Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2009, 16:34   #1021
Jeronimo
Minister-President
 
Jeronimo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2007
Locatie: Brabant-Dietsland-Avondland
Berichten: 4.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
Dezelfde avond hebben trouwes wat NSV'ers, waaronder Verryet, 5 studenten in elkaar geslagen en hun camera gepikt...
Verreyt was die avond/nacht in Leuven op een cantus van de Oud-Studenten Bond...
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 16:46   #1022
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schwarze Front Bekijk bericht
Er was geen geweld op onze betoging.
Er was geen geweld op het jeugdcongres.

Geweld? Zeg me waar N-SA geweld gebruikt heeft.
Geen geweld op jullie betoging maar jullie meelopers begaan wel geweld.. uw schoonmoeder kijkt enkel wat jullie doen in het openbaar waarschijnlijk.

Paar jaar terug door Thomas Boutens himself omsingelt, toen hij nog geen semi-bekende Vlaming was.

Hij en wat skins waren frietjes aan het bestellen aan de Overpoort bij Julien. wij kwamen terug van een optreden, passeren en kijken op van de de skins en hun bomber vol met nazi-pins, die op hun frieten staan te wachten. maar we lopen door zonder iets te zeggen.. multicultureel als we zijn gingen we een pitta eten. We komen buiten, die skins staan buiten en achtervolgen ons. Uiteindelijk staan ze bij ons, waarop tien minuutjes intimidatie. ..En maar in een circeltje rond ons lopen "zijn die gasten nu links? zijn die gasten nu krakers? wat gaan we er mee doen?". kerel met een groot litteken op zijn hals bloedernstig "ik stel voor dat gij, en ik hier om de hoek gaan vechten". antwoord: "uhhh neen, bedankt". Thomas was ook in form.
Al moet ik in eerlijkheid zeggen dat ze ons gelukkig uiteindelijk niet afgeklopt hebben, we stonden dan ook in de Overpoortstraat waar het rollen van matten van 3 linkse hangtuig jongeren moeilijker is.

Conclusie: er lopen mongolen met gewelddadige neigingen rond op NSA betogingen, en jullie hebben daar geen problemen mee natuurlijk.

B.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 16:50   #1023
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Verreyt was die avond/nacht in Leuven op een cantus van de Oud-Studenten Bond...
wat er precies gebeurde is nog duidelijk, maar Verreyten was er zéker bij. Van HLN:

Citaat:
"Verreyt benadrukt dat hij niet betrokken was bij de latere incidenten waarbij een gewonde viel. "Ik wist niet dat het om leden van de linkse studentenvereniging Comac ging. Daarom heb ik ook klacht ingediend tegen onbekenden", aldus Verreyt."
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 16:52   #1024
Schwarze Front
Vreemdeling
 
Schwarze Front's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2009
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
Geen geweld op jullie betoging maar jullie meelopers begaan wel geweld.. uw schoonmoeder kijkt enkel wat jullie doen in het openbaar waarschijnlijk.

Paar jaar terug door Thomas Boutens himself omsingelt, toen hij nog geen semi-bekende Vlaming was.

Hij en wat skins waren frietjes aan het bestellen aan de Overpoort bij Julien. wij kwamen terug van een optreden, passeren en kijken op van de de skins en hun bomber vol met nazi-pins, die op hun frieten staan te wachten. maar we lopen door zonder iets te zeggen.. multicultureel als we zijn gingen we een pitta eten. We komen buiten, die skins staan buiten en achtervolgen ons. Uiteindelijk staan ze bij ons, waarop tien minuutjes intimidatie. ..En maar in een circeltje rond ons lopen "zijn die gasten nu links? zijn die gasten nu krakers? wat gaan we er mee doen?". kerel met een groot litteken op zijn hals bloedernstig "ik stel voor dat gij, en ik hier om de hoek gaan vechten". antwoord: "uhhh neen, bedankt". Thomas was ook in form.
Al moet ik in eerlijkheid zeggen dat ze ons gelukkig uiteindelijk niet afgeklopt hebben, we stonden dan ook in de Overpoortstraat waar het rollen van matten van 3 linkse hangtuig jongeren moeilijker is.

Conclusie: er lopen mongolen met gewelddadige neigingen rond op NSA betogingen, en jullie hebben daar geen problemen mee natuurlijk.

B.
Dat een NSV-kopstuk door een gemaskerde linkse bende met wapens is afgeslagen, daar hebben jullie natuurlijk ook geen problemen mee.



Ik zou zeggen: Vriendelijk van die kerel dat hij het nog gevraagd heeft, O ironie..
__________________
"We fight not for glory nor for wealth nor honour, but only and alone we fight for freedom which no good man surrenders but with his life."

"Whoever betrayed the cause, or gave up the fight, or suffered loss of spirit, it was seldon the People. We are the People."
Schwarze Front is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 16:53   #1025
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter
 
Bert Deckers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Berichten: 2.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
... multicultureel als we zijn gingen we een pitta eten.
De oppervlakkigheid van de multicul beperkt zich doorgaans inderdaad tot culinaire gewoontes.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
Conclusie: er lopen mongolen met gewelddadige neigingen rond op NSA betogingen, en jullie hebben daar geen problemen mee natuurlijk.
Indien die 'mongolen' (zijn mongolen dan minderwaardig voor u dat je hen als scheldwoord gebruikt?), in uw stamcafé een pint komen drinken, is uw stamcafé dan ineens eens bastion van geweldenaars en baby-eters?
__________________
Bert Deckers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 16:55   #1026
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

Ik heb daar wel problemen mee, ik ben niet voor geweld tegen een NSV'er, of tegen een PVDA'er. Het in elkaar slaan van Arno en dat meiske was bovendien op een laffe wijze dan nog. Je bent goed in veralgemenen van anti-fascisten, Zwarten.. en ook blijkbaar voor het in elkaar slaan van andersdenkenden. Leuk om te weten wie er zoal bij het NSA zit. Je bent hun image mooi aan het oppoetsen hier
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:02   #1027
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

[quote=Bert Deckers;4438445]De oppervlakkigheid van de multicul beperkt zich doorgaans inderdaad tot culinaire gewoontes.

Misschien voor u. Spreek voor uzelf enkel.

Citaat:
Indien die 'mongolen' (zijn mongolen dan minderwaardig voor u dat je hen als scheldwoord gebruikt?), in uw stamcafé een pint komen drinken, is uw stamcafé dan ineens eens bastion van geweldenaars en baby-eters?
Ik zou als een politieke vereniging niet te veeleisend zijn.. Maar ik zou wel mensen uitsluiten die plannen tot moord hadden om een fascistische staat te creeeren bij de geschokeerde bevolking, ja. NSA had die 88 ste man blijknaar nodig om hun betoging.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:02   #1028
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Tamam : 12 november 2009 om 17:03.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:10   #1029
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
Geen geweld op jullie betoging maar jullie meelopers begaan wel geweld.. uw schoonmoeder kijkt enkel wat jullie doen in het openbaar waarschijnlijk.

Paar jaar terug door Thomas Boutens himself omsingelt, toen hij nog geen semi-bekende Vlaming was.

Hij en wat skins waren frietjes aan het bestellen aan de Overpoort bij Julien. wij kwamen terug van een optreden, passeren en kijken op van de de skins en hun bomber vol met nazi-pins, die op hun frieten staan te wachten. maar we lopen door zonder iets te zeggen.. multicultureel als we zijn gingen we een pitta eten. We komen buiten, die skins staan buiten en achtervolgen ons. Uiteindelijk staan ze bij ons, waarop tien minuutjes intimidatie. ..En maar in een circeltje rond ons lopen "zijn die gasten nu links? zijn die gasten nu krakers? wat gaan we er mee doen?". kerel met een groot litteken op zijn hals bloedernstig "ik stel voor dat gij, en ik hier om de hoek gaan vechten". antwoord: "uhhh neen, bedankt". Thomas was ook in form.
Al moet ik in eerlijkheid zeggen dat ze ons gelukkig uiteindelijk niet afgeklopt hebben, we stonden dan ook in de Overpoortstraat waar het rollen van matten van 3 linkse hangtuig jongeren moeilijker is.

Conclusie: er lopen mongolen met gewelddadige neigingen rond op NSA betogingen, en jullie hebben daar geen problemen mee natuurlijk.

B.
Ja, kwestie wat je "geweld" noemt, ik lees in jouw verhaaltje niets over geweld, enkel wat gedreig.

Op een anti-nsv betoging enkele jaren geleden in leuven ging het er bij de linkse tegenbetogers heel wat geweldadiger aan toe: een agent kreeg toen een kassei op z'n hoofd en kwam met levensgevaar in het ziekenhuis terecht.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:12   #1030
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

Je wilt het niet snappen he Savatage...

Stop eens met dwaas gedrag goed te praten door dwazer gedrag te beschrijven.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:19   #1031
Schwarze Front
Vreemdeling
 
Schwarze Front's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2009
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
Ik heb daar wel problemen mee, ik ben niet voor geweld tegen een NSV'er, of tegen een PVDA'er. Het in elkaar slaan van Arno en dat meiske was bovendien op een laffe wijze dan nog. Je bent goed in veralgemenen van anti-fascisten, Zwarten.. en ook blijkbaar voor het in elkaar slaan van andersdenkenden. Leuk om te weten wie er zoal bij het NSA zit. Je bent hun image mooi aan het oppoetsen hier
Lees mijn post, slimmerik. De ironie loopt er van af. Misschien is het mijn fout, ik had niet mogen veronderstellen dat je dat zou inzien
__________________
"We fight not for glory nor for wealth nor honour, but only and alone we fight for freedom which no good man surrenders but with his life."

"Whoever betrayed the cause, or gave up the fight, or suffered loss of spirit, it was seldon the People. We are the People."
Schwarze Front is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:42   #1032
An Arkos
Minister
 
An Arkos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Berichten: 3.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schwarze Front Bekijk bericht
Er was geen geweld op onze betoging.
Er was geen geweld op het jeugdcongres.

Geweld? Zeg me waar N-SA geweld gebruikt heeft.
Ik zeg nergens dat N-SA in die naam geweld gebruikt, wel dat er leden zijn die geweld gebruiken, en dat er volk rondloopt dat er niet voor terugschrikt geweld te gebruiken, op een betoging tégen zinloos geweld.
__________________
We are everywhere.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:44   #1033
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Er zal wel meer achter zitten... Ik geloof eigenlijk niets van gans dat bullshit verhaaltje... 5 truien en 3 jassen... Zijn camera mogen bijhouden in de cel...
Savatage heeft niet de eventuele ongerijmdheden uit het verhaal gehaald, maar gewoon gesteld dat wie op die betoging was terecht werd opgepakt.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:47   #1034
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat keur ik niet goed, nee (als er al iets van waar is bovendien).
Toch wel, in je eigen woorden:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Man man man, wat een hilarisch verhaal.
...
Net goed.
...
Als je stoer genoeg bent om bij zo'n extremisten de oorlogsjournalist te gaan spelen, moet je er ook maar tegen kunnen als de flikken je oppakken. En wat een gezaag trouwens voor die paar uurkes in de bak, hij doet net alsof hij er gemarteld is ofzo.
Veel afkeuring lees ik hier niet in.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 17:50   #1035
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht

Volgende keer als jullie op straat komen, kom ik ook af.. we gaan proberen met tien keer meer te zijn dan als het NSA. gewoon voor de lol, niks politiek, gewoon old-school "om 't er meest".. bewijzen wiens piet het langst is enzo..
De keuze van een nick en het gehanteerde taalgebruik zou soms toch wat coherentie mogen vertonen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 18:15   #1036
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
De keuze van een nick en het gehanteerde taalgebruik zou soms toch wat coherentie mogen vertonen.
Voor de vierde keer : ik ben een kerel, mn vriendin post hier niet meer. Vanavond maak ik een nieuwe nick aan om hier te posten, om de NSA forum trol te spelen, etc
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 18:25   #1037
Woetse
Partijlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2008
Berichten: 261
Standaard

Als je met 409 arrestanten zit kan je moeilijk direct alle bezittingen afnemen. Vandaar dat ze ze wsl in groepjes terug uit hun cel haalden. Lijkt mij vrij logisch. Dus ik snap niet wat daar ongeloofwaardig aan zou zijn. Het is trouwens niet de enigste getuigenis dus dat doet de geloofwaardigheid ook stijgen.
Woetse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 18:58   #1038
N-SA
Gouverneur
 
N-SA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 1.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Wat een geniale sticker.
U bewijst nog eens dat anarchisten zich nogal opvallend vaak aangetrokken voelen tot amateurisme.
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 18:59   #1039
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Was dat geen politiek geweld?
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be