Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2006, 15:27   #1
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard De media en het VVB..

Geachte heer,
Beste xxxxx

Eerst en vooral, bedankt voor uw reactie. Het is beter ons die toe te sturen, anders gaan verhaaltjes hun eigen leven leiden. Ik begrijp uw woede en verbazing. Dat was ook mijn reactie toen ik gisteren met het bericht werd geconfronteerd.
Wat is er gebeurd? Tom Cochez van De Morgen probeert verdeeldheid te zaaien binnen de niet-partijpolitieke Vlaamse Beweging en heeft er ons proberen in te luizen. U bent ook de eerste niet die reageert. Dat is dus het bewijs dat het hen nog aan het lukken is ook.

We hebben ook kunnen genieten van een fraai stukje politiek-correcte informatie. De Morgen publiceert iets, Belga neemt het klakkeloos over en tal van andere kranten nemen het bericht integraal over zonder het te controleren. Alleen Wim Winckelmans van Het Nieuwsblad heeft de zaak (na publicatie) gecontroleerd.

Ik stuur u als bijlage het persbericht dat we gisteren opstelden. Daarin wordt beschreven hoe De Morgen is te werk gegaan.
Indien u alsnog na het lezen van dit bericht niets meer van ons wil ontvangen, dan zullen we daar rekening mee houden, maar het zou ons toch erg verwonderen.

De VVB gaat verder, zonder exclusieve, samen met iedereen die achter de onafhankelijkheidsgedachte staat. We hopen dat we er u ook mogen bijrekenen.

Steven Vergauwen
directeur VVB vzw

En zeggen dat Dewever zowat de huiscolumnist van De Morgen geworden is... Zeg veel over zijn consequente houding. Wie als vlaming een forum krijgt in de morgen is ongevaarlijk voor hun linkse en belgische belangen.

tegen de morgen moet je gewoon niet spreken !En spijtig genoeg doen sommige VB'ers dat ook. Laat ze LINKS liggen. Als ze toch leugens willen verkondigen dat ze ze dan maar helemaal uit hunne duim zuigen.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 12 oktober 2006 om 15:29.
ilfalco is offline  
Oud 12 oktober 2006, 16:12   #2
Karpax
Burger
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Berichten: 181
Standaard

Kan je dat persbericht posten of linken?
Karpax is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be