Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2004, 21:59   #41
SkunkAnanda
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luminate
Heb er ooit eens een boekje over gelezen
Ah, ik wel een ietsken méér, vijf jaar gestudeerd namelijk. Geen slecht begin als ge al de persona als begrip kunt gebruiken in een gesprek
SkunkAnanda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 22:24   #42
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luminate
Er wordt veel gezegd

Die datum staat centraal in de Maya tijdsrekening, maar zelf weet ik niet wat de precieze betekenis ervan inhoudt.
Er wordt indd veel gezegd. In een notedop... gaat het om het naderen van een nog niet verder geïdentificeerd zéér groot hemellichaam welk het magnetisch veld van zowel aarde als zon "zou" kunnen omkeren, met alle gevolgen vandien...

Wetenschappers hebben een 10de hemellichaam in ons zonnestelsel waargenomen, in een zéér eliptische baan,welke slechts om de paar duizend jaar in onze nabijheid komt. Men is echter niet zeker of het een komeet, planeet of uitgedoofde ster is. Deze vaststelling doet sommigen aannemen dat DIT de 12de planeet is (zon en maan werden destijds ook als planeten aanzien) waar de oudere summerische en assyrische beschavingen van spraken.... het zou gaan om "Nibiru" of "Marduk", al naargelang de beschaving. De Maya zouden ook zulks vastgesteld hebben.

Er ontstaat dus zeer veel speculatie dat het naderen van dit hemellichaam magnetische evenwichten zal verstoren, wat natuurrampen van formaat zal produceren. De Maya zouden dit reeds ontdekt en geweten hebben, voornamelijk omdat zijzelf overlevenden zouden zijn van het oude Atlantis dat juist verging door het naderen van Nibiru...

Wie meer daarover wil weten/lezen: google naar Zecharia Sitchin, the twelfth planet, Nibiru, Marduk etc... Dit is een grijze materie... en zoals we hoger in de thread zagen ligt dat zeer moeilijk daarover te praten..
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 23:11   #43
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luminate
Interessante topic. Bij mijn zwerftocht doorheen Azië ( laatste jaren ) ben ik door mijn vele contacten met de plaatselijke bevolking, priesters, shamanen, yogi's, ... de wereld ook anders gaan zien.

Bij terugkomst in het Westen is het dan heel stuitend te zien hoe slaafs en blind wij leven.

Misschien dat een vranke reaktie van hierboven zoals gegeven door TomD, wel kan verklaard worden door het feit dat die persoon ( zoals met hem 99 % van de rest ) heel sterk vasthoudt aan zijn 'persona' ( Jung ). Dat is des mensen, maar ook heel dwaas, zeker als je van daaruit anderen de waarheid wil toewerpen.

De mens is een kuddebeest, er zijn maar heel weinig mensen die daaraan zijn kunnen ontsnappen. Wat op zich een verdomd moeilijke queeste is.

Maar een mens die zich kan bevrijden van de tijd, die de idioterie van cijfertjes genaamd geld inziet, iemand die trivialiteiten verwerpt al zouden ze ons bestaan funderen, zo iemand ziet wat er te zien is.

En dat is niet altijd mooi.

Maar zoals gezegd, voor 99 % van de mensen vormt dit geen probleem.

De vraag die hier ergens gesteld is van wat er zoal te gebeuren staat de komende maanden ?

Ik heb niet zolang geleden nog een gesprek gehad met een Tibetaanse Lama en hij voelt serieuze inktzwarte wolken 'afkomen'. Ook zij hebben hun profeten gekend, ook zij weten zoals vele andere natuurvolkeren dat de balans op de aarde volledig zoek is.

De threadstarter omschrijft hier ergens heel cryptisch de ondergang van Atlantis en de reïncarnatie van die zielen in ons tijdsbestek. Misschien correct, maar het is heel moeilijk hierover zinnige informatie te filteren.


Vele grote namen zoals Velikovsky, Hapgood, en hedendaagse genieën - zoals het grootste schaakgenie ooit - hadden en hebben menigen die totaal niet strookten met wat toen gangbaar was of nu gangbaar is. De media volgt meestal de dwaasheid, niet de echtheid, de realiteit, omdat ook zij een product is van doorgedreven indoctrinatie, wereldbeelden die er bij wijze van spreken worden ingepompt vanaf de geboorte.

In ons maatschappelijk bestel waar het dwaze concept geld centraal staat, verliezen mensen hun band met het krachtigste wapen dat er bestaat, iets wat met nog geen biljoen te koop is, de waarheid en de kracht van het Zelf.

Er is verandering te merken, maar nog veel te weinig.
Inderdaad, u bent een interessante nieuwkomer, zoals hierboven reeds door SkunkAnanda aangeduid. Het spirituele is zeer boeiend en ik heb er ook heel wat ervaring mee, maar het is eveneens mijn ervaring dat dit hier "bij ons" nog zéér moelijk ligt om over te praten, zéker hier op een politieke site..., waar bijna alles om de persona draait... wij passen ons zoveel mogelijk aan...

Wat die verandering betreft: zoals je ongetwijfeld weet, transformatie kan er maar komen, indien men langdurig aan zeer intense stress blootstaat ...dat geldt zowel voor individuen als systemen en maatschappijen... We zijn blijkbaar toch op weg....
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 04:09   #44
Thor
Provinciaal Statenlid
 
Thor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2003
Locatie: Kortrijk
Berichten: 771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ik vind nog steeds het scenario van de vampieren en tovenaars het meest aannemelijke aangaande wie de wereld controleert.
Citaat:
Iemand schreef me onlangs dat het jaar 2012 juist een grote omwenteling zou geven in ons materialistische denken.
ALLEMAAL ONZIN!

Gisteren is GOD in eigen persoon me komen vertellen dat het niet de kabouters maar wel de trollen zijn die de wereld gaan overnemen,en niet in 2012 maar op 31 februari 2222.

Ikke direkt geverifieerd bij Allah maar die was bezig een meisje van 14 jaar aan het verkrachten,dus moeten we nog ff wachten op een wetenschappelijk bewijs uit twee onafhankelijke bronnen......








__________________
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin
Thor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 13:04   #45
Funghus
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
ALLEMAAL ONZIN!

Gisteren is GOD in eigen persoon me komen vertellen dat het niet de kabouters maar wel de trollen zijn die de wereld gaan overnemen,en niet in 2012 maar op 31 februari 2222.

Ikke direkt geverifieerd bij Allah maar die was bezig een meisje van 14 jaar aan het verkrachten,dus moeten we nog ff wachten op een wetenschappelijk bewijs uit twee onafhankelijke bronnen......








Ik denk dat je je moet beperken tot eenvoudigere theorieën. Die van de goeien tegen de slechten. De goeien dat zijn wij. De slechten dat zijn de klootzakken van een moslims hé. De TV heeft het gezegd. Ze hebben altijd gelijk op TV, ze zeggen het zelf.
__________________
Joyous distrust is a sign of health. Everything absolute belongs to pathology. - Nietzsche
Funghus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 13:15   #46
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Doe niet onnozel.

De enige die bij machte is om de wereldheerschappij in handen te nemen ben ik.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2004, 12:03   #47
Funghus
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 489
Standaard

@straddle

De www.disclosureproject.org is een document van formaat. Het is consistent met andere samenzweringen. Nulpuntsenergie, UFO's en buitenaardsen, geheime projecten waar zelfs de president geen clearance voor heeft, geheime bedrijven die alternatieve energievormen onderdrukken,... Ik noem het een aanrader. Bekijk het alvorens enig commentaar te leveren, anders weet u gewoon niet waar u het over heeft.

De info over de illuminati is kryptischer, maar bevat volgens mij op zijn minst stof om over na te denken. Vooral het feit dat een elite van begin vorige eeuw uit het publiek zicht verdwenen is, maar nog steeds bestaat en alles stuurt door de geheime instellingen die ze gesticht hebben en de holdings waar hun naam niet aan vasthangt, maar niettemin hun overweldigende participatie heeft.
__________________
Joyous distrust is a sign of health. Everything absolute belongs to pathology. - Nietzsche
Funghus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2004, 12:18   #48
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Interresant !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2004, 13:55   #49
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funghus
@straddle

De www.disclosureproject.org is een document van formaat. Het is consistent met andere samenzweringen. Nulpuntsenergie, UFO's en buitenaardsen, geheime projecten waar zelfs de president geen clearance voor heeft, geheime bedrijven die alternatieve energievormen onderdrukken,... Ik noem het een aanrader. Bekijk het alvorens enig commentaar te leveren, anders weet u gewoon niet waar u het over heeft.
Knappe site hé? Mijn commentaren van hierboven hadden hoofdzakelijk betrekking op deze site. Het geloofwaardigheidsgehalte stijgt enorm hier, juist omdat het gaat over een hele lijst academici, piloten, hogere officieren van het leger e.d. die voor het Congress willen getuigen, hun identiteit en eigen reputatie op het spel zetten door zo openlijk naar voor te treden. In totaal heeft men een lijst van 400 personen met referenties en credibiliteit die zich kunnen/durven/willen profileren in deze zeer controversiële materie (Ik heb hierboven ook met opzet de link naar de persconferentie aangegeven, zie mijn eerste posting).

Ook daarom heb ik reeds gezegd dat men eerst eens héél de persconferentie moet bekijken (maar ze duurt anderhalf uur).

Er wordt evenwel NIET gesproken over "samenzwering" (dat ligt zo gevoelig en roept dadelijk aversie op, zoals je kan zien bij een aantal reacties), maar het komt er allemaal wel op neer hé. Het is héél plausiebel dat het militair-industrieel apparaat er alle moeite voor zal doen alles wat energie en economie (en dus geld en macht) betreft te blijven manipuleren. Zodoende wordt de ganse inhoud van de Amerikaanse constitutie verkracht (ik ben zelf redelijk pro-amerikaans), en eindelijk staan er bepaalde amerikanen van formaat recht om dit met bewijzen. Ze bewijzen de wereld een grotere dienst dan charlatans zoals Michael Moore...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funghus
De info over de illuminati is kryptischer, maar bevat volgens mij op zijn minst stof om over na te denken. Vooral het feit dat een elite van begin vorige eeuw uit het publiek zicht verdwenen is, maar nog steeds bestaat en alles stuurt door de geheime instellingen die ze gesticht hebben en de holdings waar hun naam niet aan vasthangt, maar niettemin hun overweldigende participatie heeft.
Ik ben akkoord. Uit onze vorige discussies weet je dat ik zelf heel sceptisch sta tov van samenzweringstheoriën (de casuistiek zoals 9-11). Hier zijn géén bewijzen en geen vooraanstaanden die naar voor treden met naam en reputatie.

Ik begrijp de "lachers" ook wel, ook omdat ikzelf critisch sta om wellicht dezelfde redenen als hen, maar ermee lachen doe ik zeker niet. Indien je moeite doet om de meest ernstige bronnen door te nemen, dan is het idd minstens stof tot nadenken.

Anders dan de wat agressieve reacties van sommigen aantonen, getuigt het juist van moed, sterkte, vrij-denken (sic!!!) en intellectuele nieuwsgierigheid om zich onbevooroordeeld en los van elke politieke geaardheid in die materie te verdiepen. Maar je ziet hoe gevoelig en controversieel het allemaal wel ligt en hoe snel je op de "brandstapel" wordt gezet! ....
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 03:41   #50
Thor
Provinciaal Statenlid
 
Thor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2003
Locatie: Kortrijk
Berichten: 771
Standaard

AAAAHHH Eindelijk wordt alles duidelijk.
Hoe is het mogelijk dat ik dit niet zelf heb ingezien?

Kennedy is doodgeschoten vanop het dak van een bibliotheek in Dallas.
Door Rockefeller.
Maar omdat Rockefeller daar geen bibliotheek heeft,is het dus duidelijk bewezen dat:
a)de wereld geregeerd wordt door de NWO en
b)het bibliotheekgebouw zelf geschoten heeft.

Maar gewone bibliotheken kunnen geen geweren afvuren,wat bewijst dat deze bibliotheek geboud is met technologie van ruitemannetjes.Een levend gebouw dus.
En sindsdien is het nooit meer goedgekomen........
Want een getuige heeft het gezegd voor een commissie.En we weten allemaal dat getuigen NOOIT liegen,en dat politieke commissies ALTIJD de waarheid aan het licht brengen.......
Daar waakt de "SPACE PATROL" wel over natuurlijk....

Ik weet niet of ik nu moet lachen om zoveel fantasie,of huilen om de dwaasheid van mensen die zoiets ernstig nemen.



Hopelijk ontwikkelen we hier op aarde ooit een pilletje tegen PARANOIA!
__________________
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin
Thor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be