Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 maart 2017, 21:30   #681
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Zou een interessant gesprek worden tussen Geert Wilders en z'n overgrootmoeder, als ze nog geleefd zou hebben
(Kwam in 1946 naar Nederland)
Even interessant als de gesprekken tussen hedendaagse atheïstische Vlamingen en hun oerkatholieke grootouders.

Denk je nu echt dat je een argument hebt gevonden tegen Wilders omdat zijn overgrootmoeder moslim was?

Wat is jouw mening dan over Ayaan Hirsi Ali?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 22:39   #682
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Even interessant als de gesprekken tussen hedendaagse atheïstische Vlamingen en hun oerkatholieke grootouders.

Denk je nu echt dat je een argument hebt gevonden tegen Wilders omdat zijn overgrootmoeder moslim was?

Wat is jouw mening dan over Ayaan Hirsi Ali?
Ayaan Hirsi Ali, zelfde als Wilders. In dezelfde Amerikaanse hoek waar Wilders in bivakkeert, extreem rechts
Wilders heeft z'n contacten uitstekend opgebouwd, hij heeft meer toegang tot het Witte Huis dan Rutte of wie dan ook van de regering
Blijkbaar had Wilders het drukker met blogs schrijven voor Breitbart (12, afgelopen twee maanden) en internationale media te woord staan dan met campagne voeren

En wat dacht u specifiek van allochtone Nederlanders die de afgelopen jaren zijn overgegaan tot Islam? (Als wel uit Suriname en afkomstig uit Indië)
Horen ze plotseling niet meer thuis in Nederland vanwege religie?

Laatst gewijzigd door Adrian M : 23 maart 2017 om 22:44.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 22:58   #683
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Dat lijkt me meer dan hoog genoeg om geen getallen als 18x te gaan verzinnen door factoren te vermenigvuldigen die niet vermenigvuldigd kunnen worden.
Je hebt gelijk. Ik had de verkeerde getallen met elkaar vermenigvuldigd. Mijn excuses.

Ik zal mijn standpunt herformuleren:
  • De criminaliteitsgraad van de 2de generatie Marokkaanse allochtonen ligt bijna 3x zo hoog als van de 1ste generatie.
  • De Marokkaanse 2de generatie (m/v) criminaliteitsgraad is daarmee bijna 9x zo hoog als die van autochtonen (m/v).
  • Het feit dat ook de vrouwen hierin zijn opgenomen heeft een sterk dempend effect op die cijfers. Indien enkel mannen in beschouwing worden genomen zouden de verschillen nog veel groter zijn.
  • De 2de generatie Marokkaanse Nederlanders zorgt dus voor veel meer overlast dan de eerste.
  • Socio-econonomische factoren zijn niet voldoende om dit te verklaren. We krijgen niet de "melting pot" die in de VS gaandeweg ontstond na de integratieproblemen als gevolg van de vele bootladingen Ieren, Italianen, Joden, etc ... die daar werden afgezet.
  • Er is geen enkele reden om onszelf hiervoor de schuld te geven. De gastarbeiders kwamen in een land terecht (NL, B, ...) met de beste prijs/kwaliteitsverhouding van onderwijs, sociale voorzieningen, gezondheidszorg edm. Velen grepen die kansen met beide handen en gingen op in de rest van de bevolking. Velen ... alleen niet de moslims.
  • Er is geen enkele reden om aan te nemen dat nog meer sociaal gepamper, diversiteitsbetutteling of geklooi met "gematigde" imams het tij zal keren. Je kan niet dezelfde strategie aanhouden als de voorbije 40 jaar en deze keer een omgekeerd resultaat verwachten.
  • De oplossingen zijn daarom volgens mij: de-islamisering en het intrekken van NL/B nationaliteit van allochtone crimininelen gevolgd door deportatie naar land van herkomst, Ook indien geboren in NL/B.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 23:00   #684
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

De mogelijkheid op een coalitie VVD, CDA, D66 en GL lijkt iets toe te nemen
Volgens het NOS journaal is er vertrouwen onder elkaar
Een dg coalitie beantwoordt tevens aan de uitslag van de stemming

Meespeelt de meevaller van mogelijk €10 miljard ipv aanvankelijk €7 miljard, gezien de wensen van partijen
Zal de vraag zijn welke afspraken gemaakt worden over vermindering van de staatsschuld?
Een hoge prioriteit afgelopen jaren. Dijsselbloem stelde afgelopen febr de staatsschuld terugbrengen naar 40% om crisissen op te kunnen vangen
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 23:15   #685
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Ayaan Hirsi Ali, zelfde als Wilders. In dezelfde Amerikaanse hoek waar Wilders in bivakkeert, extreem rechts
Het blijft opvallend hoe je de enige extreem-rechtse ideologie die nog een rol van betekenis speelt in Europa - de islam - nauwelijks enige commentaar waard vindt.

En hoe je die zeldzame dapperen die zich publiek durven uitspreken tegen de islam "extreem-rechts" noemt.

Waarom vind jij Ayaan Hirsi Ali extreem-rechts? Geef eens een paar voorbeelden van extreem-rechtse uitspraken van haar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
En wat dacht u specifiek van allochtone Nederlanders die de afgelopen jaren zijn overgegaan tot Islam? (Als wel uit Suriname en afkomstig uit Indië)
Horen ze plotseling niet meer thuis in Nederland vanwege religie?
Indien ze geen criminele feiten hebben begaan horen ze nog evenzeer thuis in Nederland als dat de Duisters nog steeds in Duitsland (of wat ervan overbleef) thuishoorden na WOII. Maar net als die Duitsers is er m.i. geen plaats meer voor hun favoriete extreem-rechtse ideologie.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 00:27   #686
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Het blijft opvallend hoe je de enige extreem-rechtse ideologie die nog een rol van betekenis speelt in Europa - de islam - nauwelijks enige commentaar waard vindt.

En hoe je die zeldzame dapperen die zich publiek durven uitspreken tegen de islam "extreem-rechts" noemt.

Waarom vind jij Ayaan Hirsi Ali extreem-rechts? Geef eens een paar voorbeelden van extreem-rechtse uitspraken van haar.



Indien ze geen criminele feiten hebben begaan horen ze nog evenzeer thuis in Nederland als dat de Duisters nog steeds in Duitsland (of wat ervan overbleef) thuishoorden na WOII. Maar net als die Duitsers is er m.i. geen plaats meer voor hun favoriete extreem-rechtse ideologie.
Ayaan Hirsi Ali is niet rechts of links. Ze wordt overal ter wereld uitgenodigd voor debatten met de grootste intellectuelen van deze aarde ; Dennet, Krauss, Dawkins, etc. dat verdient respect.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 06:18   #687
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Ik had de verkeerde getallen met elkaar vermenigvuldigd. Mijn excuses.

Ik zal mijn standpunt herformuleren:
[list][*] De criminaliteitsgraad van de 2de generatie Marokkaanse allochtonen ligt bijna 3x zo hoog als van de 1ste generatie.[*] De Marokkaanse 2de generatie (m/v) criminaliteitsgraad is daarmee bijna 9x zo hoog als die van autochtonen (m/v).
Aanvulling op uw omschrijving. Allochtoon gaat op tot de 1e generatie wanneer niet uit twee Nederlandse ouders geboren.
Hoewel de PVV de omschrijving allochtoon heeft willen verhogen naar 3e generatie

De omschrijving allochtoon geldt voor iedereen die niet uit twee Nederlandse geboren is, waar ook vandaan
Een kind geboren uit twee Nederlandse ouders met een Marokkaanse achtergrond, geldt als autochtoon
Een voorbeeld, Jos Verstappen werd geboren uit Nederlands - Belgische ouders en geldt als "allochtone" Nederlander.
Zijn kinderen, mits hij met een Nederlandse huwt, gelden als autochtoon

In rechte lijn gelden alle Oranjes als allochtone Nederlanders. Evenals de lijn van Wilders, vanuit moederszijde, al eeuwenlang als allochtoon geldt
Blijkbaar schaamt Wilders zich ervoor en gaf in zijn boek een flinke draai aan de werkelijkheid.
Niet slim daar een familielid de lijn heeft uitgezocht als wel een andere genealoog met hulp van de broer van Wilders
Hoewel vaak genoemd als ook Joodse achtergrond is dit niet het geval, dit betreft een andere tak van de familie
Bij beiden stond niet voorop de lijn Wilders, meen z'n familielid meer dan 30 jaar mee bezig

Met name in de 19e eeuw was men zeer liberaal in Indië, welke godsdienst was nauwelijks van belang.
Het was tot eind 19e eeuw tevens verboden voor kerken zich met missie bezig te houden
Ook bij Joden, deze gingen bijna geheel op in de bevolking, evenals bij autochtone Nederlanders het geval was werd gehuwd met
inlandse Islamitische vrouwen of Chinese vrouwen (Boedistisch)
Regenten konden mee daarom evengoed Islamiet zijn, geworden zijn

Dit kon vrijwel niet anders daar er slechts weinig westerse vrouwen zich in Indië bevonden. Pas laat in de 19e eeuw trokken westerse vrouwen naar Indië
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 06:23   #688
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ayaan Hirsi Ali is niet rechts of links. Ze wordt overal ter wereld uitgenodigd voor debatten met de grootste intellectuelen van deze aarde ; Dennet, Krauss, Dawkins, etc. dat verdient respect.
Vergeet het maar. Ayaan Hirsi Ali behoort tot de uiterst rechtse extreme denktank in de US
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 07:33   #689
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Vergeet het maar. Ayaan Hirsi Ali behoort tot de uiterst rechtse extreme denktank in de US
Goed. Ik herhaal mijn vraag. Geef eens een paar voorbeelden van extreem-rechtse uitspraken van haar.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 08:07   #690
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Even interessant als de gesprekken tussen hedendaagse atheïstische Vlamingen en hun oerkatholieke grootouders.
Denk je nu echt dat je een argument hebt gevonden tegen Wilders omdat zijn overgrootmoeder moslim was?
Wat is jouw mening dan over Ayaan Hirsi Ali?
Voor zover ik heb gelezen is hij wel erg gefrustreerd om die genetische 'smet'.
Misschien vandaar de zware (over)reactie van zijn brein. Zijn liefde voor Israel, met name als simpel vb.
Een beetje een light versie ala een omgekeerde Tomás de Torquemada?
(denk aan de derde wet van Newton.)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 maart 2017 om 08:08.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 08:53   #691
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Het blijft opvallend hoe je de enige extreem-rechtse ideologie die nog een rol van betekenis speelt in Europa - de islam - nauwelijks enige commentaar waard vindt.

En hoe je die zeldzame dapperen die zich publiek durven uitspreken tegen de islam "extreem-rechts" noemt.

Waarom vind jij Ayaan Hirsi Ali extreem-rechts? Geef eens een paar voorbeelden van extreem-rechtse uitspraken van haar.



Indien ze geen criminele feiten hebben begaan horen ze nog evenzeer thuis in Nederland als dat de Duisters nog steeds in Duitsland (of wat ervan overbleef) thuishoorden na WOII. Maar net als die Duitsers is er m.i. geen plaats meer voor hun favoriete extreem-rechtse ideologie.
Zoals u uitdrukt, er bestaat rechts en extreem-rechts zoals ook andere variaties bestaan. Alle vier varianten even gevaarlijk

Politiek
- Extreem-rechts
- Extreem-links

Religies
- Extreem-Islam
- Extreem-joods

Quote: Maar net als die Duitsers is er m.i. geen plaats meer voor hun favoriete extreem-rechtse ideologie

Ofwel, er is plaats voor rechtse en linkse partijen en een religie als Islam, maar geen plaats voor extreme rechtse (en linkse) ideologieën als de PPV en een religieuze extreme Islam
Als wel, op religieus vlak, eveneens geen plaats voor extreem-Joods

Laatst gewijzigd door Adrian M : 24 maart 2017 om 08:55.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 08:59   #692
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Goed. Ik herhaal mijn vraag. Geef eens een paar voorbeelden van extreem-rechtse uitspraken van haar.
Eerlijk en zonder je toe te laten om me te verdenken haar als buddy met voordelen te willen zien, destijds: haar quotes zijn ok.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 09:22   #693
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Zoals u uitdrukt, er bestaat rechts en extreem-rechts zoals ook andere variaties bestaan. Alle vier varianten even gevaarlijk

Politiek
- Extreem-rechts
- Extreem-links

Religies
- Extreem-Islam
- Extreem-joods

Quote: Maar net als die Duitsers is er m.i. geen plaats meer voor hun favoriete extreem-rechtse ideologie

Ofwel, er is plaats voor rechtse en linkse partijen en een religie als Islam, maar geen plaats voor extreme rechtse (en linkse) ideologieën als de PPV en een religieuze extreme Islam
Als wel, op religieus vlak, eveneens geen plaats voor extreem-Joods
Zeker niet zonder respect gezegd voor het individu A., maar jouw denkwijze voor de massa vind ik eveneens zeer gevaarlijk voor het individu in 't algemeen.
Mocht ik dat concluderen, Adrian? -Of ister over?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 09:44   #694
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zeker niet zonder respect gezegd voor het individu A., maar jouw denkwijze voor de massa vind ik eveneens zeer gevaarlijk voor het individu in 't algemeen.
Mocht ik dat concluderen, Adrian? -Of ister over?
Een reactie op onderstaande stelling naar aanleiding er geen plaats meer zou zijn voor Nederlanders die moslim geworden zijn
Uitgaande van de stelling zou in dat geval er eveneens geen plaats zijn rechtse extreem als PVV, Joods extreem en overige

Quote: Maar net als die Duitsers is er m.i. geen plaats meer voor hun favoriete extreem-rechtse ideologie

Ofwel, er is plaats voor rechtse en linkse partijen en een religie als Islam, maar geen plaats voor extreme rechtse (en linkse) ideologieën als de PPV en een religieuze extreme Islam
Als wel, op religieus vlak, eveneens geen plaats voor extreem-Joods
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 09:46   #695
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Zoals u uitdrukt, er bestaat rechts en extreem-rechts zoals ook andere variaties bestaan. Alle vier varianten even gevaarlijk

Politiek
- Extreem-rechts
- Extreem-links

Religies
- Extreem-Islam
- Extreem-joods
Extreem-joods even gevaarlijk als extreem-islam?

Ik moet niets hebben van de geniepige handel & wandel van orthodoxe Joden in België, hun gewoontes en hun scholen, maar ... wanneer was de laatste Joodse terreuraanslag ook al weer in Europa?

Je vindt een probleem uit dat er niet is.

Of neem nu deze denkoefening: stel je voor dat Hamas en Israël van wapens wisselen. Israël krijgt de aftandse gesmokkelde en ineengeknutselde rommel van Hamas, compleet met qassam rakketten, en Hamas krijgt al het wapentuig van Israël, compleet met kernbommen. Diezelfde dag nog zou Israël van de kaart geveegd zijn.

Want dat is nu net het verschil: de Palestijnen willen Israël vernietigen, maar kunnen het niet. Israël kan de Palestijnen vernietigen, maar wil het niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Ofwel, er is plaats voor rechtse en linkse partijen en een religie als Islam, maar geen plaats voor extreme rechtse (en linkse) ideologieën als de PPV en een religieuze extreme Islam
Als wel, op religieus vlak, eveneens geen plaats voor extreem-Joods
Hoe kan er nu plaats zijn voor een religie als islam? Je moet eerst de helft van de pagina's uit de koran scheuren vooraleer je iets krijgt dat iet of wat gematigd is.

En de PVV is niet extremistisch. Die partij is alleen een serieuze bedreiging voor het status-quo van het partijkartel. En daarom wordt ze zo gedemoniseerd.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 09:57   #696
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Een reactie op onderstaande stelling naar aanleiding er geen plaats meer zou zijn voor Nederlanders die moslim geworden zijn
Uitgaande van de stelling zou in dat geval er eveneens geen plaats zijn rechtse extreem als PVV, Joods extreem en overige

Quote: Maar net als die Duitsers is er m.i. geen plaats meer voor hun favoriete extreem-rechtse ideologie

Ofwel, er is plaats voor rechtse en linkse partijen en een religie als Islam, maar geen plaats voor extreme rechtse (en linkse) ideologieën als de PPV en een religieuze extreme Islam
Als wel, op religieus vlak, eveneens geen plaats voor extreem-Joods
Als individueel anarchist (ikke) is er geen plaats voor groepisme (gij, jullie), aller strekkingen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 10:01   #697
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Extreem-joods even gevaarlijk als extreem-islam?

Ik moet niets hebben van de geniepige handel & wandel van orthodoxe Joden in België, hun gewoontes en hun scholen, maar ... wanneer was de laatste Joodse terreuraanslag ook al weer in Europa?

Je vindt een probleem uit dat er niet is.

Of neem nu deze denkoefening: stel je voor dat Hamas en Israël van wapens wisselen. Israël krijgt de aftandse gesmokkelde en ineengeknutselde rommel van Hamas, compleet met qassam rakketten, en Hamas krijgt al het wapentuig van Israël, compleet met kernbommen. Diezelfde dag nog zou Israël van de kaart geveegd zijn.

Want dat is nu net het verschil: de Palestijnen willen Israël vernietigen, maar kunnen het niet. Israël kan de Palestijnen vernietigen, maar wil het niet.



Hoe kan er nu plaats zijn voor een religie als islam? Je moet eerst de helft van de pagina's uit de koran scheuren vooraleer je iets krijgt dat iet of wat gematigd is.

En de PVV is niet extremistisch. Die partij is alleen een serieuze bedreiging voor het status-quo van het partijkartel. En daarom wordt ze zo gedemoniseerd.
Kijk, ik ben echt geen fan van dat joods gelul, maar door uw verbaal geklungel helpt ge ze.
Betalen ze goed, of ben je echt een hillbillie?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 maart 2017 om 10:02.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 10:26   #698
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Als individueel anarchist (ikke) is er geen plaats voor groepisme (gij, jullie), aller strekkingen.
Daar zit zeker iets in. Volgelingen van groeperingen, onafhankelijk welke groepering, politiek, religieus of wat dan ook,
kunnen onder aanvoering van een leider knettergek gemaakt worden
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 10:42   #699
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Kijk, ik ben echt geen fan van dat joods gelul, maar door uw verbaal geklungel helpt ge ze.
Betalen ze goed, of ben je echt een hillbillie?
Pillekes niet gepakt JP? Gefrustreerd door het leven als miskend genie in een HK torenflat?

Of konden de Hongkongers jouw spitsvondigheden niet waarderen tijdens een debat over grote broer China en lig je nu met een hersenschudding thuis?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2017, 10:51   #700
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Pillekes niet gepakt JP? Gefrustreerd door het leven als miskend genie in een HK torenflat?

Of konden de Hongkongers jouw spitsvondigheden niet waarderen tijdens een debat over grote broer China en lig je nu met een hersenschudding thuis?
OK, got it.
Die dame is meer vent dan jouw kutje.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be