Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u dat de Russen de Amerikaanse stemcomputers hackten?
Ja 5 12,50%
Nee 35 87,50%
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2017, 16:54   #221
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Gekende tactiek: de aandacht verleggen heet zoiets.
Klopt. Maar spijtig genoeg vrij effectief. Niemand spreekt nog over hoe de nominatie van Bernie Sanders werd gestolen. Het is het DNC en de Clintonsupporters die de weg hebben bereid voor Trump. Iedereen die kritiek heeft op de bankruptocratie van Goldman Sachs & Co. moet eraan geloven.

Deze hele verkiezingen zijn een schertsvertoning: wie er ook won, Trump of Clinton, de kerels van Golman Sachs kregen de toppostjes in de administratie.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2017, 16:59   #222
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
http://edition.cnn.com/2017/01/10/po...sia/index.html

De russen hebben info over hem. Trump heeft contact gehad met Putin tijdens de verkiezingen.

Een VS president in de macht van Putin. Heerlijk.
Dat zou inderdaad heerlijk zijn. Maar de discussie in de Amerikaanse heersende klasse gaat over wie het eerst aanvallen: China of Rusland. Trump wil eerst China aanpakken, en Clinton richtte haar pijlen vooral op Rusland. Beiden staan echter willen de VS-suprematie echter bestendigen via een imperialistische politiek van oorlog, bedreiging en agressie.

Bij Trump bleef het tot nu toe bij woorden omdat hij nog niet aan de macht is geweest, maar Hillary "we came we saw he died hahahah" Clinton heeft al de gelegenheid gehad om dit in de praktijk toe te passen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2017, 17:38   #223
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat zou inderdaad heerlijk zijn. Maar de discussie in de Amerikaanse heersende klasse gaat over wie het eerst aanvallen: China of Rusland. Trump wil eerst China aanpakken, en Clinton richtte haar pijlen vooral op Rusland. Beiden staan echter willen de VS-suprematie echter bestendigen via een imperialistische politiek van oorlog, bedreiging en agressie.

Bij Trump bleef het tot nu toe bij woorden omdat hij nog niet aan de macht is geweest, maar Hillary "we came we saw he died hahahah" Clinton heeft al de gelegenheid gehad om dit in de praktijk toe te passen.
Wat ze ook doen, met Putin hebben ze de verkeerde voor en moesten ze met China beginnen, dan is er slechts een die er baat bij heeft, Putin.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2017, 18:36   #224
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat zou inderdaad heerlijk zijn. Maar de discussie in de Amerikaanse heersende klasse gaat over wie het eerst aanvallen: China of Rusland. Trump wil eerst China aanpakken, en Clinton richtte haar pijlen vooral op Rusland. Beiden staan echter willen de VS-suprematie echter bestendigen via een imperialistische politiek van oorlog, bedreiging en agressie.
Maar zonder NATO is de USA kansloos.
Als we straks in een nucleair conflict worden betrokken omdat Merkel aan de leiband van die imperialisten hangt, weet dan dat Rusland over nucleaire bommen beschikt die in staat zijn om heel Frankrijk met een handomdraai van de kaart te vegen.

Wetend dat Brussel het hart van de Europese Unie is, vrees ik voor de toekomst. Voor mij zijn de afbraak van de EU/NATO/een Europees leger een topprioriteit. Ben ervan overtuigd dat we in de nabije toekomst een nucleaire oorlog zullen meemaken in een strijd tegen het Amerikaans Imperialisme.

Het establishment wil 1 centraal orgaan (EU) om makkelijk te beïnvloeden. Geen tientallen soevereine staten die individueel weerstand bieden.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 januari 2017 om 18:43.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2017, 19:11   #225
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Maar zonder NATO is de USA kansloos.
Het is natuurlijk volledig omgekeerd, zonder USA is NATO kansloos.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als we straks in een nucleair conflict worden betrokken omdat Merkel aan de leiband van die imperialisten hangt, weet dan dat Rusland over nucleaire bommen beschikt die in staat zijn om heel Frankrijk met een handomdraai van de kaart te vegen.
En Frankrijk heeft nucleaire bommen die perfect Moskou en StPetersburg en nog een paar tientallen steden kunnen van de kaart vegen. So?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Wetend dat Brussel het hart van de Europese Unie is, vrees ik voor de toekomst. Voor mij zijn de afbraak van de EU/NATO/een Europees leger een topprioriteit. Ben ervan overtuigd dat we in de nabije toekomst een nucleaire oorlog zullen meemaken in een strijd tegen het Amerikaans Imperialisme.
Ach, het amerikaans "imperialisme" heeft West Europa nu al 70 jaar welvaart en veiligheid gebracht. Het russisch imperialisme heeft 50 jaar miserie en armoede veroorzaakt in Oost-Europa.
We zullen zien wat het wordt onder Trump, maar ik kies toch nog steeds Trump over Putin elke dag van de week.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het establishment wil 1 centraal orgaan (EU) om makkelijk te beïnvloeden. Geen tientallen soevereine staten die individueel weerstand bieden.
Welk Establishment is dat?
En tientallen soevereine staten plooien als grassprieten individueel, pas als ze zich verenigen krijgen ze macht.
Je ziet het dus zoals gewoonlijk compleet en totaal fout.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2017, 20:11   #226
schaakspeler
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Maar zonder NATO is de USA kansloos.
Als we straks in een nucleair conflict worden betrokken omdat Merkel aan de leiband van die imperialisten hangt, weet dan dat Rusland over nucleaire bommen beschikt die in staat zijn om heel Frankrijk met een handomdraai van de kaart te vegen.

Wetend dat Brussel het hart van de Europese Unie is, vrees ik voor de toekomst. Voor mij zijn de afbraak van de EU/NATO/een Europees leger een topprioriteit. Ben ervan overtuigd dat we in de nabije toekomst een nucleaire oorlog zullen meemaken in een strijd tegen het Amerikaans Imperialisme.
Zonder NAVO zouden ze in ieder geval minder geneigd zijn een oorlog tegen Rusland te beginnen.
Laten we hopen dat het allemaal louter gespierde taal is van de haviken die op die manier gewoon hun lobbywerk voor het militair-industriëel complex verrichten.
Wij hebben hoe dan ook een gevaarlijke bondgenoot. 't Zou inderdaad geruststellender zijn als de Europeanen hun eigen lot volledig in handen hadden.
schaakspeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2017, 20:20   #227
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaakspeler Bekijk bericht
Zonder NAVO zouden ze in ieder geval minder geneigd zijn een oorlog tegen Rusland te beginnen.
Laten we hopen dat het allemaal louter gespierde taal is van de haviken die op die manier gewoon hun lobbywerk voor het militair-industriëel complex verrichten.
Wij hebben hoe dan ook een gevaarlijke bondgenoot. 't Zou inderdaad geruststellender zijn als de Europeanen hun eigen lot volledig in handen hadden.
Trump heeft al laten verstaan dat hij er weinig voor voelt om verder overal oorlogen te gaan voeren. China en Rusland zijn in elk geval uitgesloten want dan zijn er alleen maar verliezers.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2017, 23:47   #228
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaakspeler Bekijk bericht
Zonder NAVO zouden ze in ieder geval minder geneigd zijn een oorlog tegen Rusland te beginnen.
Laten we hopen dat het allemaal louter gespierde taal is van de haviken die op die manier gewoon hun lobbywerk voor het militair-industriëel complex verrichten.
Wij hebben hoe dan ook een gevaarlijke bondgenoot. 't Zou inderdaad geruststellender zijn als de Europeanen hun eigen lot volledig in handen hadden.
THIS

Maar dat wil er bij parcifal niet in.
En de hamvraag blijft.. Als er ooit een conflict ontstaat, hoe veilig is België dan? Is Brussel een doelwit?
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 19:17   #229
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
. Als er ooit een conflict ontstaat, hoe veilig is België dan? Is Brussel een doelwit?
Hoe veilig?
0/10

Doelwit? 10/10

Nato

The Headquarters is located at Boulevard Leopold III, 1110 Brussels,


Laatst gewijzigd door eno2 : 26 maart 2017 om 19:19.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 19:43   #230
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Hoe veilig?
0/10

Doelwit? 10/10

Nato

The Headquarters is located at Boulevard Leopold III, 1110 Brussels,

De gebouwen zelf zijn een heel stuk van de baan en men heeft daar een paar jaar terug serieuze werken uitgevoerd die een aanslag quasi onmogelijk maken. De laatste plaats die ik zou uitkiezen om een aanslag te plegen. Tenzij ge wilt sterven 100 meter voor de hekkens.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be