Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 28 maart 2017, 15:32   #121
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Zoals ik al schreef vb´ers zijn geboren hypocrieten.

Veel bla bla maar de anderen zullen het moeten oplossen.
Wat een gezever weeral ...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 28 maart 2017, 20:00   #122
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ondanks de haat van Erdogan tegen Europeanen en de zware bedreiging is de voorkeursbestemming van de Belgen voor de Paasvakantie toch wel Turkije zeker?
Vraag. Zijn wij zot geworden???????????
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tml?show=react
Ik begrijp dat ook niet echt goed dat er nog zoveel mensen zijn die naar daar afreizen.

Men had die hun toeristische sector al moeten uitvegen maar nee, veel mensen gaan die daar nog wat rijker maken om wapens te kopen.

Zoals u terecht schreef: ze zijn allemaal zot geworden hier in ons land.

Laten we het nog even wat dramatischer zien en onze huidige Politici en EU leiders de schuld geven van de moord op onze kinderen en kleinkinderen door het 'Paard van Troje' nog steeds geen halt te willen toeroepen, of is dat te ver gezocht?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 maart 2017 om 20:03.
Universalia is offline  
Oud 29 maart 2017, 02:07   #123
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Zoals ik al schreef vb´ers zijn geboren hypocrieten.
.
Je moet VB'ers niet vergelijken met moslims.

Ze beroepen zich op godsdienstvrijheid en de koran om op van alles en nog wat uitzonderingen te krijgen.
Onverdoofd slachten en met een hoofddoek op hun paspoort zijn daar enkele voorbeelden van.

Maar als diezelfde koran dan voorschrijft dat ze geen geld mogen aanvaarden dat niet uit arbeid voortkomt telt die koran dan weer niet.
Kan het nog hypocrieter ........
daiwa is offline  
Oud 29 maart 2017, 06:30   #124
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Je moet VB'ers niet vergelijken met moslims.
Gebeurde ook niet, vb´ers zijn geboren hypocrieten, over moslims hun hypocrisie beginnen zal daar niks aan veranderen.
dpg is offline  
Oud 29 maart 2017, 06:48   #125
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Aan zichzelf denkt een hypocriet de wereld te kennen.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 29 maart 2017, 06:55   #126
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Er is nu eens niets fascistisch aan de absurditeiten van de progressief-(neo)liberale EU.
Ik ruik sarcasme.

Fascisme = je wil opdringen aan anderen.
Ik heb geen regering haar wil harder weten opdringen dan deze.
De liberalen moesten kost wat kost Assad tot val brengen, bewapende daar zelfs jihadisten voor en later stuurde diezelfde liberalen samen met de NVA fighterjets om onlegitiem bommen op de IS en burgers hun kop te smijten. We oogsten daaruit aanslagen in Maalbeek en Zaventem.
Allemaal volledig naast de wet van Geneve en naast de democratie.
Wij hebben daar niet om gevraagd, luidkeels gezegd niet te volgen in het Amerikaans buitenlands beleid maar het is ons toch door de strot geramd.
Al wie in tegenspraak kwam werd aan de schandpaal gehangen of via een cordon uitgesloten.
De koning ontving zelfs Erdogan en gaf deze miljarden, wederom: straten afgezet en wie in opspraak kwam werd meegenomen in vastgezet tot Erdogan uit het land was.

En diezelfde regering wil dan anderen waarden en normen bijbrengen?
De waanzin voorbij.
Peche is offline  
Oud 29 maart 2017, 07:06   #127
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Gebeurde ook niet, vb´ers zijn geboren hypocrieten, over moslims hun hypocrisie beginnen zal daar niks aan veranderen.
Veel gegronde argumenten niet aanwezig hé en altijd maar kleingeestige gezever uit de mouw kloppen over VB dit VB dat... ,ik noem dat kleine kindjes praat... plat gelul.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 29 maart 2017, 07:17   #128
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Aan zichzelf denkt een hypocriet de wereld te kennen.....
Over de wereld beginnen zal niets veranderen aan het feit dat vb´ers geboren hypocrieten zijn.
dpg is offline  
Oud 29 maart 2017, 07:50   #129
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ruik sarcasme.

Fascisme = je wil opdringen aan anderen.
.
Niks sarcasme.
Wat heeft fascisme te maken met je wil aan anderen opleggen? Deed de Soviet-unie dat dan niet? Doet elke staat dat dan niet? Zijn die allemaal fascistisch?
Volgens mij lijdt je aan het linkse syndroom van "alles wat ik niet leuk vind is fascisme".

Wat jij beschrijft, is autoritarisme. Waar an sich niks mis mee is, als de autoriteit legitiem is. Dat is die van de EU natuurlijk nergens. Ze heeft noch democratische legitimiteit, noch volkse, noch religieuze. Alle autorieit van de EU komt vanwege een ver-van-mijn-bed bureaucratie van parasietaire klasse afgeschreven voormalig nationale politici die achterkamerdeals doen in Brussel en Straatsburg.
Een nog groter probleem is dat de EU niet enkel autoritair is, maar tracht totalitair te zijn. Ze tracht alles te regelen, van de reikwijdte van vrijheid van meningsuiting tot de nationale begrotingen, van migratie (en feitelijk de moedwillige vervanging van etnische Europeanen) tot ontwikkelingshulp, van de verkoop van melk en hoe krachtig uw stofzuiger precies mag zijn.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 maart 2017 om 08:12.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 29 maart 2017, 07:54   #130
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Niks sarcasme.
Wat heeft fascisme te maken met je wil aan anderen opleggen? Deed de Soviet-unie dat dan niet? Doet elke staat dat dan niet? Zijn die allemaal fascistisch?
Volgens mij lijdt je aan het linkse syndroom van "alles wat ik niet leuk vind is fascisme".
Ze gaan aan de democratie voorbij en rammen hun bestuur (dat door de EU opgedwongen wordt) door de strot.

Citaat:
Wat jij beschrijft, is autoritarisme. Waar an sich niks mis mee is, als de autoriteit legitiem is. Dat is die van de EU natuurlijk nergens. Ze heeft noch democratische legitimiteit, noch volkse, noch religieuze. Alle autorieit van de EU komt vanwege een ver-van-mijn-bed bureaucratie van parasietaire klasse afgeschreven voormalig nationale politici die achterkamerdeals doen in Brussel en Straatsburg.
Een nog groter probleem is dat de EU niet enkel autoritair is, maar tracht totalitair te zijn. Ze tracht alles te regel, van de reikwijdte van vrijheid van meningsuiting tot de verkoop van melk en hoe krachtig uw stofzuiger precies mag zijn.
Neen, het is puur fascisme.
Peche is offline  
Oud 29 maart 2017, 08:16   #131
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ze gaan aan de democratie voorbij en rammen hun bestuur (dat door de EU opgedwongen wordt) door de strot.
Volgens mij deden ze dat al voor de EU hoor Peche. De aard van de Staat is autoritair. Het probleem is dat de Staat vaan ietwat autoriteit heeft, de EU heeft dat niet. De Belgische Staat natuurlijk ook niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen, het is puur fascisme.
Jij moet een beetje minder smoren kerel. Ik ken nog mensen zoals jij. Daar kan je ook aan trachtten een korte logische argumentatie aan te geven, nog geen 5 zinnen lang, en het enige antwoord dat die klaar hebben is hun ongefundeerde stelling, die je zonet ontmanteld hebt, herhalen.
"Alles wat ik niet leuk vind, is fascisme!!!!"
Mussolini had wel wat beters te doen dan de stofzuigerverkoop in heel Europa te regelen en hordes derde werelders te verdelen over de natiestaten.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 maart 2017 om 08:21.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 29 maart 2017, 08:22   #132
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Volgens mij deden ze dat al voor de EU hoor Peche. De aard van de Staat is autoritair.

"Alles wat ik niet leuk vind, is fascisme!!!!"
Mussolini had wel wat beters te doen dan de stofzuigerverkoop in heel Europa te regelen en hordes derde werelders te verdelen over de natiestaten.
Christophe, laat fascisme zich niet beperken tot "nationalisme".
Bekijk de EU als "eenheidsstaat" en waarin enkelingen de scepter zwaaien.
Zij rammen ons hun bestuur dictatoriaal door de strot.
Er is niet eens sprake van een democratie meer, want niemand kan gecorrigeerd worden via referenda en ze doen maar op. GB kon de EU via referenda corrigeren en zij kozen ervoor deze te verlaten. Anderen komen in opspraak en krijgen niet eens media aandacht, zie Orban met de vluchtelingencrisis. Zij naaien andere fascisme aan en ontzeggen hen volle dialoog, verdraaien beelden in de pers door te manipuleren en hangen alle anderdenkenden aan de schandpaal. Anderen worden verstoten of uitgesloten. Maar dat is geen fascisme volgens U?

Het is niet enkel omdat ik dat niet leuk vind, het is gewoon hoe ik dat zie.
Peche is offline  
Oud 29 maart 2017, 08:51   #133
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar dat maakt het niet minder fascistisch. De EU staat op haar grote gelijk, dwingt haar willetje op en wie niet meeloopt wordt verstoten en aan de schandpaal gehangen in de pers.
Die techniek hebben ze van Hitler geleerd.
Peche heeft gelijk met het vetgedrukte en onderlijnde hetgeen nl. de kerngedachte is. Voor de rest lopen jullie allemaal vast in semantiek.

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 29 maart 2017 om 08:51.
Ke Nan is offline  
Oud 29 maart 2017, 08:53   #134
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Christophe, laat fascisme zich niet beperken tot "nationalisme".

Radicaal nationalisme is verdorie één van de hoofdkenmerken van fascisme! Wat voor dubbeldenk zit jij hier eigenlijk uit te voeren?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Bekijk de EU als "eenheidsstaat" en waarin enkelingen de scepter zwaaien.
Een eenheidsstaat is zeker de richting waarin de EU gaat. Een eenheidsstaat zonder enige vorm van natie en ethnos. Internationalistisch dus, meer een soort communistisch model. Tel daar vooral de degeneratieve progressieve agenda en wat derde wereld-isme bij. Alleszins in de verste verte niet fascistisch.
Die enkelingen die de scepter zwaaien, dat noemt plutocratie.
Nu, ik noem de EU niet communistisch. Cultuur-marxistisch, ja. Maar economisch gezien is de EU natuurlijk allesbehalve communistisch. Moest ik u zijn zei ik nu "Laat communisme zich niet beperken tot "het nemen en herverdelen van kapitaal".
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Zij rammen ons hun bestuur dictatoriaal door de strot.
Er is niet eens sprake van een democratie meer, want niemand kan gecorrigeerd worden via referenda en ze doen maar op. GB kon de EU via referenda corrigeren en zij kozen ervoor deze te verlaten. Anderen komen in opspraak en krijgen niet eens media aandacht, zie Orban met de vluchtelingencrisis. Zij naaien andere fascisme aan en ontzeggen hen volle dialoog, verdraaien beelden in de pers door te manipuleren en hangen alle anderdenkenden aan de schandpaal. Anderen worden verstoten of uitgesloten. Maar dat is geen fascisme volgens U?
Dat is inderdaad geen fascisme. Nogmaals, is elk autoritair regime volgens U fascistisch? De Soviet-unie bijvoorbeeld, waren dat fascisten? Een simpele ja of nee zal volstaan, de conclusies zal iedereen zelf kunnen trekken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het is niet enkel omdat ik dat niet leuk vind, het is gewoon hoe ik dat zie.
Jij hebt recht op je eigen mening, niet op je eigen feiten.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 maart 2017 om 08:56.
AnarchoChristophe is offline  
Oud 29 maart 2017, 08:57   #135
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ja allemaal fascisten.
Er is nooit een democratisch bestuur geweest, enkel leiders die hun wil opdringen.

Laatst gewijzigd door Peche : 29 maart 2017 om 08:58.
Peche is offline  
Oud 29 maart 2017, 08:59   #136
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Peche heeft gelijk met het vetgedrukte en onderlijnde hetgeen nl. de kerngedachte is. Voor de rest lopen jullie allemaal vast in semantiek.
Semantiek, zoals jij dat noemt, is de wijze waarop onze geschiedenis vervalst en uitgewist wordt. Orwell heeft dat mooi meegenomen, als het volk de woorden niet heeft om bepaalde ideeën uit te drukken, kan er geen debat of filosofie of ontwikkeling zijn. Nieuw-spraak heet dat.

Alles wat niet leuk is fascisme noemen terwijl je cultuur-marxisme promoot, maakt daar deel van uit. Vanwege de vriendelijke Amerikaanse bezetter sinds '45.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 29 maart 2017, 09:00   #137
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja allemaal fascisten.
Er is nooit een democratisch bestuur geweest, enkel leiders die hun wil opdringen.
Ok, dus de Soviet-Unie was een fascistische staat. Leuk dat we dat nu van u weten.

Prettige dag nog.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 29 maart 2017, 09:15   #138
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Een communisme is ook een fascisme.
Peche is offline  
Oud 29 maart 2017, 11:06   #139
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Een communisme is ook een fascisme.
Als u gaat bevestigen dat den Dolf een communist was dan zal ik overwegen dat in mijn handtekening op te nemen.
Elio di Supo is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be