Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juli 2017, 17:13   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

ps mensen, ik kijk niet neer op deze gast, duh
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 17:26   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
deze gast had ik reeds een tijdje in het vizier, m'n junk radar staat immers steeds aan en ik heb me in deze wel degelijk niet vergist want hoewel ik hem in het verleden slechts van ver had gespot, kon ik hem deze namiddag van iets dichterbij aanschouwen toen onze wegen elkaar kruisten in de local Colruyt (lol)



hij stond warempel bij de wijn en was er - zoals jullie kunnen zien - aan het proeven (of was het drinken? lol) van de gratis staaltjes, dit bevestigde meteen m'n vermoeden van verslaving bij hem, jawel...



plus notice mensen: z'n leren jas bij dit zomerse weer.... die jas had ik dus reeds eerder opgemerkt toen ik hem enkele weken geleden spotte - was toen eveneens hartje zomer... dat deed dus reeds bij mij een belletje rinkelen van 'dit is niet normaal' als jullie begrijpen wat ik bedoel, lol...

dus ja, bb kan met enige zekerheid de junks eruit pikken.... immers stonk ie uren in de wind toen ik hem passeerde daar in de supermarkt (toegegeven dat was een afknapper), wat toch een indicatie is dat dit geen normale aka marginale junkie gast is....

anyway het boerengat waar ik vertoef kwam plots ietwat minder kleinburgerlijk over, want ik moet eerlijk zeggen dat junks als deze me intrigeren... want ja het is geen lelijke gast, hij heeft zelfs iets engel/knaapjes-achtig met z'n ranke verschijning en golvend haar ^^


(om discretieredenen post ik natuurlijk niet z'n aangezicht dat spreekt voor zich, doch 't is een schoontje)

voila sé weeral een avontuur van bb dat ik even wou sharen


discuss pls, thx ^^
Samengevat:

Iemand die in de Colruyt een glaasje wijn proeft is een verslaafde Junk.

Ik wil niet weten wat die "junk" dacht toe ie u zag.

Misschien scheet hij spontaan in z'n broek, vandaar die geur.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 23 juli 2017 om 17:27.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 17:32   #23
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Samengevat:

Iemand die in de Colruyt een glaasje wijn proeft is een verslaafde Junk.

Ik wil niet weten wat die "junk" dacht toe ie u zag.

Misschien scheet hij spontaan in z'n broek, vandaar die geur.
euh ik zei toch dat m'n intuitie me zelden in de steek laat

niet dat ik het in post #19 niet heb verduidelijkt:

Citaat:
as in sign van poly-druggebruik, enfin volgens m'n intuitie ik kan me natuurlijk vergissen... alhoewel.. alcohol doorgaans een geliefd substituut is voor (ex)-junks
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 17:38   #24
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ocharme, jadrelenirke, u komt ook heel erg triestig over. Volg uw eigen raad en kijk zelf eens in de spiegel.
Heb ik ongelijk dan..?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ps mensen, ik kijk niet neer op deze gast, duh
Nee, ge kijkt er niet alleen op neer.. ge nagelt hem ook nog eens publiek aan de schandpaal als klaploper van de colruyt.. als plaatselijke junk.. als marginaal met een geurtje..

Waar heeft die man dat aan verdiend, dat hij hier zo 'vernederd' moet worden..? Hebt ge zijn toestemming gekregen of gevraagd..? Hem al eens aangesproken en gepolst naar 'zijn verhaal'..?

Wellicht niet hé..

En dan maar jammeren als mensen zo over u spreken....
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 17:39   #25
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
euh ik zei toch dat m'n intuitie me zelden in de steek laat

niet dat ik het in post #19 niet heb verduidelijkt:
Ik lees post per post.
Ik begin bij nummerke 1, ik reageer dan ook eerst op nummerke 1.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 17:55   #26
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

jadrelenir euh neem van mij maar aan dat dit een (ex)junk is... niet enkel de geur maar eveneens z'n kledij/voorkomen + wijnproeverij wijzen in die richting, en re-euh sinds ik Junky van William S. Burroughs las weet ik dus wel een en ander wat betreft de gedragingen van sorry dat ik het zeg dergelijke 'marginalen'... ps dat anderen me op het forum voor marginaal uitmaken omdat ik pech had en vd regen in de drop geraakte schijnt precies dan weer wel verantwoord te zijn, niet dat mijn bedoeling was deze gast aan de schandpaal te nagelen, hij intrigeert me juist re-duh

Laatst gewijzigd door bembem : 23 juli 2017 om 17:57.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 17:57   #27
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Het moet toch bijzonder tof zijn, om voor niets te doen geld te krijgen van de overheid.

En dan maar mensen in het oog te houden, stiekem fotokes pakken en keihard veroordelen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 17:57   #28
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hij intrigeert me juist re-duh
Soort zoekt soort.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 17:59   #29
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

demper euh we zijn niet meer in de jaren stillekes, iedereen (die een beetje mee is) maakt fotokes tegenwoordig, plus ik ben dan nog eens een antiek geval vermits ik niet op instagram ed zit, lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 18:02   #30
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
demper euh we zijn niet meer in de jaren stillekes, iedereen (die een beetje mee is) maakt fotokes tegenwoordig, plus ik ben dan nog eens een antiek geval vermits ik niet op instagram ed zit, lol
Hieronder uw bijdrage iets aangepast.



demper euh we zijn niet meer in de jaren stillekes, iedereen (die een beetje mee is) maakt fotokes tegenwoordig, plus ik ben dan nog eens een antiek triestig geval vermits ik niet op instagram ed zit, lol
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 23 juli 2017 om 18:03.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 18:07   #31
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

anyway ik denk dat die gast zelfs dak/thuisloos is vermits ik hem nogal eens 's morgens tegenkom, bvb op weg naar het internet-café een keer, wat toch tamelijk ongebruikelijk is voor junks vermits die nogal eens niet uit hun bed geraken, and like i said 'die geur'... wijst denk ik op verwaarlozing door thuisloosheid gekoppeld aan (ex)verslavingen...

en nu maar kloppen op bb hoor

Laatst gewijzigd door bembem : 23 juli 2017 om 18:08.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 18:09   #32
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
anyway ik denk dat die gast zelfs dak/thuisloos is vermits ik hem nogal eens 's morgens tegenkom, bvb op weg naar het internet-café een keer, wat toch tamelijk ongebruikelijk is voor junks vermits die nogal eens niet uit hun bed geraken, and like i said 'die geur'... wijst denk ik op verwaarlozing door thuisloosheid gekoppeld aan (ex)verslavingen...

en nu maar kloppen op bb hoor
Het is dan ongetwijfeld zo'n type zoals je er zelf één bent.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 18:11   #33
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Het is dan ongetwijfeld zo'n type zoals je er zelf één bent.
mis want ik neem geen drugs o_0
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 18:15   #34
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
mis want ik neem geen drugs o_0
1. Waar is het bewijs dat die man drugs neemt of nam?
2. Ik had het eigenlijk niet over de drugs.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 18:35   #35
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
anyway ik denk dat die gast zelfs dak/thuisloos is vermits ik hem nogal eens 's morgens tegenkom, bvb op weg naar het internet-café een keer, wat toch tamelijk ongebruikelijk is voor junks vermits die nogal eens niet uit hun bed geraken, and like i said 'die geur'... wijst denk ik op verwaarlozing door thuisloosheid gekoppeld aan (ex)verslavingen...

en nu maar kloppen op bb hoor
Stel je eens voor dat jij in de colruyt naar de cervelas staat te kijken.

En iemand neemt een foto van jou.

Hij zet die foto op het internet, met de boodschap "zie hier de lokale nutcase van antwerpen".

Zou je dat leuk vinden?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 19:07   #36
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Stel je eens voor dat jij in de colruyt naar de cervelas staat te kijken.

En iemand neemt een foto van jou.

Hij zet die foto op het internet, met de boodschap "zie hier de lokale nutcase van antwerpen".

Zou je dat leuk vinden?
maar ja
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 19:08   #37
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
jadrelenir euh neem van mij maar aan dat dit een (ex)junk is... niet enkel de geur maar eveneens z'n kledij/voorkomen + wijnproeverij wijzen in die richting, en re-euh sinds ik Junky van William S. Burroughs las weet ik dus wel een en ander wat betreft de gedragingen van sorry dat ik het zeg dergelijke 'marginalen'... ps dat anderen me op het forum voor marginaal uitmaken omdat ik pech had en vd regen in de drop geraakte schijnt precies dan weer wel verantwoord te zijn, niet dat mijn bedoeling was deze gast aan de schandpaal te nagelen, hij intrigeert me juist re-duh
Ik hoef niets van u aan te nemen..
En wat dan nog als die mens drugs gebruikt..? Of niet correct voorkomt..? Of wijntjes proeft..? Wat maakt het u uit wat die mens doet of niet doet..? Wat maakt het uit of die mens 'marginaal' zou zijn of niet..? Wat maakt het uit of uw gedacht over die mens correct is..? Wat heeft die mens met dit forum te maken..? Laat die mens toch gewoon met rust..? Als ge het niet laten kunt, dan kijkt naar die mens, hebt er uw gedacht over en ga door met uw leven...... En doet daar wat aan. Aan dat leven van u.

Maar blijkbaar vind jij het verantwoord iemand die je van haar noch pluim kent, zwart te maken op een publiek forum.. enkel maar omdat uw intuïtie.. blablabla.. Wie ben jij om zijn proces te maken..???? Nogmaals.. al eens de moeite gedaan met die mens te klappen....??? Eens te luisteren naar zijn verhaal..?? Heb je al eens tijd gemaakt om begrip te tonen voor zijn situatie alvorens uw proces verbaal op te maken....???

En dat gij op deze fora kop van jut zijt, daar moet je nu en later niet over jammeren..! Want hey, de boog moet niet altijd gespannen staan hé.. en een mens mag toch eens wat fun hebben hé..? En bedenk maar: andere forumleden hebben ook intuïtie.. er zijn er hier zelfs die boeken gelezen hebben over gedragingen en bovendien kennen ze uw verhaal..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 23 juli 2017 om 19:09.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 19:08   #38
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
1. Waar is het bewijs dat die man drugs neemt of nam?
like i said 'mijn intuitie'...

Citaat:
2. Ik had het eigenlijk niet over de drugs.
ah ok
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 19:14   #39
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ik hoef niets van u aan te nemen..
En wat dan nog als die mens drugs gebruikt..? Of niet correct voorkomt..? Of wijntjes proeft..? Wat maakt het u uit wat die mens doet of niet doet..? Wat maakt het uit of die mens 'marginaal' zou zijn of niet..? Wat maakt het uit of uw gedacht over die mens correct is..? Wat heeft die mens met dit forum te maken..? Laat die mens toch gewoon met rust..? Als ge het niet laten kunt, dan kijkt naar die mens, hebt er uw gedacht over en ga door met uw leven...... En doet daar wat aan. Aan dat leven van u.

Maar blijkbaar vind jij het verantwoord iemand die je van haar noch pluim kent, zwart te maken op een publiek forum.. enkel maar omdat uw intuïtie.. blablabla.. Wie ben jij om zijn proces te maken..???? Nogmaals.. al eens de moeite gedaan met die mens te klappen....??? Eens te luisteren naar zijn verhaal..?? Heb je al eens tijd gemaakt om begrip te tonen voor zijn situatie alvorens uw proces verbaal op te maken....???

En dat gij op deze fora kop van jut zijt, daar moet je nu en later niet over jammeren..! Want hey, de boog moet niet altijd gespannen staan hé.. en een mens mag toch eens wat fun hebben hé..? En bedenk maar: andere forumleden hebben ook intuïtie.. er zijn er hier zelfs die boeken gelezen hebben over gedragingen en bovendien kennen ze uw verhaal..
amai ik heb precies een gevoelige snaar geraakt.. 324 berichten op het forum/post hier nagenoeg bjna niet maar komt ineens vanuit het niets af wanneer het over (ex)junks gaat...

ah en ivm dat zwart maken, op anderen kappen omwille van hun anders zijn enz. dat kunnen ze hier op het forum in de serieuzere secties zelfs als de beste (en dit was niet eens bedoeld als such), pot ketel als je het mij zegt, of nee wacht: héél lange tenen
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2017, 19:15   #40
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ps mensen, ik kijk niet neer op deze gast, duh
jawel, nu niet terugkrabbelen. Je hebt daar geen reden toe, je zit zelf helemaal onderaan de ladder, diep in de kelder zelfs
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be