Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 april 2017, 11:54   #21
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik heb het nooit anders geweten.

Worden die nieuwe Zweden dan zo oud dat ze zich de tijd daarvoor nog kunnen herinneren?

Oftewel: What the fuck heeft dit er mee te maken?
Ah ja?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gemengd_onderwijs

Citaat:
Het katholiek onderwijs volgde pas schoorvoetend, vanaf begin jaren 1970. Een eerste stap in de richting van gemengd onderwijs was daar het samenvoegen van klassen en scholen, soms uit noodzaak wegens dalend leerlingenaantal, maar ook door de gewijzigde opvattingen over opvoedkunde. Vanaf de jaren 1980 was het gemengde onderwijs echter ook daar zo goed als veralgemeend. Alleen bleef er binnen het katholieke onderwijs nog een tijdje discussie of alle lessen ook gemengd moesten worden gegeven. Met name schoolzwemmen en lichamelijke opvoeding bleven nog lange tijd gescheiden gegeven.
En dat gaat niet over de Middeleeuwen hé
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:55   #22
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hoe dan ook, dit moet onderzocht worden.

Als het waar is, dan moeten strenge maatregelen voorzien worden, namelijk meer controle op alle plaatsen waar dat nodig moest zijn. En aanpakken wie probleemgevallen zijn.

Als het niet waar is, dan is het filmpje misleidende propaganda. Dan moeten de makers aangepakt worden.

Ik kom steeds terug op mijn dada: de immigratie mocht nooit zo massaal gebeuren. Die mensen zelf hebben zo geen kans om zich onze cultuur eigen te maken (zonder daarbij hun roots te moeten verloochenen).

.
Roots?

We hebben het intussen over de vierde generatie.

Ze leven tussen de Playstations, het vrije internet, MacDonalds en Hollywood.

Roots heeft daar niks mee te maken.

Kwamen ze uit Cambodja hadden ze na één generatie westerse namen, konden ze geen woord Khmer zeggen, en spraken hun ouders enkel gebroken Nederlands tegen hen.

Try again...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 11:59   #23
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ah ja?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gemengd_onderwijs



En dat gaat niet over de Middeleeuwen hé
Ik ben er 41, geboortejaar 1976, afkomstig uit één van de provinciaalste en katholiekste dorpen uit West-Vlaanderen, met een school geleid door nonnen en het wekelijks bezoek van meneer pastoor.

Ik herhaal: ik heb het nooit anders geweten.

En die gasten die die kinderen daar zitten te verdelen, zijn ab-so-luut niet ouder dan mij.

Dus nogmaals: Waar komt dit plots vandaan?

Hier hebben ze het alvast niet gezien.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 12:06   #24
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik ben er 41, geboortejaar 1976, afkomstig uit één van de provinciaalste en katholiekste dorpen uit West-Vlaanderen, met een school geleid door nonnen en het wekelijks bezoek van meneer pastoor.

Ik herhaal: ik heb het nooit anders geweten.

En die gasten die die kinderen daar zitten te verdelen, zijn ab-so-luut niet ouder dan mij.

Dus nogmaals: Waar komt dit plots vandaan?

Hier hebben ze het alvast niet gezien.
Ik wil maar zeggen dat scheiding naar sekse in scholen hier heel recent 'verboden' is. Dus het is wel heel selektieve (maar terechte) verontwaardiging als het van gelovigen komt.

Trouwens dit moet je je nog herinneren:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/nbra09102003_001

Citaat:
Op 1 september 2004 worden de twee vrije basisscholen van Sint-Pieters-Buiten, samen met de kleuterschool, één grote gemengde scholengroep. Daarmee verdwijnen de twee laatste niet-gemengde scholen van Gent. Het nieuwe project zoekt nog een nieuwe naam.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 12:13   #25
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik wil maar zeggen dat scheiding naar sekse in scholen hier heel recent 'verboden' is. Dus het is wel heel selektieve (maar terechte) verontwaardiging als het van gelovigen komt.

Trouwens dit moet je je nog herinneren:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/nbra09102003_001
Intussen is het veranderd en wij willen dat niet meer terug. Het is NU dat telt. Capito? Gaat u er straks ook nog de pre-middeleeuwen bij sleuren?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 april 2017 om 12:15.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 12:18   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Geen tegenargumenten en dan maar eventjes het verleden er bij halen. Wel intussen is het veranderd en wij willen dat niet meer terug. Capito? Gaat u straks er ook nog de pre-middeleeuwen bij sleuren?
Vermits je het nog niet begrepen hebt: ik ben ook tegen wat er in Zweden gebeurt (als het klopt), maar die selektieve verontwaardiging vind ik ongeloofwaardig.

Twintig jaar geleden hadden we hier ook gescheiden onderwijs (en er gaan trouwens stemmen op om er opnieuw mee te beginnen). Dus een klein beetje bescheidenheid mag ook.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...cholen/5168116
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 12:34   #27
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

En als er nu eens gescheiden scholen zijn voor moslims waar ze jongens en meisjes kunnen scheiden?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 12:44   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
En als er nu eens gescheiden scholen zijn voor moslims waar ze jongens en meisjes kunnen scheiden?
wat dan weer zeer bevorderlijk zal zijn als ze na de schooltijd werk zoeken.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 12:47   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Vermits je het nog niet begrepen hebt: ik ben ook tegen wat er in Zweden gebeurt (als het klopt), maar die selektieve verontwaardiging vind ik ongeloofwaardig.

Twintig jaar geleden hadden we hier ook gescheiden onderwijs (en er gaan trouwens stemmen op om er opnieuw mee te beginnen). Dus een klein beetje bescheidenheid mag ook.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...cholen/5168116
ik ging naar het Eerste Studiejaar in 1971, en de klassen waren toen al gemengd. En ik zat in gemengde klassen tot het einde vd humaniora.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 6 april 2017 om 13:14.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 12:58   #30
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gemengd onderwijs, sinds wanneer is dat ook weer verplicht in België?
maar hoe lang was de vrije keuze voor gemengd onderwijs al mogelijk daarvoor ???

je lijkt een beperking van de keuzevrijheid (het bestaan van niet gemengd onderwijs naast gemengd onderwijs) toe te juichen en te willen verkopen als vooruitgang, terwijl de verplichting tot gemengd onderwijs voor allen (overigens Europees gezien vrijwel uitsluitend in Vlaanderen een praktijk) niets meer is dan een aantasting van burgerlijke rechten en voorheen verworven vrijheden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 13:34   #31
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ik ging naar het Eerste Studiejaar in 1971, en de klassen waren toen al gemengd. En ik zat in gemengde klassen tot het einde vd humaniora.
Gij zijt naar het Officieel Onderwijs gegaan
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 13:37   #32
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
maar hoe lang was de vrije keuze voor gemengd onderwijs al mogelijk daarvoor ???

je lijkt een beperking van de keuzevrijheid (het bestaan van niet gemengd onderwijs naast gemengd onderwijs) toe te juichen en te willen verkopen als vooruitgang, terwijl de verplichting tot gemengd onderwijs voor allen (overigens Europees gezien vrijwel uitsluitend in Vlaanderen een praktijk) niets meer is dan een aantasting van burgerlijke rechten en voorheen verworven vrijheden.
Ht gaat over kinderen en die kunnen niet kiezen, hun ouders doen dat. Dus ja ik ben voor een verplichting tot gemengd onderwijs. Trouwens voor degenen die denken dat onderwijsextremisme in Belgie niet meer mogelijk is:

http://www.politics.be/nieuws/6428/

Citaat:
Onvermijdelijke aanwezige in dit debat was de controversiële Antwerpse antizionistische rabbijn Moshe Friedman. Hij heeft een lange procedureslag achter de rug om zijn kinderen in één van de orthodoxe scholen ingeschreven te krijgen, ook al is het gevolg dat zijn jongens daarvoor les moeten krijgen in klassen die de facto uitsluitend meisjes bevatten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 15:12   #33
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Vermits je het nog niet begrepen hebt: ik ben ook tegen wat er in Zweden gebeurt (als het klopt), maar die selektieve verontwaardiging vind ik ongeloofwaardig.
Die verontwaardiging is niet selectief. Het is jouw relativering die selectief is:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Twintig jaar geleden hadden we hier ook gescheiden onderwijs (en er gaan trouwens stemmen op om er opnieuw mee te beginnen).
De verontwaardiging gaat niet zomaar over gescheiden onderwijs. Ze gaat over de vijandige invasie van sujetten die hier de sharia komen opleggen. Ze gaat over de golf van eremoorden, kindhuwelijken, zuurgooien, massa-aanrandingen, groepsverkrachtingen, genitale verminking, enz. waar we nu mee te maken krijgen vanwege de moslim massa-immigratie. Hoe lang is het geleden dat dit de normale omgangsvormen waren hier bij ons?

Die meisjes die verplicht worden om achteraan in de bus te zitten en die vrouw die aangevallen wordt op haar eigen balkon zijn slechts het tipje van de ijsberg. In het tot op het bot geïndoctrineerde Zweden heeft TV4 het gewaagd om deze beperkte hoeveelheid feiten in verband te brengen met immigratie en islamisering. En de Zweedse premier is natuurlijk "geschokt" omdat hij nu met de neus op zijn eigen leugens wordt geduwd.

De Zweedse regering klopt zich op de borst de meest feministische regering ooit te zijn.

In een document genaamd Facts about migration and crime in Sweden bazuint de regering luidkeels haar eigen objectiviteit uit:

Citaat:
Swedish government agencies have nothing to gain from covering up statistics and facts; they seek an open and fact-based dialogue. Sweden is an open society governed by a principle of public access to official documents. This means that members of the public, e.g. private individuals and media representatives, have the right to insight into and access to information about the activities of central and local government.
Het klinkt veelbelovend. In hetzelfde document wordt als grootste probleem de islamofobie en de vooroordelen van de autochtone Zweden tegenover de nieuwkomers genoemd:

Citaat:
Prejudices and negative attitudes towards Muslims exist in many areas of society. A report published by the Equality Ombudsman in 2015 shows that Islamophobia is manifested in threats, violence, verbal abuse, media attacks, harassment in schools, unfavourable opportunities for finding a job, and in other ways.
De problemen die ik hierboven vermeld en ook degene die ik hier benoem zijn in vergelijking daarmee allemaal verwaarloosbaar volgens de Zweedse regering want ze staan niet in hun "fact-check"!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dus een klein beetje bescheidenheid mag ook.
Gaan we de islamisering van Europa dan op die manier bestrijden? Met bescheidenheid?

Met honderdduizenden per jaar komen ze aan de West-Europese uitkeringsuier hangen en leggen ze ons hun obscene sharia-gewoontes op. Maar wij moeten bescheiden zijn?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 15:35   #34
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Die verontwaardiging is niet selectief. Het is jouw relativering die selectief is:



De verontwaardiging gaat niet zomaar over gescheiden onderwijs. Ze gaat over de vijandige invasie van sujetten die hier de sharia komen opleggen. Ze gaat over de golf van eremoorden, kindhuwelijken, zuurgooien, massa-aanrandingen, groepsverkrachtingen, genitale verminking, enz. waar we nu mee te maken krijgen vanwege de moslim massa-immigratie. Hoe lang is het geleden dat dit de normale omgangsvormen waren hier bij ons?

Die meisjes die verplicht worden om achteraan in de bus te zitten en die vrouw die aangevallen wordt op haar eigen balkon zijn slechts het tipje van de ijsberg. In het tot op het bot geïndoctrineerde Zweden heeft TV4 het gewaagd om deze beperkte hoeveelheid feiten in verband te brengen met immigratie en islamisering. En de Zweedse premier is natuurlijk "geschokt" omdat hij nu met de neus op zijn eigen leugens wordt geduwd.

De Zweedse regering klopt zich op de borst de meest feministische regering ooit te zijn.

In een document genaamd Facts about migration and crime in Sweden bazuint de regering luidkeels haar eigen objectiviteit uit:



Het klinkt veelbelovend. In hetzelfde document wordt als grootste probleem de islamofobie en de vooroordelen van de autochtone Zweden tegenover de nieuwkomers genoemd:



De problemen die ik hierboven vermeld en ook degene die ik hier benoem zijn in vergelijking daarmee allemaal verwaarloosbaar volgens de Zweedse regering want ze staan niet in hun "fact-check"!



Gaan we de islamisering van Europa dan op die manier bestrijden? Met bescheidenheid?

Met honderdduizenden per jaar komen ze aan de West-Europese uitkeringsuier hangen en leggen ze ons hun obscene sharia-gewoontes op. Maar wij moeten bescheiden zijn?
Perfect verwoord!
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 17:45   #35
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ah ja?
Met name schoolzwemmen en lichamelijke opvoeding bleven nog lange tijd gescheiden gegeven
Dat is ook niet meer dan normaal, volgens mij is dat nog steeds zo. 10 jaar geleden was het althans nog zo.
Mannen en vrouwen hebben fysiek heel andere capaciteiten en grenzen. Ik zie ons indertijd al rugby of veldhockey spelen met de meisjes. Dat zou voor heel wat gehuil gezorgd hebben.
Het niveau in scholen is al een "race to the bottom" met een gigantische instroom van luierikken door het "gelijke kansen onderwijs" of mensen die de taal amper machtig zijn. Alleen lichamelijk opvoeding ontbrak nog zeker? Dat ook naar de zeik dan. In naam van de gelijkheid.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 18:05   #36
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat is ook niet meer dan normaal, volgens mij is dat nog steeds zo. 10 jaar geleden was het althans nog zo.
Mannen en vrouwen hebben fysiek heel andere capaciteiten en grenzen. Ik zie ons indertijd al rugby of veldhockey spelen met de meisjes. Dat zou voor heel wat gehuil gezorgd hebben.
Het niveau in scholen is al een "race to the bottom" met een gigantische instroom van luierikken door het "gelijke kansen onderwijs" of mensen die de taal amper machtig zijn. Alleen lichamelijk opvoeding ontbrak nog zeker? Dat ook naar de zeik dan. In naam van de gelijkheid.
Toen ik in de humaniora zat, stelde die lichamelijke opvoeding eigenlijk weinig voor, en was dus volledig gemengd, alsook de zwemles. (kleine veertig jaar geleden)
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 18:09   #37
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Toen ik in de humaniora zat, stelde die lichamelijke opvoeding eigenlijk weinig voor, en was dus volledig gemengd, alsook de zwemles. (kleine veertig jaar geleden)
Dat valt te betreuren.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 18:14   #38
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat is ook niet meer dan normaal, volgens mij is dat nog steeds zo. 10 jaar geleden was het althans nog zo.
Mannen en vrouwen hebben fysiek heel andere capaciteiten en grenzen. Ik zie ons indertijd al rugby of veldhockey spelen met de meisjes. Dat zou voor heel wat gehuil gezorgd hebben.
Het niveau in scholen is al een "race to the bottom" met een gigantische instroom van luierikken door het "gelijke kansen onderwijs" of mensen die de taal amper machtig zijn. Alleen lichamelijk opvoeding ontbrak nog zeker? Dat ook naar de zeik dan. In naam van de gelijkheid.
Voor het meeste wat er bij LO gedaan wordt kan het gemeng. Op en neer huppelen is gemengd veel plezieriger

Voor sport kan training voor voetbal, basket etc ook perfect gemengd.
Als er matchkes gespeeld worden moeten er groepen gevormd worden en dan kan men de twee apart nemen.
Bij matchkes was het in mijn tijd altijd wel zo dat er gekozen werd: twee kapiteins die dan om beurten een speler mochten kiezen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 18:25   #39
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Voor het meeste wat er bij LO gedaan wordt kan het gemeng. Op en neer huppelen is gemengd veel plezieriger
.
Fucking gemeenschapsonderwijs Meer valt daar niet over te zeggen.
En ik heb nochtans van het katholiek onderwijs ook geen al te hoge pet op.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 april 2017 om 18:25.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 18:25   #40
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Tjah, Europeanen stappen af van hun tradities.
Staan dan verbaasd te kijken dat iemand anders zijn cultuur toepast.

Wat is de islamitische cultuur? Wat is daar het doel?
Wat is ons doel? FB , hebben ze mij geliked?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be