Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 februari 2008, 14:30   #41
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik heb geen enkel probleem met het slachten van die koe.
Zolang dat snel en efficiënt gebeurde is er geen vuiltje aan de lucht.
Sorry man maar op die manier een dier doden das nethetzelfde als die terroristen met mensen doen en das allesbehalve een zachte snelle manier,integendeel zelfs;dat duurd langer dan je denkt en moet onmenselijk veel pijn doen.

Hassan suckt;mag vertrekken van mij.Respect;dat kennen die gasten simpelweg niet en nog dikkenek en arrogant bij;op de gouden schoen gala vanhetzelfde;meneerke zit daar mee z'n gsm bezig,ttss,den loser.
Maarja,das nu eenmaal anderlecht;vol dikkenekken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2008, 16:36   #42
Dycore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Locatie: Mare Mortum
Berichten: 5.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Schitterend van de Camps. Groot gelijk heeft hem.
Schitterend? Groot gelijk? "Dat circusolifanten zelf plezier kunnen hebben in een truukje...". Ja het is een verwerpelijke gedachte vuile linkse zak. Sterker: het is een compleet achterlijke gedachte.

"Wie hip wil, zijn, wie tot de elite wil behoren, die eet geen vlees". Wat zeg je vuile linkse zak? Jij behoort tot die elite. Ik niet. Ik verwerp de massaconsumptie van vlees volgens de gangbare methodes. Ik behoor niet tot de elite. Ik ben niet hip. Dat ben jij, mongloid son of a bitch. Jij op je recepties met allerhande vleeshapjes, foie gras. De hypocretie druipt als vet van je stinkende varkenskop, Camps.

"Ze doen dat al eeuwen in Egypte, en inneens gaat Gaia klagen". Tja, Camps, stomme idioot, Gaia bestaat nog geen eeuwen en Hassan is de eerste Egyptenaar die bij een Belgische ploeg speelt en daarbij betrokken raakt. Maar soit, Gaia is inderdaad een belachelijke organisatie, hoewel ze soms (zelden) wel eens een goed initiatief nemen. Maar de kommentaar van imbiciele Hugo gaat natuurlijk wel wat verder dan enkel kritiek op Gaia. Het is werkelijk ziekelijk.

Laatst gewijzigd door Dycore : 10 februari 2008 om 16:47.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2008, 10:40   #43
Dycore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Locatie: Mare Mortum
Berichten: 5.231
Standaard

Egypte heeft gewonnen. Nice...
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2008, 19:03   #44
sus antigoon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2008
Berichten: 255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Egypte heeft gewonnen. Nice...
loof Allah en alles is mogelijk.
sus antigoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2008, 23:33   #45
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Sorry man maar op die manier een dier doden das nethetzelfde als die terroristen met mensen doen en das allesbehalve een zachte snelle manier,integendeel zelfs;dat duurd langer dan je denkt en moet onmenselijk veel pijn doen.

Hassan suckt;mag vertrekken van mij.Respect;dat kennen die gasten simpelweg niet en nog dikkenek en arrogant bij;op de gouden schoen gala vanhetzelfde;meneerke zit daar mee z'n gsm bezig,ttss,den loser.
Maarja,das nu eenmaal anderlecht;vol dikkenekken.
Bwa, ik zou zeggen, laten we meteen het hele voetbal verbieden.
Het is toch maar een dom spelletje voor omhooggevallen en vadsige nichten en het kost de maatschappij fortuinen.

Ik heb nog nooit een voetbalmatch gezien die me langer dan 3 minuten kon boeien, een match op de Heizel in mei '85 uitgezonderd.
Voetbal een sport noemen is een belediging voor alle sportmensen, deelnemers aan de paralympics incluis.

We zouden die velden beter kunnen gebruiken voor het kweken van dikbillen en dan elke zondag een barbecue organiseren voor de buurt.
Dát zou pas een interessant alternatief zijn.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2008, 00:35   #46
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.238
Standaard

Hugo Camps is in mijn ogen een vies oud ventje dat wat tegen schenen pobeert te schoppen.
Niets meer dan een gefrustreerde clown met aggresieve tekstjes.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2008, 13:23   #47
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Schitterend? Groot gelijk? "Dat circusolifanten zelf plezier kunnen hebben in een truukje...". Ja het is een verwerpelijke gedachte vuile linkse zak. Sterker: het is een compleet achterlijke gedachte.

"Wie hip wil, zijn, wie tot de elite wil behoren, die eet geen vlees". Wat zeg je vuile linkse zak? Jij behoort tot die elite. Ik niet. Ik verwerp de massaconsumptie van vlees volgens de gangbare methodes. Ik behoor niet tot de elite. Ik ben niet hip. Dat ben jij, mongloid son of a bitch. Jij op je recepties met allerhande vleeshapjes, foie gras. De hypocretie druipt als vet van je stinkende varkenskop, Camps.

"Ze doen dat al eeuwen in Egypte, en inneens gaat Gaia klagen". Tja, Camps, stomme idioot, Gaia bestaat nog geen eeuwen en Hassan is de eerste Egyptenaar die bij een Belgische ploeg speelt en daarbij betrokken raakt. Maar soit, Gaia is inderdaad een belachelijke organisatie, hoewel ze soms (zelden) wel eens een goed initiatief nemen. Maar de kommentaar van imbiciele Hugo gaat natuurlijk wel wat verder dan enkel kritiek op Gaia. Het is werkelijk ziekelijk.
mooie manier om Camps zijn woorden te bevestigen.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2008, 13:37   #48
Dycore
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Locatie: Mare Mortum
Berichten: 5.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
mooie manier om Camps zijn woorden te bevestigen.
In welke zin worden die woorden dan bevestigd?

Moet ik respect opbrengen voor iedere mens, zelfs voor de grootste hypocriete slijmerige en egoïstische zak?

Sorry, daar doe ik niet aan mee.

Mensen die denken dat circusolifanten een plezierig leventje leiden krijgt van mij geen respect. Dat verdient hij niet. En ik zou met plezier Camps opeten na hem lange tijd opgejaagd te hebben. En dan is hij nog beter af dan de dieren die opgebracht worden binnen de bioindustrie. Waar heb ik zijn woorden precies bevestigd? Dien me met een degelijk antwoord of hou je mond.

Laatst gewijzigd door Dycore : 12 februari 2008 om 13:37.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2008, 13:41   #49
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 799
Standaard

Door met de auto te rijden worden duizenden dieren rechtstreeks (door overrijden) en onrechtstreeks (door de vervuiling + verdwijning van habitats) gedood ----> waar blijft Gaia op dat vlak?

Ben echter niet zo te vreden met dat Egypte gewonnen heeft, ben meer een supporter van het voetbal van Kameroen.
__________________
Racism is a weapon of mass destruction
100% VLAMING is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be