Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 24 februari 2011, 16:16   #21
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Tactisch spelletje..zo kan men mij nog 3 banpunten geven voor het verkeerd plaatsen van een onderwerp..Eigenzinnig = permbanneling

een streepje muziek
shakira shakira
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:18   #22
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
een streepje muziek
shakira shakira
off topic !!!!


(toeme verkeerde smiley)

Laatst gewijzigd door lantjes : 24 februari 2011 om 16:18.
lantjes is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:26   #23
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Politics.be is opgestart als vrij podium voor meningen.
Een soort deeltjesversneller om meningen te laten botsen zonder dat de boel kan ontaarden in onheuse dingen.
Het is 'maar een forum' weet je wel.
Je kon hier 'scoren' met oneliners en scherpe replieken. Plezante oefening.
Maar wel in een al bij al beschaafde sfeer.
De laatste tijd ging het echter stijl bergaf met dit forum omdat dit steeds meer gedomineerd werd door rabiate haters en bepaalde individuen die dachten dat het forum om hén draaide. Zij die dachten hier te kunnen 'scoren' met een stortvloed aan geforceerde scheldpartijen tot zelfs het schenden van de privacy van medeforummers.
Dat was er blijkbaar 'nodig' om te winnen.
De moderatie heeft hierop gepast gereageerd en ik wens hen daarvoor te feliciteren.

Aan degenen die het niet eens zijn met de lijn van de moderatie: U hoeft hier niet te blijven. Forums genoeg op het internet.
Mitgard is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:27   #24
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Revolutie

Wij willen vrijheid

méér ieslaam
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:28   #25
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
off topic !!!!


(toeme verkeerde smiley)
k&k : no limits

en t was gdvrdmm achtergrondmuziek !
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:30   #26
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Revolutie

Wij willen vrijheid

méér ieslaam
met wat komde gij nu weer af ga dat in I&I doen hé, pipo !
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:30   #27
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Politics.be is opgestart als vrij podium voor meningen.
Een soort deeltjesversneller om meningen te laten botsen zonder dat de boel kan ontaarden in onheuse dingen.
Het is 'maar een forum' weet je wel.
Je kon hier 'scoren' met oneliners en scherpe replieken. Plezante oefening.
Maar wel in een al bij al beschaafde sfeer.
De laatste tijd ging het echter stijl bergaf met dit forum omdat dit steeds meer gedomineerd werd door rabiate haters en bepaalde individuen die dachten dat het forum om hén draaide. Zij die dachten hier te kunnen 'scoren' met een stortvloed aan geforceerde scheldpartijen tot zelfs het schenden van de privacy van medeforummers.
Dat was er blijkbaar 'nodig' om te winnen.
De moderatie heeft hierop gepast gereageerd en ik wens hen daarvoor te feliciteren.

Aan degenen die het niet eens zijn met de lijn van de moderatie: U hoeft hier niet te blijven. Forums genoeg op het internet.
wééér aan de zijde van t establishment, Mitgard ? ...

dju toch ...
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:31   #28
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Cuba libre !!!
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:31   #29
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Politics.be is opgestart als vrij podium voor meningen.
Een soort deeltjesversneller om meningen te laten botsen zonder dat de boel kan ontaarden in onheuse dingen.
Het is 'maar een forum' weet je wel.
Je kon hier 'scoren' met oneliners en scherpe replieken. Plezante oefening.
Maar wel in een al bij al beschaafde sfeer.
De laatste tijd ging het echter stijl bergaf met dit forum omdat dit steeds meer gedomineerd werd door rabiate haters en bepaalde individuen die dachten dat het forum om hén draaide. Zij die dachten hier te kunnen 'scoren' met een stortvloed aan geforceerde scheldpartijen tot zelfs het schenden van de privacy van medeforummers.
Dat was er blijkbaar 'nodig' om te winnen.
De moderatie heeft hierop gepast gereageerd en ik wens hen daarvoor te feliciteren.

Aan degenen die het niet eens zijn met de lijn van de moderatie: U hoeft hier niet te blijven. Forums genoeg op het internet.
Steil Mitgard, stijl is er niet! Van jou wel hoor. (da's oprecht gemeend)

Revolutie
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:31   #30
Arnold Layne
Global Moderator
 
 
Geregistreerd: 23 april 2010
Berichten: 1.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Beste oprichters/beheerders,

Ik vermoed dat politics.be ooit is opgestart met als doel een open platform te bieden aan politiek/maatschappelijk geinteresseerden in de geest van vrijheid van meningsuiting en het recht op vrije nieuwsgaring.

Vind u het dan ook niet redelijk hypocriet dan dit 'vrij' platform op dit moment met een ijzeren intolerante hand wordt gemodereerd.

Dat de objectiviteit in die moderatie helemaal zoek is doordat één persoon ogenschijnlijk het meeste van de tijd de dienst uit maakt.

Dat iedere vorm van kritiek op de manier van modereren stande pede wordt verwijderd op weggejorist en dat een soort pijnlijke intolerantie aantoont, beschamend voor een politiek pluraristisch platform.

Dat ik deze brief moet posten in de K&K sectie omdat zijn voortbestaan ( zie de vorige punten ) in het suggestiedeel zeer onzeker zou zijn.
Mvg Eigenzinnig
Beste,

Uw bericht werd verplaatst naar het juiste subforum, namelijk Suggesties & Mededelingen. Dat is niet sarcastisch bedoeld. Het subforum is er in de eerste plaats om, ja hoor, suggesties en mededelingen te doen ter verbetering van dit forum.

Dat sommige tot zelfs vele topics in dit subforum worden gesloten, heeft niets te maken met 'intolerantie' en 'inobjectiviteit'. In de meeste gevallen heeft de topicstarter een specifieke vraag en krijgt die daar van de moderatie een antwoord op. Het topic hoeft daarna zeker niet meteen gesloten te worden, maar wel als de uiteindelijke vraag verzandt in een vaak eindeloze discussie. U zal merken dat bepaalde topics in het subforum helemaal niet worden gesloten.

Het is uw goed recht op kritiek te hebben op de moderatie. Sta me toe toch even toe te lichten hoe de moderatie werkt. Blijkbaar moet dit af en toe eens herhaald worden.
- Het moderatieteam bestaat uit vrijwilligers die een stuk van hun vrije tijd opgeven om te modereren. Soms zelfs een stukje arbeidstijd, want de kritiek over een 'trage' moderatie is nooit ver weg;

- Het moderatieteam is nooit in volle getale online; Ik verwijs naar punt 1. Wellicht kunnen we wat uitbreiding gebruiken. Maar heel weinig mensen voelen zich geroepen en veel vrijwilligers haken af, gezien de vaak grote werklast (u kan zich niet inbeelden hoe vaak er op het rode driehoekje wordt gedrukt). Daarenboven worden bepaalde beslissingen (banpunten, sluiten discussie, ...) niet zomaar en eenzijdig genomen. Er wordt in dat geval overlegd binnen het team.

- We zijn inderdaad intolerant bij bepaalde zaken. In eerste instantie bij het flagrant overtreden van de meest voor de hand liggende forumregels. In tweede instantie als de initiële bestaansreden van dit forum, namelijk een platform voor een open discussie over tal van maatschappelijke onderwerpen, wordt verziekt. De oorzaken zijn legio.

Dit is inderdaad een open platform, maar met een kader. Wie buiten het kader wenst te gaan, zoekt beter andere forumoorden op. Het is nu al moeilijk om het kaf (schelden, persoonlijke aanvallen, gespam, getrol, gezever, geklaag, ...) van het koren (goede, sterke, scherpe, open discussies met respect voor ieders mening) te scheiden. Maar de moderatie volhardt.

Natuurlijk hebben we daarvoor de medewerking nodig van alle forummers die het goed menen.

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 24 februari 2011 om 16:33.
Arnold Layne is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:34   #31
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Aan degenen die het niet eens zijn met de lijn van de moderatie: U hoeft hier niet te blijven. Forums genoeg op het internet.
ik heb al een asielaanvraag ingediend bij politics.net...


Als dit ook de mening is van de founding fathers dan zal ik mijn conclusies trekken..
Eigenzinnig is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:34   #32
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
met wat komde gij nu weer af ga dat in I&I doen hé, pipo !
Mammeloe, ik wist niet waar ik zat, mijn oprechte verexcusering!

Revolutie

Wij willen vrijheid

Méér ieslaam
SDX is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:36   #33
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Beste oprichters/beheerders,

Ik vermoed dat politics.be ooit is opgestart met als doel een open platform te bieden aan politiek/maatschappelijk geinteresseerden in de geest van vrijheid van meningsuiting en het recht op vrije nieuwsgaring.

Vind u het dan ook niet redelijk hypocriet dan dit 'vrij' platform op dit moment met een ijzeren intolerante hand wordt gemodereerd.

Dat de objectiviteit in die moderatie helemaal zoek is doordat één persoon ogenschijnlijk het meeste van de tijd de dienst schijnt uit te maken.

Dat iedere vorm van kritiek op de manier van modereren stande pede wordt verwijderd of gesloten en dat dit een intolerantie aantoont, beschamend voor een politiek pluralistisch platform.

Dat ik deze brief moet posten in de K&K sectie omdat zijn voortbestaan ( zie de vorige punten ) in het suggestiedeel zeer onzeker zou zijn.
Mvg Eigenzinnig
Volledig mee eens.

En het laatste woord hierover is voorlopig nog niet gezegd. Nu echter, ontbreekt me de tijd om hier wat uitvoeriger op in te gaan.

Wordt vervolgd. (en ja, dat vervolgen is multi-interpretabel)
Sus Iratus is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:36   #34
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

gezever zomaar bij het kaf geplaatst
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:36   #35
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wééér aan de zijde van t establishment, Mitgard ? ...

dju toch ...
Pas maar op, ik speur actief overtreders op en geef ze aan.
Daarna sla ik mijn hielen tegen elkaar en ga ik weer op zoek.
Mitgard is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:37   #36
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Pas maar op, ik speur actief overtreders op en geef ze aan.
Daarna sla ik mijn hielen tegen elkaar en ga ik weer op zoek.
cool !
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:39   #37
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
gezever zomaar bij het kaf geplaatst
Had je dat nog niet gezien?
lantjes is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:41   #38
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Had je dat nog niet gezien?
pffft mijn gezever is kwalitatief gezever !


wat denken ze wel !?
Anna List is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:43   #39
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Layne Bekijk bericht
Beste,

Uw bericht werd verplaatst naar het juiste subforum, namelijk Suggesties & Mededelingen. Dat is niet sarcastisch bedoeld. Het subforum is er in de eerste plaats om, ja hoor, suggesties en mededelingen te doen ter verbetering van dit forum.

Dat sommige tot zelfs vele topics in dit subforum worden gesloten, heeft niets te maken met 'intolerantie' en 'inobjectiviteit'. In de meeste gevallen heeft de topicstarter een specifieke vraag en krijgt die daar van de moderatie een antwoord op. Het topic hoeft daarna zeker niet meteen gesloten te worden, maar wel als de uiteindelijke vraag verzandt in een vaak eindeloze discussie. U zal merken dat bepaalde topics in het subforum helemaal niet worden gesloten.

Het is uw goed recht op kritiek te hebben op de moderatie. Sta me toe toch even toe te lichten hoe de moderatie werkt. Blijkbaar moet dit af en toe eens herhaald worden.
- Het moderatieteam bestaat uit vrijwilligers die een stuk van hun vrije tijd opgeven om te modereren. Soms zelfs een stukje arbeidstijd, want de kritiek over een 'trage' moderatie is nooit ver weg;

- Het moderatieteam is nooit in volle getale online; Ik verwijs naar punt 1. Wellicht kunnen we wat uitbreiding gebruiken. Maar heel weinig mensen voelen zich geroepen en veel vrijwilligers haken af, gezien de vaak grote werklast (u kan zich niet inbeelden hoe vaak er op het rode driehoekje wordt gedrukt). Daarenboven worden bepaalde beslissingen (banpunten, sluiten discussie, ...) niet zomaar en eenzijdig genomen. Er wordt in dat geval overlegd binnen het team.

- We zijn inderdaad intolerant bij bepaalde zaken. In eerste instantie bij het flagrant overtreden van de meest voor de hand liggende forumregels. In tweede instantie als de initiële bestaansreden van dit forum, namelijk een platform voor een open discussie over tal van maatschappelijke onderwerpen, wordt verziekt. De oorzaken zijn legio.

Dit is inderdaad een open platform, maar met een kader. Wie buiten het kader wenst te gaan, zoekt beter andere forumoorden op. Het is nu al moeilijk om het kaf (schelden, persoonlijke aanvallen, gespam, getrol, gezever, geklaag, ...) van het koren (goede, sterke, scherpe, open discussies met respect voor ieders mening) te scheiden. Maar de moderatie volhardt.

Natuurlijk hebben we daarvoor de medewerking nodig van alle forummers die het goed menen.
Beste Mr. Layne,

Ik heb bijna migraine gekregen van al dat rood. 't is maar een idee zenne, maar mss kunt ge het begin (en evt. de afsluiting, die hier niet aanwezig was) in 't rood zetten en de rest in 't zwart. Dan kunnen mensen met gevoelige hersentjes de mededelingen ook lezen

Mvg,
nyn.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 24 februari 2011, 16:43   #40
Arnold Layne
Global Moderator
 
 
Geregistreerd: 23 april 2010
Berichten: 1.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
ik heb al een asielaanvraag ingediend bij politics.net...


Als dit ook de mening is van de founding fathers dan zal ik mijn conclusies trekken..
U kan misschien uw conclusies trekken uit de reeks van reacties hier, waarvan me dunkt er nauwelijks eentje 'on topic' is. En dan vraagt u zich af waarom wij soms topics sluiten?

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 24 februari 2011 om 16:44.
Arnold Layne is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be