Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 25 november 2004, 03:24   #321
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
bah, vind ik helemaal niet lekker. maar ja, ik ben dan ook een volksverrader naar het schijnt
Ik vind het juist heel lekker maar alleen als het Vlaamse reus is. (grapje)
Zeg eens welke eetcultuur zoveel verscheidenheid te bieden heeft als de onze.
We kennen ook Gentse waterzooi, Oostends vispannetje, Brussels lof, Ardense en boereham, Gentse hutsepot, Gentse perskop, pensen, paté en noem maar op. Bovendien gaan we ook bij de Chinees en de Italiaan eten en versmaden evenmin Pita of couscous.
Vertel eens van wie we iets te leren hebben ?

Laatst gewijzigd door Bobke : 25 november 2004 om 03:25.
Bobke is offline  
Oud 25 november 2004, 03:52   #322
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ik vind het juist heel lekker maar alleen als het Vlaamse reus is. (grapje)
Zeg eens welke eetcultuur zoveel verscheidenheid te bieden heeft als de onze.
We kennen ook Gentse waterzooi, Oostends vispannetje, Brussels lof, Ardense en boereham, Gentse hutsepot, Gentse perskop, pensen, paté en noem maar op. Bovendien gaan we ook bij de Chinees en de Italiaan eten en versmaden evenmin Pita of couscous.
Vertel eens van wie we iets te leren hebben ?
ik eet graag vlaamse kost hoor, gewoon niet graag konijn met pruimen. geef mij maar 1 of andere stoemp. maar iets 'vreemd' gaat er ook wel in. als het maar lekker is.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 25 november 2004, 10:12   #323
dUSK
Provinciaal Statenlid
 
dUSK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Locatie: Gewrongen tussen A'pen en Limburg
Berichten: 698
Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Misschien heb jij enig idee waarom de moslimstaten de 'universele rechten van de mens' niet willen onderschrijven, maar er een eigen versie op nahouden die al jaaaaaaaren in de maak is?

Paulus.
Ja maar die 'universele rechten' hebben wij westerlingen opgesteld. Je weet wel, die onverdraagzame fascisten die leven op konijn met pruimen. Die 'universele rechten' zijn opgesteld volgens onze normen en waarden. Maar wie zegt dat dat wel de goeie waarden zijn. Misschien zitten we er wel langs. Misschien zijn de vrouwen inderdaad maar kook- was- broed- en neukmachines? Misschien is folteren wel een goed middel om de neuzen in dezelfde richting te krijgen? ... je kunt je niet voorstellen welke ideeën we nu nastreven, waarvan later zal blijken hoe belachelijk en immoreel ze eigenlijk waren. Echt waar. Vrije meningsuiting? Hahaha, dat was toch wel de 'joke' van de afgelopen 100 jaar. Vrouwen en mannen gelijkwaardig? Grapjeeuuhh!
dUSK is offline  
Oud 25 november 2004, 17:12   #324
cloaca
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 21 november 2004
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Misschien heb jij enig idee waarom de moslimstaten de 'universele rechten van de mens' niet willen onderschrijven, maar er een eigen versie op nahouden die al jaaaaaaaren in de maak is?

Paulus.
Het zogezegd meest beschaafde westerse land Amerika heeft de mensenrechten geschonden (Abu Ghraib, Guantanamo).

Of alle moslimstaten de mensenrechten verwerpen, dat vraag ik mij sterk af.

Enfin, mijn conclusie is dat iedereen dien de islam/moslims wil culpabiliseren voor al het geweld in de wereld is, is verkeerd bezig.
cloaca is offline  
Oud 25 november 2004, 17:18   #325
cloaca
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 21 november 2004
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Maar eigenlijk zit u naast de zaak. Het gaat hier om veel meer dan een beetje "oorlogsgeschiedenis van de islam" zoals u meent te kunnen stellen, maar om het voorbeeld van de stichter van de islam zelf.

Mohammed is de Jezus voor de moslims: hij is HET voorbeeld, hij is de laatste en grootste profeet en zijn daden en uitspraken worden door de moslims nog altijd als normerend gesteld. Welnu, Mohammed gebruikte juist geweld om zijn leer te verbreiden.
Het is niet omdat in het Oude Testament God wordt voorgesteld als een wrede, straffende God dat elke christen dat beeld overneemt.
De grote meerderheid van de moslims gebruikt geen geweld, dus ik neem aan dat ook niet goedkeuren. Mohammed wordt vooral geëerd omdat hij een stichter is van de islam. Zijn daden passen in de context van de tijd nl. 7de eeuw v. Chr. da's al een tijdje geleden he.
cloaca is offline  
Oud 25 november 2004, 17:28   #326
cloaca
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 21 november 2004
Berichten: 54
Standaard

[HTML][/HTML]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Aan u eens aan te tonen waar die uitspraak nu eigenlijk op slaat. Is het geloof anders? Of neemt u die enkele verwesterde moslims als referentie tegenover die miljoenen die nog onveranderlijk en trouw vasthouden aan de islamitische traditie?
Waarom moet iedereen verwesteren. De Westerse samenleving heeft ook (grote) mankementen en gebreken.


De huidige moslims zijn gelovigen zoals een ander, vergelijkbaar met katholieken. Je hebt er verschillende soorten, net zoals een volk. Een volk een etiket opplakken en discrimineren is fout en hetzelfde doen bij een godsdienst eveneens.
cloaca is offline  
Oud 25 november 2004, 19:10   #327
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cloaca
[HTML][/HTML]
Waarom moet iedereen verwesteren. De Westerse samenleving heeft ook (grote) mankementen en gebreken.

De huidige moslims zijn gelovigen zoals een ander, vergelijkbaar met katholieken. Je hebt er verschillende soorten, net zoals een volk. Een volk een etiket opplakken en discrimineren is fout en hetzelfde doen bij een godsdienst eveneens.
Ha ja, welke dan wel ?!

Iedereen zijn geloof maar respect voor het land waar je gaat wonen...
Voor het tiket zorg je zelf !
in Turkije is geen monokini toegelaten buiten de privéstranden van het hotel !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 25 november 2004, 19:18   #328
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Ha ja, welke dan wel ?!

Iedereen zijn geloof maar respect voor het land waar je gaat wonen...
Voor het tiket zorg je zelf !
in Turkije is geen monokini toegelaten buiten de privéstranden van het hotel !
Als het van het VB en Alexandra Bloemkool afhangt, zal ook hier de monokini snel worden afgeschaft zodra het Blok aan de vetpotten zit.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 25 november 2004, 19:21   #329
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Als het van het VB en Alexandra Bloemkool afhangt, zal ook hier de monokini snel worden afgeschaft zodra het Blok aan de vetpotten zit.
en wat nog...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 25 november 2004, 19:46   #330
cloaca
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 21 november 2004
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Ha ja, welke dan wel ?!!
welke? Verregaand ndividualisme, onverschilligheid tov wereldleed, kapitalisme, het voorstellen vd vrouw als lustobject, kindermisbruik, superioriteitsgevoel, racisme en onverdraagzaamhied bij veel mensen...dat zijn enkele voorbeelden.

Een immigrant moet ons respecteren, maer omgekeerd ook: we mogen onze cultuur niet (dwangmatig) opdringen.

Laatst gewijzigd door cloaca : 25 november 2004 om 19:53.
cloaca is offline  
Oud 25 november 2004, 19:49   #331
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Als het van het VB en Alexandra Bloemkool afhangt, zal ook hier de monokini snel worden afgeschaft zodra het Blok aan de vetpotten zit.
Weer een leugen van thePiano...

De zoveelste op een rij...en dat is jammer natuurlijk. Ik ben er vast van overtuigd dat thePiano het eigenlijk wel goed bedoeld, maar hij blijft natuurlijk de geloofwaardigheid van het links gedachtengoed ondermijnen en steunt op die manier het VB. Ik wou dat hij dat inzag en dat meen ik.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 25 november 2004, 19:53   #332
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Weer een leugen van thePiano...

De zoveelste op een rij...en dat is jammer natuurlijk.
Dan wordt het tijd dat je eens wat teksten en statements gaat doornemen van volksvertegenwoordiger Alexandra. Ik verwittig je maar al: bijzonder slaapverwekkende kost.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 25 november 2004, 19:56   #333
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jandinges heeft nog altijd niet door dat geen twee moslims dezelfde islam belijden.
Aha. Dan mag u me eens een gelovige moslim aanduiden die een ander geloof belijdt dan een andere gelovige moslim.

Het geloof in de islam is één, zelfs als we de verschillen tussen soennieten en sjiïeten in overweging nemen (die verschillen betreffen eerder politiek getinte elementen eerder dan strikt godsdienstige).

In vergelijking met de islam biedt het christelijk geloof een veel grotere verdeeldheid over juist strikt dogmatische zaken. De islam kent, afgezien van enkele sjiïetische sekten (die numeriek nauwelijks iets betekenen), een heel grote samenhang.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 november 2004, 20:06   #334
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dan wordt het tijd dat je eens wat teksten en statements gaat doornemen van volksvertegenwoordiger Alexandra. Ik verwittig je maar al: bijzonder slaapverwekkende kost.
Als je me kan aantonen dat Alexandra Colen inderdaad momokini zou verbieden mocht het VB 'aan de vetpotten zitten' zoals jij dat omschrijft, dan bied ik jou openlijk mijn verontschuldigingen aan. Je hebt vast een gans arsenaal uitspraken van haar op je harde schijf staan, al is dat maar een vermoeden natuurlijk. Ik weet nu al zeker dat je daar niks tegenover zult stellen.

Als je me dat niet kan aantonen, maak je inderdaad het links gedachtengoed ongeloofwaardig terwijl dat vast niet je bedoeling is. En dat is jammer uiteraard. Je steunt op die manier het VB en alhoewel ik steun aan deze partij kan waarderen stel ik de manier waarop, niet op prijs. Ik praat liever over de inhoud van het programma van het VB om steun voor deze partij te verwerven.

Je moet ook de rollen niet omdraaien door het zoekwerk in mijn schoenen te schuiven. Als jij beweert dat er kaboutertjes bestaan, dan moet jij dat kunnen aantonen. Het is niet ik die het tegendeel moet kunnen bewijzen, maar jij moet je uitspraken kunnen staven. Zo werkt dat nu eenmaal. Tot zolang noem ik jou een leugenaar. Want zo heet nu eenmaal iemand die de waarheid niet spreekt. Misschien zie je het in op een dag.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 25 november 2004, 20:08   #335
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cloaca
welke? Verregaand ndividualisme, onverschilligheid tov wereldleed, kapitalisme, het voorstellen vd vrouw als lustobject, kindermisbruik, superioriteitsgevoel, racisme en onverdraagzaamhied bij veel mensen...dat zijn enkele voorbeelden.

Een immigrant moet ons respecteren, maer omgekeerd ook: we mogen onze cultuur niet (dwangmatig) opdringen.
This Is Belgium... Dit is VLAANDEREN !

INDIVIDUALISME ? is communisme beter...

700.000 werklozen en 300.000 hulpbehoevenden...
17.000 Belgische gezinnen kunnen geen electriciteit betalen,
tienduizenden gezinnen leven onder de armoedegrens,
honderden daklozen is grote steden, hier in België

wij sluiten de vrouwen niet op, een mooie vrouw is leuk om naar te kijken

kindermisbruik is wereldwijd een probleem Portugal heeft nu ook zijn proces

de westerse wereld is superieur op zeer veel vlakken : economie, technologie, medisch vlak, wetenschap, infrastructuur enz... niet wat jij denkt

onverdraagzaamheid en racisme... is veel sterker tussen allochtonen zelf of in andere landen, niet te vergelijken met hier... kijk maar naar de genocides in Afrika en Joegoslavië...

zeg eens Marokaan tegen een Turk zie dat je rap kan lopen want dat beschouwen ze als een belediging

zij de hunne wel aan ons ? geen burka in Antwerpen en Gent... ook niet in mijn straat
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 25 november 2004, 20:09   #336
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Als je me dat niet kan aantonen, maak je inderdaad het links gedachtengoed ongeloofwaardig terwijl dat vast niet je bedoeling is. En dat is jammer uiteraard.
Eerste belangrijke vergissing: ik ben niet links.
De rest van je gelul lees ik niet eens.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 25 november 2004, 20:10   #337
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cloaca
Het is niet omdat in het Oude Testament God wordt voorgesteld als een wrede, straffende God dat elke christen dat beeld overneemt.
De grote meerderheid van de moslims gebruikt geen geweld, dus ik neem aan dat ook niet goedkeuren. Mohammed wordt vooral geëerd omdat hij een stichter is van de islam. Zijn daden passen in de context van de tijd nl. 7de eeuw v. Chr. da's al een tijdje geleden he.
O ja, dat past in zijn tijd. Merkwaardig dat we dergelijke argumenten nooit horen als men het christendom aanvalt...

Mag ik trouwens van u eens vernemen op welke wijze de daden van Mohammed (waarvan u nauwelijks iets afweet... dat is mijn stelligste vermoeden) dan wel mogen passen in die tijd?

Van een stichter van een religie mogen we wel verwachten dat hij met nieuwe inzichten komt, met zaken die de toenmalige wereld verbazen. Jezus was duidelijk in dat geval: Hij verbaasde vriend en vijand door Zijn doen en laten, door Zijn woorden en door Zijn onderricht.

Mohammed echter was inderdaad een spiegel van zijn tijd, maar hoe men dat dan past in het verheven beeld van een stichter van een godsdienst is wel heel merkwaardig. Nog merkwaardiger is het dat u dit blijkbaar normaal vindt.


U vindt het dus normaal dat Mohammed enige tijd intensief de karavan overviel en alles plunderde wat ze meehadden.

U vindt het dus normaal dat Mohammed Hejaz in een bloedige slag verslaat enkel en alleen omdat de inwoners ervan zich niet tot de islam wilden bekennen.

U vindt het dus normaal dat Mohammed de twee beroemde dichters van hun tijd, Abu Afak en Asma bint Marwan, in hun slaap gruwelijk laat vermoorden omdat ze het gewaagd hadden kritiek te uiten op Mohammed.

U vindt het dus normaal dat Mohammed de joden van Nadir op een onmenselijke wijze uit hun huizen en stad jaagde.

U vindt het dus normaal dat Mohammed alle Banu Koerajza liet uitmoorden gewoon omdat ze zich met geweld hadden verzet tegen Mohammeds nieuwe godsdienst.

Allemaal volgens u normaal en in te passen in de tijdsgeest...


Woorden wekken, voorbeelden trekken. Mohammed gebruikte geweld, dus ook zijn volgelingen gebruikten en gebruiken geweld. Natuurlijk zijn er heel wat moslims die zich hier niet aan wagen, maar het feit is dat wie dat toch doet zich volledig kan vinden in het voorbeeld van de Profeet.

Dat is nu juist het grote verschil met het christendom, waar de stichter ervan een totaal ander beeld heeft nagelaten.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 november 2004, 20:12   #338
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cloaca
De huidige moslims zijn gelovigen zoals een ander, vergelijkbaar met katholieken. Je hebt er verschillende soorten, net zoals een volk. Een volk een etiket opplakken en discrimineren is fout en hetzelfde doen bij een godsdienst eveneens.
U kent duidelijk niets van de islam af. Wie zegt dat de islam een geloof is als alle andere, weet er gewoon geen sikkepit af. Misschien moet u eens de boeken van professor Lewis lezen. Misschien gaan uw ogen dan open. Maar ja, het is natuurlijk politiek correcter de politiek correcte mythes te herhalen, vooral als men ontdaan is van iedere kennis over de islam.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 november 2004, 20:18   #339
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cloaca
Waarom moet iedereen verwesteren. De Westerse samenleving heeft ook (grote) mankementen en gebreken.
Wie ervan overtuigd is dat hij een beschaving heeft die een zekere meerwaarde heeft, zal die waarde ook uitdragen.

Eigenlijk doet het me denken wat in het dagboek van de Franse officier en later kluizenaar Charles de Foucault staat opgetekend toen hij een gesprek had met een belangrijk Algerijnse moslimleider. De Franse Republiek had immers verboden dat er christelijke missionarissen werden uitgezonden in dat moslimgebied. Daarop reageerde de Algerijn met de woorden: "Hebben jullie dan zo'n verachting voor ons dat jullie je geloof ons niet gunnen? Of verachten jullie misschien jullie zelf?"

Dit is het juist: het Westen, bij monde van de linkse rakkers, verachten eigen de eigen beschaving. Ik ben echter mijn beschaving toegedaan en wil de weldaden ervan ook anderen bijbrengen. Maar dat is natuurlijk tegenwoordig een enorme grote zonde tegen het politiek correcte denken.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 november 2004, 20:22   #340
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cloaca
welke? Verregaand ndividualisme, onverschilligheid tov wereldleed, kapitalisme, het voorstellen vd vrouw als lustobject, kindermisbruik, superioriteitsgevoel, racisme en onverdraagzaamhied bij veel mensen...dat zijn enkele voorbeelden.
Superioriteitsgevoel is helemaal niet verkeerd, maar de westerse mens heeft niet echt meer een dergelijk gevoel. Ik kan u aanraden eens een tijd te gaan wonen in een land in de Golf. D�*�*r zult u pas aanvoelen wat "superioriteitsgevoel" juist is. Daar zult u zien hoe fier en zelfbewust een Arabier kan zijn, en zijn beschaving veel hoger achter dan al wat op de aardbol te vinden is.

Individualisme, overschilligheid, wereldleed, kapitalisme, losgeslaten seksualiteit (hierbij inbegrepen de hele "homo-hype") en kindermisbruik zijn producten van een decadentie in de westerse samenleving. Het zijn allemaal producten van het verlaten van de wortels, het zich afwenden van de godsdienst, van de eigen traditie.
Jan van den Berghe is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be