Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 november 2008, 16:26   #21
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
... en toen werd het stil.
Vermits ik geen van beide ooit tegenkwam weet ik niet wie gelijk en wie ongelijk heeft, jij chijnbaar wél.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 20:41   #22
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vermits ik geen van beide ooit tegenkwam weet ik niet wie gelijk en wie ongelijk heeft, jij chijnbaar wél.
Ik heb hier nog geen oordeel geplaatst, jij wel:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Mme Bernadette Lambrechts is dus in haar wiek geschoten, maakt ruzie, gaat bleiten bij een journalist en stapt het af.. Et alors?
En wie van die andere kabinetsmedewerkers die Milquet beu zijn en het kabinet verlaten ken je ook nog? Ik neem aan dat je ze allen kent aangezien je oordeel over Lambrechts gevormd is.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 21:02   #23
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht

..blabla..

En nog : "Elle se répand devant tout le monde et se plaint sans cesse qu’elle est entourée d’incapables. Ce qui fait le délice des autres partis ".

..bladibla..
Weet U,

Weinig nieuws onder de zon. Mevrouw Milquet doelt hier ontegensprekelijk op haar confraters ministers en staatssecretarissen en het delicieuze genoegen dat de verzamelde competentie binnen de regering Leterme Un de niet-regeringspartijen dagdagelijks weet te verschaffen.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 november 2008 om 21:09.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 21:10   #24
Hallebarde
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Locatie: France
Berichten: 2.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Weet U,

Weinig nieuws onder de zon. Mevrouw Milquet doelt hier ontegensprekelijk op haar confraters ministers en staatssecretarissen en het delicieuze genoegen dat de verzamelde competentie binnen de regering Leterme Un de niet-regeringspartijen dagdagelijks weet te verschaffen.
En wat bedoelde ze dan ontegensprekelijk met haar andere blabla ?
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 21:52   #25
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
En wat bedoelde ze dan ontegensprekelijk met haar andere blabla ?
Gôh, wat mevrouw Lambrechts met haar andere blabla beoogde doet weinig terzake, immers mevrouw Lambrechts behoort tot de entourage van mevrouw Milquet waarvan mevrouw Lambrechts zelf komt aan te geven dat haar werkgeefster deze als verregaand 'incapable' bestempelt. Is het feit dat mevrouw Lambrechts ooit opteerde voor mevrouw Milquet te werken dan geen sluitend bewijs van de adequaatheid van mevrouw Milquets uitspraak? U bent hopelijk vertrouwd met de algemene idee van 'op de blaren zitten'.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 november 2008 om 21:57.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 21:58   #26
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Gôh, wat mevrouw Lambrechts met haar andere blabla beoogde doet weinig terzake, immers mevrouw Lambrechts behoort tot de entourage van mevrouw Milquet waarvan mevrouw Lambrechts zelf komt aan te geven dat haar werkgeefster deze als verregaand 'incapable' bestempelt. Is het feit dat mevrouw Lambrechts ooit opteerde voor mevrouw Milquet te werken dan geen sluitend bewijs van de adequaatheid van mevrouw Milquets uitspraak? U bent hopelijk vertrouwd met de algemene idee van 'op de blaren zitten'.
Die vrouwen toch hé! liggen ze niet te neuken met de ene of de andere, dan zorgen ze wel voor iets anders waardoor ze niet hoeven te werken.

Dat bedoel je toch ?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 22:07   #27
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Die vrouwen toch hé! liggen ze niet te neuken met de ene of de andere, dan zorgen ze wel voor iets anders waardoor ze niet hoeven te werken.

Dat bedoel je toch ?
Neen.
Waaraan meent U mij te kunnen betichten van enig machisme of het verregaande onbenul als zouden vrouwen ervoor zorgen niet te hoeven te werken? U projecteert carrément uw eigen waanideeën op mij.
Is er dienaangaande verder nog iets dat U wenst te delen met de lezers van dit forum?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 22:07   #28
Hallebarde
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Locatie: France
Berichten: 2.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Gôh, wat mevrouw Lambrechts met haar andere blabla beoogde doet weinig terzake, immers mevrouw Lambrechts behoort tot de entourage van mevrouw Milquet waarvan mevrouw Lambrechts zelf komt aan te geven dat haar werkgeefster deze als verregaand 'incapable' bestempelt. Is het feit dat mevrouw Lambrechts ooit opteerde voor mevrouw Milquet te werken dan geen sluitend bewijs van de adequaatheid van mevrouw Milquets uitspraak? U bent hopelijk vertrouwd met de algemene idee van 'op de blaren zitten'.
Met "ze" doelde ik uiteraard niet op Bernadette Lambrechts, maar op Les Tricheurs (Marcel Carné, 1958).

Al zullen alle eerlijke forummers begrepen hebben dat het om Milquet ging.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 22:22   #29
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Met "ze" doelde ik uiteraard niet op Bernadette Lambrechts, maar op Les Tricheurs (Marcel Carné, 1958).

Al zullen alle eerlijke forummers begrepen hebben dat het om Milquet ging.
Dank voor de excellente filmtip.

Vooropgesteld dat U het op mevrouw Milquet had, moet ik er U toch op wijzen dat de enige uitspraak, die mevrouw Milquet toebedeeld is in de aanhef van uw thread; inhoudt dat zij er zich over beklaagt omgeven te zijn door idioten. Derhalve is er geen 'andere blabla' waar mevrouw Milquet iets mee bedoeld zou kunnen hebben.

In deze treed ik aansluitend met plezier mevrouw Milquets uitspraak bij. Aan de forummers om desondanks toch te opteren voor de 'eerlijkheid'.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 november 2008 om 22:27.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2008, 23:08   #30
Hallebarde
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Locatie: France
Berichten: 2.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Dank voor de excellente filmtip.

Vooropgesteld dat U het op mevrouw Milquet had, moet ik er U toch op wijzen dat de enige uitspraak, die mevrouw Milquet toebedeeld is in de aanhef van uw thread; inhoudt dat zij er zich over beklaagt omgeven te zijn door idioten. Derhalve is er geen 'andere blabla' waar mevrouw Milquet iets mee bedoeld zou kunnen hebben.

In deze treed ik aansluitend met plezier mevrouw Milquets uitspraak bij. Aan de forummers om desondanks toch te opteren voor de 'eerlijkheid'.
Sometimes, “haar andere blabla” just means “haar andere blabla”.

De andere is dus uiteraard niet haar blabla die voorkomt in mijn post, want daarop gaf u al eerder uw visie.

En ik die dacht dat “andere” een eenvoudig te begrijpen woord is.

Te eenvoudig voor u, wellicht ?
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 23:22   #31
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik heb hier nog geen oordeel geplaatst, jij wel:



En wie van die andere kabinetsmedewerkers die Milquet beu zijn en het kabinet verlaten ken je ook nog? Ik neem aan dat je ze allen kent aangezien je oordeel over Lambrechts gevormd is.
En weer werd het stil.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be