Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 mei 2017, 11:50   #121
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Oei Jantje toch, is het google machientje kapot? Dan moet je niet aan duimzuigerij gaan doen hé, we krijgen zo al genoeg fanta- fake nieuws op ons bord geserveerd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moederdag
Ga je nu zeggen dat ik zelf niet weet waar mijn moeder is opgegroei en waar mijn grootmoeder is opgegroei?
Ga je nu zeggen dat ik zelf niet weet waar ik ben opgegroei? Ik heb nooit in Antwerpen gewoond.
Ik woon nu dichter bij Antwerpen dan mijn ouders ooit hebben gedaan en dat is nog 45km van de stad vandaan.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2017, 11:55   #122
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Volgens aanhangers van de pedofeet is het toch niet OK om moederdag te vieren

http://www.fatwaislam.com/fis/index.cfm?scn=fd&ID=563
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2017, 11:57   #123
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
2

Wat zijn we toch een flauwe samenliving aan het worden. Niets kan nog uit angst om iemand voor de borst te stoten, maar alles moet omdat anders de flauwe moslims zich beledigd voelen.

Uw probleem kan makkelijk opgelost worden.
Een verstandige creatieve leraar vertelt uw zoon om een extra knutselwerkje te maken voor pappa, opa of wie ook.

De oplossing is dus niet het event af te schaffen, maar de leraar bij te sturen of te vervangen.
Voor mij waren er geen problemen, het was de leerkracht die problemen veroorzaakte.
Die wilde niet aanvaarden dat hij zijn moeder niet zag.
Hij was op dat ogenblik trouwens niet de enige leerling die zijn/haar moeder niet meer zag, ze waren met 3.
De leerkracht werd inderdaad vervangen op het einde van het schooljaar, maar het kwaad was geschied.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2017, 12:02   #124
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Voor mij waren er geen problemen, het was de leerkracht die problemen veroorzaakte.
Die wilde niet aanvaarden dat hij zijn moeder niet zag.
Hij was op dat ogenblik trouwens niet de enige leerling die zijn/haar moeder niet meer zag, ze waren met 3.
De leerkracht werd inderdaad vervangen op het einde van het schooljaar, maar het kwaad was geschied.
Amaai wat een hoopje marginalen daar bij jullie of zit je hier te liegen dat je zwart ziet? Ik gok op het tweede.
Ik denk eerder dat jij uit verbittering je ex zodanig slecht hebt gemaakt tegenover die kleuter-zonen van u dat die kinderen er een trauma aan overgehouden hebben, daar zal het eerder naar toe gaan mijn gedacht.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 21 mei 2017 om 12:10.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2017, 12:24   #125
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Amaai wat een hoopje marginalen daar bij jullie of zit je hier te liegen dat je zwart ziet? Ik gok op het tweede.
Ik denk eerder dat jij uit verbittering je ex zodanig slecht hebt gemaakt tegenover die kleuter-zonen van u dat die kinderen er een trauma aan overgehouden hebben, daar zal het eerder naar toe gaan mijn gedacht.
Moet ik dit als een persoonlijke aanval en belediging beschouwen?
Gelukkig voor jou, sta ik ver boven je onwetendheid en je gebrek aan levenservaring.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2017, 13:38   #126
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ja Jantje maar het is niet omdat jij met een marginale getrouwd was dat de andere kinderen moeten boeten.
In mijn kindertijd bedachten ikzelf en mijn zussen samen iets voor moederdag. Wat een betutteling om te denken dat dat op school moet. Het is dan ook altijd een knutselwerkje, wat sommige kinderen gewoon niet graag doen. Je kan net zo goed een ontbijt ineensteken, iets voordragen.

Wat een zwak gelul om te denken dat kinderen zonder hun school niet in staat zijn iets te bedenken voor moederdag.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2017, 13:47   #127
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ga je nu zeggen dat ik zelf niet weet waar mijn moeder is opgegroei en waar mijn grootmoeder is opgegroei?
Ga je nu zeggen dat ik zelf niet weet waar ik ben opgegroei? Ik heb nooit in Antwerpen gewoond.
Ik woon nu dichter bij Antwerpen dan mijn ouders ooit hebben gedaan en dat is nog 45km van de stad vandaan.
Jantje, hier een paar
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 21 mei 2017 om 13:48.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2017, 01:58   #128
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
In mijn kindertijd bedachten ikzelf en mijn zussen samen iets voor moederdag. Wat een betutteling om te denken dat dat op school moet. Het is dan ook altijd een knutselwerkje, wat sommige kinderen gewoon niet graag doen. Je kan net zo goed een ontbijt ineensteken, iets voordragen.

Wat een zwak gelul om te denken dat kinderen zonder hun school niet in staat zijn iets te bedenken voor moederdag.
Wat een zwak gelul en non-argumenten.
Als de directeur nu gewoon gezegd had dat die moederdag activiteiten toch op niks trekken. Dan kon je met deze argumentatie afkomen.

Daar gaat het toch niet om, dat dat op school moet.
Op school wordt geknutseld, dat is toch belangrijk of niet! Veel kinderen houden niet van wiskunde. Laten we dat ook vallen dan.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2017, 10:19   #129
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Euh, moederkesdag wordt niet afgeschaft, hé, ook niet overdrijven...

En voor het overige, iedereen neem zijn/haar eigen verantwoordelijkheid.
Als er halal-maaltijden worden ingevoerd in een school wordt er toch ook elders nog varkensvlees gegeten of vlees van dieren die niet ritueel werden geslacht tout court.

Om maar te zeggen wat een non-argument u daar aanvoert.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 22 mei 2017 om 10:20.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be