Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 mei 2004, 20:33   #41
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
p.s "Dar assalaam" betekent ook het huis van de vrede.
Natuurlijk "vergeet" u erbij te zeggen dat de niet-islamitische gebieden door de islamitische godgeleerden als "Dar-el-harb" worden genoemd, d.i. "huis van de oorlog". In die gebieden mag de islamitische strijder immers voor de verbreiding van de islam gewapenderhand tussenkomen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 21:05   #42
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Vergeet toch ook niet het belangrijke gedeelte van het "dar-el-suhl", het land van de sullen zoals ik het vrijelijk vertaal.
Dat is de situatie waarbij moslim (nog) niet in de meerderheid zijn en net doen of ze een ultiem vredesbestand hebben afgesloten.... in afwachting van het "dar-el-salaam" waarbij ze door hun meerderheid hun wetten kunnen opleggen en anderen de dhimmis status (als je tenminste christen of jood zijt) krijgen. De rest wordt gewoon onthoofd! allez! allemaal eerste communie gaan doen!

Het land van de sullen blijft gewoonlijk maar een jaar of tien van kracht zie je!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 21:12   #43
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IQRA
hahaha wat grappig!
Jullie hebben zo'n grote mond achter de PC, maar zul je die woorden tegen ons gezicht zeggen! LAFAARDS!!!!!!!!
Jullie weten dat Allah bestaat, want anders schelden jullie alleen ons God uit, vergeet niet dat Joden en Christenen ook in God geloven! Dus blijkbaar gelden die woorden ook voor hun! Tssssssss wat voor koude mensen zijn jullie.
Trouwens, wij zijn niet bang 8) voor de dood, blijkbaar jullie wel ! En ooit gaan jullie sterven, dus geniet maar nu het kan van het leven , want het zal niet lang duren voor je ziel ergens anders gaat.
Hahahah, jullie mogen zoveel ons godsdienst uitschelden, blijkbaar kunnen jullie niet anders dan dat, maar kracht hebben jullie niet, dus ja.........het is ook jullie schuld niet.
En ja, laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens

Peace yaaaaa,
mooi zo.
meer van dat.

8)
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 21:58   #44
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens
Heeft hij er nu ook maar 72? of mag hij ook nog twee extra vrouwen erbijnemen? Want naar het schijnt is d�*t net het paradijs voor de vrouwen! Ze MOGEN bij hun eigen man blijven, en moeten hem gewoon maar delen met die 72 ander hoer[size=2]is[/size] en met nog een van zijn aardse vrouwen!

toch echt wel de moeite om je ook even te laten opblazen ! Kunnen ze eindelijk een glaasje wijn drinken bovendien!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 15:44   #45
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens
Heeft hij er nu ook maar 72? of mag hij ook nog twee extra vrouwen erbijnemen? Want naar het schijnt is d�*t net het paradijs voor de vrouwen! Ze MOGEN bij hun eigen man blijven, en moeten hem gewoon maar delen met die 72 ander hoer[size=2]is[/size] en met nog een van zijn aardse vrouwen!

toch echt wel de moeite om je ook even te laten opblazen ! Kunnen ze eindelijk een glaasje wijn drinken bovendien!
Wat ik opmerk is dat jullie geen verschil kennen tussen beschaafd discutieren een uitschelden , zou er een toernooi uitgereikt worden voor wie het meest uitscheldt dan waren jullie (denk ik) de koplopers !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 15:49   #46
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Een iemand provoceren omdat hij in iets gelooft , een nog is hem uitlachen , daar zijn jullie "first classe " in , maar als het om verdraagzaamheid gaat een elkaar respecten dan spreken we daar maar best niet over !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:36   #47
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Een iemand provoceren omdat hij in iets gelooft , een nog is hem uitlachen , daar zijn jullie "first classe " in , maar als het om verdraagzaamheid gaat een elkaar respecten dan spreken we daar maar best niet over !!!
Gewoon de ander blijven proberen omver te lullen met citaten van andere idioten is natuurlijk de enige weg die bewandelt mag worden! Niks zelf uitvinden, niks zelf denken, niet denken, geloven! Heil Allah!
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:49   #48
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Heeft hij er nu ook maar 72? of mag hij ook nog twee extra vrouwen erbijnemen? Want naar het schijnt is d�*t net het paradijs voor de vrouwen! Ze MOGEN bij hun eigen man blijven, en moeten hem gewoon maar delen met die 72 ander hoer[size=2]is[/size] en met nog een van zijn aardse vrouwen!

toch echt wel de moeite om je ook even te laten opblazen ! Kunnen ze eindelijk een glaasje wijn drinken bovendien!
Wat ik opmerk is dat jullie geen verschil kennen tussen beschaafd discutieren een uitschelden , zou er een toernooi uitgereikt worden voor wie het meest uitscheldt dan waren jullie (denk ik) de koplopers !!!
hallo? ik vind dat niet uit hoor. De mufti heeft dat zelf gezegd:

Citaat:
If men will be rewarded with a certain number of chaste partners in Jannah, then what will women be rewarded with?

Answer 10610 2004-01-08

(....)
Muhammed ibn Ka'b Al-Qurazi t narrates from a person of the Ansâr (people of Madînah) that Rasûlullah SAW said, "I take the oath of that Being who sent me with the truth, you are not more acquainted with your wives and houses than the people of Jannat. A person of Jannat will come to 72 wives which Allah specially created in Jannat (hûrs) and 2 human wives. The human wives will have virtue over the [hûrs] because they worshipped Allah in the world.(Targheeb Vol.4 Pg.534)

This will be the high position of the women of the world in Jannah.

If a women had more than one husband, she will choose which one of them to stay with, and she will choose the one with the best character. As for those women who never married or their husband were mushriks, they will be allowed to marry whichever worldly man, they so wish, in Jannah. Thus every man in Jannah will have 2 wives from the world.
http://islam.tc/ask-imam/view.php?q=10610
voila en wie scheldt er nu?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2004, 14:46   #49
Ontwaakt
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 mei 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IQRA
hahaha wat grappig!
Jullie hebben zo'n grote mond achter de PC, maar zul je die woorden tegen ons gezicht zeggen! LAFAARDS!!!!!!!!
Jullie weten dat Allah bestaat, want anders schelden jullie alleen ons God uit, vergeet niet dat Joden en Christenen ook in God geloven! Dus blijkbaar gelden die woorden ook voor hun! Tssssssss wat voor koude mensen zijn jullie.
Trouwens, wij zijn niet bang 8) voor de dood, blijkbaar jullie wel ! En ooit gaan jullie sterven, dus geniet maar nu het kan van het leven , want het zal niet lang duren voor je ziel ergens anders gaat.
Hahahah, jullie mogen zoveel ons godsdienst uitschelden, blijkbaar kunnen jullie niet anders dan dat, maar kracht hebben jullie niet, dus ja.........het is ook jullie schuld niet.
En ja, laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens

Peace yaaaaa,
Wie ben jij om hier in België effe jouw mening te komen opdringen aan ons?
Laat me raden? Een moslim?

Wel Moslim, er schiet me net een vraagje door het hoofd
Zijn er homosexuelen toegelaten in uw geloof?

Zoja,
wat gebeurt er dan met die mensen als ze dood gaan?
Moeten ze het dan maar stellen met hun vrouwelijke maagden?
Of moeten ze als ze bij Allah arriveren eerst een kruisje zetten bij homofiel ofzo? Zodoende dat Allah hen een horde mannelijke maagden kan sturen?

Nog bijkomend vraagje...
Van welk geloof zijn deze maagden? zowel bij de homofielen als de heterofielen?

Alvast bedankt
Ontwaakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2004, 10:01   #50
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Voor zover ik weet lopen er ook "jongelingen" rond in het paradijs. Maar ik dacht dat homo's sowieso in de hel terechtkwamen.

Wat doen ze trouwens met lesbiennes? Die mogen blijkbaar wel met z'n vieren samenwonen, zolang ze maar af en toe de heer gewillig zijn, maar zouden die ook van het dak naar beneden moeten worden gegooid? Daar heb ik nog niets over horen zeggen in feite.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2004, 12:12   #51
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Heil Allah!

Allaho akbar ! correctie !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2004, 14:09   #52
dorus
Banneling
 
 
dorus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.829
Standaard

@circe

Het zit eigenlijk zo: de door de martelaren ontmaagde maagden gaan naar de hel.
Daar leren de duivels, de heidenen dus, hen de technieken van leuke seks, die men in het westen o.a. met getallen aanduidt. De ex-maagden leren er multiple orgasmes te hebben en te verwekken bij hun partner.
Kortom, zij leren de goede dingen des levens
Normaal dus dat zij nooit meer naar die martelarenhemel terug willen!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2004, 14:29   #53
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

nu ja, het zou best eens kunnen natuurlijk.
Volgens Mohammed (want die is gaan kijken) zit de hel vol met vrouwen die hun man niet dankbaar waren voor het eten dat ze kregen.
Dus daarmee zou het wel eens kunnen dat de mannen die hier vier vrouwen (tegelijk! ze zijn ook inwisselbaar) mogen hebben, er in het paradijs ineens maar 72+2 (van hier) mogen hebben. Want dan lopen er toch telkens een paar vrouwen gewoon los? Maar die zullen dan wel de hel ingegaan zijn denk ik.

Nu heb ik nog een probleem met al die vrouwen van Mohamed (alles tesamen waren het er een stuk of 22 ). http://www.light-of-life.com/eng/reveal/ zouden die dan ook in de hel zitten? of zouden die toegewezen zijn aan een paar andere mannen? lijkt me weinig waarschijnlijk.


Enfin, ik ben er nog niet uit!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be