Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2005, 11:27   #221
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Inderdaad er lopen veel profiteurs rond maar enfi

ik heb een schat van een vrouw ik heb werk dus al bij al toch nog een goed leven
Dat is de zin van het leven
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 12:57   #222
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
ik zal is een goed voorbeeld nemen, bijvoorbeeld Azie, de aziatische tijgers
in de jaren zestig was pakweg zuid-korea even arm als congo en waar staan ze nu door hun liberalisme en hun redelijk vrije markt
Zuid-Korea kreeg miljoenen dollars toegestopt, zo kan ik het ook...

@de limburgse leeuw: heeft Sta Op een site ofzo?
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 13:31   #223
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Ge ziet het he een oorlog op tijd een stond en dan de zijde van de USA kiezen is echt wel interessant hoor..
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 13:33   #224
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Zuid-Korea kreeg miljoenen dollars toegestopt, zo kan ik het ook...

@de limburgse leeuw: heeft Sta Op een site ofzo?

Maar kongo kreeg die ook en al die arme landen hebben miljarden en miljarden gekregen, ...

alleen zijn aziaten net zoals europeanen harde werkers, misschien dat dan toch ook een factor zou kunnen zijn niet waar ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 13:41   #225
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

racist....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 17:10   #226
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Kongo is een zeer rijk moeilijk te controleren gebied en er zullen nog wel andere grote verschillen zijn met Zuid-Korea. Ik weet ook niet of Kongo evenveel steun ontving, ... geen enkele situatie is identiek.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 17:11   #227
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Kongo is een zeer rijk moeilijk te controleren gebied en er zullen nog wel andere grote verschillen zijn met Zuid-Korea. Ik weet ook niet of Kongo evenveel steun ontving, ... geen enkele situatie is identiek.
Kongo heeft toch al veel steun gehad van Belgie maar ja mobutu zal er wel andere dingen mee gedaan hebben zeker?
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 17:17   #228
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Weet je waar ik me heel kwaad om heb gemaakt vorig jaar Gert?

Dat ze de gehandicapten-dagopvangcentrum's willen sluiten omdat er centen te kort zijn.En ik vind dat dat heel nuttig werk is,ik heb gezien hoe ze die mensen daar bezig houden en hoe fel dat die genieten van het knutselen enzo.
En soms waren er ook bedrijven die er produkten binnenbrachten om bijgwerkt te worden.En dat waren de hoogdagen voor die mensen daar.

Maar nee,ze willen die centrum's sluiten omdat ze geld tekort hebben en twee dagen later trekken ze PER JAAR 4 miljoen euro's uit om de Imam's te betalen!!!!!
Laat ze me dat maar eens uitleggen..........onze gehandicapten komen NA de imam's!
BAH!!!!!!!!!!
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 18:34   #229
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Weet je waar ik me heel kwaad om heb gemaakt vorig jaar Gert?

Dat ze de gehandicapten-dagopvangcentrum's willen sluiten omdat er centen te kort zijn.En ik vind dat dat heel nuttig werk is,ik heb gezien hoe ze die mensen daar bezig houden en hoe fel dat die genieten van het knutselen enzo.
En soms waren er ook bedrijven die er produkten binnenbrachten om bijgwerkt te worden.En dat waren de hoogdagen voor die mensen daar.

Maar nee,ze willen die centrum's sluiten omdat ze geld tekort hebben en twee dagen later trekken ze PER JAAR 4 miljoen euro's uit om de Imam's te betalen!!!!!
Laat ze me dat maar eens uitleggen..........onze gehandicapten komen NA de imam's!
BAH!!!!!!!!!!
Dat is een feit maar nu is het niet veel beter met de cd&v in de vlaamse regering met name Vervotte!!

Die weigert ook maar elk gesprek met de vabonden inverband met de non profit sector!!
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 18:52   #230
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Wat hebben imams nu met gehandicapten te maken, er zit meer poen bij de Katholieke clerus trouwens hoor. En de ministerkes en parlementsleden zelf boeren ook niet slecht, om nog maar te zwijgen over al het geld dat de farmaceutische industrie bijvoorbeeld binnenrijft. Ik bedoel, je kan altijd wel zeggen dat geldtekort hier een gevolg is van te veel spenderen daar, maar dan moet je wel eerlijk vermelden waar er teveel geld zit. En nee, dat is niet bij de imams.

En ja, de non-profit is een vergeten sector. De enige zonder 13de maand bijvoorbeeld. Ik hoop alleszins dat ze nu iets bereiken met de stakingen. En dat de burgers begrip tonen.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 18:55   #231
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Wat hebben imams nu met gehandicapten te maken, er zit meer poen bij de Katholieke clerus trouwens hoor. En de ministerkes en parlementsleden zelf boeren ook niet slecht, om nog maar te zwijgen over al het geld dat de farmaceutische industrie bijvoorbeeld binnenrijft. Ik bedoel, je kan altijd wel zeggen dat geldtekort hier een gevolg is van te veel spenderen daar, maar dan moet je wel eerlijk vermelden waar er teveel geld zit. En nee, dat is niet bij de imams.

En ja, de non-profit is een vergeten sector. De enige zonder 13de maand bijvoorbeeld. Ik hoop alleszins dat ze nu iets bereiken met de stakingen. En dat de burgers begrip tonen.
De burger heeft begrip zolang alles maar blijft draaien in de ziekenhuizen

en non profit sector gaat verder dan ziekenhuizen alleen men vergeet dikwijls de beschutte werklpaatsen
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 21:01   #232
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Ja, ik denk dan vooral aan de gehandicaptensector omdat m'n ouders daar werken.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 21:47   #233
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Wat hebben imams nu met gehandicapten te maken, er zit meer poen bij de Katholieke clerus trouwens hoor. En de ministerkes en parlementsleden zelf boeren ook niet slecht, om nog maar te zwijgen over al het geld dat de farmaceutische industrie bijvoorbeeld binnenrijft. Ik bedoel, je kan altijd wel zeggen dat geldtekort hier een gevolg is van te veel spenderen daar, maar dan moet je wel eerlijk vermelden waar er teveel geld zit. En nee, dat is niet bij de imams.

En ja, de non-profit is een vergeten sector. De enige zonder 13de maand bijvoorbeeld. Ik hoop alleszins dat ze nu iets bereiken met de stakingen. En dat de burgers begrip tonen.
Feit is dat de regering wel geld heeft om imam's uittebetalen en dergelijke dingen maar voor onz eigen gehandicapten sorry mindervaliden te zorgen daarvoor heeft men geen geld
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 21:55   #234
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Feit is dat de regering wel geld heeft om imam's uittebetalen en dergelijke dingen maar voor onz eigen gehandicapten sorry mindervaliden te zorgen daarvoor heeft men geen geld
in Nederland worden ze slimmer... daar gooien ze ze buiten. Dat zijn pas besparingen !

PS... ik dacht dat het andersvaliden waren...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 21:57   #235
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Dat is een feit maar nu is het niet veel beter met de cd&v in de vlaamse regering met name Vervotte!!

Die weigert ook maar elk gesprek met de vabonden inverband met de non profit sector!!
voor ex-miss ACV een echte ontgoocheling... vroeger waren mensen belangrijk...
nu nog enkel belachelijk of wat ?!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 21:59   #236
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Kongo heeft toch al veel steun gehad van Belgie maar ja mobutu zal er wel andere dingen mee gedaan hebben zeker?
zijn fortuin zit nog altijd goed verborgen zeker... in Zwitserland, Kaaimaneilanden...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 22:00   #237
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
in Nederland worden ze slimmer... daar gooien ze ze buiten. Dat zijn pas besparingen !

PS... ik dacht dat het andersvaliden waren...
Anders validen of mindervaliden

maar ik vind anders validen wel mooier maar zeg altijd mindervaliden of soms gehandicapten maar ja da komt niet altijd correct over
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2005, 22:09   #238
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
zijn fortuin zit nog altijd goed verborgen zeker... in Zwitserland, Kaaimaneilanden...
Zou kunnen of mee in zijn kist
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 00:14   #239
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Als ik dat zo lees, Gertj, zit jij bij de verkeerde partij. Ik raad u aan eens goed te overwegen waar nu precies uw prioriteiten liggen en met een objectieve instelling eens:

http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=21

vergelijkt met

http://www.sp.be/nationaal/ideeen/po...iDivisionID=91
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2005, 17:14   #240
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
1)Je moet belg zijn om te kunnen stemmen en een aantal jaar hier gewoond te hebben om te weten wat/wie/hoe...
2)Als Turkey er bij mag, dan mag de rest van de wereld erbij.
3)Tja, het derde ... gezond verstand zegt dat je moet optreden tegen profiteurs en mensen die leven op kosten van de maatschappij zonder dat ze er ooit iets voor gedaan hebben.
1) Ik kom aan heel dat Belgisch syteem nog altijd niet uit.

2)De wereld is groter dan Turkije alleen!

3)pak je enkel gevolg aan of mik je ook op de oorzaak?
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be