Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 september 2017, 17:27   #61
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Zowat niets van dat heeft met realiteit te maken, de internets en 'Kim niet Oen' verduidelijken ons dat.
Ja. Maar zeg. Ik heb hier de irrationele poco-bijbel bij de hand liggen en we kunnen Kim toch ook vredesduiven en regenbogen opsturen? We zullen Kim er wel onder krijgen door een stevige babbel te doen met het opgeven vingertje en preken over manieren. Dat zal hem leren...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 17:33   #62
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja. Maar zeg. Ik heb hier de irrationele poco-bijbel bij de hand liggen en we kunnen Kim toch ook vredesduiven en regenbogen opsturen? We zullen Kim er wel onder krijgen door een stevige babbel te doen met het opgeven vingertje en preken over manieren. Dat zal hem leren...
No go. Hoe jammer toch... Alsof ons links slaag van de linkse van Kim krijgt.


Slechts 3000 moslims in NK, blijkbaar is het overdeel van Iran en nog wat...

https://www.youtube.com/watch?v=RLw1v-xQA7I
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 september 2017 om 17:42.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 17:50   #63
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
No go. Hoe jammer toch... Alsof ons links slaag van de linkse van Kim krijgt.


Slechts 3000 moslims in NK, blijkbaar is het overdeel van Iran en nog wat...

https://www.youtube.com/watch?v=RLw1v-xQA7I
"Oei. ""Cute, retard face." Ik wist niet dat er een heel geo-politieke structuur achter deze zaken zit. Dat is allemaal niet boeiend. Laten we samen knikkeren en hartjes knippen voor de moslims. Als er dan nog wat ergs gebeurd in de wereld kan ik naar mijn safe space afdalen en de schuld op blanke mannen steken want die meppen mijn gezicht niet aan gort zoals de boze moslims. "Sad face".

Geef me nu 1.000€ want ik wil gaan shoppen omdat de wereld zo slecht is.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:02   #64
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dat zou niet politiek correct zijn...

Naar Trump wijzen is veel gemakkelijker en oogst meer bijval.
Inderdaad, hij heeft de rest gewoon in de tang. Ik bedoel gewoon dat als die een bommenwerper of raket zijn weg ziet uitkomen, hij wel zal beseffen dat het over en uit is, en niks hem nog belet van effectief op't knoppeke te drukken.
Natuurlijk, om een bommenwerper of raket zijn weg uit te sturen moet ge nog ne grotere zot zijn.

het over en uit is,…. !?!?
blijkbaar beseft men hier niet goed dat het westen in 1953 staakt het vuren heeft afgedwongen omdat ze veel te veel verliezen hadden die ze aan het thuisfront niet konden verantwoorden!
Dit was identiek als in Vietnam, Noord Korea had zich ingegraven en er moest toen al gevochten worden tegen het onzichtbare. Het westen kon het gezicht redden door voor de Burgeroorlog tussen Noord- en Zuid-Korea in de zomer van 1953 te beëindigd met een wapenstilstand.
Terwijl in het westen…. Dus ook Zuid Korea overgegaan werd op de handel en men bij de geallieerden de Koreaanse oorlog probeerde uit het geheugen van de mensen in het westen te wissen.

Bleef Noord Korea van uit oorlogs- modus alles op alles te zetten voor de definitieve overwinning!!! 3 Kim generaties lang, hebben ze met de regelmaat van en klok getest met pesterijen op het randeke van de wapenstilstand overeenkomst hoe het westen op hun speldenprikken zouden reageren.

Maar het westen deed NIETS, 64 jaar lang NIETS en ze konden gewoon verder hun verdediging gebaseerd op guerrilla oorlog voering uitbouwen.

Guerrilla oorlog = psychologische oorlog, probeer mij te pakken haha, je vind mij niet Haha.

Toegepast in Japan, Korea, Vietnam, zuid America, taliban Afghanistan, Pakistan enz. en ondanks zware bombardementen kwamen ze steeds weer uit de grond gekropen!!!!

Noord Korea heeft ondertussen tunnels in graniet steen 150m diep in gans de Noord Koreaanse ondergrond. Tunnels (4) gevonden van uit Noord Korea in "GRANIET LAAG" net spoorlijn tot ver onder Zuid Korea die geschat en troepen verplaatsing aankon van 20.000 personen PER UUR!!!

3 Kim-familie generaties links Noord-Korea. Terwijl andere regimes hun dissidenten onderdrukken en het internet censureren, heeft Noord-Korea geen dissidenten en geen verbinding met de buitenwereld. Het heeft geen internet. De Kim-familie regelt met absolute macht, willekeurig in het gevangen nemen of uitvoeren van iemand die in hun weg staat. Het regime gaat nog verder; Niet alleen wordt de dader gevangen genomen, maar zijn hele geslachten van zijn familie worden ook naar de gulags gestuurd.

Wat dus meteen in houd dat al wie nog niet in de gulags leeft klaar gestoomd is om te vechten voor de Kim-familie. 3 Kim-familie generaties links Noord-Korea heeft alle schuld voor hongersnood en alle ellende dat het volk MOET ondergaan door de oorlogsmodus bij het westen gelegd.

Geen enkele topsporter kan men blijven aansporen, treinen, motiveren zonder dat hij op en gegeven moment kan aan tonen dat hij/zij de beste/sterkste/rapste is. Als hij/zij klaar is moet gepresteerd worden of het momentum is voor altijd voorbij!

En dat is volgens mij nu het grote gevaar >>> GANS Noord Korea is er klaar voor, man en vrouw, kleine en grote wapens met duizenden zijn er en staan op scherp en nu ze een waterstofbom ter beschikking hebben massa adrenaline die op de bevolking zal inwerken al onoverwinnelijk en kan de wapenstilstand eindelijk na 64 jaar verbroken worden om de totale overwinning te behalen.

Guerrilla oorlog = psychologische oorlog, Noord Korea heeft een enorme massa aan vergruist volk die ze als slaven deden werken aan hun tunnels en verdediging die nu klaar is.
Als er alarm geslagen word zal de aanhang massaal zich terug treken in de tunnels die zelfs voor zien zijn tegen atoom aanvallen.

Het vergruist volk die eens de oorlog begonnen alleen maar vijandig kan zijn tegen het Kim regime zal opgeofferd worden en zal bovengronds de atoom en andere aanvallen die enorm zullen zijn moeten ondergaan.

De gevolgen van de militaire actie zal de Kim Familie massaal op internet planten. Onze netvliezen vastpinnen met en net zoals Daesh (IS) deed met Dode afschuwelijk verminkte vrouwen en kinderen lichamen die moeten aantonen hoe schandalig het westen wel is!!!

Om terreur groepen, Iran, Palestijnen, Venezuela, zij die hier bij ons leven en misnoegt zijn op te hitsen een mee te strijden tegen het stoute onmenselijke westen.

Deze bloed stollende soep zal er voor zorgen dat de beurs op zen gat gaat, en de armen het in het westen moeilijk krijgen, lol voor de linksen………..Want het zal de schuld zijn van het westen!!!

En om via de linkse partijen hier bij ons de regeringen de huid vol te schelden hoe slecht wij wel zijn…….tegen het "Democratische Volksrepubliek Korea.".

Want net door de linkse aanhang die het westen tegen hielden iets te ondernemen + wapens leverden (ooit USSR en China) en islam > Iran die hen de grondstof leverde voor de kernbommen en de terroristische organisaties die opleiding en wapens kregen van Noord Korea kon Noord Korea zen macht stelsel matig maar zeker uitbouwen!!!

Oeps >>>k’ wil mijnen kop in het zand steken, paardflappen opzetten zoals de politiek steeds doet…. Kent iemand en goeie niet racistische grap….
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 5 september 2017 om 21:05.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 21:10   #65
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

"Nucleaire testsite van Noord-Korea dreigt te ontploffen"

CRISIS NOORD-KOREA De bergachtige nucleaire site van Noord-Korea dreigt te imploderen, beweert een Chinese wetenschapper. Dat zou dramatische gevolgen hebben voor de regio.

Dat zit er natuurlijk ook best in dat hij zijn eigen boeltje laat instorten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 22:28   #66
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Zijn daar ook communisten aan de macht ?
... nog erger fundi-gelovigen allerhande
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2017, 22:38   #67
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Denk je ernstig dat de USA zijn nucleair arsenaal niet gebruikt als het op het punt staat een conventionele oorlog te gaan verliezen?

Komaan Eya
als het dat was wat ie bedoelde ( maar ik denk het niet ) dan is het nog zotter dan zot daar de VS dat arsenaal zelfs gebruikt als ze aan de winnende hand zijn...zo leert ons de geschiedenis.

Laatst gewijzigd door praha : 5 september 2017 om 22:41.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be