Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2021, 18:02   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Goed omschreven maar nog veel te flatterend voor wat de Belgische politiek betreft.
Bij de processie van Echternach doen ze 2 stappen vooruit en één achteruit, hier willen ze slimmer zijn en doen het omgekeerd.
Dat is inderdaad een betere omschrijving van hoe het in het belziekske gaat.

De Grooote Belgische Staatsmannen dachten dat ze met 9 ministers van volksgezondheid een probleem oplosten....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 18:10   #22
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ze hadden de Berlijnse muur nooit mogen slopen. Toen is de miserie begonnen hé.
Ze ???
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 18:41   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ze ???
De muur viel dankzij EEN man.

Citaat:
Op 9 november 1989 maakt DDR-politicus Günter Schabowski tijdens een persconferentie bekend dat de DDR haar grenzen zal openen. Als een journalist hem vraagt wanneer het vrije reizen van kracht wordt, antwoordt hij: “Sofort, unverzüglich”
Merkel verhuisde pal na haar geboorte met haar familie naar Oost-Duitsland midden 1954. Daar groeide ze op en studeerde ze.
In de herfst van 1989 (toen de muur viel) was Angela Merkel mede-oprichter van de politieke partij Demokratischer Aufbruch. Van april tot oktober 1990 vervulde zij binnen de laatste DDR-regering de functie van plaatsvervangend woordvoerster. In 1990 sloot Merkel zich bij de CDU aan.
Dat was dus pal nadat de muur gevallen was.
Merkel was een Oost-Duitse, en bij de eersten om gebruik te maken van de weggevallen muur.
Onder haar bewind werd niet alleen de deur van Duitsland wagenwijd opengezet voor de hele barbaarse wereld maar de hele EU. Met alle gevolgen vandien.

DAT zal Henri bedoelen met "ZE".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 15:24   #24
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.797
Standaard

Wil men in Duitsland massaal beginnen deporteren ?

Ik heb twee plugins waarmee ik hier en daar wel eens een betaalmuur kan doorbreken maar hier lukt het niet. Iemand die aan het artikel kan en het me wil pm'en ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 15:47   #25
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wil men in Duitsland massaal beginnen deporteren ?

Ik heb twee plugins waarmee ik hier en daar wel eens een betaalmuur kan doorbreken maar hier lukt het niet. Iemand die aan het artikel kan en het me wil pm'en ?
https://archive.ph/8z0vh
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 16:21   #26
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Bedankt. Ik gebruik altijd deze maar daar lukt het nog zelden mee.


Meh. Titel is clickbait. In de tekst staat er nog achter dat het gaat om illegalen. Wie hoopte dat de reden zou zegevieren en dat al de extremistische moslims zouden gedeporteerd worden komt bedrogen uit. Veel blabla weinig boemboem. Hetzelfde ijle gezeik als bij ons. Er is meer immigratie nodig. Ingenieurs, ... . FTW! Braindrain veroorzaken uit de landen die er al slecht aan toe zijn. Dat gaat zeker helpen diegenen waar we niets mee zijn te doen afzien van naar hier te komen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 22 oktober 2023 om 16:41.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2023, 17:02   #27
Yarisken
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2011
Berichten: 793
Standaard

Ik ben op youtube op wat filmpkes uit Zweden gevallen. Man man daar spreken ze zelf van het leger in te zetten tegen de bendes. Zweden by all means ... denk dat we de komende jaren wat aanpassingen gaan hebben aan ons migratiebeleid.
Yarisken is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be