelfde hoeveelheden als ik altijd heb gegeten. Maar ik moet zeggen dat ze me bijzonder zwaar vallen en mijn fysieke eetlust ook wat we is (mentaal wel in alles zin), maar soit.

Citaat:
en ze vinden geen depressie ?
Neen, ik ben niet depressief. Hoewel ik op dit moment ook niet dolgelukkig ben, maar dat komt door de symptomen en ook door wat ze meebrengen op sociaal vlak. Veel moeten missen.

Citaat:
dan zoek je naar
- maagzweren, darmonstekingen,coeliacie, malabsorptie, pancreatitis, gallsstenen, parasieten
- of hyperthyroidie, addison disease, hypopituarisme
- of maligniteit in kolon, maag, pancreas, longen,
- of andere oorzaak type HIV

dus uw darmen zitten met bloed zeg je nu, dat wijst op ontsteking in de darmen.
Deze nacht is bloed dus nog gecheckt op ontstekingen: geen enkel teken van zei men... Nu, die blaasontsteking was er ook (aantoonbaar met dat strookje plus die E. Colli is daarin teruggevonden).

Hyperthyreoïdie, coeliakie, malabsorptie, chrohn, ... negatief. Maligniteit in maag zal inmiddels wel uitgesloten zijn vermoed ik. Bij de laatste gastro - en endoscopie hebben ze biopsies genomen, wat men daar allemaal mee heeft uitgesloten weet ik niet exact maar ... er is veel uitgesloten denk ik. In Brussel werden geslachtsziekten al uitgesloten, hyperthyreoïdie ook.
Auto-immuun in principe ook. Maar dat strookt dan weer niet met het feit dat ik wel psoriasis en een onverklaarbare rechteroogontsteking heb die enkel reageert op cortisone.

Citaat:
Maar kom groentej
je kreeg al een CT scan op kankers ? dus dat is negatief
Op botkanker of botmalformaties. Godzijdank negatief.

Citaat:
je kreeg al een coloscopie... ?? ik dacht van wel
een gastroscopie ?? ik dacht van wel
uw bloedspiegel is normaal dus die hiv, thyroidie pistes sluit je uit
Correct.

Citaat:
er blijft volgens mij nog die coloscopie over, je hebt misschien gewoon de ziekte van chrohn... maar dat zou je merken aan diarree;; en daar klaag je niet van
Klopt, waarom weet ik niet maar ook chrohn hebben ze uitgesloten. Geen verrassing voor mij dat ik het niet had natuurlijk. Maar die internisten waren dus nogal gefixeerd op de inhoud van die darm en maag terwijl ik zoiets heb van ... daarrond zit ook nog weefsel.

Citaat:
zie je bent wel een atypisch geval hoor, er is geen ziekte te vinden, dus herleiden tot zenuwen.

Maar miraculeus, je krijgt 10 dokters in 10 dagen tijd over de vloer en dan geneen die u een pilleke voorschrijft ? Dus conclusie bij uw uit het leven gegrepe story, artsen weigeren nog pillekes voor te schrijven.
Wel, pijnstillers: perfusan: geen effect (behalve slaperigheid), voltaren: geen effect behalve veel slijmen in mijn keel best niet meer proberen denk ik, en die contra... pijn over maar plots pijn in been.

Wat ik ook vriendelijk aangeboden kreeg was xanax, en dafalgannekes natuurlijk. En dan op het laatste die sinutab omdat ik dacht dat die aangezichts- en kaakpijn en drukambetantigheden en gehoordingesen mss daardoor verklaard konden worden.
Negatief dus.
Ik heb hen vandaag ook gevraagd waarom ze gewoon niet alles uitprobeerden desnoods, gezien dat toch met antibiotica gebeurde. Maar daar wilden ze dus niet van weten.

Wat me wel nog is voorgeschreven is Xaniol gel, dat is dus voor die psoriasis. Maar daarmee zijn de vlekjes op mijn huid dus niet verklaart. Stomme midazolam (voor de endoscopie).
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 20:57   #1042
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
De vlekjes zal ik zodadelijk fotograferen.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:04   #1043
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
(Ik voel me wel klaar voor intensieve maar soit )
Mobanee.

Je moet een keer helemaal ontstressen en drie nachten op rij goed slapen.

Tegen dan is brother paul terug uit NY, en ga je daar om een voorschriftje voor een srri en een olieke links of rechts.

En nadien ben je intelligent genoeg om jezelf wat cognitieve therapie te geven, wat betreft je angsten.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:06   #1044
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Nynorsk : 13 (for obvious reasons)
hey, ik heb NIET in den bak gezeten.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:07   #1045
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Heb je dan pijn bij bus-rijdt-over-hobbel-beweging ? Waar ?

Of eerder misselijk ?
In mijn hoofd/hoofdnek aanhechting vooral. Het hangt er wat vanaf waar de druk/pijn voor het laatst was.

De conclusie van de arts van vannacht was: uw pijn komt van de thoraxwand dus van de spieren of huid of botten omdat ze op mijn borstkas duwde (waarvoor dank ) en daarmee die pijn ook weer in gang zette. Maar die pijn was dus duidelijk niét van de thoraxwand afkomstig ... ik heb haar ook duidelijk gezegd dat ze de pijn had opgewekt maar op een andere plaats als waar ze duwde en dat het ook niet zo'n soort pijn was.
Dat wilde ze echter niet horen.

Tja ik weet het echt niet meer. Maar ik denk dat ik er wel zodra bij zal uitkomen.

Ik snap alleen niet dat ze zo'n risico nemen. Ik vraag me af, ik voel me nu echt niet lekker en hondsellendig...ik voel ook dat mijn spijsverteringsstelsel er serieus slecht aan toe is, evenals ikzelf, en dan dat drukgedoe overal dus ... terwijl er echt niks geweten is in principe over: kraakbeen, pezen, beenmerg, en alles wat er rond maag en darmen zit ...
Allé niet dat ik me bijzonder hard zorgen maak... een heel groot deel van mij is comparatief optimistisch. Een ander deel van mij zegt ... je voelt wat je voelt en er zijn duidelijke signalen dat er iets grondig mis is ... het is niet realistisch om jezelf nu wijs te maken dat er niets aan de hand is. (Maar die laatste gedachte is uiteraard het meest comfortabel). En tja ... nu heb ik makkelijk typen/spreken, maar straks als ik ga slapen (liggen) ga ik die pijn / druk weer enorm voelen in mijn hoofd, verplaatsend, de bijbehorende kloppingen van de aders op die plaatsen, waardoor ik toch echt denk ... wat als er een ader het niet meer houdt ofzo. Of wat veroorzaakt die druk ...

Het blijft ook een feit dat bepaalde kankers of enge ziektes niet zooo gek zouden zijn ondanks mijn jonge leeftijd, dat dankzij de vervuilde omgeving waarin ik altijd ben opgegroeid (mix sproeistoffen, zware industrie, hoogspanningsmasten en dus immer plastic en alle andere brol stokende buren). Ik weet het niet ...

Dan vraag ik me ook soms af, die endometriose ... was dat wel endometriose. En wie weet zit die inderdaad ergens anders nu, met zijn verklevingen ... dan zeggen ze weer: wat is de kans dat? Maarja ... makkelijk praten natuurlijk.

Momenteel ervaar ik trouwens op meerdere plaatsen in mijn lichaam vreemde afscheidingen. De geuren ook alleen al. Je zou denken dat mijn lichaam compleet aan het wegrotten is vanbinnen. (Door dat "brand"-gevoel dankzij die ct thorax met contrast heb ik me ook even afgevraagd of mijn darm ook echt niet verbrand was en er daardoor mss necrose ontstond ofzo ).

Nu, ik denk dat ik dichtbij de oplossing ben...
Maandag weet ik wat die stoelgang te betekenen had. Enfin dan zal er alvast laboratorisch bevestigd zijn dat het bloed was. Daarmee weet je in principe nog niks. Maar wie weet zit er daar een andere clue ... In ieder geval zullen mijn huisartsen dan misschien de hypothese psychosomatisch verlaten.

Zondag wordt de MRI schedel gemaakt, dan weet ik ook hoe dat zit ... ik vermoed dat daar ook een stukje hals op zal staan. Dat gaat wel even stressen zijn en bang wachten op de uitslag. Maarja ... Ik hoop en denk dat het niets is. Langs de andere kant denk ik dan weer: ik voel wat ik voel en het zou me niet verbazen dat ...

Anderzijds denk ik ook weer: mijn spieren staan idd enorm gespannen. Wie weet omknellen die ergens het één en ander. Maar het verklaart weer niet alles.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:07   #1046
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Deze nacht is bloed dus nog gecheckt op ontstekingen: geen enkel teken van zei men... Nu, die blaasontsteking was er ook (aantoonbaar met dat strookje plus die E. Colli is daarin teruggevonden).
Van voor naar achter vegen, he!
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:07   #1047
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
hey, ik heb NIET in den bak gezeten.
Nog niet!
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:16   #1048
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
hmm...

ze heeft last van korte adem
bij rust,
maar is niet plots begonnen dus geen embolie
ze heeft wel afwijkend bloedcellen maar normaal geen tekort aan rode bloedcellen dat kan wijzen ofwel op anemie, of hyperglycemie...
i
en in principe doen ze daar zelfs blijkbaar geen ademhalingsproef, dus ik denk dat ze gewoon geen asthma heeft, want dat zou ik toch verwachten kunnen de dokters wel eruithalen, dat is nu wel echt te simpel.
die anemie ook niet want op dat vlak is haar bloed normaal
en glycemie gaan ze ook al getest hebben en die zal ook wel normaal zijn , dan heb je andere symptomen van
veel dorst
veel pipi doen
die zeer typisch zijn
Er is een longfunctietest gebeurd. De vrouw die 'm afnam meldde dat ik niet kon uitblazen, maar ik had dat zelf ook al gemerkt. Ik kan om de één of andere reden die beweging van het blazen ook amper maken met mijn mond, laat staan het werkelijke blazen... dat merkte ik in het begin ook vooral op overigens: moeilijkheden met het bewegen van mijn gezicht, waar dat vroeger doodnormaal was.
Mijn capaciteit was normaal maar het uitblazen dus niet krachtig genoeg. Ik had ook gemeld dat net dit het probleem is.
Als ik mijn benen optrek kan ik ook enkel in stukjes diep in- en uitademen. Heel raar. Dokters weten dit (want bij long-hart luisteren met stetoscoop is het altijd een probleem) maar zeggen er niets van.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Msschn toch maar even de psychologische toer op ?

Symptoms of tension
(15) Muscle tension or aches and pains.
(16) Restlessness and inability to relax.
(17) Feeling keyed up, or on edge, or of mental tension.
(18) A sensation of a lump in the throat, or difficulty with swallowing

Op basis van wat je schrijft zou ik zeggen Generalized anxiety disorder

http://en.wikipedia.org/wiki/General...xiety_disorder

Maar ik kan 't niet echt koppelen met je 'vlees en bloed' verschijning

Of 't zou moeten zijn dat mijn aanwezigheid rustgevend is ??

Ik mis de irrationele component om te durven besluiten dat het 'alleen maar angst' is, maar je bent erg intelligent, dus je betrapt jezelf wel tijdig op irrationele elementen in je verhaal, en weet ze zo om te buigen dat je blijvend 'benefit of doubt' weet te houden voor jezelf en je bezoekers ?

Msschn toch maar n keer SSRI's proberen ?
Wel dat gevoel van brok in de keel en vrij letterlijk, spanningen op de borst of zelfs thv het hart herken ik. Ik had dat soms, in sommige periodes zelfs vrij vaak. Maar je weet dan op den duur: dit is stress en zeker geen opkomend hartaanval of dergelijke.
Deze symptomen zijn compleet maar dan ook compleet anders. Het slikken heeft er geen gelijkenis mee. Het is eerder zo dat het voedsel blijft hangen thv de "bocht".

Zucht, dan denk ik weer aan hyperthyreoïdie, maar gezien die hormonen normaal zijn vraag ik me af: is er dan hoger (hypofyse ) iets mis. Herinnert me eraan dat ik zo vaak de opmerkingen gekregen heb over mijn foute temperatuursregeling waarbij er werd gezegd: uw hypofyse is compleet screwed. Om te lachen dan. Is ongeveer een half jaar geleden.
Ik ga toch zeer blij zijn als ik die mri krijg en deze negatief is. Dat moment gaat enorm stressen zijn.
Dokteres van daar vroeg me of ik niet kon vragen in Leuven of ze de thorax (en misschien ook de buik ) ineens wilden meenemen. Tja dat zou het 'm zijn natuurlijk.

Pfff ik weet het niet. Zoals gezegd wil ik de psychologie-hypothese gerust aannemen. Maar dan wel zoals het hoort: nadat alles anders is uitgesloten.
Ik wil nl niet dat mijn lichaam inmiddels aftakelt en wie weet onherstelbare schade oploopt door een somatische oorzaak, terwijl mijn geest half high wordt gemaakt bij wijze van spreken. Daar heb je dan ook niets aan hé.

De nagelontkleuring is ook weer terug trouwens. Het nieuwe stukje is transparant, dat was vroeger niet het geval. En de rode maantjes...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:17   #1049
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
, maar straks als ik ga slapen (liggen) ga ik die pijn / druk weer enorm voelen in mijn hoofd, verplaatsend, de bijbehorende kloppingen van de aders op die plaatsen, waardoor ik toch echt denk ...
Self fulfilling prophecy ?

Straks ga je lekker slapen , na een glas wijn en met een beetje mozart op de achtergrond.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:21   #1050
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

of met The Clash en een glas bier
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 28 oktober 2011 om 21:21.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:22   #1051
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Ik zal er ineens de enige foto die ik heb opsmijten.


Volgens mij is dit toch wel een serieuze + achter de rekening voor hypochondrie/hysterie.

Anderzijds heb ik helaas wel redenen om aan te nemen dat artsen niet altijd even zorgvuldig zijn, op z'n zachtst gezegd.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  00016908.JPG‎
Bekeken: 144
Grootte:  42,4 KB
ID: 83311  

__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:23   #1052
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik kan om de één of andere reden die beweging van het blazen ook amper maken met mijn mond, laat staan het werkelijke blazen... dat merkte ik in het begin ook vooral op overigens: moeilijkheden met het bewegen van mijn gezicht, waar dat vroeger doodnormaal was.
Als je toch alles wil elimineren, vergeet dan niet (neuro)sarcoidosis !

Rechteroog, gezichtsspieren, links/rechts rare dingen... wijzen in die richting.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:24   #1053
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik zal er ineens de enige foto die ik heb opsmijten.
Lijkt me toch wel meer dan scherp genoeg.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:27   #1054
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
hey, ik heb NIET in den bak gezeten.
Jaja, we kennen dat, het was je KAT die in de bak zat.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:31   #1055
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Nu zit hier al een kwartier ne mens op mijnen dorpel, voor m'n voordeur :/
Volgens mij issem gewoon zat, maar hij reageert nie op m'n hallo's en eejla's die ik hem toeroep vanuit 't raam hierboven.
'k voel me nie zo geroepen op de deur open te doen want dan valt 'm met de deur in huis. 'k heb de flikken maar gebeld, 'k hoop dat 'm daar nie dood zit te wezen :/
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:37   #1056
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Euh ...

Citaat:
it kan aanleiding geven tot druk op zenuwweefsel en/of afvoerbelemmeringen van de hersenvloeistof en zodoende zeer verschillende klachten veroorzaken. Hoofdpijn, loopstoornissen en moeilijkheden met plassen zijn hiervan voorbeelden.
...........................

:-/ :-/ :-/

Nochtans weten de dokters dit allemaal. Enfin, als ze het dossier lezen toch. Of als ze me zien lopen (ook wel voorzichtig om geen schokken in mijn hoofd te veroorzaken).

Zie je, daarom ben ik dus bang om te slapen...
- sowieso moet het met oorstopjes -> druk verhoogt en kan niet weg, wat ik ook effectief voel
- liefst ook met een pilletje, want anders maar dat kan je zodanig in coma leggen dat je misschien signalen die je best wel opmerkt niet voelt

Damn, ik heb het echt nodig dat iemand eens met me mee naar het ziekenhuis komt. Toch als ik nog ooit ga, en niet gecolloqueerd wil worden. Want blijkbaar kan ik alle symptomen hebben die ik wil, serieus nemen ze me toch niet... Volgens mij moeten ze me verdenken van Munchhausen of althans een zielige poging tot aandacht wekken. In alle andere gevallen lijkt het me toch dat een arts het "vandaag ontstane probleem" zeer serieus moet nemen, daar het op iets ernstig kan wijzen, niet?
Het heeft er volgens mij ook mee te maken dat ze hebben "afgesproken" zich ten zeerste te focussen op mij de psychiatrie binnen te krijgen en een deel van die aanpak het negeren van allerlei lichamelijke symptomen is of geen onderzoeken meer doen. Om te tonen dat zij gelijk hebben en dat ik werkelijk kerngezond ben, wat de testen volgens hun ook aantonen.

Wat ik wel bijzonder cynisch vind, is te lezen dat "hersenproblemen" (zoals in het ergste geval ... :-/) meestal in een heel vroeg stadium worden ontdekt omdat ze zoveel diverse klachten geven.
Kuch kuch kuch ...

Had ik maar een deftige ouder ofzo die zou meekomen naar en mij tenminste serieus zou nemen... Helaas door de visie van ouder op ziektes / ziekenhuizen is het een hopeloze zaak. De kennis hier van alles medisch is ook zo gering dat ik hier beter niets krijg ofzo. Ze zouden waarschijnlijk ook nog niet eens een ambu bellen. Laat staan de juiste dingen doen.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:38   #1057
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

ze zijn niet gehaast blijkbaar....
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:52   #1058
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ze zijn niet gehaast blijkbaar....
waarom ben je niet in een deftige stad gaan wonen ? Gent bvb.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 21:54   #1059
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Had ik maar een deftige ouder ofzo die zou meekomen en mij tenminste serieus zou nemen...
Daar bestaan toch deftige vriendjes voor op jouw leeftijd ?
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2011, 22:05   #1060
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
waarom ben je niet in een deftige stad gaan wonen ? Gent bvb.
ja, daar gebeurt zoiets niet
soit, ie is weg. redelijk tegen z'n zin precies
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be